Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toto už Top Gear přehnal! Při oslavě 20 let magazínu spálil vzácný koncept Mazdy! (+video)

Britský magazín Top Gear letos slaví 20 let. Obálka sběratelského čísla šokovala na uhel spáleným konceptem Mazda Furai!
Zpět na článek
11. 9. 2013 10:37
11. 9. 2013 13:00
11. 9. 2013 11:10
11. 9. 2013 11:20
11. 9. 2013 23:38
11. 9. 2013 12:11
11. 9. 2013 14:45
11. 9. 2013 15:01
11. 9. 2013 15:03
11. 9. 2013 23:39
11. 9. 2013 12:48
11. 9. 2013 23:39
11. 9. 2013 13:03
11. 9. 2013 23:40
12. 9. 2013 01:46
12. 9. 2013 10:24
11. 9. 2013 23:40
11. 9. 2013 23:54
12. 9. 2013 00:06
12. 9. 2013 01:48
12. 9. 2013 01:44
12. 9. 2013 09:03
12. 9. 2013 18:48
12. 9. 2013 08:01
12. 9. 2013 08:52
12. 9. 2013 09:44
12. 9. 2013 09:48
12. 9. 2013 10:19
12. 9. 2013 10:19
12. 9. 2013 10:45
11. 9. 2013 11:14
11. 9. 2013 11:41
11. 9. 2013 12:11
11. 9. 2013 13:02
11. 9. 2013 13:05
11. 9. 2013 14:10
11. 9. 2013 14:19
11. 9. 2013 16:25
11. 9. 2013 21:36
11. 9. 2013 17:24
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 9. 2013 18:49
12. 9. 2013 10:30
12. 9. 2013 10:39
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 9. 2013 18:29
11. 9. 2013 19:16
12. 9. 2013 22:56
11. 9. 2013 10:37
Lajdáci a
Nezodpovědné anglické hovada. :no:
Rozbalit vlákno
4
11. 9. 2013 11:44
Re: Lajdáci a
Super věc ty palce.
Nemusím nic psát, ostatně není co, jen stačí kliknout na ten černej vpravo.
11. 9. 2013 13:00
Re: Lajdáci a
Spíš se přikláním k názoru, že jde o domluvenou akci a netradiční způsob zviditelnění, resp. divnou reklamu. :-)
Škoda to zase tak veliká není, možná se dá přirovnat ke shoření nějakého toho Ferrari nebo Lamborghini. Když budou chtít, tak ho vyrobí klidně znovu.
Avatar - Pekelná Micinka
11. 9. 2013 13:58
Re: Lajdáci a
No snad ne. Furai je podle mě krásný auto a je škoda, že Mazda nepostavila nějakou limitku spalující aspoň benzín. Nevím, proč by se v současné chvíli potřebovala zviditelnit tímto způsobem.
11. 9. 2013 11:00
by mě zajímalo
jestli by spálili i ten čínskej vychvalovanej Land Rover nebo vychvylovanej Jaguar. Hovada :no:
Rozbalit vlákno
0
11. 9. 2013 11:10
ACH
Ach, jak já bych rád právě k tomuhlé tématu něco napsal. Což o to, věděl bych, co napsat. Nebyl by to dlouhý text. Byl by to textík, textíček, takový malilinký diskusní... plamínek, aby sis ohřál své raněné srdéčko a prokřehlou dušičku. To víš, co garáž garáží stojí, ještě se nestalo, aby pravda a lež zvítězila nad láskou a nenávistí. Hergot, nezní ono to jinak? Aha, tak znovu: To víš, ještě se nestalo, aby pravda a nenávist zvítězila nad lží a láskou. Cože, nerozumím, opakuj. Že je to nesmysl? Že pravda a nenávist, a lež a láska je blbost? Brácho, tak to ti tedy musím napsat, že jsi toho zatím ani v garáži, ani mimo garáž moc neprožil.

No dobře no, tak ještě jednou: Ještě se nestalo, aby na světě láska a pravda zvítězila nad lží a nenávistí. Hele, brácho, malou otázečku. A ty jako... fakt bys to chtěl?

P.S. Prosím vás nemá tu někdo hasičák?

BRAVWO VOLKSW... sakra, co to píšu... :-!
Rozbalit vlákno
28
11. 9. 2013 11:20
Re: ACH
>:D :yes: Luxusní text...
11. 9. 2013 12:11
Re: ACH
Karle Havlíčku.......fakt dobrý ;-) :yes:
Avatar - KANKUNEN
11. 9. 2013 14:45
Re: ACH
Potřebuji vysvětlit obsah příspěvku.
11. 9. 2013 15:01
Re: ACH
a čo Vy si súdruh Kánkunen predstavujetě pod takým pojmom - Potřebuji vysvětlit obsah příspěvku?
KHB - historická osobnost, dobře ovládající jazyk, čtený, mnohými oblíben, mnohými zatracován - nejpopulárnější až po své smrti. Uměl si dělat srandu i sám ze sebe. Svými texty mnohé nabádal, mnohé pobuřoval...Až skončil ve fešáckém exilu v Alpách. Zesnul na TBC....
11. 9. 2013 23:39
Re: ACH
:-) díky, toho si vážím :yes:
11. 9. 2013 12:48
Re: ACH
Čím větší lež, tím kratší je její trvání...
11. 9. 2013 23:39
Re: ACH
No... ještě to trochu uvaž... :-)
Avatar - gld
11. 9. 2013 13:03
Re: ACH
Daj si facku a už to nehúl.
11. 9. 2013 23:40
Re: ACH
Cpak, nervové škuby? 8-s >:D
12. 9. 2013 01:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
12. 9. 2013 10:24
Re: ACH
Klídek, mariánku, nikdo nečeká, že bys ty nebo gld byl schopen mentálně zpracovat podobný text. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 9. 2013 13:47
Re: ACH
Nevím, co si tím přesně chtěl říct, ale toho auta je škoda, to máš pravdu.
Avatar - Chuck Norris
11. 9. 2013 23:54
Re: ACH
sis zapomněl prášky viď? >:D
12. 9. 2013 00:06
Re: ACH
Tvoje? Že ty sis nedal před psaním čípek? 8-s >:D
12. 9. 2013 01:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 9. 2013 01:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 9. 2013 09:03
Re: ACH
Nedávno jsi tady bu.z.eroval, že nepíšem o autech.
Tak proč ty nepíšeš o autech, proč nejdeš příkladem?
Avatar - Jirka.12345
12. 9. 2013 18:48
Re: ACH
Protože o nich ví kulový, tak je pro něj jednodušší tady každému psát jaký je blbec a morální odpad, než vyplodit něco rozumného. ;-)
12. 9. 2013 08:01
Re: ACH
;-) :yes: :yes: Ty palce jsou super, alespoň vidíme, jak na tom zde na diskuzi jsme. No, je to smutné, ale ukazuje to, že je třeba psát dál. >:D ;-)
12. 9. 2013 09:44
Re: ACH
i když si myslím, že tu poslední větu jsi nemusel (i když možná po druhém, třetím přečtení má svůj význam, nejsem si úplně jistý). Ač palce nerozdávám (ani dolů ani nahoru), tady jsem se neubránil a jeden zelenej přidal.
Avatar - Emel
12. 9. 2013 09:48
Re: ACH
Je to takové zvolání a pozdrav v jednom... jako Ave X nebo Heil Y... časem se z toho stane zvyk ;-)
12. 9. 2013 10:19
Re: ACH
No já se to tak snažím chápat, ale GTI ten pozdrav píše výhradně pod koncernové články, proto jsem se "podivil" ;-)
11. 9. 2013 11:14
britsky magazin
tak mne sa zdalo, ze BBC predala magazin pred nejakym casom nemeckemu investorovi, myslim, ze bol o tom clanok aj tu. A je to iba dalsi bulvarny zvast a snaha kopnut si do Top Gearu :no:
Rozbalit vlákno
28
Avatar - N6600
11. 9. 2013 11:33
Re: britsky magazin
Nic to nemeni na tom, ze spalili jediny exemplar modelu Mazdy. To je fakt na facku. A pochybujem, ze Mazda je s tym v pohode a ze jej to nevadi.
11. 9. 2013 11:45
Re: britsky magazin
Jasně, už vidím Clarksona jak běží na chudáčka Mazdinku s plamenometem a pokřikem "Banzááááj!!!"...

Bože, to jsou názory 8-s
Avatar - N6600
11. 9. 2013 12:44
Re: britsky magazin
Snazim sa pochopit prvu vetu v Tvojom prispevku, ale stale mi unika pointa. Skus znovu. Alebo radsej nie... ;-\
11. 9. 2013 14:36
Re: britsky magazin
"Z dosud nezveřejněných důvodů skončil Furai v plamenech "...ale vy všichni už dobře víte, že v TG jsou samá hovada, že?
Avatar - T613
11. 9. 2013 12:51
Re: britsky magazin
mohl bys vědět, že koncepty se šrotují běžně a většina konceptů, které přežily jen unikly z dohledu cifršpiónů jen díky firemním nadšencům ... tu legálnější, tu nelegálnější cestou
11. 9. 2013 13:03
Re: britsky magazin
přesně, :yes:
11. 9. 2013 13:38
Re: britsky magazin
Taky mám naprsto stejný dojem. Řízená (mazdou) eliminace. TG to jen využil pro své zviditelnění.
Avatar - Pekelná Micinka
11. 9. 2013 13:55
Re: britsky magazin
A proč by to Mazda dělala? Zavřít to někam do haly vedle továrny nic nestojí a časem by to i mohla vydražit za pěknou sumu. Nevím o tom, že by to auto obsahovalo nějakou jinde nepoužitou technologii, kterou nechtěli ani omylem nikomu odhalit.
11. 9. 2013 14:05
Re: britsky magazin
Automobilky bežně šrotují svoje koncepty apod. Ty auta se prostě ven dostat nesmí.
12. 9. 2013 01:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 9. 2013 09:31
Re: britsky magazin
Až někdy budeš svědkem toho, jak do kovošrotu přivezou celé zaplachtované auto rovnou ze Škodovky, které nikdo nesmí vidět, a celé se vším ho strčí do šroťáku, tak pochopíš, o čem to je. :-!
12. 9. 2013 11:49
Re: britsky magazin
A pak jsi se probudil a mel ruku v nocniku. :-! Auto fakt nejde "strcit do srotaku se vsim vsudy". Ekologicka likvidace probiha tak, ze se auto nejdrive rozebere a do srotaku pak jde jenom oholena kastle.
12. 9. 2013 12:16
Re: britsky magazin
Jde vidět, že jsi to nikdy neviděl. Ani nevíš, jaké nové technologie se na třídění rozcupovaného auta používají. ;-)
Avatar - T613
11. 9. 2013 14:53
Re: britsky magazin
uvědom si kolik konceptů a prototypů automobilky za rok vychrlí. Zachvilku by to lezlo pěkně do peněz... shodou okolností jde teď na Discovery dokument o automobilových konceptech, které se zachovaly. Většina byla de facto ukradena a schována. Některé byly už dokonce rozřezány na kusy..
Avatar - Pekelná Micinka
11. 9. 2013 23:11
Re: britsky magazin
Ano a v tom vidím ten rozdíl. Koncept versus prototyp. To první v některých přípapadech ani neumí jezdit vlastní silou, to druhé už může být součást přípravy na výrobu. Jasně, je to trochu slovíčkaření, nicméně u těch velkých a bohatých výrobců je to určitě vítaný přírůstek do firemního muzea, na firemní akce atd. Vím, že některé skončili v lepším příapadě v kopřivách, ale v posledních 10 - 15 letech bych řekl, že koncepty spíše končí někde ve sbírkách.
Avatar - Emel
11. 9. 2013 14:36
Re: britsky magazin
Jaké zviditelnění? Auto údajně shořelo při testování v roce 2008. To jako myslíš, že ho v roce 2008 zapálili, aby se za dalších pět let zviditelnili?
11. 9. 2013 14:54
Re: britsky magazin
"Top Gear se k nehodě vyjádřil slovy „odpusťte nám, že jsme zhřešili“".

Tohle ti nepřijde jako zviditelnění se?
Avatar - Emel
11. 9. 2013 15:32
Re: britsky magazin
Takže ty si myslíš, že se v roce 2008 domluvili s Mazdou, že to auto zapálí, pak budou pět let ticho a v roce 2013 se tím zviditelní? No to je teda spiknutí jak noha :-) .

Pokud by to byla akce k zviditelnění se, proč by s tím nešli ven hned?
11. 9. 2013 15:43
Re: britsky magazin
Nevím, proč je v titulku psané, to co je tam psané.
Avatar - Emel
11. 9. 2013 15:49
Re: britsky magazin
No tak pokud by tě náhodou zajímalo i jak to je doopravdy a nejen to co se píše v titulku, podívej se sem:

[odkaz]

TopGear nespálil koncept při oslavě 20 let magazínu. Při oslavě 20 let magazínu vydá zvláštní číslo, kde se přizná ke spálení konceptu před pěti lety.
11. 9. 2013 16:07
Re: britsky magazin
Jde o to, jestli TG spálil koncept. Jestli ano, má domněnka je taková, že tak učinil s požehnáním Mazdy.
Avatar - Emel
11. 9. 2013 16:23
Re: britsky magazin
Pokud bych si měl tipnout já tak došlo k nějaké nehodě... ať už špatným zacházením, nebo prostě souhrou okolností. Tehdy Mazda nechtěla info zveřejnit aby se nevědělo, že Furai už vlastně neexistuje.

Spálit koncept bez toho, že bys o tom mohl napsat, nedává žádný smysl. A stejně tak nedává smysl spálit koncept abys o tom napsal za pět let.
11. 9. 2013 17:38
Re: britsky magazin
V originale sa pise:
Top Gear was present for the untimely demise in 2008 of the quite remarkable Mazda Furai Concept

Top Gear bol prítomný pri predčasnom zániku ..........

Takze to vyzera na neplanovane zosrotovanie :-).
11. 9. 2013 18:24
Re: britsky magazin
Nechtěl jsem Mazdu označit za partu nezodpovědných fušerů, ale jak to tak vypadá...
Avatar - Emel
11. 9. 2013 18:32
Re: britsky magazin
Jak to tak vypadá, byl to jeden z mála konceptů, co doopravdy jezdil...
12. 9. 2013 01:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
11. 9. 2013 18:53
Re: britsky magazin
mě to přijde prostě top gearovské ;-)
11. 9. 2013 11:41
fake
a fakt ji spálili :-!
Rozbalit vlákno
0
11. 9. 2013 12:11
blesk uderil
ted cekat jen na hrom >:D
Rozbalit vlákno
1
11. 9. 2013 12:34
Re: blesk uderil
Tak třeba se dočkáme nadpisů jako tento:
Schovej stehna, Britney! Už ti není sedmnáct
>:D
11. 9. 2013 13:02
Dosud není
jasné - tedy pokud někdo víte, budu rád za link, jak to celé bylo. Na několika fórech horké hlavy v zahraničí spílají TG(někteří ho za to chválí), ale tak nějak je zase v álejích...... Nebo se nemůže stát, když jezdíte s takovým vozem, že Vám "blafne"? Nechci se přít, ale pár požárů za jízdy u Lamb či koníků z Maranella už bylo ne?
Tak proč by souhrou Murphyho zákonů nemohlo dojít k požáru "na palubě" u téhle krásky?
Možná se pletu, ale nepokládám sympatické šílence z TG za takové XXXX, že by jen tak zflambovali takový solitér jako Furai....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - gld
11. 9. 2013 13:05
Re: Dosud není
Z toho mála informácií v článku predpokladám, že napriek bulvárnemu nadpisu tú mazdu nezapálili úmyselne. Také lambá alebo ferarri horia pomerne pravidelne, a to sú oproti uvedenej mazde viac-menej sériové autá.
Avatar - KANKUNEN
11. 9. 2013 14:48
Re: Dosud není
To je jistá věc, myslím že ani jim samotným moc dobře nebylo.
Avatar - Pekelná Micinka
11. 9. 2013 13:53
Re: Dosud není
Přesně tak. To si myslím i já, jezdili s tím a chytlo to a zhořelo to. Samozřejmě dokud o tom sami nepromluví, není to jisté, ale je to pravděpodobné.
11. 9. 2013 14:10
Re: Dosud není
To je pravda, takovéto auta občas hoří. Ale určitě bych si počkal na další informace (ne od auto.cz), které upřesní co se vážně stalo. A proč by to dělali naschvál, do aut jsou šílenci tak proč by to dělali naschvál.
11. 9. 2013 13:56
TopGear je jen banda trapných idiotů, kteří nemají
se skutečným motorismem nic společného, baviči nejnižší úrovně.. :no:
Rozbalit vlákno
4
11. 9. 2013 14:17
Re: TopGear je jen banda trapných idiotů, kteří nemají
no myslím, že udělali pro popularizaci aut víc, než by udělala diskuze několika učenců, kteří by hodinu v televizi rozebírali diferenciál a při pootočení by nadšeně vykřikovali "WOW, fantastic, amazing....." apod....
Avatar - JDM
11. 9. 2013 19:14
Re: TopGear je jen banda trapných idiotů, kteří nemají
>:D to bys musel pochopit ;-)
Avatar - Chuck Norris
11. 9. 2013 23:57
Re: TopGear je jen banda trapných idiotů, kteří nemají
jj je to TraGedie a zábava nejnižší úrovně... a zábava vyšší úrovně je holzmann a šimek...
12. 9. 2013 09:52
Re: TopGear je jen banda trapných idiotů, kteří nemají
a zábava nevyšší úrovně je Walker Texas ranger (tedy pokud pominu přímý přenos z poslanecké sněmovny) ;-)
11. 9. 2013 14:19
Žádná škoda
Beztak ta mazda byla celá prolezlá rzí. >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
11. 9. 2013 14:32
Re: Žádná škoda
Jasně jasně, karbon celej rezavej :-)
11. 9. 2013 14:47
Re: Žádná škoda
Nepodceňuj inženýry mazdy!
Avatar - JDM
11. 9. 2013 19:17
Re: Žádná škoda
tak jestli byla prolezlá tak jako ty vtipem ..... >:-[]
11. 9. 2013 15:29
FURAI R.I.P.
Co ja mam za informace, tak TOP GEAR bohužel neprofesionálně :-( do toho FURAI natankoval spatny benzin... A pote pry bylo zniceno na GODWOOD FESTIVALU - ale nevim jestli to a jak souvisi... Proste pruser to byl. :no: Fakt jsem netusil, ze v tom mel TG prsty... Uvidime co bude odhaleno dal... 3ROTOR bože bože karbon prototyp...
Rozbalit vlákno
9
11. 9. 2013 16:10
Re: FURAI R.I.P.
U nás novinářům pomalu nepůjčí ani Rapid Sport a když už ano, tak jen pod podmínkou, že nebudou moc šlapat na plyn a moc kroutit volantem.

A Mazda nechá svůj prototyp jen tak "bláznům" z TG? Nechce se mi věřit... :-!
Avatar - Emel
11. 9. 2013 16:25
Re: FURAI R.I.P.
Jenže TopGear má poněkud jinou reputaci... je rozdíl jestli ti zavolá Clarkson nebo Vaverka ;-)
11. 9. 2013 16:52
Re: FURAI R.I.P.
Nevím jestli reputaci, ale asi mají mnohem lepší pojistku. >:-[]
Avatar - Emel
11. 9. 2013 21:36
Re: FURAI R.I.P.
Pochybuju že TG něco platil...
12. 9. 2013 01:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 9. 2013 08:08
Re: FURAI R.I.P.
Podle toho, co tady čtu to vypadá, že TG má reputaci hovad, která pálí automobilkám prototypy pod rukama. To jsou automobilky tak hloupé, že se s nimi ještě baví ? >:D >:D Je to tady jak v mateřské školce a nejhorší na tom je, že tahle diskuze ukazuje redakci, že bulvarizace je správný směr. Hnus.
Avatar - Chuck Norris
12. 9. 2013 00:00
Re: FURAI R.I.P.
nepůjčí a já bych taky nepůjčil žádný koncept českým novinářům (a ne jen těm) protože- dostanou auto, nový natankovaný a voňavý... po týdnu použéívání ho vrátí s dojezdem 10km ale dost často s dojezdem 0km, promáčklym plechem (ať už kdekoliv) odřenym nárazníkem, okopanejma plastama, zabordelený od dětí jak s tím jeli na chatu a smrad ze zmoklýho psa také nechybí... a nejlepší na to mje že ten "novinář" pochází třeba z blesku nebo aktuálně.cz což jsou fakt super odborníci a jejich články jsou hodně čtené...
12. 9. 2013 01:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 9. 2013 11:51
Re: FURAI R.I.P.
Škoda jen, že Mazda Furai jezdila na Ethanol. Blafla samovolně při natáčení.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 9. 2013 17:24
Bastards!
Umysel tam asi nebol, ale spalit jeden z najvacsich unikatov poslednych dvoch dekad, to je pomaly na gulku.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ham.
11. 9. 2013 18:49
Re: Bastards!
jedná se o klasický problém supersportů, obtížně se chladí velké výkony a občas prostě blafnou.
Avatar - Dinar
12. 9. 2013 10:30
Re: Bastards!
Jistě, pokud ten parchant, co to řídil, stačil vystoupit a neuhořel, zaslouží si kulku... >:D ;-)
Tahle diskuse je skutečným kláním mentálních gigantů.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 9. 2013 10:39
Re: Bastards!
Niektore komenty sa tu objavili este pred tym, nez sa situacia vyjasnila - samotny Top Gear urobil update celej story.

V kazdom pripade - ak bol pricinou poziaru nespravny benzin ci ine pochybenie zo strany Top Gear, tak si za tvrdenim Bastards stojim.

Furai absolvoval celkom slusne turne a testovacie jazdy v rukach roznych ludi. A zhorel az ked ho dostal do ruk Top Gear.
Avatar - boost.
11. 9. 2013 17:54
Článek z TG Mag.
Tady to je, černé na bílém. Kdyžtak to hoďte do překladače, pokud vám dělá AJ problém. Myslím, že to to tam je dost jasně napsané, co se stalo.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
11. 9. 2013 18:40
Re: Článek z TG Mag.
Díky.. víceméně to co jsem tipoval, nějak to blaflo a Mazda tehdy nestála o negativní publicitu.
Avatar - Pekelná Micinka
11. 9. 2013 23:21
Re: Článek z TG Mag.
Díky za článek. Jak se zdá, tak svoji roli sehrálo pozdní hašení - z článku jsem pochopil, že požární technici byli někde mimo své auto na druhém konci dráhy.
12. 9. 2013 08:13
Re: Článek z TG Mag.
:yes: Jsem zvědav, kolik samosoudců přijde s omluvou...
13. 9. 2013 10:01
Re: Článek z TG Mag.
Tipuju 0 - 0,2.
Víc ňoumů není schopnejch sebereflexe.
Avatar - TeeJay
11. 9. 2013 18:29
Hot Wheels
Zrovna minulý týden jsem narazil v Tescu na modýlek Mazdy Furai od Hot Wheels. Už je na čestném místě v poličce. Asi mu pořídím černý proužek, Furai je škoda, rozhodně jeden z nejhezčích japonských konceptů ever. :-( :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lukixe
11. 9. 2013 19:16
Nuž oni môžu
keďže majú peniaze tak si môžu dovoliť zapáliť aj Furai,či už bol jeden alebo nie..pokiaľ nazabíjajú ľudí zo zábavy :-) tak je to podľa mňa ešte v poriadku..síce je to znehodnotenie ľudskej práce ale tá bola zaplatená..
Rozbalit vlákno
0
11. 9. 2013 21:03
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Emel
11. 9. 2013 21:37
Re: uz som sa tu vyjadril
Kolik tak odhaduješ že konkrétně z tvých daní jde na tuto relaci?
Avatar - Dinar
12. 9. 2013 10:35
Re: uz som sa tu vyjadril
Nepodceňuj, slovenských cikorek "pracuje" v uk spousta. >:D ;-)
Avatar - Emel
12. 9. 2013 10:46
Re: uz som sa tu vyjadril
Jako že platí daně?
Avatar - Dinar
12. 9. 2013 12:06
Re: uz som sa tu vyjadril
Jistě, znám historku od člověka z byťáku, kterému se tam rozkřikoval cigoš, že chce kvartyr, má na to nárok,a on, úředník, mu ho musí dát, páč žije z jeho daní. Cikorka pochopitelně patnáct let na pracaku. >:D >:D
12. 9. 2013 16:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
12. 9. 2013 16:17
Re: uz som sa tu vyjadril
Jde o daně placené ve Velké Británii. BBC ovšem nežije pouze z daní, ale například také z reklamy. Ještě jednou, kolik konkrétně z tvých daní myslíš že přišlo na tento pořad?
13. 9. 2013 16:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stejsn
11. 9. 2013 21:41
Re: uz som sa tu vyjadril
A nečíst některé diskusní příspěvky.
Avatar - positivemind
12. 9. 2013 20:46
Bulvár bulvárů
Už rozumím tomu, proč rostou Autu meziročně návštěvy... tohle je fakt bulvární odpad 8-s senzacechtivý a tendenční titulek, příště to o bartošové prosím
Rozbalit vlákno
1
13. 9. 2013 10:24
Re: Bulvár bulvárů
Ale no tak, zkus to pozitivněji :-)
I když...v čempak si pepa s džambulkou jezdí..?
12. 9. 2013 22:56
REPLIKA
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
30. 11. 2013 13:37
Pravda zveřejněna
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0