Britské luxusní značky spolu bojují jako všechny ostatní automobilky. Bentley chce v budoucnu pokořit Rolls-Royce novými modely na bázi Mulsannu a stát se synonymem luxusu.
Jak je to myšleno ? Jako objemem výroby, cenami, počtem modelů, úrovní luxusu nebo čím ještě ?
Rolls Royce od nepaměti znamenal víc než Bentley. Totéž platí i matkách - BMW je víc než VW. Tak to je a vždycky bylo. A VW může sežrat třeba půlku světa a nezmění se to.
Já porovnávám RR kontra Bentley, což je korektní a matky - BMW kontra VW, také korektní.
To ty to pleteš dohromady a zatahuješ sem nějaké Audi, které je jen jedna ze značek koncernu a nemá, v tomto případě, tady co dělat. Prober se.
VW vzniklo jako auta pro socky a ať se snaží jak chce, tak tenhle punc je tak hluboko zakořeněný, že se ho nezbaví nikdy. A jak jsem psal - může skoupit klidně půlku světa.
A jestli jezdí VW a nebo i Audi dobře v zimě je zcela nedůležité v pohledu na image koncernu.
Tak to je a tak to bude i když si na to svoje koukání do vzdálené budoucnosti vezmeš třeba triedr. ;-):-)
hodně lidí dá přednost předokolce, před zadním náhonem, například na zimu je lehkej zadek s zadním náhonem docela na nic, to aby v BMW člověk vozil v kufru cement,
no a čím víc lidí takhle uvažuje tím víc VW vydělá
Já se teda divim. Ty bys fakt chtěl aby Rolls Royce už nebyl Rolls Royce ale až ten druhej horší atd. za Bentley? >:-[]
V čem že je Audi víc jak BMW? Dělá víc předokolek >:D
Rolls se jen tak pokořit nenechá, nový Phantom za necelé 3 roky bude špica :-) Je třeba se profilovat každý jiným směrem, Rolls je "Mercedes", Bentley zas "BMW´"
Jak u BMW, tak Audi se dá připlatit za 4kolku... ;-) Řekl bych, že tyto značky jsou spíš o osobních preferencích než tu vykřikovat, že Audi je lepší, protože je praktické nebo nedej bože spolehlivé. A dokonce i BMW je uživatelsky přívětivé :yes:
I kdyby jsi měl ve všem pravdu co jsi teď napsal, tak to ale vůbec nesouvisí s článkem, jak chce Bentley pokořit Rolls-Royce. A není tedy důvod sem pořád tahat Audi.
Takže jsi nic nepochopil. Jsi stejnej jako Berenika ANTIDIESEL s tou Teslou. ;-\
A jen tak mimochodem, není v zimě náhodou, než ten přední náhon, lepší 4x4 ? >:D
V zimě v létě je lepší náhon na zadek. Leda na nějaký neuklizený zasněžený naledovatělý vozovce je to s předokolkou něco jako trochu snazší. Lehkej zadek neznám. Zadokolky sou většinou luxusní auta náročnější konstrukce s rozloženim hmotnosti mezi nápravy víceméně 50 na 50 >:-[]
v zimě je lepší náhon na předek a zatíženej předek, než náhon na lehkej zadek
Audi vyhrává proto: protože je praktické , spolehlive a uživatelsky přívětivé
zákazníkům Audi je jedno že nějaké Maseratti nebo Ferrari projede líp zatáčku,
zákazníci Audi řeší jiné věci a audi jim jde vstříc, navíc třeba nejnovější Audi A6
má vynikající jízdní vlastnosti, projeď se v ní potom něco říkej
Jejich renomé na tom vůbec nestojí. Rolls Royce je BMW a také nikdo nedržkuje (RR je na těch autech tak interiér). Mulsanne je pro mne autentičtější, i když nemá to renomé.
Pokud jde o nadpis, tak by mě zajímalo, z čeho autor soudí. Vzhledem k jeho minulým výkonům je to pro mne jen jeho výmysl. Pokud tím chtěl říct, že i Mulsanne budou dělat ve více verzích, tak o tom se mluví už delší dobu (teď je to tedy oficiální). Nicméně Bentley a Rolls jsou každý jinde. Mulsanne odpovídá Ghostu, proti Phantomu nic nemají a asi dlouho ani nic mít nebudou.