Mnozí byli ohledně Fiatem naplánované zářivé budoucnosti pro Maserati skeptičtí, ale Marchionne dostává za pravdu. Oproti loňsku se prodeje už nyní ztrojnásobily a to se ještě pořádně neprodává Ghibli...
Prostě neunešeš že i italská automobilka může být úspěšná.
Přeci jen se vyplatí pustit do prodeje auto, až když je vypiplaný, než chrlit modely pro modely. Bravo, jen to samé opakovat na Alfě:)
Takový vzletný slova používáš, když vo nějakym klummpru vod volskwagnu mluvíš a představivost žádná? >:-[]
Sergio mluvil vo padesáti t. až když naběhnou všechny nový modely to je Ghibli, Quattroporte, SUV Levante a kupé GranSport, GranCabrio a GranTurismo. Tou dobou s timhle portfoliem neni 50 tisíc nereálný číslo. Kluci z D3 chtěj chrlit 10 milionů aut ročně. Kurňa proč by se za stejnou dobu neprodalo 50 tisíc Maserati :yes::-)
A ty chytřejší zpochybňování faktů. I když ten článek je fakt blbě napsanej >:D
Těch 50 tisíc kousků za rok 2016 vůbec neni nereálnejch :yes:
Jen doufám že ti za to propagování volkswágnů a shazování vostatních platěj dost. Je to fakt humus práce >:-[]
Ale já se nebavím o prodejích v ČR ;-) 500 považuju za úspěšný model, stejně jako 500L které je tuším nejprodávanější v svém segmentu.
Jinak já potkávám na severu víc pětistovek než Citi nebo Upů ;-)
jsem ten poslední kdo by Maserati nepřál úspěch, ale ono se opravdu teprv ukáže.... To samé platí o Marchionem - zastávám se ho tady roky, ale je opravdu ve hvězdách, jak to dopadne....
Každopádně zdá se že našlápnuto je slušně, úspěch Mase by určitě koncern motivoval k investicím do Alfy....
Jinak článek je opravdu dojemný, ten samý pan Fokt který tady před dvěma měsícema stupidně kopal do italských aut a jejich "proslulé nespolehlivosti" tady dnes zase staví Marchionemu sochy.... Psaní opravdu jak pro děcka na základce.... Když máte to výročí 16 let od vzniku, zkuste se nad tím v redakci trošku zamyslet....
Maserati a Porsche pro mě vždy byly krásné auta. Rozdíl mezi nimi je, že Porsche je pro mě už masovka, naopak Maserati je pro mě zážitek a exkluzivita. Doufám proto, že za pár let nebude na silnicích tolik Maserati, kolik dnes poršáků.
Beru to jako jednu z posledních letních kachen. A potom pozor, kdykoliv se tu zmíní úspěchy na čínském trhu, mistři volantu nás tu poučují, že s tímhle se tedy evropské automobilky (zejména Volkswagen) jako vytahovat nemají, naopak, tak vyčkejme, jak na horní zprávičku zareaguje zdejší bazalka klub.
Osobně bych v předmětných souvislostech rozlišoval mezi pojmy - vyrobený, prodaný a objednaný. Přeci jenom ztrojnásobit meziročně produkci, s tím měly práci i Spojené státy po útoku na Pearl Harbor.
Nebo, že by se zatím počítaly pouze vyrobené... katalogy? :-|:*)
píšu, že ide o predaj. Asi to bude wow efekt. Všetci, čo chcú nové Quattroporte, si ho objednali možno naraz ? Ak sa bude tak dobre predávať za dva roky, až potom to bude úspech. V prvom roku väčšina nových modelov má predaj tak vysoko, ako by hranicou nebolo ani nebo :-! Toto vyzerá ako správa pre akcionárov a banky a chýba už len účet. Tak teda ako tie predaje naplnili kasu, bude aj na prémie ? Ale tento dôležitý údaj chýba. Školákov by viac potešila správa, čím je lepšie jazdiť do školy a čo na 4 kolesách sa najviac páči spolužiačkam ( kočíky nemyslím ).
Wow efekt se snad děle u skoro všech značek když uvedou nový model. Navíc u nového Quattro jsem četl skoro samá pozitiva. Když to nepohnojí kvalitou ( i když to snad dnes už ani nejde) tak se Mase zachráněno. Navíc když už to nebude na jednom modelu....
Benzín u Panamery má lepší zvuk, a zadné sedadlá sú jedny z mála použiteľných tak, že si hlavu opriem o opierku hlavy. Tak by to malo byť, ak som správne pochopil jej význam. Ale novinári auto časopisov sa nechávajú fotiť vzadu s hlavou predklonenou a ich mozog chváli priestor nad hlavou.
Jsou to hrátky s čísly, podobně jako u prodejů Tesly. Všichni se od pana Elona Muska učí, jak nakřivit prodejní čísla tak, aby vypadala dobře a dělala sama sobě reklamu.
Ale na druhou stranu, není to pro mne velké překvapení. Nabídka dieselu musela přilákat řadu zájemců ...... podobně jako tomu je u Panamery.
Mně by zase zajímalo, jestli Jeho jméno bude stejně tučně napsáno i pod nekrologem Lancie.
To jsou zase kydy (ale s ohledem na autora článku se nic jiného ani čekat nedalo)...
Aktuální tržní úspěch nového Mase QP. (především v Číně) netřeba zpochybňovat, ale je třeba si uvědomit, že prodat nového modelu násobně více, než loni starého, je nesrovnatelně jednodušší, pokud se předchozí rok prodalo tzv. "kulové". A čistě matematicky by při plánu 50 tis. kusů ročně měli mít prodáno už dost přes 30 tis., takže na podobně přehnané předčasné ódy (viz článek) bych těch 17 tis. kusů zatím neviděl. Když má být Marchionne takový automobilový Bůh, jak to, že si neví rady s tím hlavním/základním - Fiatem?
Nesmíš na to tak spěchat. No ten fiatek tu fakt moc nejde, nebo ty snad pětistovku považuješ za náš národní trhák >:D A že se prodává v Itálii? Cos čekal, vejbuch století?
Pointou bylo, že tam "první" chybí. Technicky vzato, polovinou "této" dekády může libovolné pětileté období. Říká se mu někdy také lustrum. Opět, technicky vzato, "tato" dekáda je neurčitý pojem, protože dekáda je libovolné období deseti let. Můžeš mít klidně na mysli dekádu 2005-2014. Je to relativní versus absolutní. V běžné řeči máme ve zvyku používat relativní jednotky absolutně, což ale neznamená, že je to správně. Jen nám to usnadňuje život (no, někdy komplikuje). Když řeknu, že v poslední hodině se nic nestalo, a je 10:41, myslím tím, že se nic nestalo od 10:00, nebo od 9:41? Podobně polovina - v polovině rozhovoru vstal a odešel. Myslím tím skutečně polovinu, nebo je to jen slovní obrat ve smyslu v průběhu? Pokud myslím polovinu, je to v polovině otázek, nebo snad času? Nic proti, ale zrovna v tomhle případě se lze bezbolestně vyjádřit přesně a jasně.
Mimochodem, víš, že dekáda může znamenat i deset dní? Tenhle význam pochází z revolučního období Francie. Obecně je totiž dekáda desítka.
mám to šťastie ( a aj smolu ) sa voziť aj vzadu vpravo a držať hlavu vzpriamene sa mi nechce. Radšej si ju pohodlne opriem o opierku, aj keď sa musím zosunúť tak, aby som ňou nebúchal o strop. Preto sa radšej vozím sám a ostré tempo ohrozuje môj vodičák. Takže pri cestovnom tempe hlavu opriem o opierku, nepotrebujem osobne vidieť či mi svietia predné svetlá >:D . Oči nalepené na skle sú rovnako komické ako poloha ležmo. A sedenie v Panamere vzadu na okruhu je bezpečnejšie s opretou hlavou, inak si ju otriekaš o rám dverí...
Matematicky je polovinou intervalu zase interval. Víš, jak se říká bodu, který dělí úsečku na dvě poloviny? Střed. Ne polovina. S matematikou na to radši nechoď. :-)
V texte je uvedene v polovine dekady, nie v prvej polovine dekady, matematicky je polovina prelom roku 2015 a 2016 cize ak planuju mat predaje 50.000 ks v polovine dekady, predpokladam, ze sa jedna o roky 2015,16, samozrejme cim skor, tym lepsie. :yes:
Už jsem nestihl dopsat editaci. Není dekáda jako dekáda, polovina aktuální dekády může být nejen rok 2015, ale třeba i 25. srpen 2013, nebo i konec května 2013. ;-)
Pěkná diskuze, ale co se tak podívat co řikal Marchionne ve skutečnosti? >:D
Očekává 50 tisíc kusů až potom co naběhnou všechny nový modely což je Ghibli, Quattroporte, Levante a kupé GranTurismo -Cabrio a -Sport což bude poprvé v roce 2016 [odkaz] >:-[]
I když to není nic závratného tak Mase v od 2010 zase roste v prodejích...a to bych nenazval jejich produkci modelovou ofenzívou. Takže poté co uvedli 2 nové modely a minimálně jeden je na spadnutí tak obavy nemám ;-)
Jenže rozdíl je ten, že Musk dojí daňové poplatníky. Nevím čím by si polepšili u Mas kdyby si vymýšleli čísla. U Tesly je snadno zjistitelné, že jde o big tunel.
O formulaci původního prohlášení se tu nebavíme. Určitě nebylo v češtině a v článku citované není. Nepochybuji, že Maserati potenciál má k dosažení cílové hodnoty, ale je příliš brzy na nějaké soudy. Konkurence je tvrdá, co si budeme namlouvat.
Snad zaklady latiny, i kdyz o tom lidi nevi, tak ovladaj, aspon cislice, deka, cento, milli... je to deset, muze to byt relativni na jakekoli desetilete ebdobi, ovsem vsichni vime jak to puvodne bylo mysleno a jak to vedeni Maserati proklamovalo, to ze v tomhle danem clanku to popsali spatne, je vec jina.
S tim ale, ze vzhledem k aktualni tendenci prodeju a vic nez pravdepodobnem nastupu SUV tech padesat tisic do dvou let, je celkem strizliva prognoza.
Jo, dekada je jako dekada, zadna jina dekada nemuze bejt. Rekne-li nekdo v prvni polovine dekady, tak skutecne se tim mysli prvni polovina, tedy od zacatku do konce poloviny dekady. Pochopitelne ale, jestlize reknu, ze neco splnim v prvni polovine dekady, a ja to splnim k poslednimu dni, nepochybne k takovemu splneni prognoz dojde.
Jestlize Maserati planuje do poloviny aktualni dekady prodat rocne 50 tisic kusu, tak tim mysli do konce reku 2015. Letos tech 30 tisic muzou stihnout, pridaji-li SUV, do dovou let tech 50 tisic ricne neni vubec nerealnich.
Ale houby. Vodkdy pořádně naběhla výroba Ghibli? Nevim jestli letos prodaj 50 tisíc kousků (a nejspíš to fakt nemá bejt letos ale až naběhne celá nová modelová řada) ale vim že prodeje za druhý pololetí budou vyšší než za první >:-[]
Hergot koukám že než sem vodpověděl vyzmizíkoval si svůj příspěvek >:D