Novinky
Joab
3
Ajo, já zapomněl, že vlastně každej, kdo jede na kole, je nesvéprávnej agresivní dement😊
Přejít do diskuze
Cyklista je prase do tý doby, co sedíš za volantem. Naopak motorista je prase jen tehdy,když jedeš na kole! 😄 Tak to mám já >😁
Jo, jezdil bych, kdyby v kanceláři existovala potřebná infrastruktura v podobě sprchy😊
Ale vážně, chválim, když si vezmu, za jaký krávoviny se utrácej prachy.. tohle má celkem smysl.
Ale vážně, chválim, když si vezmu, za jaký krávoviny se utrácej prachy.. tohle má celkem smysl.
Věci, které mě spolehlivě vytočí😒br />
- dva cyklisti vedle sebe na hlavní
- ignorování semaforů
- ignorování stopky a vjíždění na hlavní "po krajnici"
- opírání se o auta
S tímhle se většinou setkávám ze strany takových těch gangů tlusťochů, co se jednou ročně navlečou do elasťáků a vyrazí na stokilometrovou túru. No a taky ze strany militantních pumpičkářů - jednou jsem tahkle blbounovi, co se mi opíral o auto, cuknul a on mi na dalších semaforech dal pěstí do zrcátka. Konfrontace nebyla, protože já narozdíl od něj do zóny pro pěší nemůžu. 😄
- ignorování semaforů
- ignorování stopky a vjíždění na hlavní "po krajnici"
- opírání se o auta
S tímhle se většinou setkávám ze strany takových těch gangů tlusťochů, co se jednou ročně navlečou do elasťáků a vyrazí na stokilometrovou túru. No a taky ze strany militantních pumpičkářů - jednou jsem tahkle blbounovi, co se mi opíral o auto, cuknul a on mi na dalších semaforech dal pěstí do zrcátka. Konfrontace nebyla, protože já narozdíl od něj do zóny pro pěší nemůžu. 😄
Přesně tak :yes:
Je to tím, že nejsi ani militantní autař, ani militantní pumpičkář. Já toho na kole najezdím opravdu hodně (MTB - takže většinou mimo silnice), ale vždycky se snažím autům hlavně nepřekážet.
Teď v létě jsou ty skupinky cyklistů jedoucích Tour de Hospoda docela nebezpečné... Na druhou stranu, cestou na dovolenou jsem v autě potkal trotlů daleko víc...
Jen lehké OT - poté, co jsem zhlédnul tisíce videí souboje jedné stopy vs. kamion můžu říct, že jsem se stal daleko ohleduplnějším a klidnějším řidičem i cyklistou. Všechno zlé je pro něco dobré.
Je to tím, že nejsi ani militantní autař, ani militantní pumpičkář. Já toho na kole najezdím opravdu hodně (MTB - takže většinou mimo silnice), ale vždycky se snažím autům hlavně nepřekážet.
Teď v létě jsou ty skupinky cyklistů jedoucích Tour de Hospoda docela nebezpečné... Na druhou stranu, cestou na dovolenou jsem v autě potkal trotlů daleko víc...
Jen lehké OT - poté, co jsem zhlédnul tisíce videí souboje jedné stopy vs. kamion můžu říct, že jsem se stal daleko ohleduplnějším a klidnějším řidičem i cyklistou. Všechno zlé je pro něco dobré.
Ani ne tak na dojíždění do práce (pracuji z domu), ale hlavně na výlety o víkendech s děckama. Holt jsme relativně chudý stát a budem rádi za opravenou D1 (možná, kdyby se u nás nestavěli dálnice dráž než v německu a se stejnou kvalitou, zbylo by i na nějakou cyklostezku...).
Já si spíš myslim, že prasat mezi cyklisty je stejně, jenže kolikrát ti vjede pod auto starý pán, nebo babička kdesi na vesnici, která se nekouká, ale tyhle lidi bych nenazýval prasaty, ale spíš nesoudnými lidmi, kteří by na kolo radši sedat neměli.
Ano, je to poznat, už jen ten, který objíždí cyklistu těsně a ten, který velkým obloukem, protože jak víme z vlastní zkušenosti, cyklista, který se podívá za sebe vybočí do vozovky (alespon většina) 😄
Ano, je to poznat, už jen ten, který objíždí cyklistu těsně a ten, který velkým obloukem, protože jak víme z vlastní zkušenosti, cyklista, který se podívá za sebe vybočí do vozovky (alespon většina) 😄
jezdil, jen pokud by to bylo oběma směry z kopce a doma bych měl kam dát kolo a v zimě včas prohrnuté
😄
Tak to má asi hodně lidí, někdo víc, někdo méně. Já vlastně taky.
Když jedu na kole a už doopravdy musím jet tam co jezdí i auta, snažím se co nejméně překážet a auta jakkoliv omezovat a snažím se být co nejvíc čitelný. V autě zase nedělám kolařům věci, které nemám rád, když jsem jako cyklista. Rozhodně je také poznat (třeba jako spolujezdec v autě), kdo jezdí kromě auta i na kole a kdo ne.
Mám-li se z pohledu nadřazeného nad oběma skupinami objektivně vyjádřit, můj názor je, že percentuálně je víc prasat mezi cyklisty než mezi autaři.
Tak to má asi hodně lidí, někdo víc, někdo méně. Já vlastně taky.
Když jedu na kole a už doopravdy musím jet tam co jezdí i auta, snažím se co nejméně překážet a auta jakkoliv omezovat a snažím se být co nejvíc čitelný. V autě zase nedělám kolařům věci, které nemám rád, když jsem jako cyklista. Rozhodně je také poznat (třeba jako spolujezdec v autě), kdo jezdí kromě auta i na kole a kdo ne.
Mám-li se z pohledu nadřazeného nad oběma skupinami objektivně vyjádřit, můj názor je, že percentuálně je víc prasat mezi cyklisty než mezi autaři.