Takže všechno se to vyrábí na Moravě. Supr :-)
Jsem rád, že se podporuje domácí výroba.
I když to budou referentská a manažerská auta, tak nechápu, proč jsou to nafťáci, když to bude převážně jezdit po městě. To měli jít raději do LPG/CNG.
Motory jsou made in Slovakia, vstřikování je made in Romania, tak slavné to zase nebude, Nošovice jsou montovna.
Absolutně nevíš, na co budou ta auta používána, takže nemá cenu spekulovat, nejsi fleet manažer České pošty.
To LPG a CNG je maximálně k smíchu. Zaměstnanec České pošty nebude řešit kdy a kde může natankovat ............. on musí pracovat a na sebe si vydělat.
Jenže právě ti rádoby manááágéři jsou ta největší chyba pro každou firmou. Jediné co dělají je, že odčerpávají peníze, dělají, jak ví všechno a přitom ví ho...
Česká pošta už auta CNG má, a ne málo. Přes 400 dodávek Fiat Ducato a Doblo. Cca 60 Passatů a nevím přesně kolik náklaďáků Iveco Daily. A plánují další rozšíření až na 2900 vozů ve variantě na CNG. Ve finále bude ČP jezdit na CNG komplet.