Videa
peter222
7
Jazdci si vyskúšajú nielen svoje limity ,ale zistia aj čo dokážu ich tátoše. Vždy je lepšie ,keď to prepískne na uzavretom okruhu a získa predstavu čo áno a čo nie ,ako by to mal skúšať v reálnej doprave. :yes:
Přejít do diskuze
Mňa pobavil ten biely passat kombi. Tá predstava pivného tatíka ktorý tlačí na kamna pri prejazde nordschleife..
Ale je to tak, vyskúšať si treba limity vlastného auta.
Ale je to tak, vyskúšať si treba limity vlastného auta.
Presne. Neviem, ci to bol TDI, ale rozhodne tak jazdi. Liatinovym ingotom rovno vun zo zakruty a este aj trubka na zadnej naprave.
Inak sa ale musim sklonit pred brzdami (a ESP 😉 ) niektorych aut - Porsche, BMW, Audi,...
Inak sa ale musim sklonit pred brzdami (a ESP 😉 ) niektorych aut - Porsche, BMW, Audi,...
presne!
Podobnym autem jezdim... sluzebnim - a tak vim, ze to ma jizdni vlastnosti poloprazdne cisterny... na okruh jako delane!
>😁
Podobnym autem jezdim... sluzebnim - a tak vim, ze to ma jizdni vlastnosti poloprazdne cisterny... na okruh jako delane!
>😁
Cestina sice nie je moj prvy jazyk, ale Ja Prvni 123 ma pravdu - predlozky a prislovky maju svoju pevnu logiku.
Neni mozne oboji? "K necemu velmi daleko" - priblizuji se, ale zbyva dlouha cesta. "Od neceho velmi blizko" - vzdaluji se, ale moc jsem neurazil.
To je sice pravda, lepsi okruh ako cesta, ale aj tak je to tam samy de-bil, blbecek, de-bil, blbecek...
že Cayman má mnohem lepší těžiště a rozložení váhy než 911 😄
Cayman bez problémů a 911 s problémy
Cayman bez problémů a 911 s problémy
V téhle zatáčce je jeden zásadní problém a to ten, že její vrchol je v podstatě v horizontu, pokud přesně v tomhle místě člověk zatočí s takhle lehkým autem ve 200km/h auto lehce nadskočí a stočením volantu do zatáčky se přenese váha na pravou stranu auta a lehký zadek se začne klouzat.
Řidič nestihl dát kontra volantem a pak to šlo raz dva..
Sám bych si tuhle trať jednou rád projel ale dřív než se rozhodnu sešrotovat si auto jako většina lidí na těhle videích, raději se nejdřív naučím všechny její úskalí..a že jich je hodně..
Řidič nestihl dát kontra volantem a pak to šlo raz dva..
Sám bych si tuhle trať jednou rád projel ale dřív než se rozhodnu sešrotovat si auto jako většina lidí na těhle videích, raději se nejdřív naučím všechny její úskalí..a že jich je hodně..
pod haubnou se muze skrývat lecos, u druhého Clia jsem to mel zvenci taky jako obycejne Clio MTV (zvenku jedine co trosku upozorňovalo byli 16" kola), ale pod haubnou byl malej zazrak a na Brnenskym okruhu si to sluplo i na mnohem sportovnějších a papirove vykonnejsich autech 😄
nakonec spousta z jizdy je stejne v ridici
nakonec spousta z jizdy je stejne v ridici
Ja by som síce tiež s takými na okruh neveľmi vhodnými autami nešiel, na druhej strane zvonka nevidieť, čo majú pod kapotou (možno ten Golf 3 má motor VR6). A ako písal kolega vyššie, kto chce skúšať limity svojho auta, rozhodne radšej okruh, ako bežná cesta.
P.S: pri niektorých situáciách vodičom asi dosť stiahlo gluteus. >😒]
P.S: pri niektorých situáciách vodičom asi dosť stiahlo gluteus. >😒]