Ekonomika
Nabízet auto, které má oproti konkurenci minimálně 150 kg nadváhu s takto slabým motorem je nezodpovědné. Auto se zrychlením z 0 na 100 km/h za 15 s nemá na současném trhu co dělat - je nebezpečné pro svého uživatele i ostatní účastníky provozu. Je to typický příklad marketingového absurdistánu - ta podladěná verze má určitě stejné výrobní náklady jako ta normální se 74 kW, ale výrobcu ji přesto udusí... Proč raději na tuto cenu nezvlevnil 74 kW verzi?!!! Co by se stalo tak hrozného? Marketingový absurdistán s nebezpečnými následky. Je fakt, že konkurence to dělá podobně, ale její modely nejsou tak strašně vypasené jako Astra.
Nebezpečné bude úplně stejně jako 74kW verze. Tohle si koupí lidé spíše na popojíždění a myslím, že moc často to nad 4000 rpm (kde se teprve projeví rozdíl mezi oběma motory) hnát nebudou.
už to napsal Stefič. Jsi absolutně mimo. Z tvého pohledu by byl nebezpečný vlastně prakticky každý užitkáč nebo nedejbože autobus, vždyť ten dá 100 km/h třeba za 30 s. ... A jezdí v busech sebevrazi?
No, jestli se majitel bude usmivat, nebo se majiteli budou vysmivat, to nedokazu rict... Ale ten motor ma dost mizernej vykon na tak tlusty auto.
papírově t vypadá na stejný výkony jako fabia HTP s motorem 51kW. No a že na D1 je závodníků co to smaží 160 docela dost
Např. relativně lehká Škoda Trapid s tříválcem 1.2 MPI 55 kW se zrychlením z 0 na 100 km/h za 14s, bude mnohem horší volba než tahle čtyřválcová Astra. Při běžném obsazení a naložení 550 l kufru bude Škodověnka s tímto motůrkem zcela nepoužitelné auto...
A to je můj Classic o nějakej metrák, možná víc lehčí než nové Jéčko