Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Mustang 2015 bude menší a výrazně lehčí

55 komentářů

Avatar - sargis
sargis
asi kazdy cakal, ze bude mat 5 metrov a 2 tony a bude trojdverova konkurencia S Klasse, A8 a podobne >😁 Ale vazne - vie mi niekto zainteresovany povedat, co za motor je ta 2.3? Prevrtany nejaky EcoBoost alebo to ma povod v Mazde MPS alebo ide o novy vyvoj? Diky.
sir
2,3 EB vychazi z 2,0 EB...akurat to bude samozrejme evoluce.

Pokud bude stat za to, tak pocitam s 8mi valcem u me v garazi do 5ti let 😄
Mistr XX
Mustangy se mi líbí, ale osobně bych si ho nekoupil. Pár krát jsem se s ním svezl po okruhu a neohromil mě. Je to auto spíš na rovinky, ale na okruhy se moc nehodí. Za tu cenu se dají sehnat pro mě zajímavější alternativy... Je mi jasné, že každý preferuje něco jiného 😄
sir
Proto ta nová verze.....ta má být odladěná po Evropsku..s technikou konkurující směle BMW M3 ....pokud se to pak potvrdí v testech ...tak do toho pujdu 😄 teda..jeste nevime ..zdali nebude novy Msutang osklivy >😁

Jinak prozatim je favorit Jaguar F-type...jen ta cena...cena...uff
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Cena F-Type je ok, stejně jako cena Mustangu :yes:
sir
Cena F-Type je ok....to ano..jen pro mě..je to uff >😁
Avatar - Bristol
Bristol
Mustang, Camaro...to nejsou auta na okruhy, když chceš nějaký vozík na okruh zkus nějakej caterham nebo lotus... 😉 to určitě poslouží mnohem lépe
Avatar - Atlis
Atlis
no to asi dost zalezi o ktorom mustangovi a camare hovoris. taky boss 302 je na okruhu s m3 porovnatelny a camaro z28 je ciste robene na okruhy...
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
ty jsi teda vtipálek, porovnávat Mustang a M3, M3 je o pár světelných let dál jak Mustang, Camaro se na okruh nehodí, ale chce-li si někdo vyzkoušet jak se řídí historický vůz , Camaro je ta pravá volba- Italian Job (Jeremy Clarkson)
Avatar - Atlis
Atlis
Nevies o com hovoris.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Camaro je líná a těžká herka, která nemá na okruhu co dělat
Avatar - Atlis
Atlis
Ved hovorim, ze nevies o com tocis...
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Asi proto je Boss 302 Laguna Seca na okruhu rychlejší, než ta M3 >😁
Riio2
Vyzerá moc dobre. Aj aktuálna verzia sa mi páči. Je to také "neotesané", moc to žere, interiér za 5 korún ale... Vozil som sa na tom a bola to paráda. Len s tou cenou (ako to už v európe býva dobrým zvykom) to zabili.
Kúpiť u nás takúto mašinku, za slabých 20.000€... No nič, v EU radšej vyfúkané 1.4-ky za strašné prachy. rátam že ak sa aj bude dovážať, tak cena niekde okolo 40-50.000€. 8-s
Avatar - gld
gld
Prídu mi zvláštne kecy o potrebe "globálneho dizajnu" pod zámienkou predávateľnosti aj v európe. Stačilo by nedávať v európe 100% prirážku za "exkluzivitu", v základe to ponúkať s nejakým fúkaným dvojlitrom a mustang by sa predával ako teplé rožky.

Retro dizajn je to, čo pomohlo vytiahnuť zašlú slávu mena Mustang a predaje zo suterénu.
Joab
Teda strašně doufám, že se bude tomu konceptu podobat co nejmíň. Mustang si prostě představuju jako velkou hranatou americkou káru a ne tendle východní knedlíček.. ale myslim, že budou mít rozum. Někde jsem četl vyjádření kohosi z Fordu, že zachovaj ten tradičnější ksicht.
XTad
Mustang byl vzdy navrhovan s ohledem na aktualni design fordu. To pouze posledni generace je v retro stylu.
Joab
Taky pravda. Asi😊 Teď koukám na tu třetí generaci a to teda taky nebyl velkej fešák..
Avatar - Chuck Norris
Chuck Norris
jj přesně tak a podle toho ty prodeje mustangu taky dopadli >😁
Avatar - gld
gld
*posledné dve generácie
Avatar - Bristol
Bristol
mě se retro Mustang taky líbil...ale zdá se že retro moda v americe skončila...ještě tu máme charger a camaro v retro edici a uvidíme jak budou vypadat další generace muscle cars
Avatar - Dinar
Dinar
lpět na retrodesignu, ale aktuální generace mustangu, která na retro prvky sází, je dle mého mnohem povedenější než tenhle pseudo aston. Tohle už do Evropy vozit nemusí. :-!
Avatar - Bristol
Bristol
současný Mustang se evropě snad ofiko koupit ani nedá ne? Právě že příští generace Mustangu má být asi i pro evropu...proto ten 2.3 EB
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, tu zajímavou generaci sem nedovezli, a proto říkám, že tuhle už si můžou rovnou nechat. Mondeo kupé se čtyřválcem nemá za sebou žádnou legendu, nalepit tomu na grill mustanga nebude dle mého na úspěch stačit.
Avatar - Emel
Emel
Ono to Mondeo kupé bude určitě zadokolka... mohlo by to skončit jako takový Hyundai Genesis, ale snad v podání Fordu více povedený, takže za mě proč ne.

"Tohle" je koncept Evos... tím to má být inspirované, ale ve finále to může dopadnout všelijak. A mě se to líbí.
Avatar - iudex
iudex
Ako píše Emel, Mondeo kupé už len pre zadný pohon nehrozí a ohŕňať nos nad štvorvalcom (z budúceho FF RS, teda očakávane veľmi potentného) v dobe, keď BMW ide dávať do 3er trojvalce nie je namieste. M5 prežila stratu V10, M3/4 prežije stratu V8, rovnako prežije Mustang R4 (podotýkam len v základe, najsilnejšie stále budú V😄.
Avatar - Dinar
Dinar
Klídek, fordmane, to auto prostě vypadá jako Mondeo kupé, já v tom mustanga nevidím, jak píšu výše, pseudoaston. Plus ten čtyřválec, ty možná vidíš na obrázku muscle resp. pony car, já tam vidím nějakou globální srajdu, a to, že by to snad připravili i o rwd mně tedy ani nenapadlo. A jak to celé souvisí s BMW taky nechápu, ale budiž, chceš-li paralelu... mustang byl vždy pro ford imagemakerem, podobně jako emka pro BMW, a na ty si dávají moc velký pozor.
Avatar - iudex
iudex
To auto na fotke nie je Mustang a myslím, že k Mustangu tak, ako bude predstavený má dosť ďaleko. Ale v tom pohľade na Fordovsko-astonovskú líniu sa evidentne líšime, ak tento Aston-dizajn je nový dizajnový smer Fordu, tak po tragédii menom kinetický dizajn tomu tlieskam a nové Mondeo sa mi veľmi páči, kľudne by som vymenil. 😉
A čo prosím Ťa nechápeš na tom BMW? Sám predsa nekonečne veľa krát vysvetľuješ tým, čo plačú nad downsizingom u BMW, že to jednak chcú samotní zákazníci a jednak to BMW spraví aj tak dobre, plus vždy zostanú najsilnejšie Mká. A to isté predsa platí aj pre budúci Mustang: iba bych-kupci ohŕňajú nos nad 2,3EB, jednak to bude iste dosť silný motor a jednak ide stále o základ, vrcholom bude V8 ako doteraz (čo len tak mimochodom v tej M3/M4 už nebude 😉 ).
Avatar - Chuck Norris
Chuck Norris
nechápu jakej magor v evropě (ale vím že se najdou... blbců je plno) by si řekl: hm.. chci mustanga, máte nějaký co splňuje euro 87 a nemá více jak 4válce?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Mustang je pro mě auto se zvukem z Bullita, takže toto bude potřebovat za sebou návěs s aparaturou.
Avatar - Emel
Emel
Úplně stačí, že magor v Evropě chce kupé v zadokolce do milionu... Euro norma je povinnost, tam moc nejde o nějaké chci / nechci.
BRoy
No, euronorma je hlavně naprostá pitomost!!! A Mustang EcoBoost 2.3 jakbysmet!
Avatar - iudex
iudex
Myslím, že Mustang 2,3 EB s odhadovaným výkonom cez 300k a hmotnosťou pod 1,4t môže byť celkom slušné zvezenie 😉 (notabene na základný! motor, budú aj V6 a V😄.
Avatar - Atlis
Atlis
2.3EB v Mustangovi ma mat 250k... no ale je to turbo, takze predpokladam, ze v reali bude kupovany castejsie ako V6 a ladeny na vyssi vykon...
Avatar - iudex
iudex
Určite? Prečo teda nedajú rovno 2,0EB z eSTéčka, to má práve tých 250k. Ak možno máš pravdu a 2,3EB podladia oproti Focusu RS, technicky to nie je problém.
Avatar - Atlis
Atlis
kolko presne bude mat 2.3EB v Mustangu zatial nie je jasne, no objavuju sa info o ~250k, co je aj pomerne logicke, pretoze ak by Mustang startoval s tym motorom a vykonom na hranici 300k, konkuroval by sam svojej 3.7 V6... no a je dost pravdepodobne, ze Ford bude chciet konkurovat dvojke BRZ/GT86, takze co bude stracat na hmotnosti, dozenie vyssou porciou vykonu. naviac sa ma tusim objavit aj nejaky mensi Nissan...

v kazdom pripade ako to nakoniec bude sa dozvieme asi az nabuduci rok.
BRoy
jako sepranej Aston. Jestli bude nový Mustang vypadat takto a ještě bude mít nějaký e***omotor (a cenu dvojnásobnou proti té americké), tak se Ford ani nemusí obtěžovat s dovozem. Fakt nechápu, co mají ekoteroristi z EU proti V8, který je přirozeně vyvážený a nepotřebuje žádně vyvažovací hřídele nebo šišaté setrvačníky, jako ti tříválcoví ekokastráti.
Avatar - Emel
Emel
Nechci vám do toho kecat, ale 2.3 turbo není motor podle Bruselských příruček... myslím, že to bude pro sportovní auto důstojná motorizace a v Evropě prodejně úspěšnější než V8.
Avatar - iudex
iudex
Presne. Už 2,0EB vo Focuse ST je skvelý motor (na celom Focuse ST asi to najlepšie, spolu s podvozkom), tak predpokladám, že 2,3EB bude trhač asfaltu.
Avatar - Atlis
Atlis
1. ford bol a este stale je cistkovym majitelom astonu
2. na obrazku je evos - koncept, taky akych bolo kopec, ktory +/- udava smer, ktorym bude smerovat dizajn automobilky
3. k 2.3L - trosku nastudovat historiu by sa pridalo. v mustangu sa v usa ten motor totiz davno predaval. 😉 takze je to vlastne navrat ku korenom.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
V tom případě ještě že nevlastní Bentleye, to by byly masky jak radlice. >😒]
Avatar - R32
R32
v bode 1, si vedľa, Aston Martin vlastní David Richards resp. jeho spoločnosť Prodrive plus tam majú podiel aj nejaký šejkovia či kto... 😉 k zbytku nemám výhrady.
Avatar - Atlis
Atlis
Ford ma stale cast akcii.
Avatar - R32
R32
Máš pravdu, vlastní 15% akcií, toľko si teda nechal v roku 2007 keď sa Ford zbavoval Astonu. Aký je stav k dnešnému dňu neviem. 😉
Avatar - iudex
iudex
Zvez sa s Focusom ST, potom si skús predstaviť, o koľko lepšia bude veria RS s odhadovanými viac ako 300k; Mustang s týmto motorom a naviac zadným pohonom bude jazdiť ešte lepšie (lepší prenos výkonu na zadok, žiadny torque steer...). Ja by som si dal povedať. 😉
mozgog
vypadá super, už dlouho jsem neviděl coupé které by se mi tak líbilo (Toyoto+Subaru promiň)
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
:no: a stal se z něho poník >😁
Avatar - iudex
iudex
Edo, a to, že R4 je len základ a v ponuke budú naďalej V6 a V8, vrátane prepĺňaných (!) si prehliadol? Myslíš, že Mustang V8, notabene V8 s turbom bude "poník"? >😁 Takže buď sám jazdíš na Aventadore a Mustang V8 sa Ti javí ako slabý, alebo si článok ani nečítal a udrelo ti do očí iba to o štvorvalci v základe. 😉
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
U mustangu jde hlavně o image a vzhled to byla jediná silná stránka Mustangu, no a teĎ o tuto silnou stránku přišel, předchozí mustang byl s porovnání s tímto krásný

tento mustang vypadá jak nějakej hokus focus, korejec , kdybych nevěděl značku řekl bych že to je nová Kia,

Americký dizajn jde k ledu, Cherokee je fujtajbl a tohle taky
Avatar - iudex
iudex
Je dojemné, koľko ľudí, ktorí by o Mustang inak ani nezavadili pohľadom zrazu kritizujú, že Mustang ako základ bude mať štvorvalec. Pritom mnohí z nich obdivne vzdychajú pod testom A 45 AMG, ktorý je čuduj sa svete tiež "len" štvorvalec. Ale aký! A Ford s EcoBoostami ukazuje, že motory naozaj vie robiť, a to aj pekne potentné, ako v modeloch ST. Pritom Focus ST s dvojlitrom je len čajíček oproti tomu, čo má byť v RS (2,3EB s výkonom cez 300k). Tak prečo sa báť, že ten istý motor nebude viac, ako dostačujúci (ako ZÁKLADNÝ motor) pre Mustang s hmotnosťou cca. 1,3 tony? Naopak, bude to jeden z najlepších základných motorizácií spomedzi konkurentov a nejaká 4er so základným 2,0 a 135 kW sa bude ticho hanbiť v kúte.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
iudex: Vlez si do poslední mazdy MPS, vlez si do mondea 2,0 ecoboost, vlez si do předešlé generace Fordu 2,5 pětiválec, turbo, nemusí to být ani RS. Vsadím se, z čeho vylezeš nejvíc nabuzenej, koně nejsou všechno.
Avatar - iudex
iudex
Viem, na čo narážaš a R5 v minulom Focuse bol zvukovo skvelý. Ale podľa môjho názoru trošku tým svojím famóznym zvukom zakrýval, že to reálne nebol (teda aspoň v ST, RS bola trošku iná liga) žiadny športovec a bol to taký volvácky nízko- a strednootáčkový motor pôvodne pre väčšie autá. Žiadna špička, žiadna točivosť, nad 5000 to nemalo zmysel točiť. Súčasný 2,0EB je naopak slušne točivý motor, má zmysel vytočiť ho nad 6000. A ten kritizovaný zvuk štvorvalca: je to špičkovo spravené s tým sound sympozérom, ak presadneš z bežného štvorvalca, budeš si myslieť, že je to R5: jeho zvuk je hrubý, sonorný, taký veľkoobjemový a dva litre a štyri valce by si mu netipoval, iba v porovnaní s predošlm ST si uvedomíš, že R5 to nie je. Inak zvukovo k nemu nemáš žiadne výhrady, naopak ten zvuk by som počúval stále, je to super. Ak motor z ST porovnám s motorom v GTI, tak jednoznačne dávam prednosť EcoBoostu, charakterom a zvukom je o triedu lepší ako TSI.
Avatar - R32
R32
:yes: presne tak, všetci sú múdri ako pri článkoch o Saabe no nikto si to reálne nekúpi. A to je reč o aute a motore ktorý ešte nebol ani predstavený a už vôbec nie otestovaný...
Autoservis
a neb. Aston za cenu Fordu ;-\ Trapné až ubohé :no:
Avatar - Atlis
Atlis
Naopak, fantasticke. Snad by si nechcel Ford za cenu Astonu...