Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

International Engine of the Year 2009: Porazí letos někdo BMW?

25 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Na mých kablících je napsáno Kimber Kable - TAM ten "error" NEbude.. 😉
... i DOKONALÝ kabel "jen" přenáší (třeba NEdokonalá) date 😄
PS: Zkuste RESETovat a PODKLADy pro bod(y) 1) a 3) zkuste "EDITovat" 😉
Navtech
Dlouhé vedení se dnes nahrazuje optickým káblem...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1) prvním třem vaším "shlukům písmenek" NErozumím (ona dávají nějaká SMYSL?)
2) těm začínajícím "... ale na 8..." již ano a (víceméně) SOUHLASím - bmw 8 bývalo VÝBORNÉ, ale mezi V8 já osobně "preferuji" TEDDYho V8 6.2 (co se mu říká 6.3 AMG) 😉
3) poslednímu SHLUKu písmenek s "vwow" uprostřed OPĚT NErozumím - také nějak NEdává smysl ;-\
Pěkný den (s AMG 6.3 tedy JE!) 😄
vrkuboy
Ano dozvíme se pravdu o léty prověřeném motoru 1,4 od VW který dokáže na pětku plynule zrychlit z 60 na 190 km/h 😄
Navtech
Ty si rozsypaná, ale na 8BMW snad nikdo nemá, nebo jó? To je VWow motůrek, co? 😉
Prečo nie... všetci sú víťazi až kým nevyhlásia víťaza.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
BOHUŽEL! ;-\
Mezi novinářskými vozy na mne "vybyly" JEN 30d a 30i 😉 :yes:
PS: Ale KDYŽ už TAK už ... 8miVÁLEC, že? 😄
PPS: Nějak se vám "rozsypala" písmenka - asi vám "přeskakuje" - caps lock 😉
vanos
NEpoCHybNě vLasTní ZKušEnoSt. >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To já NEpochybuji 😉
35i opravdu JE "jiná dimenze" :yes: 😄
cuoresportivo
Jedině Cuore Sportivo! :yes:
Avatar - princ
princ
To už by měl větší šanci reinkarnovaný 2,5.
karlitto00
tak to pochybuju, 35i je jina dimenze 😉
jj, BMW jsou nejlepsi a od nich taky okoukane nove motory toyoty valvematic 😄 v kategorii 1.8 bych to toyote i docela pral :yes:
Avatar - ethicon
ethicon
A čo nový multiair od Fiatu?? resp. Alfácky TBi...1,8 240 CV!!!! :yes:
az na tu spotrebu, inak by som nemal vacsiu vyhradu. 😉
simson33
může být černým koněm kategorie do tří litrů, uvidíme.
simson33
Jak si povede VW 1.4 TSI twincharger? To se myslím dá odhadnout taky už teď, ve své třídě vyhraje, stejně jako v předchozích 3 letech :yes:
To ví dneska už každej, že nejlepší prémiové motory se bouchají v Mnichově. Hlavně "straight six" spalující benízn (a bez foukání, prosím), které dává pod kapoty svých šperků BMW, to na týhle hroudě hlíny nikdo jinej vyrobit neumí :yes😒br />
Zajímavé bude, jak si povede mainstream. Obhájí skvělý 2.0 TFSi titul? A jak si povede 1.4 TSi? Nerozvíří náhodou Alfácké TBičko vody? Jaký je nový kompresorem dopovaný osmiválec v XFR? A co na to Jan Tleskač? Rozuzlení v půlce června.
Avatar - marek.g
marek.g
:yes: >😁
GTI
>😁 :yes:
Navtech
Když ta sekačka bude od BMW, tak proč ne?! >😁
GTI
No konečně, konečně zase bude chvíli ticho. Zanedlouho se totiž všichni opět dozvíme, jaký motor bys měl mít ve svém draku a... jaký motor v tom draku vlastně máš... totiž i negativní informace má v tomto případě svojí váhu. Že?

Snad jen povzdech... škoda, že se motory neposuzují podle délky záruky, to by bylo radosti...

Neboť svět je světem především tím, že paprsky všech sluncí dopadají jen na ty nejlepší. Ve stínu pak živoří ten zbytek. Tak si vyber. Jestli můžeš...

P.S. 2.0 TFSI od VW byl vyhlášen třikrát světovým motorem roku své kategorie. A to je dobrá kategorie. Tak drž palec, nebo bys snad chtěl, aby první místo obsadil motor ze sekačky na trávu?
simson33
BMW R6 3,2 - 6 titulů
Honda S2000 - 5 titulů
VW 2.0 TFSI - 4 + určitě letošní, takže taky 5 >😁
gtv6
po úplnost téhle ankety [odkaz]
simson33
V anketě IE se soutěží celkem v 11-ti třídách😒br />
• Best New Engine of the Year
• Green Engine of the Year
• Best Performance Engine
• Sub 1-litre
• 1-litre to 1.4-litre
• 1.4-litre to 1.8-litre
• 1.8-litre to 2-litre
• 2-litre to 2.5-litre
• 2.5-litre to 3-litre
• 3-litre to 4-litre
• Above 4-litre

jen pro zajímavost, loňský vítěz mezi novými motory BMW 2.0d twin turbo nedokázal ve své objemové kategorii porazit už letitý 2.0 TFSI od VW.