Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 5 nejsilnějších za milion korun aneb Čím vytřít sousedovi zrak?

Za milion korun se dá pořídit řada zajímavých aut, my jsme se však zaměřili na brutální sílu.
Zpět na článek
2. 9. 2013 09:02
2. 9. 2013 11:49
2. 9. 2013 12:50
2. 9. 2013 09:16
2. 9. 2013 09:18
2. 9. 2013 09:20
2. 9. 2013 09:29
2. 9. 2013 09:34
2. 9. 2013 21:06
2. 9. 2013 09:31
2. 9. 2013 09:45
2. 9. 2013 12:11
2. 9. 2013 09:31
2. 9. 2013 09:36
2. 9. 2013 10:03
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 9. 2013 15:06
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 9. 2013 12:13
2. 9. 2013 14:33
2. 9. 2013 16:06
2. 9. 2013 17:21
2. 9. 2013 20:11
2. 9. 2013 09:37
2. 9. 2013 09:41
2. 9. 2013 10:00
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 9. 2013 12:17
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 9. 2013 10:18
2. 9. 2013 11:16
2. 9. 2013 16:01
2. 9. 2013 15:57
neregistrovaný "SR20"
2. 9. 2013 11:00
2. 9. 2013 11:29
3. 9. 2013 06:25
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 9. 2013 12:20
2. 9. 2013 12:31
neregistrovaný "HTPkiller"
2. 9. 2013 13:56
neregistrovaný "HTPkiller"
2. 9. 2013 13:03
2. 9. 2013 13:13
2. 9. 2013 13:17
2. 9. 2013 13:32
2. 9. 2013 13:59
2. 9. 2013 14:37
neregistrovaný "HTPkiller"
2. 9. 2013 15:17
2. 9. 2013 15:59
2. 9. 2013 19:30
2. 9. 2013 19:54
2. 9. 2013 20:21
2. 9. 2013 21:06
2. 9. 2013 22:02
2. 9. 2013 22:52
2. 9. 2013 15:38
2. 9. 2013 18:32
2. 9. 2013 19:31
2. 9. 2013 23:52
3. 9. 2013 09:47
Avatar - R32
2. 9. 2013 09:02
čo kúpiť?
Anketa trošku mimo, otázka znie načo tú "silu" mám potrebovať? Na okruh? Na komfortné diaľkové "lety"? Na každodenné používanie? :-! Každé z áut ktoré ste vybrali je zamerané na niečo iné.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
2. 9. 2013 09:17
Re: čo kúpiť?
To je jasné, ale každý občas trochu chlapčensky zauvažoval v tomto štýle: koľko koní dostanem za svoje peniaze? Neznamená to, že hneď musíš kupovať Genesis kupé, ale nie je zlé spraviť si prehľad. A ak neberiem do úvahy sedany (sedanoliftbacky), sú to konkurenti: trojdverové nadupané rakety a ak niekto pozerá na Megane RS, neznamená to, že chce len dvojlitrové turbo predokolku a princiiálne odmieta zadohrab s V6.
Ja som si dakedy dávnejšie tiež robil takúto tabuľku, len o niečo vyššie (výkonovo) a vtedy mi ako najlepšia voľba v pomere power/money vychádzala Corvette. :-)
Avatar - R32
2. 9. 2013 11:49
Re: čo kúpiť?
sorry ale ťažký nesúhlas... Keď idem kupovať auto nieje predsa moja prvá podmienka koľko má koní ale aký typ auta potrebujem. Lepšia by bola napr. anketa: potrebujem menežersku limuzínu a mám limit XY korún... Alebo potrebujem veľké kombi prípadne rodinné MPV do určitej sumy...
Skrátka keď chcem niečo na bláznenie a ide mi o jazdné (športové) vlastnosti tak sa na Superb ani nepozriem, alebo mi chceš povedať, že keď ťa pošle žena do obchodu po mäso na guláš kúpiš lososa lebo bol za rovnakú (alebo lepšiu) cenu? >:D
Avatar - iudex
2. 9. 2013 12:05
Re: čo kúpiť?
Uvoľni sa trochu. ;-) Je to taká chlapčenská anketa, koľko koní za svoje peniaze môžem mať. Ak tvrdíš, že si na tento faktor nikdy neprihliadal, klameš sám seba. Ale aj pri tom reálnom nákupe na tie koníky pozeráš, nie že nie. Alebo chceš tvrdiť, že niekto si pri kúpe Octavie povie, že nechce tú silnejšiu 1,2TSI ale cielene vyberie tú slabšiu (z iného dôvodu, ako že na to nemá budget)?
Avatar - R32
2. 9. 2013 12:50
Re: čo kúpiť?
OK, ak prižmúrim aj susedove oči a nebudem myslieť absolútne na nič iné ako na kw v tabuľke tak OK...
Na druhú časť si si odpovedal v podstate sám, napísal si "pri kúpe Octavie" takže najprv bolo rozhodnutie že to bude Octavia (a nie Smart) až potom si (podľa potreby či financii ?) riešil motor a jeho výkon. Tým nechcem ale tvrdiť, že je výkon nepodstatný detail, práve naopak. ;-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
2. 9. 2013 15:05
Re: Jedině ELEKTRO Soudruzi <b class="smile01"><b>:-)</b></b
VYTŘÍT ZRAK Sousedovi je v dnešní době málo. Nejlepší variantou jak ŠPATNÉHO Souseda UZEMNIT ba lépe NEUTRALIZOVAT či přímo ZAŠLAPAT DO ZEMĚ, PONÍŽIT - je nechat ho PUKNOU kombinací ZÁVISTI a VZTEKU jeho vlastní BLBOSTI. To ho zaručeně odrovná na několik let dle odolnosti jeho psychiky a nadutosti jeho konta. V minulém desetiletí se to docela úspěšně dělalo pomocí BMW, ale i to bylo slabý jak čajček ...
V DNEŠNÍ DOBĚ JE NEJLEPŠÍ LÉK NA TUHLE CIVILIZAČNÍ NEMOC " TESLA MODEL S " (225/275kW = 80Kč/100km) >:D
kcc-hho.webnode.cz
Avatar - Emel
2. 9. 2013 15:49
Re: Jedině ELEKTRO Soudruzi <b class="smile01"><b>:-)</b></b
Jako že by puknul smíchy?
Avatar - Delfin2
2. 9. 2013 09:16
Performance
VW GOLF VII GTI
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
2. 9. 2013 09:18
Re: Performance
Ako 169 kW podľa Teba má miesto v rebríčku najsilnejších? Čo si mal z matematiky? ;-)
Avatar - KANKUNEN
2. 9. 2013 09:36
Re: Performance
Správně to říká, jde přece o vytírání zraku sousedovi ne o radost z jízdy majitele. Třeba u mně je favorit Zetko.
2. 9. 2013 12:09
Re: Performance
No když je tam Superb, tak co by tam nemohlo být GTI.
Avatar - lordlord
2. 9. 2013 09:20
.
Při hospodském trumfování můžeš uvést, že megane přes vlečnou zadní nápravu je pořád nejrychlejší hatch na Ringu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KANKUNEN
2. 9. 2013 09:29
Re: .
Trubku mají i závodní auta. Víceprvek vyniká v kompromisu jízdních vlastností a komfortu.
Avatar - iudex
2. 9. 2013 09:34
Re: .
Presne tak, "vlečka" nie je žiadny handicap pre športové auto, ak ide len o naladenie na okruh, nič jej nechýba.
Avatar - trapid
2. 9. 2013 21:06
Re: .
Se pak nějak divím proč frajery u F1 nenapadlo už dávno vyhodit z těch jejich šunek zbytečně složitý dvojitý lichoběžník s pushrodem a neudělali z toho předohrab s pořádnou vlečkou vzadu ???
Nikdy, opakuji NIKDY nebude dobře naladěná vlečka oproti dobře naladěnému víceprvku lepší.
Vždy se totiž část pohybu přenáší na druhé kolo a ovlivňuje (zhoršuje) jeho přilnavost.

To však nic nemění na faktu, že i vlečka umí předvést pořádnou parádu.
Už jsem tady kdysi vzpomínal Lagunu GT a Xantii Activu. Sice oba vozy si pomáhají - jeden aktivním řízením a druhý aktivním pérováním, ale pořád mají jen vlečku a i přesto fantastickou přilnavost.
Avatar - keettyy
2. 9. 2013 09:31
:)
Nevim proč je tam zařazen Superb. Chápu v porovnání s motory, ale oproti konkerentům je to úplně jiné auto. Kdyby tam dali radši Octavii RS.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - poterienko
2. 9. 2013 09:45
Re: :)
Možná proto, že Octavia RS, ačkoli se má vyznačovat silným motorem, nemá silný motor?
2. 9. 2013 12:11
Re: :)
ale 220 koní je na tu hmotnost dostatečný. Já bych tě chtěl vidět jak tu RS Oktávku budeš krotit.
2. 9. 2013 09:31
Focus ST
Nejak se zapomelo na Focus ST - 184kW (250 k), podvozkem strci nektere (podle me vsechny, ale je to o ridici) konkurenty do kapsy. Parametry take vyborne :
maximalni rychlost 248 Km
0 - 100 : 6.5
50 - 100 : 5.7
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
2. 9. 2013 09:36
Re: Focus ST
No ale 184 kW je menej, ako 191 a tá tabuľka nie je o športových autách, ale o absolútnom výkone v danej cenovej kategórii. Ak by išlo o športovosť či jazdné vlastnosti, väčšina by sa musela skloniť pred Toyobaru s "len" 147 kW.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 9. 2013 10:03
Re: Focus ST
Mazda 3 MPS ma 191 kW.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 9. 2013 15:06
Re: Focus ST
Zaujimalo by ma, kto mi dal thumbs down za vetu

"Mazda 3 MPS ma 191 kW."

Lebo ta veta je rovnako pravdiva ako 1+1=2 :-)
2. 9. 2013 12:13
Re: Focus ST
Výkon ti neřekne nic. Když se zeptáš kolik to má koní tak se musíš taky zeptat kolik to váží. Proto bych tam toho FoFo ST taky zařadil.
Avatar - Dinar
2. 9. 2013 14:33
Re: Focus ST
Nebyl tady už ten test autobildu, kde focus st, ačkoliv papírově hrubě nejsilnější, dostal naloženo ode všech, a ještě s největší spotřebou?
Avatar - PeterLuk
2. 9. 2013 16:06
Re: Focus ST
Na taký sa nepamätám, ja si pamätám len na porovnanie Top Gearu, kde porazilo eSTéčko Golf GTI, Mégane RS aj Astru OPC (tá sa mimochodom dizajnovo podarila) a vyhlásili ho za NAJLEPŠÍ HOTHATCH SÚČASNOSTI CELKOVO!. Alebo ešte spomínam na článok zo Speedu, kde bolo eSTéčko medzi najlepšími športovými autami roka 2012.
Avatar - Dinar
2. 9. 2013 17:21
Re: Focus ST
Sorry, není to autobild, ale AMS. [odkaz] Všimni si hlavně naměřených dynamických parametrů vs. papírové údaje, docela propadák pro ST.
2. 9. 2013 20:11
Re: Focus ST
Vzpomínám na článek v Autocaru, kdy Megane RS naložil C 63 AMG - pozor - ve verzi Black Series!
Avatar - nalimer
2. 9. 2013 09:33
susedovi zrak...
...a sebe peňaženku.
Nikdy som nebol a nebudem priaznivcom kúpy jazdenky. V prípade rozpočtu mega Kč a snahy kúpiť niečo silné, asi kúpim jazdenku do 2 rokov a reálne si kúpim ak nie výkonnostne, tak značkovejší voz.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - iudex
2. 9. 2013 09:38
Re: susedovi zrak...
Naopak v prípade športového (alebo športovejšie zameraného) auta typu hotheč, kde predpokladám "trošku" hrubšie zaobchádzanie a ostrejšie jazdenie, by som do jazdenky nešiel ani omylom. Leda že by si tomu 28 ročnému chalanovi veril, že s tým Meganom RS jazdil len jeho dedo v nedeľu do kostola. >:-[]
Avatar - nalimer
2. 9. 2013 09:43
Re: susedovi zrak...
Myslíš si, že do 2 rokoch bude predávať niekto voz s hrubším zaobchádzaním?
Figu borovú. 70% tvoria predvádzačky a autá dlhonohých blonde, ktoré chcú iný voz. Ono aj tá cena logicky eliminuje jazdcov "hrubého" jazdenia.
Rádovo hovoríme o vozoch typu BMW M3, MB C Coupe, Audi S4... Vozy, čo kupuje "chudobnejšia" smotánka, ale už nie radoví občania.
Avatar - iudex
2. 9. 2013 09:49
Re: susedovi zrak...
A predvádzačka (povedzme u Megana RS) nie je podľa Teba auto s hrubším zaobchádzaním? Naopak si drsnejšie zaobchádzanie predstaviť neviem: každý zákazník chce vyskúšať, "čo to dá", takže poďme studený motor a plyn na podlahu; mladý predajca si to zoberie na víkend domov a večer pred miestnou diskotékou robí burnouty... toto by si chcel? Úprimnú sústrasť.
A dlhonohú blondínu som v hotheči ešte nevidel (tie jazdia v SUV). Po 2 rokoch sa nik dobrého auta nezbavuje.
Avatar - nalimer
2. 9. 2013 10:52
Re: susedovi zrak...
ale zbavuje. pozri si oficiálne weby bmw, mb, audi, ... a ich kazdené autá.
a keď chceš vidieť nohy blondínky v C-coupe, prepošlem ti nohy mojej polovičky (teda len ich snímku) ;-)
Avatar - iudex
2. 9. 2013 11:09
Re: susedovi zrak...
OK, C kupé je také ženské auto, tam si tú blondínu nemám problém predstaviť. Problém s tým naopak mám v prípade áut, o ktorých je článok, t.j. Megane RS, Astra OPC či Genesisi coupé. ;-)
Ale odbočili sme od témy kúpy silného auta ako jazdenky a ak ide o výkonné športové auto (a nielen o bežný výkonný sedan prémiovej značky), považujem jeho kúpu z druhej ruky za veľmi rizikový krok.
Avatar - nalimer
2. 9. 2013 11:33
Re: susedovi zrak...
Ako píšem hore - ani ja by som si nekúpil jazdené vozidlo.
A ak už nad 250k, tak jedine s náhonom všetkých kolies. A vozový park sa mi zužuje na pár modelov. Keď už byť fajnový šmeker, tak nech to za to stojí.
Avatar - HitmanPB
2. 9. 2013 21:37
Re: susedovi zrak...
S tými predvádzačkami by som si nebol tak stopercentne istý. ;-)
Jazdil som na dosť predvádzačkách (námatkovo napr. Nissan 350Z, BMW M5, M6) a kto kúpil tie autá, tak si asi trhá vlasy. Tie autá nikto nešetrí. Už iba z rozprávania predajcov bolo zrejmé, že to každý dusí, koľko to dá. Tam ide o predvedenie toho, čo auto dokáže a znesie - čiže dostane toho dosť...
Iná káva sú predvádzačky z autosalónov (výstav), ale na tie sa bežný človiečik nechytá, to je pre ťažkých VIP zákazníkov.
2. 9. 2013 15:25
Re: susedovi zrak...
Ono obecně kupovat ježděné auto ( bez historické a nebo sběratelské hodnoty ) za 1 milion korun je trochu blbost. Spíš trochu hodně. Za cenu okolo milionu lze koupit auto, které uspokojí potřeby 99,9% kupujících. Ostatně já bych za jeté auto nedal více než nějakých 50 - 100 tisíc.
Avatar - nalimer
2. 9. 2013 15:58
Re: susedovi zrak...
ja píšem o jemne jazdenom aute. t.j. predvádzacie či s najazdenými max. 50.000 km a nie styaršie, ako 2 roky. v praxi to znamená, že v cene 1 mega si kúpim auto v bežnej cene za 1,3 mega.
Avatar - Bud
2. 9. 2013 18:40
Re: susedovi zrak...
Ono se u nás ještě pořád kupujou auta na vytření sousedovic zraku >:D 8-s A já myslel, že se auta kupujou pro radost, či z nutnosti... ;-) Holt, ještě jsme daleko nedošli. Aby nám pak soused nevytřel zrak taky, třeba pětikačkou po novém laku... 8-s . Toho se právě obávám nejvíc. ;-\ Koupíš si auto pro radost, si šťastný jak blecha, ale soused to pochopí tak, žes mu chtěl vytřít zrak.....
2. 9. 2013 19:28
Re: susedovi zrak...
takže vlastne auto v cene skútra 125 ccm :-!
2. 9. 2013 19:25
Re: susedovi zrak...
Myslíš toho deda, čo bol ateista - komunista ? >:D
Avatar - Emel
2. 9. 2013 09:37
Kde máte Zko?
Camaro stojí 1.024.000, budiž... ale co Nissan 370Z se svými 246kW za 899.000?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - iudex
2. 9. 2013 09:41
Re: Kde máte Zko?
Zetko stojí len toľko? Tak potom máme jasného víťaza (a nemusí byť ani krútenie nosom nad predsalenjetolenkórejec Genesisom). ;-)
2. 9. 2013 10:52
Re: Kde máte Zko?
Ono by se toho asi naslo vic, treba Fiat, Lexus, Lancia, Subaru ma taky 191 kW, pokud tam mela byt Skoda, tak to chtelo spis TOP 10 :-)
Re: Kde máte Zko?
Ale jsou do milionu? STI určitě ne a WRX se neprodává, Lancia Thema není pod milion, Lexus také ne. Jaký Fiat máte na mysli?
2. 9. 2013 11:20
Re: Kde máte Zko?
Fiat Freemont 3.6 V6 206kW
Lexus IS 250 208kW
Lancia Voyager 3.6L 208kW
Subaru Outback 3.6R 191kW
2. 9. 2013 11:35
Re: Kde máte Zko?
Tenhle Outback už nekoupíš a rozhodně nestál do 1 mil. Kč.

U Lexusu sis pro změnu spletl koně s kW ;-)

Amerika nevím, ta jde mimo mě :-)
2. 9. 2013 11:46
Re: Kde máte Zko?
S tim lexusem mas pravdu, po overeni z jineho zdroje jsem dosel ke spravnym hodnotam.
Re: Kde máte Zko?
Freemont je zásah, na ten jsme si nevzpomněli. Lancia je přes milion.
2. 9. 2013 12:21
Re: Kde máte Zko?
Nekontroloval jsem ceniky, muze byt :-)
Avatar - Barrichello
2. 9. 2013 14:16
Re: Kde máte Zko?
Otázka je zda berete v potaz pouze ceníkové ceny nebo i skldovky a nezávislý dovoz.
Pokud jen ceník, tak Ok, ale kdo kupuje dneska za ceníkové ceny.

Pokud se bavíme o tom JAKÝ NOVÝ vůz s výkon nad uvedenou hranici stojí pod milion, tak za tu cenu je k mání i ta Thema 3,6 V6 anebo Dodge Challenger s týmže motorem.
Avatar - Emel
2. 9. 2013 11:39
Re: Kde máte Zko?
Není zač... za ty peníze je to auto bezkonkurenční a Genesis může podle mě konkurovat maximálně tak místem uvnitř.
2. 9. 2013 18:39
Re: Kde máte Zko?
JJ jasně, Z370 je z téhle sestavy to nejlepší ;-) :yes:
2. 9. 2013 21:00
Re: Kde máte Zko?
Přesně tak, po přečtení článku mi tam chybělo hodně aut ( včetně Zetka) a pak hlavně to Camaro za Vámi uvedenou ceníkovou cenu, realita bude hodně pod milion a v ceně je krásné coupe, 6M, zadokolka, V8 a téměř 440 koní. Camaro nebo Zedko ( ale i ten Genesis 3,8) jasná volba pro zábavné auto.
2. 9. 2013 09:41
SOUSEDOVA KOZA
Jsou to známé pravdy: soused má vždycky horší auto, než ty, a to i kdyby do své garáže vrhnul Veyrona, ovšem vůbec nejhorší auto na světě má kluk holky, která ti dala košem... Nic mimořádného, to je život.

Čím tedy toho souseda rozpálit doruda? No, jedna cesta je, a nepotřebuješ k tomu zpravidla ani toho Veyrona, totiž nejvíc souseda rozpálíš nejen doruda, přímo doběla, když si pořídíš auto úplně, ale nemlich stejné jako má... on. Jenomže na tohle snad nikdo z nás nemá dostatečné koule.

Dokonce bych si dovolil zásadní myšlénku: Auto si musíš vždy koupit jiné, než má tvůj soused, samozřejmě současně trochu horší než má tvůj šéf, a bohužel vždycky o dost horší, než bys chtěl ty sám...

Hornímu výběru volako nerozumím, psát vedle Superba o megánu, to mi nejde. Tedy, ono by mi to možná šlo, ale počítám, že to už by tu asi i nějaký ten podměrečný diskutér možná i prasknul.

Napíšu tedy to, co považuji za podstatné:

- auto by mělo mít vždy více koní, než činí tvé IQ
- auto bys měl vždy kupovat lehce, nikoliv na krev

Pokud ti z toho jako jediná možná alternativa vychází logan, navíc v poměru 1:18, doporučuji se na garáž vykašlat a zvolit natrvalo klášter.

BRAVO SOUSED :yes: :-!
Rozbalit vlákno
21
Avatar - iudex
2. 9. 2013 09:45
Re: SOUSEDOVA KOZA
Ad rovnaké auto, ako sused: tak môj sused to spravil, kúpil rovnaké auto, ako jeho susedia a suseda bola z toho dosť rozladená. >:-[] Tak sa u nich auto dlho neohrialo a kúpili väčšie.
Avatar - Bud
2. 9. 2013 18:44
Re: SOUSEDOVA KOZA
iudex: >:D >:D >:D
2. 9. 2013 09:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 9. 2013 09:53
Re: SOUSEDOVA KOZA
Cením pokus napsat slušně smysluplný příspěvek. "A tak to ma byt." Hezky to tu zobej, eventuálně piš, avšak vždy a výhradně slušně, jinak bys tu nemohl existovat!
2. 9. 2013 10:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 9. 2013 10:14
Re: SOUSEDOVA KOZA
'auto by mělo mít vždy více koní, než činí tvé IQ ' nesmysl, řidič s IQ 60 v autě s 200hp je veřejné ohrožení
Avatar - KANKUNEN
2. 9. 2013 10:20
Re: SOUSEDOVA KOZA
IQ nemá nic společného s arogantní drzostí.
2. 9. 2013 10:24
Re: SOUSEDOVA KOZA
Se "šedesáti" by tě nepustili ani na lanovku... :-)
2. 9. 2013 10:38
Re: SOUSEDOVA KOZA
IQ 60 vylučuje získání řidičského oprávnění. ;-)
3. 9. 2013 07:13
Re: SOUSEDOVA KOZA
Leda u někoho šikovného za kulatou sumičku...
2. 9. 2013 10:50
Re: SOUSEDOVA KOZA
Dáš ho na plyn a je klid >:D
2. 9. 2013 13:22
Re: SOUSEDOVA KOZA
- auto by mělo mít vždy více koní, než činí tvé IQ

to si to teda Petrumovi nandal chlape... >:D 8-s
2. 9. 2013 13:33
Re: SOUSEDOVA KOZA
Vůbec nejlepší je koupit si auto jaké chceš. Nehledět na to co má soused, šéf, žena, kdokoliv. Nehledět na to co je hezké a po čem se otáčejí holky. Je to krásně osvobozující pocit ... jít a koupit si co chceš, dělat si co chceš a nehledět na reakce okolí :-)

BTW: Tyhlety tvoje rovnice a poučky jsou asi tak užitečné a pravdivé jako tip ,, jak sbalit holku,, v pánském časopisu. Dává to smysl, ale ve skutečnosti je to stejně úplně k ničemu.
2. 9. 2013 13:41
Re: SOUSEDOVA KOZA
Nemáš životní zkušenosti, protože jinak bys věděl, že největší "trapáci" to jsou právě ti, co si údajně kupují výhradně a neomezeně jen to, co "chtějí..." :-)
2. 9. 2013 13:44
Re: SOUSEDOVA KOZA
Aha takže, abych se odprostil od trapnosti měl bych se zařadit mezi normální lidi. Tudíž bych si měl kvůli udělání dojmu na lidi, které nemám rád, koupit auto co vlastně ani nechci a vůbec nejlépe za peníze, které nemám. Díky za radu ... otec mě asi blbě vychoval a já teď už budu jen trapný. Až do smrti.
2. 9. 2013 13:55
Re: SOUSEDOVA KOZA
To co píši nahoře je jemně, směrem k tragikomické frašce, posunutá realita. Realita, kapiš? To co píšeš ty, to je naivní sebestředná masírka. A protože odtušuji, že zrovna už nejsi nějakej mladej puberťák, udivuje mě, že tu můžeš tyhle naivity (jako údajný životní kontrast k mému hornímu textu) o tom, že nejlepší je v životě dělat jen to, co chceš, přičemž se na nic a na nikoho nemusíš ohlížet, publikovat. To by totiž svědčilo právě pro toho nedospělého puberťáka. U dospělého chlapa je to pouhá trapná póza. Chci věřit, že ses jen neobratně vyjádřil...
2. 9. 2013 14:13
Re: SOUSEDOVA KOZA
Ne to se pleteš. Trapné je, když je dospělý chlap svázaný různými obecně přijatými zásadami a nedokáže si prosadit svůj vlastní názor a pohled na svět. Trapné je, když si dospělý chlap nemůže dopřát to co chce on a bez potřeby si to nějak obhájit před svým okolím. Trapné je, když se dospělý chlap snaží být jakýmsi vzorem nějskvělejší morálky, vkusu a všeho - tak jako ty. Ano platí nějaká pravidla, přes která nemůžeš ,ale ta se netýkají kupování věcí a výplně volného času dospělého člověka. Pokud je to co píšeš ty tvá realita, tak je mi tě líto. Ale vzhledem k tomu, co píšeš a jak to píšeš pochybuji, že to tak je. Pouze se to bojíš sám před sebou přiznat, v tvé hlavě je určitě tolik věcí, co by jsi chtěl, ale nechceš je udělat kvůli strachu z reakcí druhých. Protože ti chybí odvaha, kterou vidíš u jiných - označíš je za trapné. Tak jako většina ostatních. Kořením života jsou právě ty iracionální věci, které všichni ( kvůli tomu, že sami na to nemají koule ) vidí jako špatné, šílené a nebo divné. Hodně lidí k tomu dojde a hodně ne. Dokud k tomu nedojdeš, bude to pořád jen trapné a nedospělé ...
2. 9. 2013 14:29
Re: SOUSEDOVA KOZA
:-) Svatá prostoto...
Avatar - trapid
2. 9. 2013 21:25
Re: SOUSEDOVA KOZA
Skvělé - smekám před tvými myšlenkovými pochody i vyjadřovacími schopnostmi :yes: . Beze srandy.
2. 9. 2013 19:37
Re: SOUSEDOVA KOZA
takže jawu si chcel preto, lebo si ju musel chcieť, lebo slušnejší stroj bol v rámci tvojich možností len 1:18 ? >:D pochopil som logiku tvojho príspevku správne ?
Avatar - Zetti
2. 9. 2013 09:55
Proč někomu vytírat zrak?
Auto je na práci nebo na zábavu, je tu někdo, kdo by chtěl vyvolávat nějaké sousedské emoce?
Mimochodem do mega se dá v D koupit i Evo s Tageszulassung a 0 km a zatím jsem nenašel auto, za které bych ho vyměnil....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 9. 2013 10:00
A kde je Mazda 3 MPS? 191 kW
Rovnaky kW vykon ako Superb a cena 685 tisic Kc. A to nehovorim o vykone na tonu.

V rebricku, kde ide o vytieranie zraku susedovi, si zasluzi byt - namiesto Superbu urcite.
Rozbalit vlákno
4
Re: A kde je Mazda 3 MPS? 191 kW
Dobrý den, v přehledu jsou auta, která si momentálně můžete koupit.
Avatar - Emel
2. 9. 2013 11:44
Re: A kde je Mazda 3 MPS? 191 kW
MPS ale ještě v nabídce je, ne?

Každopádně, pokud dáte na druhé místo Zko, Superb i MPS vypadnou a nemusíte řešit remízu ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 9. 2013 12:17
Re: A kde je Mazda 3 MPS? 191 kW
V aktualnom cenniku Mazdy este figuruje.
Re: A kde je Mazda 3 MPS? 191 kW
To sice ano, ale už jej nekoupíte, už nejsou ani skladovky.
Avatar - VWrofl
2. 9. 2013 10:01
A pokud by šlo o ojetinu...
... tak Honda Legend 3.5 V6 4WD za ani ne polovinu částky s 217kW a nebo taky Honda Legend 3, 7-VTEC SH-AWD za něco přes půl mega. Má to svá pro i proti, ale v moři octávek se rozhodně neztratíte :*)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Lucaslegend
2. 9. 2013 10:56
Re: A pokud by šlo o ojetinu...
Honda legend 3.5 v6 217kw je tiez sh-awd ako 3.7 ;) Ano je ich velmi malo, nahradne dieli nie je problem na to auto, skady su v rakusku a nemecku... problem je prislusenstvo na auto.... hlavne tie 3.7 sa v podstate nedaju zohnat v Cz a Sk, jedine dovoz...
Avatar - Hittman
2. 9. 2013 10:18
Cadillac
Jelikož už jsem staršího rázu (32), tak volím pohodlný sedan Cadillac ACT, na druhém místě Passat (superb je zbytečně natáhlý jezevčík s horšími vlastnostmi). Cadillac oproti passatu je hodnotnější, novější a lepší materiály a výbava za obdobnou cenu. I když pašík má atmo a šest hrnku, což by bylo lepší než čtyři hrnky a turbo...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
2. 9. 2013 11:16
Re: Cadillac
Dříve by to u mě vyhrál Nissan 370Z, ale asi už stárnu. Ten menší sedan od Cadillacu vypadá zatraceně dobře!
Avatar - PeterLuk
2. 9. 2013 16:01
Re: Cadillac
Caddy-ho by som volil aj ja. Neviezol som sa v ňom, ale pôsobí na mňa skôr ako športový než pohodlný (netrvdím že má zlé sedadlá a interiér, naopak) na mňa pôsobil ako športový sedan. ;-)
Avatar - CarlosOstrava
2. 9. 2013 10:31
Jiný pohled
Já bych zvolil 2-3 roky ojetý koráb...Např. Volvo S80 V8 4,4l....nebo BMW 535...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "SR20"
2. 9. 2013 15:57
Re: Jiný pohled
U nas ma jeden sused Mazdu6 MPS, druhy M5 E39 a ja ako sused mam z toho zmiesane pocity. Velmi sa mi tie auta pacia, akura ma s**e, ze nie su moje :-|
2. 9. 2013 10:31
1 milion za Škodovku a 700 tis za Rencka
:-O >:D
Samozřejmě jedině Zetko má za ty prachy smysl :-) Troufnu si tvrdit, že všechny výše zmíněné strčí do kapsy.
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2013 10:35
Hjondééé a Nissan
Nejdřív Hjondéééé, potom Zetko... reálně jde výrazně levněji koupit to Hjondééé :-)
Rozbalit vlákno
4
2. 9. 2013 11:02
Re: Hjondééé a Nissan
To je sice pravda, ale Zetko nabídne lepší jízdní vlastnosti, (i když už z něho vymizelo to chuligánství, co měla 350), motorově na tom bude taky lépe (byť má nižší výkon o 14 kW). Sám mám pár let 350 a něco jsem odjezdil i v 370 a jak člověk někdy okusí Zetko, zamiluje se a jen tak něco ho nepředčí.
2. 9. 2013 12:20
Re: Hjondééé a Nissan
V dobách středoškolských jsem snil o 350Z... a drandil s ní v NFS.
Avatar - Emel
2. 9. 2013 12:02
Re: Hjondééé a Nissan
No jistě, protože nikdo soudný by si za stejné peníze to Hyundai nevybral ;-)
Avatar - Choochoo
2. 9. 2013 11:00
Astra
Nevypada krasne v te modre? Fakt se povedla :yes: Skoda te vahy.
Cinan Superb teda nic moc, facelift se moc nepovedl ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
2. 9. 2013 11:28
Subaru WRX STI - 300k
Subaru WRX STI - 300k (221 kW), 4x4, oficko cena 1.069.000 Kč s DPH (oficiálne navyše 69.000 Kč, avšak ide o neakciový cenník)
Rozbalit vlákno
2
2. 9. 2013 11:38
Re: Subaru WRX STI - 300k
U Subaru to nefunguje třeba jako u Renaultu, kde dostaneš slevu jen když překročíš práh salónu >:D
Avatar - Emel
2. 9. 2013 11:41
Re: Subaru WRX STI - 300k
To je holt smůla.. už jsem psal nahoře, za 1.024.000 je Camaro, 6.2 V8 318kW.
2. 9. 2013 11:29
..a je to tu zas
..většina diskutérů po přečtení přemýšlí o tom, o čem že tento článek vlastně je? Po delší či kratší úvaze nakonec dojdeme k tomu, že je vlastně o hov...., čili o ničem a jediným účelem této novely je zaplnit volné a zřejmě placené místo tohoto, už beztak obsahově i odborně mizerného webu. Díky páni redaktoři - tímto jste i vy sousedům z okolních webů natrhli pr...., vlastně vytřeli zrak.
Rozbalit vlákno
2
2. 9. 2013 16:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Choochoo
2. 9. 2013 17:25
Re: ..a je to tu zas
:yes:
Jeste ze jsem ho tedy nectl, o nic jsem asi neprisel >:D
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 11:38
genesis coupe
v europe velmi nedocenene auto... pritom ma zadny nahon a skvely motor.... skoda.... hadam v dalsej generacii to bude este lepsie .... to auto si zasluzi viac pozornosti a uspechu... v USA je to v pohode tam akosi logo hyundai na kapote nikomu zily netrha... ale v eu sa to este musi zlepsit :yes: ale ludia sa postupne uz ucia co je dobre a zvykaju si.. v dalsej generacii to uz bude aj v eu verim ze dobre a predaje pojdu lepsie :yes: ;-)

"Hyundai nabízí za 900 tisíc korun opravdu hodně muziky, co hodně muziky, rovnou celý orchestr."
-volba je v mojom pripade uplne jasna :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
46
Avatar - Emel
2. 9. 2013 11:43
Re: genesis coupe
Zko ho sfoukne jako svíčku, popravdě mě nenapadá jediný důvod vzít Genesis, pokud nepotřebuješ ty dvě polosedačky vzadu.
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 11:50
Re: genesis coupe
vsetko ma dve strany:

hyundai ma zase o 100L vacsi kufor, o 100 kil vascie uzitocne zatazenie, o 0,6 litra mensiu priemernu spotrebu , nehovoriac o kralovskom razvore, sirke interieru a maximalke ktora nie je obmedzena ;-)

ja by som na sportove jazdenie a na dlhe trasy rozhodne bral genesis ;-) , netvrdim ze Zko je horsie ... ale ono je to pri cestovani aj o inom ako len o surovom zrychleni( ktore realne nikde nikdy nevyuzijem ) , porovnaj si technicke parametre oboch aut a uvidis ze genesis ma ine vyhody ;-) mozno navonok skryte ale ma.... a kto sa na auta pozera hlbsie ten ich najde

koniec koncov nakoniec ak si to vezmes takto po lopate tak stejne aj laik pride na to ze genesis je jasne priestrannesi, ma vacsiu maximalku, vyssi vykon, mensiu spotrebu, vacsi razvor, vacsi kufor a odnesie ak treba aj 4 ludi.... pre par desatin v zrychleni nevidim dovod na kupu maleho Z-ka ktore v nicom na hyundai okrem zrychlenia nestiha
Avatar - Emel
2. 9. 2013 11:59
Re: genesis coupe
Ano, jistě, Hyundai je o kousek větší. Jestli je maximálka 250 nebo 260 mě popravdě moc netrápí.

Že bys ty bral Genesis mě samozřejmě nepřekvapuje, bral bys Genesis i kdyby mělo jen tři kola a do kopce se muselo šlapat ;-) . Pokud mluvíš o sportovní jízdě, tak Zko právě není lepší jen v tom zrychlení, ale úplně ve všem.

Jako GT.. nevím, jako GT bych asi nebral ani jedno, ale rozhodně bych za střízliva nedal za Hyundai to co za Nissan... a můžeš tomu klidně říkat předsudky :-) .

PS: tím nechci říct, že je Genesis špatné auto... ostatně, moc konkurence za ty peníze s obdobným výkonem není.
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 12:05
Re: genesis coupe
teba netrapi maximalka nissanu a mna zase zrychlenie genesisu... to mas tak, kazdy vidi to svoje ;-)

takze vidis... obe auta v niecom su lepsie v niecom horsie....

keby som to na dialnici dupol na 260 tak s nissanom sa mozes genesisu akurat bezmocne pozerat na vyfuky a je jedno ake mas zrychlenie ;-)

ja by som bral genesis nie preto ze mam hyundai rad ale logicky ked uvazujem tak je hyundai daleko lepsia volba... je priestornejsi pohodlnejsi, ma vacsi kufor mensiu spotrebu.... na dialnici rychlejsi, komfortnejsi... vacsi razvor ( genesis ho ma skutocne obrovsky ) znamena komfortnnu jazdu aj pri velkej rychlosti ... male Ztko je mozno frajerske kdesi na okrsky ale z hladiska beznej jazdeckej praktickosti je genesis jasny kral ;-)
Avatar - Emel
2. 9. 2013 12:45
Re: genesis coupe
Na sportovní jízdu Zko, na dálnici Audinu v naftě. Asi tak ;-) . Předpokládám, že jsi ani v jednom z těch aut neseděl, natož abys s nimi jel...

Toppere... kolik jsi jel zatím na dálnici nejvíc? Ta historka o bezmocném koukání na výfuky při 250 je tak dojemná... >:D
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 12:51
Re: genesis coupe
najviac okolo 190 ( skusali sme s brachom maximalku ) .... na sportacku v nemecku na dialnici cestou do nemeckeho Koblenzu .... a na felde asi 170 tu u nas ale to na 13tkach uzkych este bolo ... na diskoch a gumach 185kach tolko nedam.... ;-)

no a ako spolujazdec som siel okolo 200 na kamaratovej starsej 407micke.... a som rad ze sme to prezili ;-)
Avatar - Emel
2. 9. 2013 12:56
Re: genesis coupe
No právě. Každých 10km/h je hodně poznat a než se vůbec někam k 250 dostaneš, musíš obvykle stoupnout na brzdu, rozhodně se nedá (ve dne) počítat s nějakou souvislejší jízdou takovou rychlostí, a to ani v Německu... v ČR je to samozřejmě mimo jiné taky poukaz na rok bez řidičáku, možná víc. Je hezké pokud si můžeš jednou nebo dvakrát někde tu 260 vyzkoušet, neříkám že ne... ale pro běžný život s autem je to nepodstatné.
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 13:08
Re: genesis coupe
ano to mas pravdu..... maximalka je nepodstatna.... aj tak zvacsa jazdim na spotrebu na dialnici.... takych 110 -120 viac nejdem..... pre 2 minuty usetreneho casu na ceste Kosice -Presov kde mame medz imestami 20 km usek dialnice sa mi neoplati zozrat 2 litre benzinu navyse.... navyse auto si optimalne pradie okolo 120-140 aj otacky aj hluk v kabine... ( teraz nemyslim feldu >:D ) .... takze nema zmysel to znasilnovat pre 2 minuty ziskaneho casu a jazdit ako o zivot ;-) , koniec koncov predpisy viac ako 130 na slovensku nedovoluju a radary tu na dialnici obcas mavame ... takze sa neoplati este aj o peniaze prist
Avatar - Emel
2. 9. 2013 13:16
Re: genesis coupe
Jasně jasně... ono sportovní auto se striktně vzato nikdy nevyplatí...
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 13:22
Re: genesis coupe
sportove auto sa vyplati pre jedinu vec.....

a to pre nadmieru vykonu ako isty prvok aktivnej bezpecnosti ktory vyuzijes pri predbiehani..... ale inak nie....

na realne jazdenie fakticky stacia uplne bezne auta... ;-)
2. 9. 2013 15:37
Re: genesis coupe
Od toho přeci strkají silnější motory do praktičtějších aut. Sportovní auto skutečně není o přebytku výkonu k předjíždění.
3. 9. 2013 07:37
Re: genesis coupe
To je ale fakt. Pro úplnost - ono se nevyplatí ani "nesportovní" auto, pokud tě neživí jako zaměstnání. Ale většina si káru pořizuje proto, že je to pohodlnější, než se plahočit pěšky... Ale pořád ještě dává auto větší smysl než třeba televize...
Avatar - Emel
3. 9. 2013 09:22
Re: genesis coupe
No ne, počkej... pokud třeba jezdíš do práce, nebo i na dovolenou, na výlety... tak můžeš srovnávat alternativy. Jasně, můžeš mít auto z půjčovny, jezdit taxíkem a vlakem, na dovolenou létat... ale tohle už se klidně vyplatit může.
Avatar - Lucaslegend
3. 9. 2013 09:59
Re: genesis coupe
Sa neda nereagovat na toppera s tou argumentaciou ze genesis ide o 10km viac....
Riesit maximalku nad 220km v podstate nema zmysel... kde sa to da bezne vyuzit??? Viacej vyuzijem zrychlenie a aj od toho sa odvyja ako rychlo sa auto vysplha na 250km a tam uz su velke rozdieli medzi autami aj desiatky sekund....
Obcas jazdim 220 ked sa chcem ponahanat ale bezne jazdim 140-150, nechcem prist o vodicak ;) takze keby mam maximalku na aute "iba" 200km tak mi to nevadi....Viac ocenim zrychlenie a pruznozt...
Inac proti genesisu nic nemam, pekne rychle auticko
2. 9. 2013 20:02
Re: genesis coupe
zato by ti mali vziať vodičák, bezdôvodne pomalá jazda. 110 na dialnici ale Genesis, lebo dá 260. Ešte že bývaš tak ďaleko >:D :no:
A dal som ti :no:
3. 9. 2013 07:33
Re: genesis coupe
Chlapče, Genesis coupé, stejně jako Z370 jsou zábavné káry na driftování (řízené smyky). A to Zko je v tom o něco lepší.
Maximálka je sice fajn věc, ale pokud se člověk potřebuje přesouvat denně na větší vzdálenosti.... Mezi Prešovem a Košicemi, na to ti stačí skoro libovolný vůz, větší maximálku než 140 km/h prakticky nepotřebuješ, extra pohodlné sedačky nebo sportovní vlastnosti taky ne, a 140 dáš i ve Fávu.
Ale pokud bys denně jezdil třeba mezi Mnichovem a Berlínem, pořídíš si na to taky úplně jinou káru, než sporťáka. Nejspíš nějakou pohodlnou "nudnou" limuzínu, která za tebe hlídá odstup, rychlost a pruhy, zatímco si přečteš noviny, připravíš podklady a vypiješ kafe.
A pokud chce někdo vozit hodně věcí v kufru, pak tu máme kombíky, dodávky, rakve na střechu a závěsné vozíky. Ovšem nic z toho se moc netýká sporťáků.
Avatar - iudex
2. 9. 2013 13:59
Re: genesis coupe
Presne. Posledné auto bude mať u dva roky, ale ešte som sa k jeho maximálke ani nepriblížil. Teda či tam výrobca napíše maximálku 210 alebo 250, neviem to verifikovať, lebo toľko ani nemám kde ísť.
2. 9. 2013 13:07
Re: genesis coupe
Jen taková úvaha, k čemu ti ta vyšší maximální rychlost je? Tím nenarážím na nějaké limity, ale jel jsi někdy po běžných silnicích podobnými rychlostmi? A kdo komu by na co koukal, rozhodně moc nezáleží na maximální rychlosti.

O 0,6 litru nižší spotřeba je také dobrý vtip. Pokud jde o prostornost atd., Genesis odpovídá více G37. Ale Infiniti samozřejmě míří finančně trochu někam jinam.
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 13:17
Re: genesis coupe
to nie je vtip ;-) .. len som porovnaval oficialne udaje... a genesis ma vazne mensiu spotrebu aspon co do papierovych hodnot ;-)

maximalka je k nicomu to ano rovnako ako aj riesit ci zrychlym za 5s na stovku alebo za 5,9s ;-) ... takze tak... ale bavime sa a diskutujeme a o tom to predsa je... o tom je diskusia ;-) , kazdy povie svoje pre a proti co sa mu paci nepaci a debatujeme

genesis je priestornejsi a ma o 27cm !!! vasci razvor ako nissan Z... takze je to trosku neferove porovnanie z hladiska rozmerov , povedal by som ze tieto dve auta aj ked su si blizke cenou aj vykonmi nie su priamymi konkurentami .... nissan je trosku inak zamerany ako genesis.... aspon tak sa mi to vidi z testov ktore som omrkol ;-)
2. 9. 2013 13:45
Re: genesis coupe
Vtipné je, jak si myslíš, že jsi vtipný, když tu uvedeš podobný údaj. Já nic, já muzikant, všechno je přeci žert, jen mě neberte vážně.

V těchto číslech není devět desetin zrovna málo. Záleží, co přesně za tím výsledkem stojí, ale typicky ho dokáži využít častěji. Na tu maximální rychlost se totiž nějak musíš dostat.

Proto záleží na tom, jaké auto chceš. Jaké máš priority, úhel pohledu.
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 14:01
Re: genesis coupe
ja si nemyslim ze som vtipny a ani sa o to nesnazim ak si si nevsimol a pre 0,9s v zrychleni si rozhodne nevyberiem auto ktore mi proste nepasuje a je male a ma malu nosnost a realne sotva pre dvoch pouzitelne.... Ztko unesie 300 kil ved do toho nic nedas.... kufor ma 200 litrov.... spotreba vysoka.... razvor kratky... cele je to malicke... rozhodne som za genesis.... u mna jasna volba aj ked je jasne ze nie je priamy konkurent nissana.. ale aj tak... z tejto ponuky v tychto cenach je pre mna genesis uplne jasny vitaz :yes: genesis ma vo vnutri doslova kralovsky priestor.... a to je pre mna dolezitejsie rovnako spolu aj s nizsou spotrebou vyssou nosnostou a vacsim kufrom ako 9 desatin zrychlenia... takze volim genesis :yes: :yes: :yes: kazdy voli podla svojich priorit.... ja volim genesisa.... ty Ztko..... nema zmysel sa navzajom nejako hadat ;-)
Avatar - Emel
2. 9. 2013 14:48
Re: genesis coupe
... a kdyby tu byla i40 v naftě, to by teprve bylo... ta uveze ještě víc a s nižší spotřebou ;-)
2. 9. 2013 15:30
Re: genesis coupe
Kdo říká, že volím Z? Na to, co píšeš, se vztahuje poslední odstavec.
3. 9. 2013 08:08
Re: genesis coupe
Troubo, 0,9 sekundy je v tvém uvedeném příkladu 20% času zrychlení toho lepšího, což je u sportovního auta o parník. 300 kg je na Zetko málo? A co bys v tom vozil, abys danou kapacitu vůbec vyčerpal? Zeptám se jinak, co bys vozil v Genesisu, co by Nissan neuvezl? Pračku z Euronicsu? Tu ti dovezou zadarmo k domu a za pár kaček až do patra tvého paneláku.
Avatar - Hafol
2. 9. 2013 12:05
Re: genesis coupe
:yes: To nejsou předsudky, ale jeho zaslepenost.
Ještě bych do výběru přidal Mercedes-Benz A 45 AMG , je sice malinko dražší, ale znalec ví, že to budou dobře uložené peníze, narozdíl od Hudlaje. :-!
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 12:11
Re: genesis coupe
nie nie.... ja pozeram aj na ine veci ako na logo na kapote... prave naopak... zaslepeni ste tu mnohi somarinami vy poniektori.. a dolezite fakty a technicke udaje prehliadate ;-) a niektore auta odsudzujete nepravom... tomu vravim zaslepenost a neschopnost uznat kvality supera....
2. 9. 2013 12:21
Re: genesis coupe
Taky nevidím důvod brát Genesis, když můžu mít Zetko. Taková argumentace, "jako keby som to na dialnici dupol na 260 tak s nissanom sa mozes genesisu akurat bezmocne pozerat na vyfuky a je jedno ake mas zrychlenie " je poněkud úsměvná, když se Zetkem se dá jet 255 (GPS) a navíc, Zetko se na tu rychlost dostane dřív (a vsadím se, že by se našel někdo, kdo umí odstřelit na Zetku omezovač, chce to jen hledat - podle mě u nás zbytečná investice).
Další věc, na kterou musím zareagovat : "pre par desatin v zrychleni nevidim dovod na kupu maleho Z-ka ktore v nicom na hyundai okrem zrychlenia nestiha" Toto je nesmysl. Co se týče sportovní jízdy, Zetko má jasně navrch (tak to je a bude).
Zaslepený si jedině Ty, páč nemůžeš rozdýchat, že okrem rozvoru, většího zavazadelníku a vyšší max. rychlosti Genesis nenabízí absolutně nic, v čem by předčívalo Nissana. Tím taky netvrdím, že je Genesis špatné auto, ale Zetko je prostě lepší. ;-)
2. 9. 2013 12:34
Re: genesis coupe
A ty jsi korejce jel, že tu vynášíš takové soudy? Miluju bambuly jako jsi ty...

Mrkni na tento test a možná přehodnotíš, a nejlíp bude, když se v tom svezeš...rádi ti ho půjčí...já ho měl a bylo to velice dobré...a jel jsem i Zetkem apod...

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 12:38
Re: genesis coupe
rozhodne ponuka viac zabavy a viac praktickosti ako nissan ;-) :yes: a je o 3 levely vyssie v praktickosti a priestornosti v realnom pouziti

;-)
Avatar - Emel
2. 9. 2013 12:46
Re: genesis coupe
Víc zábavy ponúká maximálně tak na diskusi auto.cz ;-)
2. 9. 2013 13:26
Re: genesis coupe
Podíval jsi se na to video až do konce? Švihák lázeňský se silným hlasem a nagelovanou ofinkou. >:D Otázkou tu přeci je, jaké auto chceš. Z je prostě lepší sporťák. Ale k čemu je to platné, když sporťák nechceš.
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 12:37
Re: genesis coupe
Ztko je lepsie akurat pre teba ;-)

ja by som bral genesis a celkom jednoznacne po kazdej stranke je lepsim autom az na par detailov ktore by mi nevadili lebo pretekat sa nejdem a nikdy nebudem ;-)
2. 9. 2013 12:40
Re: genesis coupe
V cem je ta korejska jebka lepsi? V tom ze ma nizsi spotrebu, jelikoz z 255 KkW (Korejskych kW) jsou za rok 3/4? >:-[]

Nedej se vysmat, ale uz jen ten "look" Genesisu je smesny, zvlaste pak srovnas-li jej se Zetkem >:D
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 12:45
Re: genesis coupe
genesis vyzera fajn zvlast v cervenej farbe [odkaz] ;-) , mne sa paci ... ale aj modry je zaujimavy :yes:
2. 9. 2013 13:06
Re: genesis coupe
Tož asi takhle. Napsal jsi toto "ja by som bral genesis a celkom jednoznacne po kazdej stranke je lepsim autom ...".Vím jen o jedné a tou je prostornost. Víš nějaké další? Sem s nimi... Víc zábavy, ani omylem (mimochodem, má Genesis samosvorný diferenciál?), pokud je pro někoho zábava jet na dálnici 260, tak to potom jo. Ale kdo si pod pojmem zábava představí to, co já (neustále se vzpírat, při výjezdu se zatáček korigovat ustřelující zadek, řev vytočeného šestiválce), bere Zetko. Nevím, jak u Hnojdéj, ale u Zetka je každá chyba krutě potrestána. Další věc, umí si automat v Genesisu taky při podřazování házet meziplyny, jako v Zetku? Jak tak dumám, nenapadá mě nic dalšího, v čem je Genesis lepší. Ano, jel jsem v Hnojdeji, interiér pěkný, exteriér celkem taky. Táhne taky dobře (jenom v rozmezí 5tis a 6tis otáček se toho moc nedělo), ale na Zetko nemá. Jak jsem psal výš, netvrdím, že je špatné, ale lepší než Z rozhodně ne, já bych se nerozmýšlel ani vteřinu a bral bych Zetko (myslím, že nejenjá). :-)
2. 9. 2013 13:14
Re: genesis coupe
Snad jen dodám, že mě rozesmálo to, jak mluvíš o zábavě a o kousek výš napíšeš, že jezdíš na spotřebu >:D
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 13:17
Re: genesis coupe
ale ty tu pleties 2 moje rozne prispevky o roznych autach ;-)

samozrejme ze dialnicne limity nam na slovensku nedovolia jazdit rychlejsie ako 130 ... ale v nemecku to ide....

to ze jazdim na spotrebu na dialnici nema ziadny suvis s tym co pisem ze hyundai je proste na dialnici rychlejsi ako Ztko.... to su hole fakty.... s tym nic nespravis...
2. 9. 2013 13:24
Re: genesis coupe
Na papíře ano, o 10 km/h, ale v praxi bych tomu moc šancí nedával :-!
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 13:23
Re: genesis coupe
ked netvrdis ze je spatne tak preco to volas Hnojdej? ;-)

nejake komplexy? , zavist? , osobne nesympatie?
2. 9. 2013 13:25
Re: genesis coupe
Jen tak, však píšu, že špatné není ;-) Jen neni lepší, jak Zetko
2. 9. 2013 13:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 9. 2013 23:13
Re: genesis coupe
koukam, ze zaslepencu proti Hyundai tu je dost a dost... akorat, ze umi kecat, jaka je Genesis slabota... odpoved Mistrovi, jo ma samosvor /3,8/ ....myslim, ze malokdo z tech co tu prispivaji je schopen zvladnout plne tohle auto... stacila by mi jedna ruka s nekolika amputovanyma prstama.... s Genesisem jsem nekolik tydnu jezdil a na max jsem se ani omylem nedostal.... nemam na to koule... nemyslim jet max, ale zatacky a tak... na dalnici dal pres 240 gps bez problemu... pak jsem musel brzdit...
Jeste dotaz na Mistra, to jsi jel s FL Genesis? Asi jeden z mala.... spis bych tipl pred FL... a to je rozdil 45koni
a dalsi plus pro Genesis.. auto ma i sedacky vzadu, dve zensky se tam i vejdou...
Zetko nehodnotim, nemam zkusenost, nicmene myslim, ze o moc lepsi jizdne nebude... a kdyby byl problem, Nissan ma jeste v rukavu GTR.
Ja bych bral Genesis, obcas se misto hodi.... Hyundai je timhle modelem nekde jinde, nez co bezne prodava.... i kdyz pred FL ma hodne trapnych chyb, je to dobre auto
Avatar - trapid
2. 9. 2013 21:51
Re: genesis coupe
Když odbočíme ke korejskému výkonu.
Chvilku jsem dnes při čekání v supráči listoval aktuálním MB zeitung (Svět motorů), kde je pokračování (nebo konec - nevím) dlouhodobého testu Kia Ceed 1,6 CRDi 94 kW. Teď po několika desítkách ujetých tkm mu měřili výkon na brzdě - ejhle - obyčejná rodinná šestnáctka v naftě (a ještě korejská - fuj!) má naměřených 103 kW.
Dle tvé rovnice by měla mít 71... .
Tak si říkám, kde soudruzi ve VW udělali s 1,6 TDI chybu? Ale to jsem opravdu odbočil daleko od tématu :-) .
Avatar - Hafol
2. 9. 2013 14:14
Re: genesis coupe
Jenže ty vždy vybíráš pouze jen H-K , to je zaslepenost, vždy si to zdůvodníš. Ty je jistě vybíráš pro to, že jsou to ty nejlepší auta, že ? Evropské tradiční značky u tebe hrají druhé housle . 8-s
Avatar - Hafol
2. 9. 2013 14:21
Re: genesis coupe
....hyundai ma zase o 100L vacsi kufori....
Najednou měříš kufr, v jiných příspěvcích zase kufr nepotřebuješ, tak si to srovnej. >:-[]
Záleží, o jakou značku jde, že. ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 9. 2013 06:25
Re: genesis coupe
Genesis je GT, Z je sportove auto.

Dufam, ze ti to staci vysvetlit takto. Zamerani, su to diametrealne odlisne auta.
2. 9. 2013 11:54
Tak toto ma fakt "navzrušuje" ....
Susedia majú autá od Felície po BMW 5 a musím povedať, že ma to vôbec netrápi ... ale vždy ma poteší každé nové auto .... aspoň je zmena ...
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2013 12:20
další auta
Je spousta dalších zajímavých aut:
Chevrolet Camaro (do milionu se vleze i V8 298kW!!!) a spousta dalších amerik (Dodge Challenger, Charger, Ford Mustang)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "HTPkiller"
2. 9. 2013 12:31
Re: další auta
myslis nejake neofiko dotahy z USA?
2. 9. 2013 13:06
Re: další auta
Ne mysli treba Camaro EU verzi je za mega.
neregistrovaný "HTPkiller"
2. 9. 2013 13:56
Re: další auta
Ale nenííí, však to tu borci pisou vsude, stoji 1 024 000 Kč
2. 9. 2013 12:32
Re: další auta
EU verze pod 1 mil. není :-)

a šedivky se nepočítají
2. 9. 2013 13:03
Camaro
To uz se vam neveslo?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
2. 9. 2013 13:13
Re: Camaro
1.024.000 dle oficiálního ceníku. Takže nevešlo.
2. 9. 2013 13:04
Vytret zrak susedovi v Cechach
hlavne velkym kufrom! :-!
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2013 13:17
Focus RS 500
Myslím, že tenhle auťák by je nechal v první zatáčce za sebou.

Vlastním Volvo, nejsem zatížen na fordy, takže je to čistě objektivní názor. :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
2. 9. 2013 14:03
Re: Focus RS 500
A kdeže ho kúpiš nové?
2. 9. 2013 13:32
peugeot RCZ R
:yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 13:54
Re: peugeot RCZ R
ten este nie je na trhu tusim..... ( treba si chvilku este pockat ) ale ked pride tak zrejme bude stat do miliona a mohol by byt zaujimavou sportovou volbou ;-)
2. 9. 2013 13:59
Re: peugeot RCZ R
RCZ je už (konečně) na silnicích i vidět, a je to dobře, protože jak jízdou tak originálním, úchvatným designem je to opravdová trefa.
2. 9. 2013 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2013 14:11
Za mega jde ještě pořídit
Thema 3,6 V6 [odkaz]
Dodge Challenger 3,6 V6 - [odkaz]

a jen těsně nad mega
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "HTPkiller"
2. 9. 2013 14:37
Re: Za mega jde ještě pořídit
...a nebo si přitáhni z emeriky nějaký AMG s cenou pod mega. To přece nejde srovnavat. Ceník lančky pro CZ je tady [odkaz] , pod mega ani náhodou.
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 15:05
Re: Za mega jde ještě pořídit
presne tak... ;-)

za 700 tacov mam aj rollsa z bazaru... ale oficialny cennik je trosku iny ;-)
Avatar - Barrichello
2. 9. 2013 16:08
Re: Za mega jde ještě pořídit
jenže ta thema má najeto 0 km, je to nový vůz >:D
rok výroby 2013.

za ceníkový ceny nikdo nekupuje, kde žiješ.
2. 9. 2013 20:14
Re: Za mega jde ještě pořídit
A má globálnu záruku ? Servisy v Európe robia záručné opravy ? Samo, predajca tvrdil, že áno... A importér čo povedal ? Máš pravdu, ja tomu nerozumiem ;-) Ale napríklad auto s belgickou servisnou knižkou ( kupované nové tam a odvedená DPH tu ) servisuje autorizovaný servis bez problémov, mení žiarovky, lebo oni to tak majú v tej ťažkej reči napísané, a slovenská serviska píše, že sú vo výlukách. Jasné, že importér chcel vystaviť slovenskú servisku >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
3. 9. 2013 08:56
Re: Za mega jde ještě pořídit
Ano Thema má globální záruku, když jí prodává ofiko delaer Lancie, Fiat smažík. Je to ofiko EU verze, tedy přelepenec.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2013 16:10
Re: Za mega jde ještě pořídit
Topper: nebud trapnej jo. Jasně za 700 je i Rolls, má jednu podstatnou nevýhodu že místo rok výroby 2013 a najeto tam svítí rok výroby 1988 a najeto 100-200 tis >:D
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 16:14
Re: Za mega jde ještě pořídit
rok 1986 [odkaz]

nejak tie rollsy podcenujes ;-) , oni su stale dost drahe
2. 9. 2013 18:06
Re: Za mega jde ještě pořídit
vzadu min mista nez v oktavce a jenom pro ctyri. to sup v peti na sluzebku do parize to je jiny kafe
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 19:58
Re: Za mega jde ještě pořídit
miesta nie je menej .... to len sedadla su oproti octavii dvakrat dlhsie ;-) ... preto ten dojem z maleho priestoru.... v skutocnosti je tam miesta az az... pozri si ine fotky tohto modelu na nete.. a uvidis
2. 9. 2013 20:40
Re: Za mega jde ještě pořídit
no ja bejt kralovna tak jdu do supa
Avatar - Barrichello
3. 9. 2013 12:34
Re: Za mega jde ještě pořídit
Kvalita materiálu, komfortu jízdy, ticha a kvality ruční výroby a prestižních amteriálu je trochu někde jinde. Jenom šílenec provnává masovku s ruční výrobou a šáde s Rollsem >:D
Avatar - Barrichello
3. 9. 2013 08:58
Re: Za mega jde ještě pořídit
Tyhle rollsy stojí v AAA už pár let [odkaz]

A ještě pár let stát budou
Avatar - Hafol
2. 9. 2013 15:17
Zrak
Toto nejsou zrovna auta na vytření zraku , jsou spíše nenápadná. Ještě snad ten Nisan. :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 15:59
Re: Zrak
no mne napriklad genesis alebo Ztko ci megane RS nepridu ako nenapadne auta ;-)

naopak su to auta ktore svojim zjavom patria medzi najnapadnejsie a dizajnovo najzaujimavejsie na trhu , rovnako aj cadillac.... snad len superb je taka seda mys ;-)
Avatar - Hafol
2. 9. 2013 19:30
Re: Zrak
To jsi mě nepochopil, tyto auta většina lidí bere jako denní šeď, jsou to nadupané běžné značky , které se tváří jako normální auta. Cadillac je samozřejmě zajímavý , ale v ceně do mega koupíš nějakou prémii a i v základu bude dotyčné auto pro většinu lidí zajímavější. Prostě tímto zrak sousedovi asi nevytřeš , ale muselo by se hledat cenově trochu výše >:D [odkaz]
[odkaz]
>:D
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 19:54
Re: Zrak
ja to chapem dobre.... ale za milion si nadupanu premiu nekupis a take Z-etko alebo genesis narobi podla mna viac rozruchu a uputaju viac ako nejaka A4ka v diesli... ;-) ktorou nevytries zrak snad ani tomu co jazdi v sandere.... dnes premia ako pojem uz nic neznamena... auta uz su si velmi podobne aj kvalitou vybavou aj vsetkym ;-) , dnes uz nikoho neohuris ze jazdis v krabici s napisom A4 na zadku... to uz fakt radsej ten genesis ;-) :yes:
Avatar - Hafol
2. 9. 2013 20:21
Re: Zrak
Jasně, píši že většina lidí.... :-) . Automobilový fanda kouká na vlastnosti a tyto auta jedou parádně a člověk si v nich užije, jenže pokud není soused zrovna fanda do aut, tak mu zrak nevytřeš , ty auta nejsou prostě na tom správném žebříčku prestiže, jestli chápeš... :-) To, že je ta Astra OPC většina lidí nepozná, je to pro lidi jen Astra. A prémie pro lidi právě znamená, je krize a prémie má krásné prodeje. Pro koho asi dělá Ciroen DS ? Je to nově vytvářená prémie, protože to lidi chtějí, mrkni na jejich prodeje, na prodeje Mercedesu atd....
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 21:06
Re: Zrak
ano mas pravdu... premiove znacky maju imidz ale z toho sa vecne zit neda..... ono sa to uz dnes v automobilovom svete dost vyrovnava, len v staromodnej europe sa stale hrame na premiu nepremiu lowendy a kdejake vymysly..... v usa alebo v japonsku z toho ziadnu vedu nerobia , tam nemaju ludia zo ziadnych znaciek komplexy a vrcholovy manazer si kludne jazdi v equuse od hyundaia miesto mercedesu S a nema pocit menejcennosti ani chudoby ani pocit nespolupatricnosti s okolitym svetom..... to len tu v europe sa hrame na vlastnom piesocku a vymyvame si sami navzajom mozgy ... aha ty mas audinu a ja len passata a ty zase mas i40 a ja P508... a navzajom sa nahaname kto je vacsi blbec... a ma lepsie auto ako keby to realne nebolo jedno .... niekedy si myslim ze ti klasicki "hlupi" amici su vlastne tak aspon 20 rokov myslenim pred europanmi... aj na europanov raz dojde k zmene myslenia ale este to asi potrva pri nasom postfeudalnom systeme zalozenom na majetkoch imidzi kulture dobrej povesti, historii a ja neviem na akych kravinach..... ale casom aj v eu ludia pochopia ze navzajom sa nejako klamat nema zmysel ;-)

dobre auto sa preda tak ci tak... a ako vidime alfa moze mat imidz aj historiu a prd je to platne.....
Avatar - Emel
2. 9. 2013 22:02
Re: Zrak
Docela by mě zajímalo, z čeho ty příběhy o USA čerpáš. Vrcholový manažer v Equusu? Proč by měl boss jezdit v nepovedené napodobenině minulé generace S-klasse? Mě tohle docela bije do očí... jak tu nedávno byla anketa "v jakém autě byste se cítili trapně", má odpověď byla - ne v Sanderu, ani v Tatě Nano, ale v čínské napodobenině (třeba i BMW X5).

Prémie si technologický náskok udržuje, není to jen o image. A je to vidět i na prodejích v USA. Řečí čísel, 1-7/2013: S-Klasse 6788, Equus 1700... což je pro mě tedy nečekaně dobrý výsledek.
Avatar - Ham.
2. 9. 2013 22:52
Re: Zrak
V USA si na prémii hrají, a fest. A kdyby Hyundai Equus pozlatil tak mu to bude prd platné a bude ho ve státech prodávat za daleko nižší ceny než třeba MB tu Sklasse. Zcela stejné jako v Evropě.
[odkaz]
2. 9. 2013 15:38
Na souseda by
stačil Superb s 1.4 za poloviční cenu. Na burze dokoupit co nejtmavší folie, aby nebylo vidět že to je holobyt, nějakou koncovku výfuku a označení motorizace podle chuti... Ohromení po česku.
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2013 16:54
Ještě jedna oprava
"Genesis ... Spolu s Cadillacem ATS jde o jediné dvě zadokolky ve výběru." Ten Nissan je taky "zadokolka".
Rozbalit vlákno
1
3. 9. 2013 07:49
Re: Ještě jedna oprava
To byla řeč o původním výběru. Z-ko a Freemonta autor doplnil až na základě toho, co si tu přečetl v debatě. A původní článek kvůli tomu přepisovat asi nebude...
2. 9. 2013 18:32
Renault ??
Pokud jde o sousedy jak zni nazev clanku, tak jako sorry, i kdyby mel renault pod kapotou cokoliv mega silneho, tak na sousedy dojem neudela. Proste to porad bude jen renault. Lidi se divaji bud na znacku nebo na vzhled. Kdybych jel podle vzhledu tak nejhezceji by pred barakem pusobil ten Nisan nebo ten Cadilac.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bully_
2. 9. 2013 19:31
Tolik povyku
pro nic.
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2013 19:52
Až na 370Z trapná auta
Chudáci mi evropani, na dovolené jsem si půjčil Camaro SS, 6.2L V8, cena nového vozu 740 tisíc CZK. Žádné z těch aut se s Camarem nemůže rovnat. 426 koní, brzdy Brembo, heads-up display :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
3. 9. 2013 09:05
Re: Až na 370Z trapná auta
Tak to Camaro si tady můžou všichni potecionální zákazníci vozů v článku taky pořídit, protože kdo má 1 000 000 má i 1 050 000 Kč >:D
Avatar - Emel
3. 9. 2013 09:20
Re: Až na 370Z trapná auta
A kdo má 1.050.000, má i 1.100.000... co?
Avatar - curwasportiva
2. 9. 2013 20:53
Cadillac se 4 válcem?
I vy vtipálci >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2013 21:42
... OKRESNÍ PŘEBOR ...
Jeden borec do toho okresního přeboru nepatří, škoda té chyby. Jinak superb článek. Nebo si myslíš, že bys na okresce obstál s tou tunou špeku? Vymáznul bys jí v první točené.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
2. 9. 2013 22:10
Za mě Hyundai Genesis
nejlepší kára z tohoto seznamu
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2013 22:26
Re: Za mě Hyundai Genesis
ani netreba velmi spekulovat a vymyslat.... suhlas :yes: ;-)

rozhodne ponuka najviac muziky za tie prachy... a priestranne nadupane auto so skvelym motorom
Avatar - Fe
2. 9. 2013 23:52
...
no jasne.. už len superb :DDD
Rozbalit vlákno
0
3. 9. 2013 07:58
Volkswagen Scirocco R
Místo Superba bych tam dosadil Scirocco R. Ten motor v Superbu má bohužel nemoc, že v průběhu života ztrácí dost koní - už v 50 000 km je to dost znát. A ten Freemont mi tam taky moc nesedí - nic proti němu, ale sousedovi tím zrak rozhodně nevytřete.
Rozbalit vlákno
0
3. 9. 2013 09:47
Až na 2 vozy
Všechny vozy mají nějaké své kouzlo až tedy na škodu superb,která mě ničím nepřitahuje a nissana 370, který má zastaralé tvary a žádný šmrnc.
Rozhodl bych se asi pro cadilac a po té pro opel.
Rozbalit vlákno
0