Zato nebýt tvých imbecilních komentářů tak přijdeme o hodně. Fascinuje mě tvoje potřeba přidávat pod každý článek svoje korejsko-fanatické, přitroublé příspěvky s nulovou hodnotou.
Tak, nejsem na auto.cz první den, vím, že vždy je tu část diskutérů, jejichž obzor nedovoluje komplikovanější pohled na cokoliv, příště to prostě přeskoč. ;-)
ty náklady navíc budou stát za to. V mých očích současný audi design funguje do určité velikosti auta, jednoduchá základní linka je o.k., ale při určité velikosti začíná jednoduchost působit proti celkovému dojmu, jinými slovy současná Q7 vypadá jako autobus, protože nemá základní linku "rozbitou" nějakou změnou, podobně to nefunguje ani na současné A8, která dostane facelift dříve než je obvyklé a tipuju na zostření a větší důraz na detail v provedení optiky. Tedy Q7 nové generace určitě potřebuje nějakou finesu navíc, něco ve stylu (ne doslova) tmavého karos. panelu u R8, nějakou takovou libůstku, která dá pak jednoduché základní lince vyniknout. ;-)
Oficiálně nic neprohlásili. Ani oficiálně neurčili datum představení. To jsou jen spekulace, kdy by měla přijít na trh. Jediný termín, který jsem slyšel z oficiálních úst, byla druhá polovina 2015, což mi přišlo pozdě. A je pravda, že dotyčný nevěděl (nebo nechtěl prozradit), proč tak pozdě.
Dopustilo, nedopustilo, nebyl by to první projekt, který by koncern zabil v sériové podobě (pokud v sériové byla). Ještě snad nikdy ale neuváděli, kolik peněz je to stálo. Naopak spíš chlácholili, že budou schopni část vývoje využít jinde a zachránit tak něco z promrhaných investic.
Jak už bylo napsáno výše - PR žvást. Ano - částka může souhlasit v případě, že bylo těsně před spuštěním sériovky, ale je hloupost, že by tohle Audi dopustilo. Chtějí se jen zviditelnit - co je lepší? Po pravdě říct, že nestíhají a mají skluz s uvedením nové generace nebo vymyslet PR slint o údajné nutnosti přepracování nevyráběného modelu? Marketing se vždy ze všeho snaží vytěžit co nejvíc a "pravda"? To slovo v marketingu neexistuje.
Je to překvapivě hodně, ale může být. Záleží, jak byli daleko a jak velký zásah bude potřeba. Prototypy, crashtesty, nástroje pro výrobu, to stojí miliony a miliony euro. Vem si čas strávený laděním řízení, podvozků atd. Nakonec, je to jen odhad, ne oficiální číslo. Asi nemají na mysli jen drobnou retuši nárazníku. :-)
bude dost predvidatelne auto...prvky mensich Q v mierke 1:0.75, sestuholnikova maska so zaoblenymi rohmi, hranate otvory pod svetlami, vzadu deformovany kosostvorec zadnych svetiel a mozno aj extra pas hmloviek/odraziek/spiatociek v narazniku. Zboku pride k zostreniu uhlov 3 okna, interier podobny A7 ozdobeny extra madlami....motory z koncernu plus hybridy. Cena kvapku nizsia/rovnaka pri lepsej vybave vdaka vynosu z pouzitia platformy na inych SUV. Realna dieta na auto v priemere 200 kg, PR vzdy porovnava najvacsie rozdiely, ktore prudko klesaju pouzitim motoru a vybavy.
Rozhodne nikto nevyhodí lisy >:D
Skoro dvesto melónov je riadna suma, za ňu sa dá spraviť pekný kus vývoja, nie iba pár desiatok lisovacích nástrojov, ktoré by kvôli dizajnu bolo treba meniť.
Stejně je na tom A4 a myslím, že se u ní také něco říkalo o zpoždění. Obě auta mají mít novou platformu MLB evo, možná je problém tam. Jinak tahle Q7 odpovídá třetí generaci Touaregu a Cayenne. Audi je půl generace mimo, ale je to jejich platforma. První i druhá generace Touaregu i Cayenne je na stejné platformě, takže u nich bude přesluhovat déle.
Zrušili je, protože si najednou nemysleli, že se budou (dostatečně) prodávat. Což je v mých očích něco podobného.
Ad šéf R&D... právě, celá zpráva je taková zvláštní.
Áno, zrušili aj hotové autá, ale iba kvôli tomu, ako vyzerali? Mlčať nechceli asi preto, že nová generácia Q7 sa už očakávala, aj ju vopred avizovali. Touareg aj Cayenne sú vonku už poriadne dlho, čoskoro ich čaká facelift. Podľa mňa vyhodenie W. Dürheimera a podstatné prepracovanie a oneskorenie Q7 nebude iba zhoda okolností. Vyhodili šéfa R&D, nie dizajnu.
Nejednou v posledních deseti letech poslali k ledu auto připravené k sériové výrobě. To také nejsou malé peníze. Není to oficiální. Kdo ví, co je na tom pravdy a na čem je to založené. Pokud se zpozdí, tak by pro Audi bylo asi nejlepší mlčet a dělat mrtvého brouka. Tohle žádného akcionáře skupiny nepotěší. Nebo je doba už tak zvrácená, že jsou i podobné chyby k chlubení?
Ja tomu jednoducho neverím, aby pri plánovaní a schvaľovaní v rámci koncernovej hierarchie dovolili tomuto projektu zájsť tak ďaleko a potom sa zrazu otočili na podpätku a vrátili to až tak ďaleko dozadu. Podľa mňa bude problém niekde inde to toto tu je iba PR.
Ten velký hmotnostní skok je z části kvůli tomu, že Q7 běží o půl generace za bratry. Když Touareg a Cayenne zhubli dva metráky (na stejné platformě), Q7 zůstala stejná. Je otázka, kolik hliníku použijí, ale jen tam by mohli ušetřit přes metrák. Navíc má stát na MLB evo, která je v první řadě o kompozitech. 300 kilo si bez problémů umím představit. Ne že by nešlo víc.
Ne každý se chová jako Range Rover. >:-[] I když to myslím nijak netajili, takže ten zmatek jde spíš na hlavu novinářů, že nezdůraznili, že porovnávají osmiválec staré generace se šestiválcem nové, protože podle nich pojedou obdobně. Z minulosti soudím, že je to se "stejným" motorem. Jelikož i motory jedou evolučně, tak tam nebývá problém.
Rozdiel predpokladám hlavne v prednej maske a nejakých doplnkoch. Tak nech Audi robí 2 varianty - "brutálny" a civilný a nech to nechá na zákazníkoch, čo si vyberú. A ešte na tom môže slušne zarobiť ako na príplatkovej výbave.
Mimochodom o agresívny vzhľad išlo u Audi, keď začali pred pár rokmi dávať na autá tú maxi prednú mriežku.