Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Legenda žije dál...
Xawier
| 15. 8. 2013 22:21
...jsem zvědavý na oficiální technické údaje :-!
Avatar - Kjirka
Legenda žije dál...
Kjirka
| 15. 8. 2013 22:25
můžeme hádat. Já říkám : impozantní :-)
Avatar - Hammunasakra
Legenda žije dál...
Hammunasakra
| 16. 8. 2013 00:23
420 koní co měl famózní V8 3999 naroste tak na 450-460 a krouťák z 400 na 550 Nm :yes:
Hádám >:-[]
Avatar - bigsoul
Legenda žije dál...
bigsoul
| 16. 8. 2013 05:21
No bude to prepĺńaná zaležitosť, tak myslim, že nárast može byť aj vačši, ale nechám sa prekvapiť :-)
Legenda žije dál...
fOE
| 16. 8. 2013 09:00
anebo nebude vubec zadny ;-)
Legenda žije dál...
Xawier
| 16. 8. 2013 09:09
To je prakticky nemožné :-) ;-)
Legenda žije dál...
fOE
| 16. 8. 2013 09:11
ja to naopak vidim velice realne, viz muj koment z 8:59
Legenda žije dál...
Xawier
| 16. 8. 2013 09:50
No já tomu nevěřím. BMW si tady více,než kde jinde musí držet výkonostní odstup od konkurence. Tabulkovým zrychlením z 0 na 100 se musí oproti současnému modelu posunout na zmiňovaných 4,1 až 4,2 s (jinak ji příští generace RS4 zesměšní). Zároveň nevěřím,že bude o více než 60 kg lehčí,než minulá generace... Takže jen zvýšením kroutícího momentu dle mě není možné se na očekávané zrychlení dostat.

No ale nechme se překvapit :-) Zatím jen spekulujeme ;-)
Avatar - Kjirka
Legenda žije dál...
Kjirka
| 16. 8. 2013 16:48
ten nárůst výkonů má někde už taky svoje hranice. Pohybujeme se po zemi.
Legenda žije dál...
Xawier
| 16. 8. 2013 18:16
Přesně tohle si někteří mysleli i v devadesátých letech, když přišla M3 E36 s 210kW/285k ;-)
Legenda žije dál...
Xawier
| 16. 8. 2013 09:09
Tak to také takhle nějak předpokládám. Ale spíš mě zajímá hmotnost, zrychlení atd.
Avatar - Hammunasakra
Legenda žije dál...
Hammunasakra
| 16. 8. 2013 12:10
Zrychlení 4,0 - 4,2 s, hmotnost tak o 150 kg nižší než minulá generace, prostě slušnej nářez nějakejch 300 koní na tunu :yes: :yes:
Legenda žije dál...
"LJ"
| 15. 8. 2013 22:30
pokud se nepletu tak M4 jeste nikdy nebyla,tak proc tady pisete legenda ? to mi smysl nedava,jinak jestli se vratim k vozu,je to BMW M,porad stejny,jenom novy model......
Avatar - bigsoul
Legenda žije dál...
bigsoul
| 15. 8. 2013 22:32
M4 je len pokračovanie M3 coupé, tak preto legenda žije dál, ale pod iným označením :-)
Avatar - KANKUNEN
Legenda žije dál...
KANKUNEN
| 16. 8. 2013 06:27
Legenda byla M3, toto je počátek nové turboéry, výrobce co se dává na tříhrnečky.
Avatar - Dinar
Legenda žije dál...
Dinar
| 16. 8. 2013 07:41
Zas to nehroť, tohle je výrobce, který ti pořád i u HH nižší střední dopřeje zadní náhon a šestiválec oproti tomu AMG vyhoněnému čtyřválci s pseudo awd v dresu hot wheels, kterému ses včera klaněl. Nad M3/4 bych předem nos neohrnoval... ;-)
Avatar - Emel
Legenda žije dál...
Emel
| 16. 8. 2013 09:01
To máš samozřejmě pravdu. Jiná věc je ta, jestli prostě Mercedes není kuriózním způsobem napřed - jak asi bude vypadat příští jednička v emku? Ale jak jsem psal nedávno u Hondy, nehodnoťme co bude, ale co je. Takže - BMW :yes:
Avatar - Dinar
Legenda žije dál...
Dinar
| 16. 8. 2013 09:18
Jednička v emku nebude, hatch končí verzí M135i, pravé emko bude z dvojky, tj. 2er kupé. Stejné auto, jiná kastle, pořád zadokolka. Informace o tom, že bmw na platformě Mini staví nový model s pozicí pod jedničkou také na znamená, že jednička zůstává beze změny, tj. zadokolkou. Minivan sice s označením jedničkové řady, ale právě na platformě menšího modelu, ať si klidně předokolkou je, je to logické, tady je potřeba co největšího prostoru na co nejmenším půdorysu, a k tomu se klasická koncepce moc nehodí. ;-)
Avatar - Emel
Legenda žije dál...
Emel
| 16. 8. 2013 09:23
Jenže to mluvíš pořád o současné generaci... ale co ta příští? Někde jsem zaslechl, že snad současná 1er má být poslední generací s RWD... ale nebylo to nic oficiálního a už je to dávno.
Avatar - Dinar
Legenda žije dál...
Dinar
| 16. 8. 2013 09:43
Celá věc je otázkou značení, auta s miniplatformou nakonec skončí s označením bmw 1er, nulou nejspíš začínat nebudou, tedy dá se čekat, že po minivanu předvedou i HB. Technika aktuální jedničky, tj. klasická koncepce, se přesune pod název 2er. Auto se nezvětší, ale dá se čekat, že z hlediska kastle tak přijde tato třída o HB, bude sedan, kupé a kabrio. Takže co se názvu týká, ano, příští generace hatchbacku s označením bmw 1, bude nejspíš předokolka.
Avatar - Emel
Legenda žije dál...
Emel
| 16. 8. 2013 10:20
Takhle podané jsem to ještě neslyšel. Čekal bych, že to BMW bude stavět podobně jako Audi, takže miniplatforma jako konkurent A1 s předním náhonem v B segmentu. Jenže... pak je tu C segment a Audi A3, proti kterému dnes stojí 1er. Z toho co píšeš ty vyplývá, že BMW bude mít jen jeden HB v B+C segmentu, pochopil jsem to dobře?

Obecně vidím trend na vyplňování mezer na trhu, takže se mi nechce věřit, že by BMW dobrovolně opustilo kompaktní hatchback... a miniplatformu čekám jako řešení pro subkompakty, byť by na tom samozřejmě asi šlo postavit i větší auto.
Legenda žije dál...
Xawier
| 16. 8. 2013 10:44
Pod 1er má BMW proti A1 postavené MINI. Osobně nevidím důvod, proč by pod značkou BMW mělo přicházet na trh něco menšího, než 1er.
Avatar - Dinar
Legenda žije dál...
Dinar
| 16. 8. 2013 10:50
Ale vždyť na tom podvozku bude stát minivan 1er, auto s délkou přes 4,3 metru, větší než akt. 1er, vždyť i mini countryman má 4,1 metru, tedy v tom problém není, spíše budou muset marketingově zvládnout vysvětlení, proč máš dát podobné love za auto na menším podvozku, ale oni to hoši jistě nějak zvládnou. ;-)
Avatar - Emel
Legenda žije dál...
Emel
| 16. 8. 2013 11:04
Hm, o tom jsem nic neslyšel... minivan ale není hatchback, nebo jo? Nenaběhne si BMW do slepé uličky objevené průkopníkem s hvězdou na čele :-)? Pořád mi není úplně jasné, jaké modely budou v příští generaci 1er v nabídce a jestli mezi nimi bude klasický kompaktní HB...
Legenda žije dál...
Xawier
| 16. 8. 2013 11:45
No co jsem zatím viděl,tak to bude hodně sportovní (nízkej) minivan... Předchozí A klasse bylo přeci jenom trochu něco jiného...
Legenda žije dál...
fOE
| 16. 8. 2013 09:25
Jsi si tou M2 jisty? Neskonci i dvojka na M235i ktera uz byla vyfocena? Precijen tu uz bude BMW dost na tesno. Na jedne strane 320k M235i bez LSD a s klasickym automatem. Na strane druhe uz M3 s rekneme nad 400k a LSD a DCT. Pokud clovek umistni mezi 1,2mil. cca stojici M235i a 1,9mil stojici M3 auto s vykonem cca uprostred, ale lehci a agilnejsi mohlo by M2 lehce kanibalizovat z M3/M4. Tomu se bude chtit BMW urcite vyhnout.
Pokud mas vic info se stim ;-)
Avatar - Dinar
Legenda žije dál...
Dinar
| 16. 8. 2013 09:34
Ptal jsem se na to, M2 je stále ve hře, LSD, manuál, hlavním přínosem má být odlehčení ve stylu CSL, karbon střecha, purismus uvnitř, motor stejný. ;-)
Legenda žije dál...
fOE
| 16. 8. 2013 09:55
No doufam ze "je stale ve hre" se zmeni na realitu, toto zni super :yes:
Avatar - Dinar
Legenda žije dál...
Dinar
| 16. 8. 2013 10:01
Ve hře, znamená, že se i reálně testuje. Výroba/prodej ale závisí jako vždy, u okrajových verzí, na úspěchu/neúspěchu obyč. verzí daného modelu, 2er je pro bmw zatím neznámá, takže se uvidí podle toho, jak ji trh přijme. ;-)
Legenda žije dál...
fOE
| 16. 8. 2013 10:25
Tak stara 1 coupe propadak nebyla a 1M coupe uz vubec ne tak snad to BMW vypusti.
Avatar - Dinar
Legenda žije dál...
Dinar
| 16. 8. 2013 10:52
Já si to myslím, zvlášť po představení CLA 45 AMG budou muset ukázat, jak to dělají u BMW. :-) ;-)
Avatar - boost.
Legenda žije dál...
boost.
| 16. 8. 2013 11:32
M235i byla jiz vyfocena a bude mit taky LSD. O M2 se stale diskutue, ale spis to vypada, ze bude.
Avatar - bigsoul
Legenda žije dál...
bigsoul
| 16. 8. 2013 08:02
Si zabil stým trihrnkom :-)
MB kupuje motor od Renaultu a to fakt hovorí za všetko :-)
A doporučujem ti pozrieť test tento test F10 M5 kde ti to pekne vysvetli čo je turbo u BMW!!!

[odkaz]
Masaker
ericho33
| 15. 8. 2013 22:28
:yes: :yes: :yes:
Libi
nope
| 15. 8. 2013 22:37
Moc libi!
Uff! Mnichovský masakr motorovou pilou!
Arese
| 15. 8. 2013 22:44
BMW opět ukázalo, kdo že je na vrcholu současné prémiové produkce :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - PTS
Uff! Mnichovský masakr motorovou pilou!
PTS
| 16. 8. 2013 07:38
Mno... podle ostatních modelů to tak nevypadá :-!
E46
Mig_35
| 16. 8. 2013 07:15
V té zlaté byla E46ka velice hezká. Golden Arrow:-) Téhle to taky dost sluší. Jsem zvědavý, jestli budou dvě nebo tři turba, i když těm třem moc nevěřím.
Jen ta boule na kapotě je myslím úplně zbytečná:-)
Avatar - PTS
E46
PTS
| 16. 8. 2013 07:42
Není zbytečná... Po pár měsících se ti z toho vyklube toto [odkaz] >:-[]
Avatar - bigsoul
E46
bigsoul
| 16. 8. 2013 08:31
Bude mať dve. Tri u benzínu zatial BMW neplánuje a mala by mať 450hp a 550Nm.
E46
Mig_35
| 16. 8. 2013 09:04
Bude trochu těžké si psychicky odůvodnit o hodně vyšší cenu oproti 335i, když půjde o prakticky o stejný motor.
Avatar - Emel
E46
Emel
| 16. 8. 2013 09:08
Motor není všechno... btw, myslíš 435i?
E46
Mig_35
| 16. 8. 2013 09:17
jo, 335i i 435i...
E46
fOE
| 16. 8. 2013 09:20
335i ma jedno twinscrol turbo, u M3/M4 se pocita s dvema turbama. Nehlede na to ze na posun auta vpred nestaci jen motor. DUlezite je tech 400+k uchladit, veledulezita je prevodovka kde v klasicke 3er byt DCT nemuze a dulezite je ten vykon dostat na silnici kde obyc trojka zatim LSD mit nemuze (az s prichodem Performance pakte bude mit tu moznost).
Jinak kupovat si auto kvuli motoru, koupim Mercedes. BMW ///M se kupuji proto jak projedou zatackou => kupuji se pro podvozek a ten bude taky na hony vzdaleny od serie.
Podle me nova M3/M4 o svuj punc vyjimecnosti proti seriovym 3er a 4er neprijde. ;)
E46
Mig_35
| 16. 8. 2013 09:49
Asi máte pravdu. Krom toho bude to mít samosvor, dvouspojku. Bude tam dost odlišností.
Avatar - bigsoul
E46
bigsoul
| 16. 8. 2013 10:02
Ja si myslim, že samosvor tam nebude,ale obdobný diferák ako je v M5 čiže mechaniku nahradí elektronický, ktorý sa ukázal ako omnoho lepší.
a podla tejto foto je práve použity práve tento M actíve diferencial.

[odkaz]
Avatar - Dinar
E46
Dinar
| 16. 8. 2013 09:20
Ten motor je hodně jiný, počkej až ho předvedou. ;-)
Avatar - bigsoul
E46
bigsoul
| 16. 8. 2013 09:33
Ver tomu, že na tom motore ostane len hruby zaklad stejny a všetko bude iné. Tak isto to je o 550i a M5 su to uplne iné motori, ktoré su, len postavené na stejnom zaklade, tak hovoriť, že sa jedna o ten istý motor je trošku mimo :-)
Avatar - 3_diamanty
tuto M3
3_diamanty
| 16. 8. 2013 08:25
minimalne vzhladom uz nikdy ziadne dalsie Mko neprekona [odkaz] ;-)
Avatar - bigsoul
tuto M3
bigsoul
| 16. 8. 2013 08:29
Prosim ťa ty sa zabuď už konečne. Práveže tento model je ten spravný nastúpca e46ky a je o mnoho krajší. Ty stále dokola trepeš, len tu istú peničku!!!
Avatar - 3_diamanty
tuto M3
3_diamanty
| 16. 8. 2013 08:31
spravny nastupca by nemenil nazov z M3 na M4.... a k E46 ma dizajn tohto noveho prezvejkaneho zraloka skutocne daleko
Avatar - Dinar
tuto M3
Dinar
| 16. 8. 2013 08:47
Ano, daleko, je prostě dál... o patnáct let, už máme jednadvacáté století. ;-)
Avatar - Stefič
tuto M3
Stefič
| 16. 8. 2013 10:24
teď už jenom počkáme, jak odpoví Hjóóóndéééé >:-[]

joj, to byla reakce na Toppera
Avatar - Emel
tuto M3
Emel
| 16. 8. 2013 08:57
Na jméno to nejezdí...
Avatar - bigsoul
tuto M3
bigsoul
| 16. 8. 2013 09:00
To že sa zmenil nazov z M3 na M4 nieje nič zásadné skor myslim, že to prospeje, lebo k obom modelom sa bude pristupovať jednotlivo. A ty si vydel vobec novú trojku už naživo? Mi chceš tvrdiť že nieje krajšia? Sám mám e46 a vymenil by som ju za to nove všetkými 10timi samozrejme se vším všudy :-) mam dokonca faceliftovanú co ma krasne tvarovanú kapotu.
tuto M3
nope
| 16. 8. 2013 11:21
CSL je fakt nadhernej kus auta i po tech letech, o tom zadna.
Pokrok vsak nezastavis a dle meho nazoru je M4 vice nez dustojny nastupce ;-)
Avatar - 3_diamanty
tuto M3
3_diamanty
| 16. 8. 2013 12:16
no hlavne je to lepsie nez tato dizajnova krecia: [odkaz] ;-) to je fakt... aj ked tie podivne obliny na predku pri pohlade zboku nezmizli ani u M4
tuto M3
nope
| 16. 8. 2013 12:43
Ja myslim, ze E92 je v poradku ;)
Vykon
fOE
| 16. 8. 2013 08:59
Osobne bych si tipnul ze vykon bude cca stejny jako u E92, precijen lepsi dynamiku prinese uz vic Nm a mensi hmotnost, proc tedy honit R6 k 450k kdyz zlepseni proti predesle generaci prinese i 420k a 450k by se pak dal umne prodat jako nejaky competition paket?
Avatar - bigsoul
Vykon
bigsoul
| 16. 8. 2013 09:02
zatial sa hovorí a píše, ze by mal byt 450k a 550Nm, ale nič oficialne nieje a vaha by mala byť na úrovni M3 e46 (1570kg cca ) o 100kg lahšia ako predošla M3.
Vykon
fOE
| 16. 8. 2013 09:10
Dokud to nevypusti BMW jsou to jen spekulace nebo lepe sny lidi co na novou M3/M4 cekaji. Prave na to jsem chtel poukazat, ze se BMW za 450k honit vubec nemusi, to auto pojede vyrazne lip ikdyby si udrzelo maximalni vykon 420k. Mensi vykon proti 450k bude znamenat mensi plnici tlaky turb a to zase lepsi reakci na plyn coz je urcite jeden ze zakladnich cilu ladicu z ///M spis nez max Kw a Nm.
Avatar - iudex
435i vs. M4
iudex
| 16. 8. 2013 10:37
Chris Harris v teste 435i bol dosť rozpačitý z auta: [odkaz] vyslovil sa v tom zmysle, že medzera medzi 435i a M4 bude (musí byť) hodne veľká, lebo 435i pôsobilo tak obyčajne, to podanie výkonu mu pripadalo také normálne, nie úplne hodné najvýkonnejšieho (bežného) modelu danej rady. Ale M4 bude na 99% napriek obdobnému motoru úplne inde.
435i vs. M4
Mig_35
| 16. 8. 2013 10:42
306 koní vs. 450 - to myslím bude dost velká mezera. S 335i jsem byl spokojen, pro běžné ježdění super. Hlavně příjemná spotřeba.
Avatar - Dinar
435i vs. M4
Dinar
| 16. 8. 2013 13:26
Tak on Harris říká, že podvozkově a celk. projevem je 435i ještě o kus lepší než 335i... Je třeba dívat se na to optikou člověka, který seděl prakticky ve všem, co se dá nazvat silným autem, úroveň jeho uspokojení leží mimo hranice běžného, jakkoliv dobrého řidiče, navíc mu nedovolili poslat auto bokem. >:D
Avatar - Hammunasakra
435i vs. M4
Hammunasakra
| 16. 8. 2013 13:43
No právě Harris je jeden z mála co bude umět pořádně využít těch 150 koní navíc včetně sportovnějšího odladění - nevim čeho se bojí. Je fakt že pro normálního i zkušenějšího řidiče 435i asi bohatě stačí
Avatar - Enthusiastic.driver
435i vs. M4
Enthusiastic.driver
| 17. 8. 2013 10:42
No, s tou úrovní uspokojení bych to tak nehrotil, pokud je mi známo, tak má v garáži neustále P205 1.4 XS a nehodlá se jej zbavit :-)
Avatar - Hammunasakra
435i vs. M4
Hammunasakra
| 16. 8. 2013 13:36
Však tam velká mezera je. Už Alpina B3 410 PS [odkaz] ujede 335i naprosto nekompromisně
Avatar - iudex
Koncept?
iudex
| 16. 8. 2013 10:38
Inak trošku nechápem zmysel konceptu jednej motorizácie, pri modelovom rade to chápm, ale 4er je na svete, M4 je len jej najvýkonnejšia verzia, tak prečo treba robiť koncept a nie rovno produkčnú verziu? 8-s
Avatar - bigsoul
Koncept?
bigsoul
| 16. 8. 2013 11:07
Vždy pri nástupe novej rady či modelu je treba urobiť kncept, takzvaný pilot, kde sa budu ešte nejake veci doladovať.
Video
fOE
| 16. 8. 2013 11:51
Krom fotek tu mame tento skvost i v pohybu ;-)

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
Video
3_diamanty
| 16. 8. 2013 12:00
parada videjko..... auto paradne aj ked to nie je moja salka caju...... urcite to bude pecka a spravi radost mnohym sportovo zalozenym majetnejsim soferom ;-) :yes: ... z fotiek aj videa sa mi hlavne zboku ta oblina na predku akosi nepozdava.... ale asi je to len taky dojem z fotiek... nazivo to asi bude ok... stale vsak M3 E46 ostane najkrajsie ;-)
Avatar - lejbl
maso
lejbl
| 16. 8. 2013 15:33
[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
maso
Hammunasakra
| 16. 8. 2013 16:37
Pěkný, hodně pěkný :yes: :-)
maso
chrudoš
| 16. 8. 2013 17:07
Zepředu neuvěřitelné peklo, zezadu mi teda moc nesedí, ty 4 laufy nějak trčí, no chce to naživo.
Avatar - Enthusiastic.driver
Jedna z nejhezčích...
Enthusiastic.driver
| 17. 8. 2013 10:47
M3.. eeeee... M4, takže vlastně první.. a rovnou nejhezčí... Co to plácám? Heh.. ehm...

Moc to tomu autu sluší, ostatně, jako prakticky všem jeho předchůdcům...
Jedna z nejhezčích...
nope
| 17. 8. 2013 15:08
Presne!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku