Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Koncept Volkswagen Golf Sportsvan ukazuje nástupce Golfu Plus

49 komentářů

GTI
😄 😉 :yes: :-!
_MT_
Je to MPV, dobrý výhled udělá dětem radost. Ještě mít v nabídce pořádnou panoramatickou střechu.

Architektura? Stejná jako v minulé generaci. Jen výstražné a indikátor vypnutého airbagu přehodili pod navigaci. [odkaz] Provedení pak více odpovídá současnému Golfu. Jsem rád, že se zbavili těch kulatých výdechů. Nikdy jsem je nemusel. Přiblížil se většímu Sharanu. [odkaz]
stepz
Ja jsem opacneho nazoru. Predchozi plus byly takovy nemastny neslany,ale tenhle je moooooc pekny.
ericn
No prostě taková VW klasika - pěkný a slušivý kabátek bez výrazných emocí 😉
_MT_
Vyšší auta VW mají rádi👋 navigaci umístěné výše. Ať už jde o dodávky, MPV, nebo SUV. Níže ji mají sedany, hatchbacky a kombi. Minimálně jednou výjimkou je Caddy. Druhou asi Touran. Takže to pro ně není revoluční koncept. Přesto je v Golfu 7 tam, kde je.
Avatar - miromen
miromen
Kabátek předpokládány a za mě určitě slušivý což so u současného pluska nedá říct.
Podstatnější je ale oproti současné generaci konečně podařeny interiér prakticky shodný z G7 který ve své třidě dovolím si napsat je bezkonkurenční.
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Já Ti řeknu proč to nemá dýchavičnou atmosféru 1,6 a má to jen turbomotory. Reálný rozdíl ve spotřebě mezi 1,6 atmo a 1,2 popř. 1,4 TSi u golfu je propastných 1,5 l při reálném ježdění. Mám něco naježděno s těmito 1,6 atmosférami, ať už Octava 1, nebo ford focus 1 a ať jsem dělal co chtěl pod 7 l jsem se nedostal. S Golfem 7 1,4TSi jezdím už půl roku s dlouhodobým průměrem 5,5l. A hodnocení designu je sice subjektivní věc ale za mě palec nahoru, má to šmrnc a je to dotažené do detailu jak v interiéru, tak exteriéru.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Klopať nemusia. Vlastnia 90 percent Giugiarovho Italdesignu a šéfdizajnér je Talian. Očividne ale nemá slobodnú ruku ako mal pri Seate...už asi pre istotu.
Avatar - miromen
miromen
Šok displej není na očích a to se neděla. 😲 >😁
_MT_
Nečekal jsem nic jiného. MPV prostě nízké být nemůže.
Avatar - Hafol
Hafol
Ano, skica ukazovala auto s karoserií na způsob VW Sciroco, toto vypadá o dost civilněji. Jinak to špatně rozhodně nevypadá. Něco jsem zaslechl, že má v plánu i Škoda podobný model.
Avatar - PTS
PTS
Tu někoho dnes opustila manželka, která to dala dohromady s jeho nejlepším kamarádem a společně odjeli jeho novým autem... 😄
Na titulke uz nie je.

Zato skreslujuci titulok o Mazdach 3, ktore nedosli do Frankfurtu je stale tam.

Dalsi dokaz o tom, ze negativne spravy o VAG sa na titulke zdrzia kratko a vacsinou sa objavuju len na neprominentnych miestach.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Asi ses zbláznil... >😁 8-s
To auto vypadá výborně...je to malé MPV!
KIA je proti novému VW takové ošklivé kačátko..snaha se korejcům upřít nedá.
To je tak vše. 😉
Na první pohled bych dal 1- :yes: :yes:
PS: za 1 dávám jen Ferrari.. 😄
Avatar - pumpkin
pumpkin
Ty, ale fakt. Dokonca majú obe autá aj volant a štyri kolesá!
Dáko si vo VW začínajú dovoľovať... :-!
Avatar - CountachSV
CountachSV
jako slovenská parodie gti-ho dobrý :yes:
Avatar - Atomas
Atomas
Oslem bych GTIho nenazýval. Velmi chytře totiž použil pouze 4 smajly a nám tím ušetřil spoustu času, kterého bychom museli věnovat čtení jeho myšlenky. Takhle nám je hned jasné, že se mu to auto líbí. PS: a mne taky :yes:
Avatar - Delfin2
Delfin2
Na fotkách to vyzerá pekné, keď to tak bude aj v reali tak klobúk dolu :yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
Tá bočná línia v ktorej sú kľučky je super. Interiér tak isto bez problémov, displej navigácie je KONEČNE na správnom mieste... Tu fakt nemám čo vytknúť. Jedine ak sebe členok.
Pacho69
Aha, takže když VW umístil navigaci tam, kde ji celkem logicky mají skoro všichni ostatní, tak to ukradl v kóreji. Bože, nech se vyšetřit... ;-\
Avatar - PTS
PTS
No příští Roomster bude a lá Touran, že? Ale že by udělali Rapid Max nebo Octavii TourMax... ;-\
Avatar - Bubáq
Bubáq
:yes: souhlasím!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
[odkaz] vs [odkaz]

zvlast ta navigacia a vyduchy ventilacie, vystrazny trojuholnik taktiez v strede pod displejom.... tusim nam tu niekto vykrada schreyera frajera :yes:
_MT_
Také nereaguji na tebe, ale na Pacho69 z 17:11. 😄 Stejně jako ty.
StasCX5
Neber to osobně, na Tebe to nesměřovalo. Jen vysvětluji kde soudruzi(a konkrétně kdo) udělali chybu!!"
Avatar - Andromeda
Andromeda
😉 S oním okénkem u zdvojeného A sloupku máš recht ... Nicméně se vcelku nedalo čekat nic jiného -> vypadá, že ztratil určitou bachratost předchůdce, ve hře je více přímých ostřejších linek, a celkově působí dojmem maximálně efektivně využitého vnitřního prostoru ...
Design Klaudie u VW takový byl , je a bude ( víš to stejně jako já ) , pro výrobce není důvod cokoli měnit , zákazníci jej očekávají a prodává se dobře ...
_MT_
Psal jsem o rozdílu oproti skice (tedy o vizuálním dojmu). Bordel v číslech mě tu rozhodně nepřekvapí. Na to je tu až příliš mnoho chyb.
_MT_
A co já mám společného s tabulkou v článku? Nebo snad nesouhlasíš s tím, že dodávky, MPV a SUV jsou obecně vyšší auta (s vyšším posezem)?
_MT_
Ty si myslíš, že nepřikazují, když to zadají někomu z venku? Jsou to jejich peníze.
Perolu
Teším sa a som zvedavý. Golf 7 je super auto, uvidíme či pôjde v jeho šlapajách.
StasCX5
Tenhle web sleduji už pár let, včetně diskuzí, protože se o auta zajímám. Ale teď už jsem chyby autorů nevydržel. Tak jsem se přihlásil.
Gde udělali "soudruzi" chybu? tady se zastanu VW, protože ti né, ale autor článku pan Bureš.Ten nebyl schopen si ani prohlédnout rozměry Golfů a klidně do výšky vozidel zastrčil místo výšky vozidla výšku otevřené haupny motoru. Výšky správně jsou
5dv - 1452, Variant - 1481 a Plus - 1621. Tak pokud by se mu dalo věřit u Sportvanu, pak 1578 je přece jen výše než základ a kombík, i když méně než plusko.
A ještě přidám poznámku k "zastánci" VW - GTííímu: souhlasím s těmi, kteří různými způsoby říkají, že si nevidí ani na špičku nosu. Jak to, že na to, co já, nepřišel?? Vždyť má VW v malíčku a nikdo se mu v jeho znalostech o autech nevyrovná?!!

😲 >😁 8-s >😒] :no:
Avatar - Jaros71
Jaros71
:yes: >😒]
Pacho69
píšeš o vyšších autech a podle tabulky v článku je to nějak jinak... 😉 Tak gde udělali soudruzi chybu?
Pacho69
Já tedy nevím, něco je tady špatně😒br />
Model: VW Golf Sportsvan VW Golf 5dv. VW Golf Variant VW Golf Plus
Výška [mm] 1.578 1.763 1.762 1.804

Podle té tabulky je sportsvan o 19cm NIŽŠÍ než hatch nebo variant...
Avatar - Emel
Emel
Ten předek je docela zvláštní, dost odlišný od normálního Golfu... s tím negativním lomením světel u masky mi to připomíná C4.
Avatar - salamoon
salamoon
so vzhladom nemam problem,s velkymi kolesami co su na fotke to vyzera dobre... paci sami viac ako normalny golf... :yes:
xxxxxx
>😁 roomsterback podle mě dostane přední světlá od rapidu,Nárazníky budou z Yeti(ten je novej ted)Zadni světlá ze seata.Volant z O3 (jen ten před faceliftem) a je hotový.Tvar karoserie prostě zvýšený spaceback o 8 centimetru.Víc změn zbytečný,trh s MPV myslím padá...a škodovky se prodávájí dobře
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
A zozadu zase Citroen C4 Picasso :-! >😒]
Klaudius
Vlastnia 90%, to hovorí za všetko. Škoda tiež ide dôsledne nemeckou líniou, hoci je to česká značka. Kúpiť Italdesign a Prikázať Talianom čo majú robiť evidentne nie je to pravé orechové.
Klaudius
Kde sú kritici malých okienok zdvojeného "A"-stĺpika pred späťákom? Má to Golf, a zrazu je ticho...
Neviem ako komu, mne to na prvý pohľad evokuje Hyundai Matrix...
Každopádne z praktického hľadiska to nemusí byť zlé auto, ale VW potvrdzuje, že to s dizajnom proste stále príliš nevie. Mali by zas zaklopať u Talianov, aby to stálo za chválu.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
>😒]
A taky tomu potece voda do interieru?
Ne - to vedome provokuju.
Skaredy to neni... skoda, ze "koncern" porad nema slusnej benzinovej motor pro takovejhle druh auta.
😒
Avatar - PTS
PTS
Ta skica byla hezčí... Interiér je dokonalý! :yes: ale tím chvála končí. Z venku už "Plusko" sice není tou "tlustou tetičkou", ale stále ten stlačený předek vůči mohutnému zadku působí trochu nevyrovnaně. Vedle toho výlisku vzadu vypadá i ten na Octávii krásně. 😉 Holt nafouknutý Golf moc parády nenadělá... i když pravda, zde už jde spíše o účelnost auta, než o jeho vzhled.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Ani já nejsem úplně nadšen: jako vždy, první skicy ukazují, jak by vůz ve finále nepostrádal více dynamiky. Finální řešení (tohle opravdu není studie, to je už zcela hotový vůz se zcela sériovým interiérem i exteriérem) tuhle dynamiku postrádá. Osobně nemám rád starší designerskou zásadu, že plocha oken ve dveřích má zhruba odpovídat ploše dveří pod nimi. Ale to se může při pohledu na skutečný vůz ještě změnit.
Jinak má kuba.k trochu pravdu: řešení přístrojové desky opravdu architekturou hodně připomíná kiu... Ale určitě ve výrazně větší materiálové a řemeslné kvalitě.
Obecně: někdy pochybuji o skutečném významu designových inovací: probíhají ve velmi rychlém cyklu a málokdy přinášejí taková řešení, které by bylo možno označit za skutečný přínos. To platí i pro Sportsvan- třetí boční okno v kontextu celkové délky karosérie spíše napovídá, že byla zvolena "změna pro změnu". Ale v případě VW nelze pochybovat o tom, že skutečná kvalita této novinky se neukazuje na fotografiích, ale bude přesvědčivě cítit při prvních jízdách s ní.
Závěr: líbí se mi, a mojí ženě se bude líbit hodně moc 😉 .
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Nevyzerá zle. ALE! Prosím vás, čo je na ňom športové?! Dizajn? Maximálne na skicách. Dohora orientované svetlá, veľké disky a 150 koní s najsilnejším motorom, slovo šport v názve z auta športové auto nespravia! Poznám len jeden sportsvan: [odkaz]
Alebo snáď poznáš iný? Nástupca Golfu Plus? Ževraj s názvom Sportsvan, meno nestačí... Alebo snáď hej? Ako vravieva majster GTI: "Nelži si do kapsy!" Garážová pravda - športovať v ňom budeš akurát so susedom v tom, kto naloží do kufra rýchlejšie detský kočík.

Zo slova Sport sa stalo rovnaké klišé ako z toho, že vo všetkých hypermarketoch majú najkvalitnejšie potraviny s najlepšou cenou. Suché, bezvýznamné slovo.

Slovo Sport znamená súťaž - preteky, závody, nie druh dizajnu. Schválne, videli ste už pretekať sériové auto so slovom Sport v názve? Takú Fabiu Sportsline s 1.2kou... Automobilky samotné uprednostňujú názvy racing, R, RS, GT, GTI apod. Pretože slovo sport stratilo v motoristickom svete svoj význam.

Správne auto pre eurodrzka, Golf Sportsvan s 1.2 TSI 105 koní či 1.6 TDI pod kapotou... Už sa teším na Golf Sportsvan cup. 😉 >😁 Mimochodom, čas na ringu by nebol?

Takže zapamätaj si: Renault Espace = apoštol (športových) vanov.

Dnes veľmi výrazne,
BRAVO RENAULT! :yes: :yes: :yes:
xxxxxx
nejakej jinej napad jak udělat konec bočního skla,anebo odtedka 20 let bude se koukat od Oktavie combi,přes spaceback,a co ja vim kde ještě na pořád stejný krivky?? apropo: pan Kaban asi kolik mohl říct dotoho jak bude vypadat nová O3? jestli takhle postupne všechny krivky odkrívá VW na vlastných autech,pomalu si budu myslet že jeho práce bylo jen tvar předního světla.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Prosím, aby zjevný nesmysl nebyl vydáván za pravdu. G7 interiér NEMŮŽE být nejlepší prostě proto, že display leží ve středové konzole příliš nízko, až pod výdechy klimatizace. I když jinak (asi) nemá mnoho dalších nedostatků, stejně je v mých očích neomluvitelné, že v dnešní době se konstruktéři a designéři dopouští takového zásadního nedostatku! Platí i pro škodovky!
Sportsvan ukazuje, že jsou si této CHYBY vědomi. Ostatně, i Plus měl display lépe na očích a svisle orientované výdechy klimatizace po jeho stranách. Takže nebylo co měnit.
holden_holden
je osle uplne jedno jestli prispevek od tebe ma 50 radku nebo jeden. nikdy nikomu nic hodnotneho nesdeli
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
design bych tomu snad i odpustil... stejne se libi kazdemu neco jineho.
A tohle je vlastne nejbliz puvodnimu poslani VW, jehoz mel byt Golf koncentratem = obycejne auto pro obycejne jezdeni... a hlavni devizou mela byt spolehlivost a jednoducha (= i levna) udrzba.
Proc to ma jen turbomotory?
Proc to ma DSG misto normalniho automatu?!
Dvouspojka vznikla jako chytre reseni pro sportovni, vykonna auta... setri cas pri razeni a nakonec i palivo.
Ale sem?
Sem patri nejaka nesmrtelna 1.6 ... a jako volba vedle manualu klasickej automat s hydromenicem... tohle auto by melo byt projektovany na milion ujetych kilometru.
Pak bych smeknul...
😉
Avatar - PSA Peugeot Citroën
PSA Peugeot Citroën
No tohle to vypadá ještě hůř než předchozí Golf plus. A navíc je to okopírovaná Kia Carens z roku 2010 :no: :no: :no: navíc všechny VW ka jsou v poslední době hrůza děs běs :no: :no: :no: