Jestli ono to všechno není úplně obráceně, než nám to "vševědoucí" média prezentují. Jestli on naopak nebyl osloven GM, souhlasil a nyní se v tichosti dojednaly podmínky a tak odchází....A jeho prohlášení o touze vést GM nebo Ford byla jenom příprava na krok, který dělá nebo udělá.
Re: Súčasné Renaulty mi pripomínajú autíčka pre Barbieny
Navíc nevím, co může někomu připadat na novém Cliu (zejména v kombíku) nebo Capturu "přihřáté". To by bylo pak možné tvrdit o všech autech, které nejsou řezané podle pravítka a la třeba Cadillac (koho mám na mysli v Evropě je asi jasné). Mně připadá spíš takové plastové autíčko na hraní třeba Opel Adam. Na Captur si rozhodně nemusím dávat ty melíry na střechu a křiklavé lemovky a z množství barevných kombinací skutečně lze (auto se nakonfiguruje a čeká se na něj 4 měsíce) udělat pěkné malé SUV, rozhodně vyváženější než třeba obloučkovatý a disharmonický Juke, nebo naopak za každou cenu tvrďácký (a designově nepovedený) 2008. od Peugeota.
Já zase myslím, že ten pán a Hyundai spolu krásně ladí, podle hesla svůj k svému. :-)
Nicméně myslím, že tvé přání se může lehko naplnit, určitě je chorobně ctižádostivý a až někdy omylem šlápne na kuří oko nějakému opravdovému korejskému Čongovi tak poletí stejně rychle jako Tavares.
Ten člověk to věděl lépe, než kdo jiný a netoužil po tom, aby byl po tolika letech označen v celém automobilovém průmyslu jako ten, kdo to zavinil. Protože on nebyl ten, kdo to zavinil. A pokud má top manažer z donucení CEO udělat kroky vedoucí ke krachu firmy, kterou celá desetiletí táhnul, jednoduše raději odejde, než aby čekal, až se negativní důsledky těch nekvalifikovaných rozhodnutí projeví naplno.
Říká se tomu eufemicky "rozdílné názory členů top managementu na další vývoj společnosti" a je to ve skutečnosti nejčastější důvod odchodu talentovaných vedoucích pracovníků, kteří dobře ví proč, jak a kdy, ale kteří musí proti své vůli vykonávat despotická rozhodnutí pomalu hloupnoucího šéfa, přesvědčeného o své neomylnosti, vedoucí k pošlapání jejich dlouhodobé tvůrčí práce.
Súčasné Renaulty mi pripomínajú autíčka pre Barbieny
Sú pekné, chutné, guľatučké, skrátka autíčko ideálne na hranie. A tie plastíky s prapodivnými tvarmi to len umocňujú. Renaulty sú pre mňa tak trochu "prihriatymi" autami.
Možno nový šéf Renaultom odoberie trochu estrogénu a naopak im pridá trochu testosterónu >:D .
Ghosn je možná má taky, ale o to v tomto případě nejde. Manažer globální firmy není Lojza od pásu, který si v hospodě může říkat co ho napadne. Jen tak mimochodem mě napadla paralela s Topolánkem... prostě v této sféře je člověk veřejně sledovaná osoba a nemůže vždy a za všech okolností říkat co si myslí, bez ohledu na to, jestli má nebo nemá pravdu.
Víš jak to bylo v Cimrmanovi... v pořádku, myslete si co chcete, ale tady nám podepište, že to tak nemyslíte >:D
Jestli ty manýry nemá spíš Ghosn. Tavares nastoupil po Pelatovi, který se stal obětním beránkem "Ghosnovy špionážní aféry". I kvůli tomu měl dostat mnohem větší pravomoce a odpovědnost. Nechtěl dopadnou jako jeho předchůdce a proto na Ghosna tlačil. Evidentně neuspěl a proto odešel. Samozřejmě mohl odejít v klidu a bylo by to minimálně pro něj lepší. Způsob tohoto odchodu podle mě spíš vypovídá o atmosféře, která panuje kolem Ghosna.
Za řeči které měl si padáka zasloužil. Pokud nebyl spokojený, mohl odejít sám a pak si otvírat pusu. Tohle řešení mu body nepřidalo a Ghosn prakticky neměl jinou možnost - jakmile někdo v týmu přestane respektovat autoritu a být loajální, pak musí jít, i kdyby byl sebelepší. Žádná firma nestojí na jednom manažerovi, stejně jako žádný orchestr nestojí na jednom houslistovi a nemůže trpět jeho manýry.
PS: vycházím z informací v médiích a do hloubky do toho nevidím, je možné že to je nějak překroucené...
Těžko říct... já si spíš myslím, že jako výkonného ředitele plnícího vůli nejvyššího by si ho tam klidně i nechali, ale jemu to bylo málo a Ghosn mu více pravomocí svěřit nechtěl.
Že tam asi nebyl úplně spokojený je možné, dokonce k tomu mohl mít i velmi dobré důvody. Ale pro jednou do puntíku souhlasím s Ham.em - tohle se prostě bez ohledu na okolnosti nedělá - dokud nosím dres Renaultu, tak kopu za Renault, tečka. Říká se tomu loajalita a pro top manažera by to mělo být svaté přikázání.
Mňa by viac potešila správa, že Vošický odchádza z hyundaia. Narobil viac škody ako úžitku a veľkohubými vyhláseniami o výnimočnosti a jedinej možnej voľbe sa absolútne zhovadil a väčšine zhnusil. Nehovorím o tom, že H má najdrahší servis ... :no:
Podle dikce tiskové zprávy Renaultu bych vsadil na to, že byl vykopnut. Žádné poděkování, žádné info o nástupci, žádné info kam nastupuje, lautr nic, prostě nás naštval, což se nedivím, protože veřejně prohlašovat, že si hledám práci u konkurence v takovéto pozici je u jiných firem na spáchání okamžitého harakiri, tak jsme jej vykopli. A že by nastoupil do pozice v GM tak tomu bych se docela divil, u těchto firem se chování, které předvedl nelibě nese všude a silně pochybuji, že by si třeba GM vzalo někoho, kdo veřejně zradil vlastní tým, to je prostě velmi deviantní chování na takovéto pozici v jakémkoliv velkém koncernu. Prostě mu Ghosn nakopal prde..
A fakt věříš tomu, že je člověk, kterej se dostane na tuhle pozici, tak neuvěřitelně blbej, že by si takhle nechtěně podříz větev? Že mu neni jasný, že by ho za podobný řeči Ghosn vyčutl? Hele, on tam asi nebyl první den:) Myslim že sakra dobře ví co dělá.. což se ale přes novináře teď těžko dozvíme.
Osobně jsem přesvědčen o tom, že s ním u Renaultu přetali počítat a on to vycítil. Proto udělal co udělal, asi aby nahodil udičku. A jak to dopadlo, tu vidíme...
Jinak, finanční výsledky samotného Renaultu zrovna oslnivé nejsou.
Souhlaím s Tebou, Carlos je Carlos, a pro automobilku jde jednoznačně o ztrátu ... Je docela možné, že CG firmu "zašpuntuje" tak, jak se stalo po jeho nástupu, a de fakto se z toho probírají dodnes - další podobný pokus nemusí přežít ...
Přesně tak. C. Ghosn Tavarase vyhodil. Ukazuje se, že Ghosn vedle sebe nesnese silnou osobnost, jako je např, Tavares. Pro Renault je to hodně špatná zpráva, protože ukazuje na fakt, že v Renaultu není moc dobrá atmosféra. Dělat s Ghosnem a současně mít ambice prosazovat svoje názory asi není moc velká zábava. Tavares, který byl u Renaultu 33 let, měl od Ghosna slíbené mnohem větší pravomoce při řízení Renaultu než jeho předchúdce. K naplnění těchto slibů ale nedošlo a Tavares na Ghosna kvůli tomu hodně tlačil. Chtěl větší pravomoce i odpovědnost. Ghosn, kterému mezitím po špionážní blamáži otrnulo, však chce být všude číslo 1. Tavares to pochopil a nechal se raději vyhodit. Pro Renault je to velká škoda. Tavares byl velký autofanda a stál za projekty Alpine, nové Gordini a Initiale Paris. Uvidíme, co z těchto projektů zůstane. Pokud to bude jen podle Ghosna, tak se vše bude soustředit na Nissan a Renault bude upadat. :-(
podla mna ho pristihli, ako ukradol firemne pravitko domov :-)
Teraz neviem ci si to dobre pamatam, ale pred asi cca mesiacom koloval clanok, kedy nejaky clovek z inej automobilky snival o tom, akoby sa mohol stat sefom velkej automobilky, ale v tej svojej nemal sancu. Neviem, ci nechcel ist prave do Renaultu??