Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
PTS
Maserati a Porsche pro mě vždy byly krásné auta. Rozdíl mezi nimi je, že Porsche je pro mě už masovka, naopak Maserati je pro mě zážitek a exkluzivita. Doufám proto, že za pár let nebude na silnicích tolik Maserati, kolik dnes poršáků.
white label
Aktuální tržní úspěch nového Mase QP. (především v Číně) netřeba zpochybňovat, ale je třeba si uvědomit, že prodat nového modelu násobně více, než loni starého, je nesrovnatelně jednodušší, pokud se předchozí rok prodalo tzv. "kulové". A čistě matematicky by při plánu 50 tis. kusů ročně měli mít prodáno už dost přes 30 tis., takže na podobně přehnané předčasné ódy (viz článek) bych těch 17 tis. kusů zatím neviděl. Když má být Marchionne takový automobilový Bůh, jak to, že si neví rady s tím hlavním/základním - Fiatem?
Mně by zase zajímalo, jestli Jeho jméno bude stejně tučně napsáno i pod nekrologem Lancie.
To jsou zase kydy (ale s ohledem na autora článku se nic jiného ani čekat nedalo)...
To jsou zase kydy (ale s ohledem na autora článku se nic jiného ani čekat nedalo)...
crockett
Tych 50.000 ks ma byt v polovici dekady, nie tento rok.
Ale houby. Vodkdy pořádně naběhla výroba Ghibli? Nevim jestli letos prodaj 50 tisíc kousků (a nejspíš to fakt nemá bejt letos ale až naběhne celá nová modelová řada) ale vim že prodeje za druhý pololetí budou vyšší než za první >😒]
Hergot koukám že než sem vodpověděl vyzmizíkoval si svůj příspěvek >😁
Hergot koukám že než sem vodpověděl vyzmizíkoval si svůj příspěvek >😁
crockett
Polovica dekady znamena rok 2015-2016. >😁
Viz 21:16
Není dekáda jako dekáda... >😒] 😉
P.S. Pokud se jedná o dekádu 10 let, pak je její (první) polovinou období 2011-2015, nikoli období 2015-2016.
Není dekáda jako dekáda... >😒] 😉
P.S. Pokud se jedná o dekádu 10 let, pak je její (první) polovinou období 2011-2015, nikoli období 2015-2016.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo, dekada je jako dekada, zadna jina dekada nemuze bejt. Rekne-li nekdo v prvni polovine dekady, tak skutecne se tim mysli prvni polovina, tedy od zacatku do konce poloviny dekady. Pochopitelne ale, jestlize reknu, ze neco splnim v prvni polovine dekady, a ja to splnim k poslednimu dni, nepochybne k takovemu splneni prognoz dojde.
Jestlize Maserati planuje do poloviny aktualni dekady prodat rocne 50 tisic kusu, tak tim mysli do konce reku 2015. Letos tech 30 tisic muzou stihnout, pridaji-li SUV, do dovou let tech 50 tisic ricne neni vubec nerealnich.
Jestlize Maserati planuje do poloviny aktualni dekady prodat rocne 50 tisic kusu, tak tim mysli do konce reku 2015. Letos tech 30 tisic muzou stihnout, pridaji-li SUV, do dovou let tech 50 tisic ricne neni vubec nerealnich.
Pointou bylo, že tam "první" chybí. Technicky vzato, polovinou "této" dekády může libovolné pětileté období. Říká se mu někdy také lustrum. Opět, technicky vzato, "tato" dekáda je neurčitý pojem, protože dekáda je libovolné období deseti let. Můžeš mít klidně na mysli dekádu 2005-2014. Je to relativní versus absolutní. V běžné řeči máme ve zvyku používat relativní jednotky absolutně, což ale neznamená, že je to správně. Jen nám to usnadňuje život (no, někdy komplikuje). Když řeknu, že v poslední hodině se nic nestalo, a je 10:41, myslím tím, že se nic nestalo od 10:00, nebo od 9:41? Podobně polovina - v polovině rozhovoru vstal a odešel. Myslím tím skutečně polovinu, nebo je to jen slovní obrat ve smyslu v průběhu? Pokud myslím polovinu, je to v polovině otázek, nebo snad času? Nic proti, ale zrovna v tomhle případě se lze bezbolestně vyjádřit přesně a jasně.
Mimochodem, víš, že dekáda může znamenat i deset dní? Tenhle význam pochází z revolučního období Francie. Obecně je totiž dekáda desítka.
Mimochodem, víš, že dekáda může znamenat i deset dní? Tenhle význam pochází z revolučního období Francie. Obecně je totiž dekáda desítka.
Snad zaklady latiny, i kdyz o tom lidi nevi, tak ovladaj, aspon cislice, deka, cento, milli... je to deset, muze to byt relativni na jakekoli desetilete ebdobi, ovsem vsichni vime jak to puvodne bylo mysleno a jak to vedeni Maserati proklamovalo, to ze v tomhle danem clanku to popsali spatne, je vec jina.
S tim ale, ze vzhledem k aktualni tendenci prodeju a vic nez pravdepodobnem nastupu SUV tech padesat tisic do dvou let, je celkem strizliva prognoza.
S tim ale, ze vzhledem k aktualni tendenci prodeju a vic nez pravdepodobnem nastupu SUV tech padesat tisic do dvou let, je celkem strizliva prognoza.
O formulaci původního prohlášení se tu nebavíme. Určitě nebylo v češtině a v článku citované není. Nepochybuji, že Maserati potenciál má k dosažení cílové hodnoty, ale je příliš brzy na nějaké soudy. Konkurence je tvrdá, co si budeme namlouvat.
crockett
V texte je uvedene v polovine dekady, nie v prvej polovine dekady, matematicky je polovina prelom roku 2015 a 2016 cize ak planuju mat predaje 50.000 ks v polovine dekady, predpokladam, ze sa jedna o roky 2015,16, samozrejme cim skor, tym lepsie. :yes:
Pěkná diskuze, ale co se tak podívat co řikal Marchionne ve skutečnosti? >😁
Očekává 50 tisíc kusů až potom co naběhnou všechny nový modely což je Ghibli, Quattroporte, Levante a kupé GranTurismo -Cabrio a -Sport což bude poprvé v roce 2016 [odkaz] >😒]
Očekává 50 tisíc kusů až potom co naběhnou všechny nový modely což je Ghibli, Quattroporte, Levante a kupé GranTurismo -Cabrio a -Sport což bude poprvé v roce 2016 [odkaz] >😒]
Matematicky je polovinou intervalu zase interval. Víš, jak se říká bodu, který dělí úsečku na dvě poloviny? Střed. Ne polovina. S matematikou na to radši nechoď. 😄
Mr.Murphy
jsem ten poslední kdo by Maserati nepřál úspěch, ale ono se opravdu teprv ukáže.... To samé platí o Marchionem - zastávám se ho tady roky, ale je opravdu ve hvězdách, jak to dopadne....
Každopádně zdá se že našlápnuto je slušně, úspěch Mase by určitě koncern motivoval k investicím do Alfy....
Jinak článek je opravdu dojemný, ten samý pan Fokt který tady před dvěma měsícema stupidně kopal do italských aut a jejich "proslulé nespolehlivosti" tady dnes zase staví Marchionemu sochy.... Psaní opravdu jak pro děcka na základce.... Když máte to výročí 16 let od vzniku, zkuste se nad tím v redakci trošku zamyslet....
buď jak buď, dnes prostě Bravo Maserati :yes:
Každopádně zdá se že našlápnuto je slušně, úspěch Mase by určitě koncern motivoval k investicím do Alfy....
Jinak článek je opravdu dojemný, ten samý pan Fokt který tady před dvěma měsícema stupidně kopal do italských aut a jejich "proslulé nespolehlivosti" tady dnes zase staví Marchionemu sochy.... Psaní opravdu jak pro děcka na základce.... Když máte to výročí 16 let od vzniku, zkuste se nad tím v redakci trošku zamyslet....
buď jak buď, dnes prostě Bravo Maserati :yes:
Osobně bych v předmětných souvislostech rozlišoval mezi pojmy - vyrobený, prodaný a objednaný. Přeci jenom ztrojnásobit meziročně produkci, s tím měly práci i Spojené státy po útoku na Pearl Harbor.
Nebo, že by se zatím počítaly pouze vyrobené... katalogy? 😐 :😉
>😁
Jo jen jedna poznámka. Fakt je rozdíl prodávst v Číně auto vyrobené v Evropě za 100 tis Eur a auto vyrobené v Číně v čnské kvalitě za 10 tis. Eur...
Mimo to...
Snažil sem se najít podobně hloupý výraz, jako ty tady používáš dlouhodobě... bazalka...
Wurst mi k tobě přijde... příliš shovívavý...
Začni tedy opět debatovat trochu naúrovni a ne tak zapškle... K tob to nějak ... nesedí...
Těch 50 tisíc kousků za rok 2016 vůbec neni nereálnejch :yes:
Jen doufám že ti za to propagování volkswágnů a shazování vostatních platěj dost. Je to fakt humus práce >😒]
Sergio mluvil vo padesáti t. až když naběhnou všechny nový modely to je Ghibli, Quattroporte, SUV Levante a kupé GranSport, GranCabrio a GranTurismo. Tou dobou s timhle portfoliem neni 50 tisíc nereálný číslo. Kluci z D3 chtěj chrlit 10 milionů aut ročně. Kurňa proč by se za stejnou dobu neprodalo 50 tisíc Maserati :yes: 😄
Přeci jen se vyplatí pustit do prodeje auto, až když je vypiplaný, než chrlit modely pro modely. Bravo, jen to samé opakovat na Alfě😊
Jinak já potkávám na severu víc pětistovek než Citi nebo Upů 😉
Ale na druhou stranu, není to pro mne velké překvapení. Nabídka dieselu musela přilákat řadu zájemců ...... podobně jako tomu je u Panamery.