Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Koncept BMW M4 na oficiálních fotkách

76 komentářů

Xawier
...jsem zvědavý na oficiální technické údaje :-!
Avatar - Kjirka
Kjirka
můžeme hádat. Já říkám : impozantní 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
420 koní co měl famózní V8 3999 naroste tak na 450-460 a krouťák z 400 na 550 Nm :yes:
Hádám >😒]
Avatar - bigsoul
bigsoul
No bude to prepĺńaná zaležitosť, tak myslim, že nárast može byť aj vačši, ale nechám sa prekvapiť 😄
Avatar - fOE
fOE
anebo nebude vubec zadny 😉
Xawier
To je prakticky nemožné 😄 😉
Avatar - fOE
fOE
ja to naopak vidim velice realne, viz muj koment z 8:59
Xawier
No já tomu nevěřím. BMW si tady více,než kde jinde musí držet výkonostní odstup od konkurence. Tabulkovým zrychlením z 0 na 100 se musí oproti současnému modelu posunout na zmiňovaných 4,1 až 4,2 s (jinak ji příští generace RS4 zesměšní). Zároveň nevěřím,že bude o více než 60 kg lehčí,než minulá generace... Takže jen zvýšením kroutícího momentu dle mě není možné se na očekávané zrychlení dostat.

No ale nechme se překvapit 😄 Zatím jen spekulujeme 😉
Avatar - Kjirka
Kjirka
ten nárůst výkonů má někde už taky svoje hranice. Pohybujeme se po zemi.
Xawier
Přesně tohle si někteří mysleli i v devadesátých letech, když přišla M3 E36 s 210kW/285k 😉
Xawier
Tak to také takhle nějak předpokládám. Ale spíš mě zajímá hmotnost, zrychlení atd.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zrychlení 4,0 - 4,2 s, hmotnost tak o 150 kg nižší než minulá generace, prostě slušnej nářez nějakejch 300 koní na tunu :yes: :yes:
"LJ"
pokud se nepletu tak M4 jeste nikdy nebyla,tak proc tady pisete legenda ? to mi smysl nedava,jinak jestli se vratim k vozu,je to BMW M,porad stejny,jenom novy model......
Avatar - bigsoul
bigsoul
M4 je len pokračovanie M3 coupé, tak preto legenda žije dál, ale pod iným označením 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Legenda byla M3, toto je počátek nové turboéry, výrobce co se dává na tříhrnečky.
Avatar - Dinar
Dinar
Zas to nehroť, tohle je výrobce, který ti pořád i u HH nižší střední dopřeje zadní náhon a šestiválec oproti tomu AMG vyhoněnému čtyřválci s pseudo awd v dresu hot wheels, kterému ses včera klaněl. Nad M3/4 bych předem nos neohrnoval... 😉
Avatar - Emel
Emel
To máš samozřejmě pravdu. Jiná věc je ta, jestli prostě Mercedes není kuriózním způsobem napřed - jak asi bude vypadat příští jednička v emku? Ale jak jsem psal nedávno u Hondy, nehodnoťme co bude, ale co je. Takže - BMW :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Jednička v emku nebude, hatch končí verzí M135i, pravé emko bude z dvojky, tj. 2er kupé. Stejné auto, jiná kastle, pořád zadokolka. Informace o tom, že bmw na platformě Mini staví nový model s pozicí pod jedničkou také na znamená, že jednička zůstává beze změny, tj. zadokolkou. Minivan sice s označením jedničkové řady, ale právě na platformě menšího modelu, ať si klidně předokolkou je, je to logické, tady je potřeba co největšího prostoru na co nejmenším půdorysu, a k tomu se klasická koncepce moc nehodí. 😉
Avatar - Emel
Emel
Jenže to mluvíš pořád o současné generaci... ale co ta příští? Někde jsem zaslechl, že snad současná 1er má být poslední generací s RWD... ale nebylo to nic oficiálního a už je to dávno.
Avatar - Dinar
Dinar
Celá věc je otázkou značení, auta s miniplatformou nakonec skončí s označením bmw 1er, nulou nejspíš začínat nebudou, tedy dá se čekat, že po minivanu předvedou i HB. Technika aktuální jedničky, tj. klasická koncepce, se přesune pod název 2er. Auto se nezvětší, ale dá se čekat, že z hlediska kastle tak přijde tato třída o HB, bude sedan, kupé a kabrio. Takže co se názvu týká, ano, příští generace hatchbacku s označením bmw 1, bude nejspíš předokolka.
Avatar - Emel
Emel
Takhle podané jsem to ještě neslyšel. Čekal bych, že to BMW bude stavět podobně jako Audi, takže miniplatforma jako konkurent A1 s předním náhonem v B segmentu. Jenže... pak je tu C segment a Audi A3, proti kterému dnes stojí 1er. Z toho co píšeš ty vyplývá, že BMW bude mít jen jeden HB v B+C segmentu, pochopil jsem to dobře?

Obecně vidím trend na vyplňování mezer na trhu, takže se mi nechce věřit, že by BMW dobrovolně opustilo kompaktní hatchback... a miniplatformu čekám jako řešení pro subkompakty, byť by na tom samozřejmě asi šlo postavit i větší auto.
Xawier
Pod 1er má BMW proti A1 postavené MINI. Osobně nevidím důvod, proč by pod značkou BMW mělo přicházet na trh něco menšího, než 1er.
Avatar - Dinar
Dinar
Ale vždyť na tom podvozku bude stát minivan 1er, auto s délkou přes 4,3 metru, větší než akt. 1er, vždyť i mini countryman má 4,1 metru, tedy v tom problém není, spíše budou muset marketingově zvládnout vysvětlení, proč máš dát podobné love za auto na menším podvozku, ale oni to hoši jistě nějak zvládnou. 😉
Avatar - Emel
Emel
Hm, o tom jsem nic neslyšel... minivan ale není hatchback, nebo jo? Nenaběhne si BMW do slepé uličky objevené průkopníkem s hvězdou na čele 😄? Pořád mi není úplně jasné, jaké modely budou v příští generaci 1er v nabídce a jestli mezi nimi bude klasický kompaktní HB...
Xawier
No co jsem zatím viděl,tak to bude hodně sportovní (nízkej) minivan... Předchozí A klasse bylo přeci jenom trochu něco jiného...
Avatar - fOE
fOE
Jsi si tou M2 jisty? Neskonci i dvojka na M235i ktera uz byla vyfocena? Precijen tu uz bude BMW dost na tesno. Na jedne strane 320k M235i bez LSD a s klasickym automatem. Na strane druhe uz M3 s rekneme nad 400k a LSD a DCT. Pokud clovek umistni mezi 1,2mil. cca stojici M235i a 1,9mil stojici M3 auto s vykonem cca uprostred, ale lehci a agilnejsi mohlo by M2 lehce kanibalizovat z M3/M4. Tomu se bude chtit BMW urcite vyhnout.
Pokud mas vic info se stim 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Ptal jsem se na to, M2 je stále ve hře, LSD, manuál, hlavním přínosem má být odlehčení ve stylu CSL, karbon střecha, purismus uvnitř, motor stejný. 😉
Avatar - fOE
fOE
No doufam ze "je stale ve hre" se zmeni na realitu, toto zni super :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Ve hře, znamená, že se i reálně testuje. Výroba/prodej ale závisí jako vždy, u okrajových verzí, na úspěchu/neúspěchu obyč. verzí daného modelu, 2er je pro bmw zatím neznámá, takže se uvidí podle toho, jak ji trh přijme. 😉
Avatar - fOE
fOE
Tak stara 1 coupe propadak nebyla a 1M coupe uz vubec ne tak snad to BMW vypusti.
Avatar - Dinar
Dinar
Já si to myslím, zvlášť po představení CLA 45 AMG budou muset ukázat, jak to dělají u BMW. 😄 😉
Avatar - boost.
boost.
M235i byla jiz vyfocena a bude mit taky LSD. O M2 se stale diskutue, ale spis to vypada, ze bude.
Avatar - bigsoul
bigsoul
Si zabil stým trihrnkom 😄
MB kupuje motor od Renaultu a to fakt hovorí za všetko 😄
A doporučujem ti pozrieť test tento test F10 M5 kde ti to pekne vysvetli čo je turbo u BMW!!!

[odkaz]
Avatar - ericho33
ericho33
:yes: :yes: :yes:
nope
Moc libi!
Arese
BMW opět ukázalo, kdo že je na vrcholu současné prémiové produkce 😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - PTS
PTS
Mno... podle ostatních modelů to tak nevypadá :-!
Mig_35
V té zlaté byla E46ka velice hezká. Golden Arrow😄 Téhle to taky dost sluší. Jsem zvědavý, jestli budou dvě nebo tři turba, i když těm třem moc nevěřím.
Jen ta boule na kapotě je myslím úplně zbytečná😄
Avatar - PTS
PTS
Není zbytečná... Po pár měsících se ti z toho vyklube toto [odkaz] >😒]
Avatar - bigsoul
bigsoul
Bude mať dve. Tri u benzínu zatial BMW neplánuje a mala by mať 450hp a 550Nm.
Mig_35
Bude trochu těžké si psychicky odůvodnit o hodně vyšší cenu oproti 335i, když půjde o prakticky o stejný motor.
Avatar - Emel
Emel
Motor není všechno... btw, myslíš 435i?
Mig_35
jo, 335i i 435i...
Avatar - fOE
fOE
335i ma jedno twinscrol turbo, u M3/M4 se pocita s dvema turbama. Nehlede na to ze na posun auta vpred nestaci jen motor. DUlezite je tech 400+k uchladit, veledulezita je prevodovka kde v klasicke 3er byt DCT nemuze a dulezite je ten vykon dostat na silnici kde obyc trojka zatim LSD mit nemuze (az s prichodem Performance pakte bude mit tu moznost).
Jinak kupovat si auto kvuli motoru, koupim Mercedes. BMW ///M se kupuji proto jak projedou zatackou => kupuji se pro podvozek a ten bude taky na hony vzdaleny od serie.
Podle me nova M3/M4 o svuj punc vyjimecnosti proti seriovym 3er a 4er neprijde. 😉
Mig_35
Asi máte pravdu. Krom toho bude to mít samosvor, dvouspojku. Bude tam dost odlišností.
Avatar - bigsoul
bigsoul
Ja si myslim, že samosvor tam nebude,ale obdobný diferák ako je v M5 čiže mechaniku nahradí elektronický, ktorý sa ukázal ako omnoho lepší.
a podla tejto foto je práve použity práve tento M actíve diferencial.

[odkaz]
Avatar - Dinar
Dinar
Ten motor je hodně jiný, počkej až ho předvedou. 😉
Avatar - bigsoul
bigsoul
Ver tomu, že na tom motore ostane len hruby zaklad stejny a všetko bude iné. Tak isto to je o 550i a M5 su to uplne iné motori, ktoré su, len postavené na stejnom zaklade, tak hovoriť, že sa jedna o ten istý motor je trošku mimo 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
minimalne vzhladom uz nikdy ziadne dalsie Mko neprekona [odkaz] 😉
Avatar - bigsoul
bigsoul
Prosim ťa ty sa zabuď už konečne. Práveže tento model je ten spravný nastúpca e46ky a je o mnoho krajší. Ty stále dokola trepeš, len tu istú peničku!!!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
spravny nastupca by nemenil nazov z M3 na M4.... a k E46 ma dizajn tohto noveho prezvejkaneho zraloka skutocne daleko
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, daleko, je prostě dál... o patnáct let, už máme jednadvacáté století. 😉
Avatar - Stefič
Stefič
teď už jenom počkáme, jak odpoví Hjóóóndéééé >😒]

joj, to byla reakce na Toppera
Avatar - Emel
Emel
Na jméno to nejezdí...
Avatar - bigsoul
bigsoul
To že sa zmenil nazov z M3 na M4 nieje nič zásadné skor myslim, že to prospeje, lebo k obom modelom sa bude pristupovať jednotlivo. A ty si vydel vobec novú trojku už naživo? Mi chceš tvrdiť že nieje krajšia? Sám mám e46 a vymenil by som ju za to nove všetkými 10timi samozrejme se vším všudy 😄 mam dokonca faceliftovanú co ma krasne tvarovanú kapotu.
nope
CSL je fakt nadhernej kus auta i po tech letech, o tom zadna.
Pokrok vsak nezastavis a dle meho nazoru je M4 vice nez dustojny nastupce 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no hlavne je to lepsie nez tato dizajnova krecia: [odkaz] 😉 to je fakt... aj ked tie podivne obliny na predku pri pohlade zboku nezmizli ani u M4
nope
Ja myslim, ze E92 je v poradku 😉
Avatar - fOE
fOE
Osobne bych si tipnul ze vykon bude cca stejny jako u E92, precijen lepsi dynamiku prinese uz vic Nm a mensi hmotnost, proc tedy honit R6 k 450k kdyz zlepseni proti predesle generaci prinese i 420k a 450k by se pak dal umne prodat jako nejaky competition paket?
Avatar - bigsoul
bigsoul
zatial sa hovorí a píše, ze by mal byt 450k a 550Nm, ale nič oficialne nieje a vaha by mala byť na úrovni M3 e46 (1570kg cca ) o 100kg lahšia ako predošla M3.
Avatar - fOE
fOE
Dokud to nevypusti BMW jsou to jen spekulace nebo lepe sny lidi co na novou M3/M4 cekaji. Prave na to jsem chtel poukazat, ze se BMW za 450k honit vubec nemusi, to auto pojede vyrazne lip ikdyby si udrzelo maximalni vykon 420k. Mensi vykon proti 450k bude znamenat mensi plnici tlaky turb a to zase lepsi reakci na plyn coz je urcite jeden ze zakladnich cilu ladicu z ///M spis nez max Kw a Nm.
Avatar - iudex
iudex
Chris Harris v teste 435i bol dosť rozpačitý z auta: [odkaz] vyslovil sa v tom zmysle, že medzera medzi 435i a M4 bude (musí byť) hodne veľká, lebo 435i pôsobilo tak obyčajne, to podanie výkonu mu pripadalo také normálne, nie úplne hodné najvýkonnejšieho (bežného) modelu danej rady. Ale M4 bude na 99% napriek obdobnému motoru úplne inde.
Mig_35
306 koní vs. 450 - to myslím bude dost velká mezera. S 335i jsem byl spokojen, pro běžné ježdění super. Hlavně příjemná spotřeba.
Avatar - Dinar
Dinar
Tak on Harris říká, že podvozkově a celk. projevem je 435i ještě o kus lepší než 335i... Je třeba dívat se na to optikou člověka, který seděl prakticky ve všem, co se dá nazvat silným autem, úroveň jeho uspokojení leží mimo hranice běžného, jakkoliv dobrého řidiče, navíc mu nedovolili poslat auto bokem. >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No právě Harris je jeden z mála co bude umět pořádně využít těch 150 koní navíc včetně sportovnějšího odladění - nevim čeho se bojí. Je fakt že pro normálního i zkušenějšího řidiče 435i asi bohatě stačí
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
No, s tou úrovní uspokojení bych to tak nehrotil, pokud je mi známo, tak má v garáži neustále P205 1.4 XS a nehodlá se jej zbavit 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Však tam velká mezera je. Už Alpina B3 410 PS [odkaz] ujede 335i naprosto nekompromisně
Avatar - iudex
iudex
Inak trošku nechápem zmysel konceptu jednej motorizácie, pri modelovom rade to chápm, ale 4er je na svete, M4 je len jej najvýkonnejšia verzia, tak prečo treba robiť koncept a nie rovno produkčnú verziu? 8-s
Avatar - bigsoul
bigsoul
Vždy pri nástupe novej rady či modelu je treba urobiť kncept, takzvaný pilot, kde sa budu ešte nejake veci doladovať.
Avatar - fOE
fOE
Krom fotek tu mame tento skvost i v pohybu 😉

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
parada videjko..... auto paradne aj ked to nie je moja salka caju...... urcite to bude pecka a spravi radost mnohym sportovo zalozenym majetnejsim soferom 😉 :yes: ... z fotiek aj videa sa mi hlavne zboku ta oblina na predku akosi nepozdava.... ale asi je to len taky dojem z fotiek... nazivo to asi bude ok... stale vsak M3 E46 ostane najkrajsie 😉
Avatar - lejbl
lejbl
[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pěkný, hodně pěkný :yes: 😄
chrudoš
Zepředu neuvěřitelné peklo, zezadu mi teda moc nesedí, ty 4 laufy nějak trčí, no chce to naživo.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
M3.. eeeee... M4, takže vlastně první.. a rovnou nejhezčí... Co to plácám? Heh.. ehm...

Moc to tomu autu sluší, ostatně, jako prakticky všem jeho předchůdcům...
nope
Presne!