Zas to nehroť, tohle je výrobce, který ti pořád i u HH nižší střední dopřeje zadní náhon a šestiválec oproti tomu AMG vyhoněnému čtyřválci s pseudo awd v dresu hot wheels, kterému ses včera klaněl. Nad M3/4 bych předem nos neohrnoval... ;-)
No právě Harris je jeden z mála co bude umět pořádně využít těch 150 koní navíc včetně sportovnějšího odladění - nevim čeho se bojí. Je fakt že pro normálního i zkušenějšího řidiče 435i asi bohatě stačí
No já tomu nevěřím. BMW si tady více,než kde jinde musí držet výkonostní odstup od konkurence. Tabulkovým zrychlením z 0 na 100 se musí oproti současnému modelu posunout na zmiňovaných 4,1 až 4,2 s (jinak ji příští generace RS4 zesměšní). Zároveň nevěřím,že bude o více než 60 kg lehčí,než minulá generace... Takže jen zvýšením kroutícího momentu dle mě není možné se na očekávané zrychlení dostat.
No ale nechme se překvapit :-) Zatím jen spekulujeme ;-)
Ver tomu, že na tom motore ostane len hruby zaklad stejny a všetko bude iné. Tak isto to je o 550i a M5 su to uplne iné motori, ktoré su, len postavené na stejnom zaklade, tak hovoriť, že sa jedna o ten istý motor je trošku mimo :-)
V té zlaté byla E46ka velice hezká. Golden Arrow:-) Téhle to taky dost sluší. Jsem zvědavý, jestli budou dvě nebo tři turba, i když těm třem moc nevěřím.
Jen ta boule na kapotě je myslím úplně zbytečná:-)
parada videjko..... auto paradne aj ked to nie je moja salka caju...... urcite to bude pecka a spravi radost mnohym sportovo zalozenym majetnejsim soferom ;-):yes: ... z fotiek aj videa sa mi hlavne zboku ta oblina na predku akosi nepozdava.... ale asi je to len taky dojem z fotiek... nazivo to asi bude ok... stale vsak M3 E46 ostane najkrajsie ;-)
Prosim ťa ty sa zabuď už konečne. Práveže tento model je ten spravný nastúpca e46ky a je o mnoho krajší. Ty stále dokola trepeš, len tu istú peničku!!!
pokud se nepletu tak M4 jeste nikdy nebyla,tak proc tady pisete legenda ? to mi smysl nedava,jinak jestli se vratim k vozu,je to BMW M,porad stejny,jenom novy model......
Tak on Harris říká, že podvozkově a celk. projevem je 435i ještě o kus lepší než 335i... Je třeba dívat se na to optikou člověka, který seděl prakticky ve všem, co se dá nazvat silným autem, úroveň jeho uspokojení leží mimo hranice běžného, jakkoliv dobrého řidiče, navíc mu nedovolili poslat auto bokem. >:D
Hm, o tom jsem nic neslyšel... minivan ale není hatchback, nebo jo? Nenaběhne si BMW do slepé uličky objevené průkopníkem s hvězdou na čele :-)? Pořád mi není úplně jasné, jaké modely budou v příští generaci 1er v nabídce a jestli mezi nimi bude klasický kompaktní HB...
Ale vždyť na tom podvozku bude stát minivan 1er, auto s délkou přes 4,3 metru, větší než akt. 1er, vždyť i mini countryman má 4,1 metru, tedy v tom problém není, spíše budou muset marketingově zvládnout vysvětlení, proč máš dát podobné love za auto na menším podvozku, ale oni to hoši jistě nějak zvládnou. ;-)
Inak trošku nechápem zmysel konceptu jednej motorizácie, pri modelovom rade to chápm, ale 4er je na svete, M4 je len jej najvýkonnejšia verzia, tak prečo treba robiť koncept a nie rovno produkčnú verziu? 8-s
Chris Harris v teste 435i bol dosť rozpačitý z auta: [odkaz] vyslovil sa v tom zmysle, že medzera medzi 435i a M4 bude (musí byť) hodne veľká, lebo 435i pôsobilo tak obyčajne, to podanie výkonu mu pripadalo také normálne, nie úplne hodné najvýkonnejšieho (bežného) modelu danej rady. Ale M4 bude na 99% napriek obdobnému motoru úplne inde.
Takhle podané jsem to ještě neslyšel. Čekal bych, že to BMW bude stavět podobně jako Audi, takže miniplatforma jako konkurent A1 s předním náhonem v B segmentu. Jenže... pak je tu C segment a Audi A3, proti kterému dnes stojí 1er. Z toho co píšeš ty vyplývá, že BMW bude mít jen jeden HB v B+C segmentu, pochopil jsem to dobře?
Obecně vidím trend na vyplňování mezer na trhu, takže se mi nechce věřit, že by BMW dobrovolně opustilo kompaktní hatchback... a miniplatformu čekám jako řešení pro subkompakty, byť by na tom samozřejmě asi šlo postavit i větší auto.
Ja si myslim, že samosvor tam nebude,ale obdobný diferák ako je v M5 čiže mechaniku nahradí elektronický, ktorý sa ukázal ako omnoho lepší.
a podla tejto foto je práve použity práve tento M actíve diferencial.
Ve hře, znamená, že se i reálně testuje. Výroba/prodej ale závisí jako vždy, u okrajových verzí, na úspěchu/neúspěchu obyč. verzí daného modelu, 2er je pro bmw zatím neznámá, takže se uvidí podle toho, jak ji trh přijme. ;-)
Celá věc je otázkou značení, auta s miniplatformou nakonec skončí s označením bmw 1er, nulou nejspíš začínat nebudou, tedy dá se čekat, že po minivanu předvedou i HB. Technika aktuální jedničky, tj. klasická koncepce, se přesune pod název 2er. Auto se nezvětší, ale dá se čekat, že z hlediska kastle tak přijde tato třída o HB, bude sedan, kupé a kabrio. Takže co se názvu týká, ano, příští generace hatchbacku s označením bmw 1, bude nejspíš předokolka.
Ptal jsem se na to, M2 je stále ve hře, LSD, manuál, hlavním přínosem má být odlehčení ve stylu CSL, karbon střecha, purismus uvnitř, motor stejný. ;-)
Jsi si tou M2 jisty? Neskonci i dvojka na M235i ktera uz byla vyfocena? Precijen tu uz bude BMW dost na tesno. Na jedne strane 320k M235i bez LSD a s klasickym automatem. Na strane druhe uz M3 s rekneme nad 400k a LSD a DCT. Pokud clovek umistni mezi 1,2mil. cca stojici M235i a 1,9mil stojici M3 auto s vykonem cca uprostred, ale lehci a agilnejsi mohlo by M2 lehce kanibalizovat z M3/M4. Tomu se bude chtit BMW urcite vyhnout.
Pokud mas vic info se stim ;-)
Jenže to mluvíš pořád o současné generaci... ale co ta příští? Někde jsem zaslechl, že snad současná 1er má být poslední generací s RWD... ale nebylo to nic oficiálního a už je to dávno.
335i ma jedno twinscrol turbo, u M3/M4 se pocita s dvema turbama. Nehlede na to ze na posun auta vpred nestaci jen motor. DUlezite je tech 400+k uchladit, veledulezita je prevodovka kde v klasicke 3er byt DCT nemuze a dulezite je ten vykon dostat na silnici kde obyc trojka zatim LSD mit nemuze (az s prichodem Performance pakte bude mit tu moznost).
Jinak kupovat si auto kvuli motoru, koupim Mercedes. BMW ///M se kupuji proto jak projedou zatackou => kupuji se pro podvozek a ten bude taky na hony vzdaleny od serie.
Podle me nova M3/M4 o svuj punc vyjimecnosti proti seriovym 3er a 4er neprijde. ;)
Jednička v emku nebude, hatch končí verzí M135i, pravé emko bude z dvojky, tj. 2er kupé. Stejné auto, jiná kastle, pořád zadokolka. Informace o tom, že bmw na platformě Mini staví nový model s pozicí pod jedničkou také na znamená, že jednička zůstává beze změny, tj. zadokolkou. Minivan sice s označením jedničkové řady, ale právě na platformě menšího modelu, ať si klidně předokolkou je, je to logické, tady je potřeba co největšího prostoru na co nejmenším půdorysu, a k tomu se klasická koncepce moc nehodí. ;-)
Dokud to nevypusti BMW jsou to jen spekulace nebo lepe sny lidi co na novou M3/M4 cekaji. Prave na to jsem chtel poukazat, ze se BMW za 450k honit vubec nemusi, to auto pojede vyrazne lip ikdyby si udrzelo maximalni vykon 420k. Mensi vykon proti 450k bude znamenat mensi plnici tlaky turb a to zase lepsi reakci na plyn coz je urcite jeden ze zakladnich cilu ladicu z ///M spis nez max Kw a Nm.
zatial sa hovorí a píše, ze by mal byt 450k a 550Nm, ale nič oficialne nieje a vaha by mala byť na úrovni M3 e46 (1570kg cca ) o 100kg lahšia ako predošla M3.
To máš samozřejmě pravdu. Jiná věc je ta, jestli prostě Mercedes není kuriózním způsobem napřed - jak asi bude vypadat příští jednička v emku? Ale jak jsem psal nedávno u Hondy, nehodnoťme co bude, ale co je. Takže - BMW :yes:
To že sa zmenil nazov z M3 na M4 nieje nič zásadné skor myslim, že to prospeje, lebo k obom modelom sa bude pristupovať jednotlivo. A ty si vydel vobec novú trojku už naživo? Mi chceš tvrdiť že nieje krajšia? Sám mám e46 a vymenil by som ju za to nove všetkými 10timi samozrejme se vším všudy :-) mam dokonca faceliftovanú co ma krasne tvarovanú kapotu.
Osobne bych si tipnul ze vykon bude cca stejny jako u E92, precijen lepsi dynamiku prinese uz vic Nm a mensi hmotnost, proc tedy honit R6 k 450k kdyz zlepseni proti predesle generaci prinese i 420k a 450k by se pak dal umne prodat jako nejaky competition paket?
Si zabil stým trihrnkom :-)
MB kupuje motor od Renaultu a to fakt hovorí za všetko :-)
A doporučujem ti pozrieť test tento test F10 M5 kde ti to pekne vysvetli čo je turbo u BMW!!!