Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Peugeot 308 CC: Na českém trhu od 609.000,- Kč

32 komentářů

Střecha u 308 je super vyřešená, to jsem si už ověřil. Ryhlost i váha jsou super. Neni třeba se čeho bát.
Jen k těm střechám je to všechno pravda, ale hadr už je většinou pryč. Tady ty 308cc mají karbonový střechy a to je jak lehký tak to super vydrží. Chtěl by si tam plátěnou?
Navtech
Tady je to spíš o autech, než o tvých "krkonoších".
Takýto primitív si niekedy zarobil na Octaviu?
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No... sto lidí, sto chutí.
Sedí to nie?
To Bravwo jsem už někde viděl... nechceš být trochu originální?
Navtech
Moje "holka" je matka dvou dětí, takže se s ní maximálně potkáš někde na prolejzačkách a všimneš si jí leda, že ti vlepí facku, nebo tvejm rodičům.
Aha.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Navtech
Ne, to jsem si zase naběhnul... MB SL 63AMG + IWC ;-\
Breitiling majú aj hadr?
Navtech
Myslíš SL65 Breitling ? >😒]
Presne tak. Nie nadarmo majú najluxusnejšie kabriolety stále hadr.
Navtech
Hadr je hadr
Celkom im to vyšlo. Škoda, že tie pevné strechy tak kabrioletom uškodili. Vtedy mali kabriolety omnoho väčší švih.
Navtech
Právě že stačí, proto jsem dal za příklad ten P205 >😁 Ale to nic nemění na tom, že P205 je takřka kultovní auto a v kábriu se mi dodnes líbí. :yes:
>😁 Ak to bude po záhrade, nestačí ti japonský záhradny traktor?
Navtech
Najdi si holku, nebo kluka, ať víš o čem tady blábolíš.
Navtech
Chtěl jsem napsat P205, prostě nějakou přestárlou plečku, co vydrží kolem baráku.
Myslíš práčku?
😄 Ten Wrangler a predovšetkým Eldorado, to beriem. A 206? Nuž, to je skutočne sympatické autíčko. Síce má tiež plný zadok, ale je to tak malé auto, že to vôbec nevadí. Ale 800 000 za také prdítko, tak to teda nie. Ale nikto z nás ho nejde kupovať. Mne sa zo súčasných kabrioletov najviac páči limuzína s látkovou strechou, ROLLS-ROYCE PHANTOMM DROP HEAD COUPE, ASTON MARTIN DB 9 VOLANTE a BMW 6. A SL? Dnes som ho stretol. Já osobne nemám veľmi rád moderné autá s kapotou dlhším ako zvyšok auta. A tie Mattinove predné svetlá, to, no... 😄 Tie sa tak hodia na auto per blondínu. Ale ak by som mohol, beriem ho bez poznámok. Zozadu a inak okrem dizajnu je to úžasne delo. :yes:
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Navtech
U mě je to s kábriama asi tak... pokud by to nebylo SL, nebo Eldorádo, tak mě na to vyfoukání lebky dvakrát za rok stačí P206, nějaký Punto, nebo spíš Jeep Wrangler bez dveří s velkejma kolama a lopatkou na boku.
Tak, ak by si mal vybrať, tak asi si tiež kúpim iné auto než Eosa. Iba sa mi páči, ako dokázali urobiť kompaktný kabriolet s pevnou strechou.
Navtech
Možná... já to hodnotim jen líbí/nelíbí.
No, BMW 3 je aj väčšie auto. Ale myslím, že Eos je je svojej triede komplexne dobre urobený.
Navtech
Asi mě tam chybí to protažení střechy nad zadek, i když to chápu konstrukčně a taky sklon čelního skla. Taky je to asi určitě tim, že je to pseudo-4místný. U trojky BMW je to víc dotažený. Mě by se nevešla ani hlava mezi opěrku a horní hranu čelního okna.
Tak to určite áno. Prémia má dizajn na presa len vyššej úrovni. Tuším som to tam aj napísal, len som si to asi zmazal. Na tom Eose sa mi páči to, ako dokázali čo najviac eliminovať plochu nad zadným kolesom. Nie som si istý, čo myslíš u Eosa, zdá sa ti, že aj on má moc plochy nad zadným kolesom? Mne osobne, ak by ničo malo na Eso vyzerať čudne, tak je to to, že bočná línia je (minimálne oproti iným kabrioletom) taká horizontálna, nie moc strmá a auto je pritom dosť krátke.
Navtech
No nevim, mě u EOSu i u tohodle připadá design, hlavně myslim partie nad zadním kolem s nataženou střechou takovej "deb.ílk.ovskej". Rozhodně bych volil něco z prémie i za cenu ojetýho.
Zdá sa mi, že táto verzia 308 je jednoznačne najelegantnejšia a najvydarenejšia z radu 308. Na tom síce nie je nič čudného, veď cabrio respektíve kupé je najušľahchtilejšia karoséria. Ale tejto 308 to sedí o to viac, lebo ako klasický model je nejak nafúknutý, bez života. Tu naopak dlhé zaoblené línie omnoho lepšie ladia v celej karosérii. Ale to, čo trápy kabriolety dnešnej doby, plocha nad kolesom, veľká ako skoro celé koleso to nezmizlo. Myslím, že Eos je dnes kabrioletom s jednoznačne nakvalitnejším dizajnom. BRAVWO EOS. :yes: