Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - PTS
Není už trochu pozdě?
PTS
| 7. 9. 2013 19:13
Chtěl jsem napsat, že nafťák už Tatě Nano na nohy nepomůže. Pak jsem si ale přečetl, že tento vozík zabírá čtvrtinu prodejů tamního "koncernu", což je dost. Jenže mi došlo, že Nano měla být masovka a LR/RR a Jag jsou "kusovky". Takže to, co jsem chtěl napsat napíšu - Nano je propadák (vůči původním plánům) a ani nafta už ji nezachrání :no:
Avatar - H/K_svwet
Není už trochu pozdě?
H/K_svwet
| 7. 9. 2013 19:52
suhlas.... trosku po funuse ... navyse na co je tomuto mikroautu diesel? Ved to je uplne k nicomu .. pre nejakych pol litra v rozdiele spotreby benzin/nafta kupovat drahsi diesel do mikroauta.... co tym majitel dosiahne? nejako usetri? preboha na com?

taketo chybne a nelogicke tahy automobiliek len prehlbuju krizu..... a nepomahaju nicomu a nikomu ... TATA NANO je presne ako pises.. prepadak... a bol by nim aj keby ten diesel dali ihned spolu s benzinom pred par rokmi... problem tohot auta je inde.... proste je az privelmi male lacne a nesolidne [odkaz]
Avatar - WinDiesel
Není už trochu pozdě?
WinDiesel
| 7. 9. 2013 20:08
Topore, Tvé reakce jsou úsměvné. O indickém trhu nevíš nic, ale vyrábíš dalekosáhlé soudy.
Takže jednoduše - v naftě se v Indii prodává skoro 70% automobilů. Indie je veliká, takže se najezdí spousta kilometrů.
A protože je nafta o 1/3 levnější než benzín, skutečně není co řešit a skutečně to bylo zapotřebí. A pozdě rozhodně není.
Avatar - H/K_svwet
Není už trochu pozdě?
H/K_svwet
| 7. 9. 2013 20:24
pozri si odkaz ktory som sem dal a potom mudruj ;-)

a precitaj si cely clanok nielen nadpis ;-)
Avatar - WinDiesel
Není už trochu pozdě?
WinDiesel
| 7. 9. 2013 20:48
Četl jsem vše, na rozdíl od Tebe. S příchodem dieselu nastoupí řada požadovaných inovací. A ti, co volají po "kompletním" autě, zapomínají, kolik má peněz nižší a střední indické třídy.
Četl jsi tu knížku o Neználkovi? Taky se tam motal nějakej Všeználek ...... to bude Tvůj problém, hochu, všechno se nedá vygooglovat. Řada věcí se musí vědět. A když nevíš, nemudruj a nebo běž za panem Tatou, jistě získáš místo hlavního konzultanta.
Ale jak tě tak sleduji, ty maximálně zajedeš za tatou na jeho chatu. >:D >:D >:D
Není už trochu pozdě?
Gilgit
| 8. 9. 2013 06:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Není už trochu pozdě?
SamanAR
| 8. 9. 2013 08:12
nafta je v Indii popularni jen diky extremne velkému podilu starych nakladnich aut, ano mala auta s naftackem jsou tam popularni prave diky tomu, jenze tohle se ma celkem brzo zmenit a Indie ma zavadet něco jako emisni limity, co se da najit tak se to nejmíň dotkne prave mensich benzinaku kam radi i motocykly, coz je v Indii drtive vejprodavanejsi dopravni prostředek

takze as tu zase nekdy budes poucovat nekoho jak nezna nejaky trh a at si otom něco precte, tak si to nejdriv taky sam nastuduj ;-)
Avatar - WinDiesel
Není už trochu pozdě?
WinDiesel
| 7. 9. 2013 20:08
Jak píši níže, nafty s Nanem může udělat zajímavé věci.
Avatar - H/K_svwet
Není už trochu pozdě?
H/K_svwet
| 7. 9. 2013 20:25
akurat mozno bude lepsie horiet ked ju zapalime do srotu :yes: ;-) ako najvacsi prepadak v dejinach autromobiloveho priemyslu a najvacsi omyl ludskeho tvoriveho myslenia ;-)

[odkaz] skvele hori :yes:
Avatar - WinDiesel
Není už trochu pozdě?
WinDiesel
| 7. 9. 2013 20:43
Ty jsi nemocný, Toppore?
konecne
Wartburg 353W
| 7. 9. 2013 19:45
Konecne nano pro adu
Avatar - WinDiesel
konecne
WinDiesel
| 7. 9. 2013 20:05
Zapomněl jsi na mě ...... >:-[]