Novinky
BMW opět ukázalo, kdo že je na vrcholu současné prémiové produkce 😄 :yes: :yes: :yes:
V té zlaté byla E46ka velice hezká. Golden Arrow😄 Téhle to taky dost sluší. Jsem zvědavý, jestli budou dvě nebo tři turba, i když těm třem moc nevěřím.
Jen ta boule na kapotě je myslím úplně zbytečná😄
Jen ta boule na kapotě je myslím úplně zbytečná😄
Bude mať dve. Tri u benzínu zatial BMW neplánuje a mala by mať 450hp a 550Nm.
Bude trochu těžké si psychicky odůvodnit o hodně vyšší cenu oproti 335i, když půjde o prakticky o stejný motor.
335i ma jedno twinscrol turbo, u M3/M4 se pocita s dvema turbama. Nehlede na to ze na posun auta vpred nestaci jen motor. DUlezite je tech 400+k uchladit, veledulezita je prevodovka kde v klasicke 3er byt DCT nemuze a dulezite je ten vykon dostat na silnici kde obyc trojka zatim LSD mit nemuze (az s prichodem Performance pakte bude mit tu moznost).
Jinak kupovat si auto kvuli motoru, koupim Mercedes. BMW ///M se kupuji proto jak projedou zatackou => kupuji se pro podvozek a ten bude taky na hony vzdaleny od serie.
Podle me nova M3/M4 o svuj punc vyjimecnosti proti seriovym 3er a 4er neprijde. 😉
Jinak kupovat si auto kvuli motoru, koupim Mercedes. BMW ///M se kupuji proto jak projedou zatackou => kupuji se pro podvozek a ten bude taky na hony vzdaleny od serie.
Podle me nova M3/M4 o svuj punc vyjimecnosti proti seriovym 3er a 4er neprijde. 😉
Asi máte pravdu. Krom toho bude to mít samosvor, dvouspojku. Bude tam dost odlišností.
minimalne vzhladom uz nikdy ziadne dalsie Mko neprekona [odkaz] 😉
Prosim ťa ty sa zabuď už konečne. Práveže tento model je ten spravný nastúpca e46ky a je o mnoho krajší. Ty stále dokola trepeš, len tu istú peničku!!!
spravny nastupca by nemenil nazov z M3 na M4.... a k E46 ma dizajn tohto noveho prezvejkaneho zraloka skutocne daleko
Ano, daleko, je prostě dál... o patnáct let, už máme jednadvacáté století. 😉
To že sa zmenil nazov z M3 na M4 nieje nič zásadné skor myslim, že to prospeje, lebo k obom modelom sa bude pristupovať jednotlivo. A ty si vydel vobec novú trojku už naživo? Mi chceš tvrdiť že nieje krajšia? Sám mám e46 a vymenil by som ju za to nove všetkými 10timi samozrejme se vším všudy 😄 mam dokonca faceliftovanú co ma krasne tvarovanú kapotu.
CSL je fakt nadhernej kus auta i po tech letech, o tom zadna.
Pokrok vsak nezastavis a dle meho nazoru je M4 vice nez dustojny nastupce 😉
Pokrok vsak nezastavis a dle meho nazoru je M4 vice nez dustojny nastupce 😉
Osobne bych si tipnul ze vykon bude cca stejny jako u E92, precijen lepsi dynamiku prinese uz vic Nm a mensi hmotnost, proc tedy honit R6 k 450k kdyz zlepseni proti predesle generaci prinese i 420k a 450k by se pak dal umne prodat jako nejaky competition paket?
zatial sa hovorí a píše, ze by mal byt 450k a 550Nm, ale nič oficialne nieje a vaha by mala byť na úrovni M3 e46 (1570kg cca ) o 100kg lahšia ako predošla M3.
Dokud to nevypusti BMW jsou to jen spekulace nebo lepe sny lidi co na novou M3/M4 cekaji. Prave na to jsem chtel poukazat, ze se BMW za 450k honit vubec nemusi, to auto pojede vyrazne lip ikdyby si udrzelo maximalni vykon 420k. Mensi vykon proti 450k bude znamenat mensi plnici tlaky turb a to zase lepsi reakci na plyn coz je urcite jeden ze zakladnich cilu ladicu z ///M spis nez max Kw a Nm.
Chris Harris v teste 435i bol dosť rozpačitý z auta: [odkaz] vyslovil sa v tom zmysle, že medzera medzi 435i a M4 bude (musí byť) hodne veľká, lebo 435i pôsobilo tak obyčajne, to podanie výkonu mu pripadalo také normálne, nie úplne hodné najvýkonnejšieho (bežného) modelu danej rady. Ale M4 bude na 99% napriek obdobnému motoru úplne inde.
306 koní vs. 450 - to myslím bude dost velká mezera. S 335i jsem byl spokojen, pro běžné ježdění super. Hlavně příjemná spotřeba.
Tak on Harris říká, že podvozkově a celk. projevem je 435i ještě o kus lepší než 335i... Je třeba dívat se na to optikou člověka, který seděl prakticky ve všem, co se dá nazvat silným autem, úroveň jeho uspokojení leží mimo hranice běžného, jakkoliv dobrého řidiče, navíc mu nedovolili poslat auto bokem. >😁
No právě Harris je jeden z mála co bude umět pořádně využít těch 150 koní navíc včetně sportovnějšího odladění - nevim čeho se bojí. Je fakt že pro normálního i zkušenějšího řidiče 435i asi bohatě stačí
Inak trošku nechápem zmysel konceptu jednej motorizácie, pri modelovom rade to chápm, ale 4er je na svete, M4 je len jej najvýkonnejšia verzia, tak prečo treba robiť koncept a nie rovno produkčnú verziu? 8-s
Krom fotek tu mame tento skvost i v pohybu 😉
[odkaz]
[odkaz]
parada videjko..... auto paradne aj ked to nie je moja salka caju...... urcite to bude pecka a spravi radost mnohym sportovo zalozenym majetnejsim soferom 😉 :yes: ... z fotiek aj videa sa mi hlavne zboku ta oblina na predku akosi nepozdava.... ale asi je to len taky dojem z fotiek... nazivo to asi bude ok... stale vsak M3 E46 ostane najkrajsie 😉
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
M3.. eeeee... M4, takže vlastně první.. a rovnou nejhezčí... Co to plácám? Heh.. ehm...
Moc to tomu autu sluší, ostatně, jako prakticky všem jeho předchůdcům...
Moc to tomu autu sluší, ostatně, jako prakticky všem jeho předchůdcům...
Hádám >😒]
No ale nechme se překvapit 😄 Zatím jen spekulujeme 😉
Obecně vidím trend na vyplňování mezer na trhu, takže se mi nechce věřit, že by BMW dobrovolně opustilo kompaktní hatchback... a miniplatformu čekám jako řešení pro subkompakty, byť by na tom samozřejmě asi šlo postavit i větší auto.
Pokud mas vic info se stim 😉
MB kupuje motor od Renaultu a to fakt hovorí za všetko 😄
A doporučujem ti pozrieť test tento test F10 M5 kde ti to pekne vysvetli čo je turbo u BMW!!!
[odkaz]