Teda strašně doufám, že se bude tomu konceptu podobat co nejmíň. Mustang si prostě představuju jako velkou hranatou americkou káru a ne tendle východní knedlíček.. ale myslim, že budou mít rozum. Někde jsem četl vyjádření kohosi z Fordu, že zachovaj ten tradičnější ksicht.
1. ford bol a este stale je cistkovym majitelom astonu
2. na obrazku je evos - koncept, taky akych bolo kopec, ktory +/- udava smer, ktorym bude smerovat dizajn automobilky
3. k 2.3L - trosku nastudovat historiu by sa pridalo. v mustangu sa v usa ten motor totiz davno predaval. ;) takze je to vlastne navrat ku korenom.
Ono to Mondeo kupé bude určitě zadokolka... mohlo by to skončit jako takový Hyundai Genesis, ale snad v podání Fordu více povedený, takže za mě proč ne.
"Tohle" je koncept Evos... tím to má být inspirované, ale ve finále to může dopadnout všelijak. A mě se to líbí.
Vyzerá moc dobre. Aj aktuálna verzia sa mi páči. Je to také "neotesané", moc to žere, interiér za 5 korún ale... Vozil som sa na tom a bola to paráda. Len s tou cenou (ako to už v európe býva dobrým zvykom) to zabili.
Kúpiť u nás takúto mašinku, za slabých 20.000€... No nič, v EU radšej vyfúkané 1.4-ky za strašné prachy. rátam že ak sa aj bude dovážať, tak cena niekde okolo 40-50.000€. 8-s
jako sepranej Aston. Jestli bude nový Mustang vypadat takto a ještě bude mít nějaký e***omotor (a cenu dvojnásobnou proti té americké), tak se Ford ani nemusí obtěžovat s dovozem. Fakt nechápu, co mají ekoteroristi z EU proti V8, který je přirozeně vyvážený a nepotřebuje žádně vyvažovací hřídele nebo šišaté setrvačníky, jako ti tříválcoví ekokastráti.
lpět na retrodesignu, ale aktuální generace mustangu, která na retro prvky sází, je dle mého mnohem povedenější než tenhle pseudo aston. Tohle už do Evropy vozit nemusí. :-!
Je dojemné, koľko ľudí, ktorí by o Mustang inak ani nezavadili pohľadom zrazu kritizujú, že Mustang ako základ bude mať štvorvalec. Pritom mnohí z nich obdivne vzdychajú pod testom A 45 AMG, ktorý je čuduj sa svete tiež "len" štvorvalec. Ale aký! A Ford s EcoBoostami ukazuje, že motory naozaj vie robiť, a to aj pekne potentné, ako v modeloch ST. Pritom Focus ST s dvojlitrom je len čajíček oproti tomu, čo má byť v RS (2,3EB s výkonom cez 300k). Tak prečo sa báť, že ten istý motor nebude viac, ako dostačujúci (ako ZÁKLADNÝ motor) pre Mustang s hmotnosťou cca. 1,3 tony? Naopak, bude to jeden z najlepších základných motorizácií spomedzi konkurentov a nejaká 4er so základným 2,0 a 135 kW sa bude ticho hanbiť v kúte.
Zvez sa s Focusom ST, potom si skús predstaviť, o koľko lepšia bude veria RS s odhadovanými viac ako 300k; Mustang s týmto motorom a naviac zadným pohonom bude jazdiť ešte lepšie (lepší prenos výkonu na zadok, žiadny torque steer...). Ja by som si dal povedať. ;-)
nechápu jakej magor v evropě (ale vím že se najdou... blbců je plno) by si řekl: hm.. chci mustanga, máte nějaký co splňuje euro 87 a nemá více jak 4válce?
mě se retro Mustang taky líbil...ale zdá se že retro moda v americe skončila...ještě tu máme charger a camaro v retro edici a uvidíme jak budou vypadat další generace muscle cars
Proto ta nová verze.....ta má být odladěná po Evropsku..s technikou konkurující směle BMW M3 ....pokud se to pak potvrdí v testech ...tak do toho pujdu :-) teda..jeste nevime ..zdali nebude novy Msutang osklivy >:D
Jinak prozatim je favorit Jaguar F-type...jen ta cena...cena...uff
Nechci vám do toho kecat, ale 2.3 turbo není motor podle Bruselských příruček... myslím, že to bude pro sportovní auto důstojná motorizace a v Evropě prodejně úspěšnější než V8.
Ano, tu zajímavou generaci sem nedovezli, a proto říkám, že tuhle už si můžou rovnou nechat. Mondeo kupé se čtyřválcem nemá za sebou žádnou legendu, nalepit tomu na grill mustanga nebude dle mého na úspěch stačit.
ty jsi teda vtipálek, porovnávat Mustang a M3, M3 je o pár světelných let dál jak Mustang, Camaro se na okruh nehodí, ale chce-li si někdo vyzkoušet jak se řídí historický vůz , Camaro je ta pravá volba- Italian Job (Jeremy Clarkson)
U mustangu jde hlavně o image a vzhled to byla jediná silná stránka Mustangu, no a teĎ o tuto silnou stránku přišel, předchozí mustang byl s porovnání s tímto krásný
tento mustang vypadá jak nějakej hokus focus, korejec , kdybych nevěděl značku řekl bych že to je nová Kia,
Americký dizajn jde k ledu, Cherokee je fujtajbl a tohle taky
Viem, na čo narážaš a R5 v minulom Focuse bol zvukovo skvelý. Ale podľa môjho názoru trošku tým svojím famóznym zvukom zakrýval, že to reálne nebol (teda aspoň v ST, RS bola trošku iná liga) žiadny športovec a bol to taký volvácky nízko- a strednootáčkový motor pôvodne pre väčšie autá. Žiadna špička, žiadna točivosť, nad 5000 to nemalo zmysel točiť. Súčasný 2,0EB je naopak slušne točivý motor, má zmysel vytočiť ho nad 6000. A ten kritizovaný zvuk štvorvalca: je to špičkovo spravené s tým sound sympozérom, ak presadneš z bežného štvorvalca, budeš si myslieť, že je to R5: jeho zvuk je hrubý, sonorný, taký veľkoobjemový a dva litre a štyri valce by si mu netipoval, iba v porovnaní s predošlm ST si uvedomíš, že R5 to nie je. Inak zvukovo k nemu nemáš žiadne výhrady, naopak ten zvuk by som počúval stále, je to super. Ak motor z ST porovnám s motorom v GTI, tak jednoznačne dávam prednosť EcoBoostu, charakterom a zvukom je o triedu lepší ako TSI.
:yes: presne tak, všetci sú múdri ako pri článkoch o Saabe no nikto si to reálne nekúpi. A to je reč o aute a motore ktorý ešte nebol ani predstavený a už vôbec nie otestovaný...
iudex: Vlez si do poslední mazdy MPS, vlez si do mondea 2,0 ecoboost, vlez si do předešlé generace Fordu 2,5 pětiválec, turbo, nemusí to být ani RS. Vsadím se, z čeho vylezeš nejvíc nabuzenej, koně nejsou všechno.
v bode 1, si vedľa, Aston Martin vlastní David Richards resp. jeho spoločnosť Prodrive plus tam majú podiel aj nejaký šejkovia či kto... ;-) k zbytku nemám výhrady.
Edo, a to, že R4 je len základ a v ponuke budú naďalej V6 a V8, vrátane prepĺňaných (!) si prehliadol? Myslíš, že Mustang V8, notabene V8 s turbom bude "poník"? >:D Takže buď sám jazdíš na Aventadore a Mustang V8 sa Ti javí ako slabý, alebo si článok ani nečítal a udrelo ti do očí iba to o štvorvalci v základe. ;-)
To auto na fotke nie je Mustang a myslím, že k Mustangu tak, ako bude predstavený má dosť ďaleko. Ale v tom pohľade na Fordovsko-astonovskú líniu sa evidentne líšime, ak tento Aston-dizajn je nový dizajnový smer Fordu, tak po tragédii menom kinetický dizajn tomu tlieskam a nové Mondeo sa mi veľmi páči, kľudne by som vymenil. ;-)
A čo prosím Ťa nechápeš na tom BMW? Sám predsa nekonečne veľa krát vysvetľuješ tým, čo plačú nad downsizingom u BMW, že to jednak chcú samotní zákazníci a jednak to BMW spraví aj tak dobre, plus vždy zostanú najsilnejšie Mká. A to isté predsa platí aj pre budúci Mustang: iba bych-kupci ohŕňajú nos nad 2,3EB, jednak to bude iste dosť silný motor a jednak ide stále o základ, vrcholom bude V8 ako doteraz (čo len tak mimochodom v tej M3/M4 už nebude ;-) ).
kolko presne bude mat 2.3EB v Mustangu zatial nie je jasne, no objavuju sa info o ~250k, co je aj pomerne logicke, pretoze ak by Mustang startoval s tym motorom a vykonom na hranici 300k, konkuroval by sam svojej 3.7 V6... no a je dost pravdepodobne, ze Ford bude chciet konkurovat dvojke BRZ/GT86, takze co bude stracat na hmotnosti, dozenie vyssou porciou vykonu. naviac sa ma tusim objavit aj nejaky mensi Nissan...
v kazdom pripade ako to nakoniec bude sa dozvieme asi az nabuduci rok.
Klídek, fordmane, to auto prostě vypadá jako Mondeo kupé, já v tom mustanga nevidím, jak píšu výše, pseudoaston. Plus ten čtyřválec, ty možná vidíš na obrázku muscle resp. pony car, já tam vidím nějakou globální srajdu, a to, že by to snad připravili i o rwd mně tedy ani nenapadlo. A jak to celé souvisí s BMW taky nechápu, ale budiž, chceš-li paralelu... mustang byl vždy pro ford imagemakerem, podobně jako emka pro BMW, a na ty si dávají moc velký pozor.
Určite? Prečo teda nedajú rovno 2,0EB z eSTéčka, to má práve tých 250k. Ak možno máš pravdu a 2,3EB podladia oproti Focusu RS, technicky to nie je problém.
Myslím, že Mustang 2,3 EB s odhadovaným výkonom cez 300k a hmotnosťou pod 1,4t môže byť celkom slušné zvezenie ;-) (notabene na základný! motor, budú aj V6 a V8).
Ako píše Emel, Mondeo kupé už len pre zadný pohon nehrozí a ohŕňať nos nad štvorvalcom (z budúceho FF RS, teda očakávane veľmi potentného) v dobe, keď BMW ide dávať do 3er trojvalce nie je namieste. M5 prežila stratu V10, M3/4 prežije stratu V8, rovnako prežije Mustang R4 (podotýkam len v základe, najsilnejšie stále budú V8).
Prídu mi zvláštne kecy o potrebe "globálneho dizajnu" pod zámienkou predávateľnosti aj v európe. Stačilo by nedávať v európe 100% prirážku za "exkluzivitu", v základe to ponúkať s nejakým fúkaným dvojlitrom a mustang by sa predával ako teplé rožky.
Retro dizajn je to, čo pomohlo vytiahnuť zašlú slávu mena Mustang a predaje zo suterénu.
asi kazdy cakal, ze bude mat 5 metrov a 2 tony a bude trojdverova konkurencia S Klasse, A8 a podobne >:D Ale vazne - vie mi niekto zainteresovany povedat, co za motor je ta 2.3? Prevrtany nejaky EcoBoost alebo to ma povod v Mazde MPS alebo ide o novy vyvoj? Diky.
Mustangy se mi líbí, ale osobně bych si ho nekoupil. Pár krát jsem se s ním svezl po okruhu a neohromil mě. Je to auto spíš na rovinky, ale na okruhy se moc nehodí. Za tu cenu se dají sehnat pro mě zajímavější alternativy... Je mi jasné, že každý preferuje něco jiného :-)