S tou zelenou to není až tak zlé, každý kdo o tom něco ví zároveň ví moc dobře že Muskovy Superchargery, které mimochodem jsou pro majitele Tesel pro nabití zcela zdarma, mají solární panely a v Kalifornii kde je slunce skoro jako v Egyptě bych tolik tento model nehanil, jinde na světě jsou podmínky dost jiné...
z 5 moznych :-) To ako sa da? Trocha mi to pripomina ten stary vtip. Na zjazde UVKSC Husak hovori, ze v globale mame vsetko. A nejaky odvazny sudruh sa opyta. A kde je ten global?
Jeho plány koľko hybridov bude jazdiť v USA sa rozplynuli ako para nad hrncom, Tesla dostala tučné dotácie tak im treba trošku pomôcť aby nekrachli ako Fisker ktorý má tiež sekery všade kam sa pozrieš... Vraj aj Di Caprio do toho vložil nejaký obnos a vlastní podiel. :-)
Inak nezdá sa vám, že to bolo robené v nejakej nízkej rýchlosti? Mne to pripadá, že ide 30-40 km/h >:D
presne tak, a ono se staci podivat třeba i na mapu LA, obrich parkovist kde "strechu" tvori solarni panely tam maj asi tolik co my tady v cele CR solarek na polich, a jsou i extremne "zelene" země, třeba Norsko ma drtivou většinu elektriny z vodnich elektráren, a elektromobili jsou tam velice popularni :-)
takze jen doufat ze se elektromobil co nejdříve zacne rozsirovat i formou OLEV, kde nebudou třeba tak velke kapacity baterii
Plně s tebu souhlasím. Zarazila mě nejen evidentně nízká rychlost při nárazech, ale také fakt, že Amíci se dosud nepropracovali k přesazenému čelnímu nárazu >:D
Hele ty mega-demagogu, ty by ses Muskovi hodil !!!!!!!!!! Nehodíš mu e-mailem CéVéčko? Před krachem všechny tyto firmy dobře platily ........ >:D >:D >:D
TESLA MODEL S : [odkaz]
HLINÍKOVÁ TVRZENÁ KOSTRA = 5* V TESTU BEZPEČNOSTI NHTSA [odkaz]
2X KUFR
NÍZKÉ TĚŽIŠTĚ ROZLOŽENÍ 50:50 DÍKY BATERII U PODLAHY KAPAL.CHLAZENÉ ZÁRUKA 8 LET / 200.000km [odkaz]
ELEKTROMOTOR INTEGROVÁN DO ZADNÍ NÁPRAVY ÚČINNOST 80% BEZÚDRŽBOVÝ
POHON ZADNÍCH KOL [odkaz]
AKCELERACE 6,2 SEKUND 225kW V ZÁKLADU [odkaz]
SPOTŘEBA 80Kč / 100km ČESKÉ ELEKTŘINY
NO EMISE [odkaz]
Pokud se jedná o Li-Ion či Li-Pol tak ano je to jak říkáš, ostatně kdo kdy dělal airsoft tak možná i viděl co dokáže protržený obal baterie v kombinaci se vzduchem :-) Pokud jsou to ale Li-Mng či Li-Fe tak se tohle neděje....
Lithium Iontove baterie pry nehori. Tak to je ovsem vtip mesice. Lithium je mnohem nebezpecnejsi material nez benzin a hori naopak velmi dobre, z bezne baterie do mobilu lze bez jakehokoliv vnejsiho podnetu vyrobit metrovy plamen, mnozstvi Lithia v Tesla Model S bude mit ucinky jak cisterna s benzinem, hasenim se nemusite namahat, voda je dalsi zalezitost, ktera se v zadnem pripade k Lithiu nesmi dostat nebo dojde k peknemu ohnostroji. Jezdit v aute s Li-Ion bateriemi znamena jezdi s odjistenym granatem pod zadkem a doufat ze to dobre dopadne. A to nekteri lide maji problemy se skoro neskodnym LPG. :-!
na konkurenci, už je to vysvětleno, nic takového nejde, nax je 5 hvězd, viz oficiální prohlášení NHTSA: „Jednohvězdičkové hodnocení je tím nejnižším, pětihvězdičkové tím nejvyšším. Více hvězd znamená bezpečnější vůz. NHTSA neznámkuje auta za hranicí pěti hvězd a dále nehodnotí, ani nevytváří pořadí vozů se stejným hvězdičkovým hodnocením v jedné kategorii (z autoforum.cz)
Nechceš si pro změnu poslat "CVéčko" na autoforum.cz Pan Mihálik tam plive na Teslu co to dá, v tom, kdy zkrachuje, má jasno už dlouho (akorát mu to pořád nějak nevychází) ... Třeba by tam nějakou pomoc uvítali. :*)
kamaráde, kdybys byl chemik, tak bys věděl že lithium a železo se rády a mocně oxidují. Jsou to vysloveně třaskavé směsi, ke kterým se vzduch nesmí dostat. Nevím jestli máš na mysli hořčík (Mg) nebo mangan (Mn) máš to takové nějaké obojaké, ale ujišťuji Tě, že oba tyto kovy mají obrovskou afinitu ke kyslíku ........ a pokud dáš vodu, rychle reagují za vzniku hydroxidů.