Ve středu 14. srpna uplynulo 25 let od smrti zakladatele automobilky Ferrari. Připravili jsme pro vás přehled těch nejlepší aut, která nesla jeho jméno.
Enzo si furt prosazoval svou že motor musí být ve předu, kdyby mu nezemřel syn, nezaložil by na zkoušku Dino a F40 by neexistovala, F50, F60,Testarosa, F360 , F430, F458
by neexistovali, všichni se můžou z Enza Ferrariho pos rat, ale on brzdil vývoj aut s motorem uprostřed, tzn před zadní nápravou,
Čim dál líp :yes: >:D
Se svou kusovou výrobou nemoh nic brzdit. Prostě dělal auta jaký chtěl a dělal je povětšinou hodně dobře. Tvuj fanatickej názor co tu křičíš 25 let po jeho smrti na tom nic nezmění >:-[]
S těma Ferrari se s tebou ale nedá souhlasit. A to jak nadřazuješ svůj názor jak nad starýho pána tak nad všechny konstruktéry který sou svejma znalostma naprosto mimo tvůj rozsah, to mi přijde fakt ujetý. To můžeš stejně tak řikat že Cayman neni Porsche protože nemá motor za zadní nápravou a pořádný Porsche vlastně neni třeba ani Carrera GT >:-[]
Máš jiný úhel pohledu než já, Ferrari staví jedny z nejlepších aut na světě s motorem uprostřed, když budu chtít auto s motorem ve předu a pohonem zadních kol je tu spousta lepších značek: Aston Martin, Mercedes, BMW. Co se Caymana týče tak je to jedno z nejlepších Porsche vůbec, rok od roku je výkonější, širší , delší, jestli půjde progres tímhle tempem tak Cayman bude časem srovnatelný s dnešními Ferrari, Co se 911 týče , mám na něho stejný názor jako Jeremy, 911 má sice motor na špatném místě ale inženýři to zvládli i s motorem vzadu,ale časem se s 911 kou dostanou do slepé uličky a Cayman bude na stejné, ne-li vyšší úrovni jak 911ka. Auto s motorem uprostřed Cayman má lepší budoucnost a perspektivu jak 911ka s motorem vzadu. Carrea GT je tak na úrovni Zondy. prostě nejvyšší liga
Takže Porsche a všechny další automobilky může dávat motor kam chce, ale Ferrari jen doprostřed? Zajímavá logika >:-[]
Netušim proč si myslíš že Aston nebo Mercedes, BMW maj něco co může konkurovat Ferrari F12, FF nebo Californii ale rád si to poslechnu. Tak povídej :-)
Kam ty na ty perly chodíš >:D >:D >:D >:-[]
SLS je výborný auto, ale zaprvé je to sportovní model a ne soupeř pro shooting brake FF no a zadruhý FF naopak poráží SLS a to ve všem. Výkonem, zrychlenim i maximálkou. SL porazí Californii jen v ultimativní verzi 65 AMG a to za cenu drasticky vyšší spotřeby i ceny - zkus trochu pracovat s realitou. Výborný sou oba modely - tvoje snahy kdy se fakt trapně snažíš shodit vynikající cabrio jsou fakt těžce mimo
Nejspíš narozdíl vod tebe vim jak jezdí biturbo diesel, takže tenhle zlatej ventilek kde v tvý hlavě 3 litr nafta poráží benzín V12 6,3 litru ze supersportu ani nebudu komentovat, to už je moc i na tebe >:D >:D >:D >:-[]
Ferrari FF 0-240 km/h 17,1 s; Audi A6 37,2 s
a teď 0-250 km/h FF 19,1s; Audi A6 83,9 s >:-[]
Brzdi Edo! Neexistuje na týhle planetě nikdo kdo by mi takhle moh řikat a tys to zkusil už podruhý. Nezneužívej toho že mám slabost pro ty tvý ptákoviny a pomatený názory. V něčem nebudu vomlouvat ani pomatence jako seš ty. Prostě se smiř a zkus si srovnat v hlavě žes napsal totální ptákovinu, A6 BiTdi neni dokonce ani nejrychlejší nafta, srovnávat jí s benzínovym V12 vod Ferrari to je idiotština i na tebe
Nesrovnávám motory,ale auta, Auto beru jako celek ,které má dobré vlastnosti a špatné vlastnosti. Existují auta,která mají víc špatných vlastností, než těch dobrých, jedním takovým příkladem je FF, na FF je dobrý motor, no a to je trochu málo mít jenom dobrý motor
Vím že motor z A6 3.0 bitd 230 kw- lehce ztrácí výkonem, má ale vynikající spotřebu a ten výkon, není zas tak malý a A6 má těch vlastností dobrých víc jak těch špatných
Nedokážu si představit že bych jel s FF do Chorvatska, nebo v zimě na hory a na okruh se taky nehodí,prostě je to auto na dvě věci: na nic a na *
Kdyby mi někdo řekl vyber si mezi Audi A6 Allroad 3.0 bitd quattro v plný palbě
nebo FF v plný palbě a FF bych nesměl prodat >:D
Vybral bych si Audi,protože je skvělé ve skutečném světě plných výmolů,retardéru
Opravdu nerozumím lidem co si koupí FF, pro mě to jsou pomtenci a blazni
nevím jak někdo může vyhodit 7 miliónů,za tak hloupé auto
Kdo je hlopější ten kdo FF prodává, nebo ten kdo ho koupí >:D
A víš že přes to jak bleješ na FF tak si nebyl schopnej vymenovat konkrétní důvody co je na něm tak špatně, žejo? Jo a tady se shodneme, taky si nedovedu představit jak majitel Ferrari FF jede na dovolenou do Chorvatska >:D >:-[]
Jak už sem řek Audi A6 BiTDi neni dokonce ani nejlepší třílitrová nafta a srovnávat něco tak vobyčejnýho s gétéčkem Ferrari s 12 válcem v benzínu je naprostá debilita. To můžeš rovnou filozofovat jestli sou lepší žabky nebo pohorky >:D
Na to že netušíš jakej je rozdíl mezi motorem vpředu (Audi) a vpředu uprostřed (Ferrari) a furt nadáváš na umístění vpředu a přitom mluvíš vo Ferrari, na to sem si už zvyk, že budeš propagovat naftovej 3litr předokolku proti benzínový V12 zadokolce - to mi i na tebe přijde hodně ujetý
Že něčemu ty nerozumíš neznamená že to je špatně, žejo. Co ty a teorie relativity? Je špatně? >:-[]
teorii relativity jsem nezkoumal, vím jenom, že se na to díváš špatným úhlem a FF je hloupé auto, vlastně nejhloupější ze všech
pro méně chápavé znova konkrétní nevýhody FF:
je hnusné, (krásy moc nepobralo)
nepohodlné (sedačky v Audi jsou pohodlnější)
Debilní volant (všechny čudlíky jsou na volantu)
palubní deska je otřesná
kufr zoufale malý
auto je křehké, díky nízkému podvozku v zimě má funkci drahého pluhu
a každá menší nerovnost je znát o větších nemluvě
servis( je extrémně drahý a častý) člověk aby furt jezdil po servisech
spotřeba se u sportovních aut neřeší,ale FF se tváří jako praktické auto,takže spotřebu řeším, spíš řeším dojezd než spotřebu ,ale dojezd je spojený s spotřebou a velikostí nádrže, takže člověk stráví s FF většinu svého drahého času u benzinky a v servisu
FF umí i hořet, to je taky docela nevýhoda
možná umí z 0 na 240 za nějakých 18 sekund, ale v běžném životě tuto výhodu nikdo neocení a díky ostatním závažnějším nevýhodám, jsi té výhody zrychlení nikdo ani nevšimne, proto je FF nejhloupější auto na světě
Takže z porovnání pohorek ti vyšlo že nejlepší sou žabky? Fakt borec >:D >:D >:D >:-[]
Kolik měříš a vážíš že se nevejdeš do FF? >:D
[odkaz]
A u Ferrari kážeš kraviny vo motoru vpředu (a netušíš že je vpředu uprostřed) a u Audi ti nevadí nejvobyčejnější konstrukce motor vpředu a pohon předních kol? >:D
Popletený to máš i s těma vohýnkama, trochu problémy měla 458, FF vůbec ne >:-[]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
FF je na ho-vno, je hnusné, drahé , křehké, nepraktické, nespolehlivé, nepohodlné, není to 4x4, má malý dojezd - díky extrémní spotřebě, má malý kufr, interiér je nic moc,
má de-bilní volant, odporná palubovka, nepohodlné sedačky, není to Ferrari
Audi A6 3.0 bitd quattro 230kw 650 nm: je krásné, levné, bytelné, praktické, spolehlivé, pohodlné, je to 4x4, má velký dojezd - díky mal spotřebě, má velký kufr, krásný interiér, perfektní volant, krásná palubovka, nejlepší sedačky na světě, je to Audi
Myslíš že když budeš sprostej stane se z FF horší pomalejší auto než je SLS? >:D
A to sem nezmínil že FF je V12 a SLS "jen" V8 >:-[]
Hele co kdybys místo záchvatu na téma FF ho prostě vypustil? Pro spoustu lidí je to zajímavá alternativy s vynikajícim motorem a svym způsobem geniálnim řešenim pohonu všech kol, tak nevymejšlej blbosti a smiř se s tim že i přes svou praktičnost je rychlejší než SLS - proti kterýmu ale nic nemám, výborná kára :yes:
A v diskuzi vo Ferrari Astonech atd. prosim tě vynech něco jako A6, to už neni ani trapný >:D
FF na SLS nemá, FF je auto na hov-no a je ještě horší jak Panamera, kterou taky nemám rád, ale FF je auto, které nenávidím ze všech aut asi nejvíc, jenom Idioti jako seš ty si myslí že je Geniální, lidi co to maj v hlavě v pořádku ví že FF je na dvě věci: na nic a na hov-no, kdyby z FF vyndali motor, nebyla by na něm jediná dobrá věc
Jak nemá? V čem nemá? Je to V8 proti V12, je to nižší výkon proti většímu, je to pomalejší s nižší maximálkou proti rychlejšímu s vyšší. Podvozkově oba výborý až vynikající.
Že zrovna v tvý hlavě se to pomotalo a bůhvíproč nenávidíš FF ze všech aut nejvíc a přitom ani sám nedovedeš pořádně doložit proč mluví samo za sebe. Ferrari dělá 4 místný gétéčka 50 let, tak mi eště prozraď jestli si tak nenáviděl vždycky všechny nebo teď jenom tohle poslední >:-[]
Spíš jsem o nich nevěděl, když se řekne Ferrari jen málo kdo si představí 4 místné kupé,
každýmu se vybaví auto s motorem uprostřed jako je F40,F50, Enzo, Testarossa, F348,355,360,430,458
všechna 4 místná Ferrari jsou hloupá, navíc v FF o 4 místném autě nemůže být řeč, už si seděla vzadu FF, to je panečku luxus >:D
Ty *** drzej co si to dovoluješ? Kdy a kde se sejdeme přidrzlá nulo? Krom toho že máš guláš v hlavě co se týč aut seš buzna nebo co? >:D >:D >:D
Bleskem se vomluv a tohle už nikdy ani nezkoušej!
Jinak ses ale hezky přiznal že netušíš že nejdražší model Ferrari je vždycky 4místný gétéčko >:D
Aston nejspíš brzy někdo koupí, takže proč ne. Ty sis snad před deseti lety doved představit specialistu na pohon předních kol Audi s motorem uprostřed? >:-[]
Takže Ferrari F12 Berlinetta a Ferrari FF a Ferrari California v tvý hlavě vůbec nejsou Ferrari a současná nabídka Ferrari čítá jedno auto - alespoň v tvý hlavě >:-[]
Ferrari má v nabídce pro mě dva modely. Vím že tam jsou i ostatní FF, California, Berlinetta, tyto modely pro mě Ferrari nejsou, ale Ferrari díky nim přežije a zisky z nich může nalít do aut která mám rád: 458 a La Ferrari
To samé platí i o Porsche: boxster,Cayman, 911. konec
Cayenne-Panamera- odporná auta,ale prodávají se a zisky z nich můžou nalít do aut která mám rád: boxster,Cayman,911
Funguje to tak u většiny automobilek že ty levnější, menší a prodávanější modely, dotujou ty modely co dělají Image značky- nemusí to být u všech automobilek,ale je to logické
Tys to ale nenapsal o většině automobilek ale o Ferrari. A tam je to blbost >:-[]
A blbost je to i u spousty dalších automobilek, někde je to dokonce přesně vobráceně a malý marže z levnejch modelů zachraňujou ty větší z dražších modelů. Vim cos myslel ale takhle to paušalizovat nejde
Ferrari není moje úplně TOP značka, ale F40 je prostě bohyně. Jedno z nejhezčích aut vůbec. Kdo ví, jestli se někomu podaří udělat auto, které by se tak vrylo do paměti všem milovníkům aut bez rozdílu vyznání značky.
ja neviem... mne tie placate nizke modely ako F40 a F50 s tymi zadnymi kridlami akosi neucarovali ;-\ aj ked su urcite pecka
hodim sem este raz odkaz na DINO lebo tamto foto akosi zobrazilo tmavo ....
[odkaz] [odkaz]
mne sa viac pacila era oblych tvarov u ferrari... aj ked je pravda ze F40 vyzera stale presvedcivo a zajimavo ... no ja davam hlas modelu DINO :yes:
Mně se líbí nejen placaté,ale i "neplacaté" modely,např. Fiorano považuju za jedno z nejkrásnějších Ferrari.Jeho nástupce se ale podle mě tvarově moc nepovedl. ;-\
Podle mě je tím nejkrásnějším Ferrari právě F40 - mám rád hranaté tvary, klínovitou příď s nízkou světlou výškou, při pohledu zezadu na tomto voze úplně miluji čtveřici kruhových světel a mohutné křídlo. Výklopné světlomety jsou pro mě takovou třešničkou na dortu - ale chápu dnešní výrobce, že od nich dali kvůli nákladům ruce pryč.
V reálu jsem F40 nikdy neviděl, nicméně na pracovním stole mi aspoň parkují dvě zmenšeniny od Bburaga - když není co dělat, člověk se může pokochat jejich krásou :-)
jedno meli tyto auta spolecne -- byli strasne nespolehlive, jak rekl jeden ferrarista, ze nejvrusujici na jeho aute je to, ze nikdy nevi jestli dojede do cile. Z toho duvodu americti milionari uprednostnovali vyhradne porsche z kterym se dalo jezdit i na nakupy a po 10tisic km nebyla potrebna generalka motoru.
myslim ze aj dnes na realne a bezne denno denne jazdenie je corvette alebo porsche lepsia volba ako ferrari.... ja by som rozhodne bral americku legendu s neskutocnym 7st manualom a dych-berucim zvukom .... :yes: ferrarka mi nic nevravia nemozem si pomoct... ani lamba...
inak najskaredsie ferrari v historii je asi toto:[odkaz] [odkaz] [odkaz] vyrobili z neho nastastie len 2 exemplare takze nie je to ziadna tuctovka ;-) a nestrasi na cestach
Bylo by lepší k poslednímu odstavci napsat "Podle mě". Já bych třeba daleko raději potkával na cestách ten cabriolet co jsi dal do odkazů než udýchané tříválcové Fabie a Korejské vlnobití od Hyundaie ;-)
ja som fanda kie a hyundaia aj pezotu volva a jaguaru.... ale ver mi ze zase vsetky volva jaguare pezoty kie a hyundaie sa mi nepacia.... rozhodne nie... kazda znacka ma vydarene pekne a menej vydarene skaredsie modely.... nie je hanba si to priznat ;-) a uznat ze ano toto sa mi proste nepaci aj ked tej znacke fandim..... lepsi je zdravy realny pohlad aj zdrava kritika ako tvarit sa ze je vsetko dokonale ked nie je ;-) klamat sameho seba nema zmysel