Novinky
Xawier
3
Tak tady teda hoď nějakej argument! Octávie je druhý nejprodávanější model ve Švýcarsku!!! Je vidět, že tě to strašně štve, ale nic s tím neuděláš...
Přejít do diskuze
Máš trochu divný chápání a o přirovnání se ani nebavím... Kolik je dovozců v D? Kdo je mezi nimi první? O kolik je první? Jsi schopen vnímat takto?
Ano, Škoda je s náskokem nejlepší dovozce.
Ano, Škoda je s náskokem nejlepší dovozce.
Auto.cz je silně prokoncernové médium... To je všeobecně známá věc. Doba, kdy to tu bylo neutrální je dávno pryč...
Ford-Werke je německý právní subjekt a komu patří je pro účely importu/e😜ortu šumák.
S tvou logikou bychom lehko došli k závěru, že VW je rakouská společnost, potažmo tedy i Škoda je rakouská společnost (protože VW vlastní dvě rodiny Piech a Porsche a ti mají rakouské občanství) a prodané Škodovky v ČR bychom mohli označovat jako import z Rakouska. Samozřejmě pokud by Škoda založila továrnu v Německu (třeba jako to dělá v Číně) podle tamního obchodního práva a její produkci prodávala v Německu tak by to nebyl import do Německa ale domácí německá produkce.
S tvou logikou bychom lehko došli k závěru, že VW je rakouská společnost, potažmo tedy i Škoda je rakouská společnost (protože VW vlastní dvě rodiny Piech a Porsche a ti mají rakouské občanství) a prodané Škodovky v ČR bychom mohli označovat jako import z Rakouska. Samozřejmě pokud by Škoda založila továrnu v Německu (třeba jako to dělá v Číně) podle tamního obchodního práva a její produkci prodávala v Německu tak by to nebyl import do Německa ale domácí německá produkce.
Tak jasně, pro každého frankofila je Británie zaostalá země kdesi za kanálem a Německo červený hadr při jehož uzření se okamžitě hrabe kopyty a rohy jdou výhružně k zemi. 😄
Ta tvoje "dedukce" moc smysl nedává Sherlocku! Když jsou v Německu tak na dně, tak proč nesáhnou po ještě levnější alternativě ze západu,hm? 😉 >😁
Nevím, furt vidím druhej nejprodávanější model Octavii. Připadá ti, že Švýcaři jsou švorcáci???
"Importům stále vládne Škoda" - kdo umí číst je ve výhodě. 😉 Vlastně ještě je tu ten zádrhel s chápáním psaného textu. Nebo je to tak, že kdo chce psa bít atd. 😄
:yes: Samozřejmě, jsou totiž tak akorát. Ani malý, ani velký, zkrátka akorát. A pokud se aut týká >😁 , viděl bych název článku spíš na "Golf a ti druzí". Tabulka už nepokračuje, takže se nedozvím, kolik kompaktních modelů (mimo prémii) by se muselo sečíst, aby se vyrovnaly prodejní čísla Golfu. Tři (Astra, Octavia a Focus) na to evidentně nestačej.
Němci kupují německá auta. Protože jsou nejlepší. Člověk může mít rád jiná, ale je to tak...
čo na tom, že 15 miesto a že pred Škodou sú také typy vozidiel, ako je BMW 3 a 5, Audi 4 a 6, MB C a E... škoda je určite najlepšia "zahraničná" automobilka. ide o čaro slovíčok a uhol pohľadu.
"americký a sovietský bežec si dali súťaž. vyhral závodník z USA. v amerických novinách bolo - prvý dobehol náš bežec, soviet bol posledný!. v ZSSR bolo - náš bežec dobehol na medilovom druhom mieste, američan skončil až ako predposledný!"
"americký a sovietský bežec si dali súťaž. vyhral závodník z USA. v amerických novinách bolo - prvý dobehol náš bežec, soviet bol posledný!. v ZSSR bolo - náš bežec dobehol na medilovom druhom mieste, američan skončil až ako predposledný!"
Ford-Werke GmbH je pouze dceřinná společnost Ford Motor Company Limited (Ford UK), obě tyto společnosti ovládá Ford US. Jak jsem psal níže, jestli autor považuje Ford za německý, prosím, aby i Škodu považoval za německou, protože VW v ní má majoritní podíl.
Váženy redaktore, nechci rýpat, ale jestli je podle Vás Ford německá automobilka, prosím, buďte tak hodný a považujte Škodu taktéž za německou automobilku a opravte tedy nadpis i článek tak, aby říkal pravdu. Děkuji 😄
Němci kupují německá auta, protože jsou německá. Jestli jsou lepší než třeba japonská, to je otázka. Záleží, co od auta čekáte.
A nebo naopak. Jelikož podle zdejších diskutérů všichni dělají sr.ačky jen škoda super káry, je z podivem že Němci vůbec kupují VW, Audi, BMW či Benz. 😉
To jsi opravdu tak natvrdlý? Tady rozhoduje, která právnická osoba zhotovila produkt. Import je to ve chvíli, kdy přivezeš hotové auto z jiné země. A Škoda je také importér, protože ne všechna auta (prodávaná v EU+EFTA) vyrábí v ČR (tedy ne všechny vozy značky Škoda vyrábí ŠKODA AUTO a.s.).
Jinak to tvrzení je spíš odhad, protože pochybuji, že někdo v redakci spočítal auta podle toho, kde byla vyrobena (nebo vyhledal patřičnou statistiku). Třeba A3 se v Německu nevyrábí. A není sama.
Jinak to tvrzení je spíš odhad, protože pochybuji, že někdo v redakci spočítal auta podle toho, kde byla vyrobena (nebo vyhledal patřičnou statistiku). Třeba A3 se v Německu nevyrábí. A není sama.
No a nebo použijeme ten 3. největší trh, který je jen o něco menší, než ten v UK.
Renault 216 714 Ks
Škoda 11 800 Ks
Nebo je libo celá EU + EFTA?
Renault 519 417 Ks
Škoda 322 443 Ks
Renault 216 714 Ks
Škoda 11 800 Ks
Nebo je libo celá EU + EFTA?
Renault 519 417 Ks
Škoda 322 443 Ks
Importérem myslel autor importéra, proč mu podsouvat účelově něco co nenapsal.
Německá firma, v tomto případě Ford-Werke nemá do Německa co importovat, protože je to německý právní subjekt.
Psal jsem podle tvé logiky, Já Škodu považuji za českou firmu třebaže má německého vlastníka ten má zase rakouského vlastníka.
Je potřeba rozlišovat mezi značkou, brandem (Ford americký, Škoda česká, VW německý, Jaguár britský, Mercedes německý) bez ohledu na to jestli Jaguár vlastní Indové, Mercedes Arabové, VW Rakušané etc. a konkrétní právní subjekty, které něco prodávají (Ford Werke, Škoda Auto), které jsou založené v konkrétních zemích (pak to není pro tu danou zemi import) nebo vyváží do jiných zemí a pak je to pro tyto země import.
Německá firma, v tomto případě Ford-Werke nemá do Německa co importovat, protože je to německý právní subjekt.
Psal jsem podle tvé logiky, Já Škodu považuji za českou firmu třebaže má německého vlastníka ten má zase rakouského vlastníka.
Je potřeba rozlišovat mezi značkou, brandem (Ford americký, Škoda česká, VW německý, Jaguár britský, Mercedes německý) bez ohledu na to jestli Jaguár vlastní Indové, Mercedes Arabové, VW Rakušané etc. a konkrétní právní subjekty, které něco prodávají (Ford Werke, Škoda Auto), které jsou založené v konkrétních zemích (pak to není pro tu danou zemi import) nebo vyváží do jiných zemí a pak je to pro tyto země import.
Takže považuješ Škodu Auto za importéra do ČR? Je totiž členem SDA - Sdružení dovozců (importérů) automobilů v ČR. Tabulka v článku je pouze počet registrovaných automobilů v 8/2013 na německém trhu. Importérem autor myslel neněmeckou automobilku, né kolik aut bylo na daný trh fyzicky dovezeno.
německý FORD samo není, ale v počtu IMPORTOVANÝCH aut vede ŠKODA. Tzn. že většina prodaných Fordů byla vyrobena v Německu.
Frantíci jsou největší patrioti na světě... Ti by H/K nekupovali,ani kdyby vyráběli stokrát lepší auta,než oni.... "Úspěch" VW na francouzském trhu je toho důkazem 😉
Nevím, co na tom někteří nechápou...občas sám napíšu něco, čemu po x-týdnech moc nerozumím, ale v tomhle případě je ta mesidž úplně jasná 😄
Takže dle tvé logiky je Hyundai český výrobce, protože většina aut prodaných na českém trhu se vyrobí v Nošovicích? 😲
Tak výborně, největší evropský trh bysme už měli. A co takhle druhý největší??? Možná by to nebylo špatný... Tam je situace hodně jiná... [odkaz]
Malinko vyváženosti by na dasauto.cz neškodilo... 😄
Malinko vyváženosti by na dasauto.cz neškodilo... 😄
Tomu nerozumím... Škoda má výrobní závody a sídlo v Německu? 😲 Jenom se tady ztrapňuješ kámo 😉 >😁 :no:
Kurňa, kde ty berieš štatistiky?
Pozri si prosím toto - [odkaz]
Máš pravdu, že model Škoda Octavia je 2 najpredávanejší (je však v ňom zahrnutý aj model Octavia tour, 2 a 3). Na druhú stranu, značka Škoda je na 6 mieste. (veľmi by som ocenil, aby ľudia dávali do diskusie aj argumenty).
A na margo - áno, Škoda má dobré zastúpenie tradične v ČR či v SR a vedie si dobre aj v Rakúsku či Poľsku (kde je 2). Ale už napr. v Taliansku je na 25 pozícií, vo Francúzsku mimo top 10... Trh od trhu a nemožno hovoriť - je to bestseller! Je, ale iba na vybraných trhoch.
Pozri si prosím toto - [odkaz]
Máš pravdu, že model Škoda Octavia je 2 najpredávanejší (je však v ňom zahrnutý aj model Octavia tour, 2 a 3). Na druhú stranu, značka Škoda je na 6 mieste. (veľmi by som ocenil, aby ľudia dávali do diskusie aj argumenty).
A na margo - áno, Škoda má dobré zastúpenie tradične v ČR či v SR a vedie si dobre aj v Rakúsku či Poľsku (kde je 2). Ale už napr. v Taliansku je na 25 pozícií, vo Francúzsku mimo top 10... Trh od trhu a nemožno hovoriť - je to bestseller! Je, ale iba na vybraných trhoch.
U národnosti značek hodně záleží na tom, co si pod tím člověk představí (podle mě je škodovka česká značka, nejen kvůli tradici, ale i proto, že tu má vývoj a vlastně všechno), i když někteří mají ty představy hodně zkreslené [odkaz]
a kdyby se cirou nahodou v DE prodalo nejaky CiGo tak to bude ceska skoda, slovenska skoda nebo folcvagn
Ford jsem vždy považoval za americkou značku. V rámci německého trhu je ale brána vždy jako "domácí" Když jsme u té "německosti" Škody, rád bych se Vás zeptal, ve kterém německém městě se auta s okřídleným šípem vyrábějí? (autor).
Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o. je vskutku česká firma. A auta touto PO zhotovená jsou zhotovená v ČR (překvapivě). Jestli jsou česká, je diskutabilní - záleží na definici (produkt není jen o výrobě).
A jak to souvisí s tím co se zde řeší od začátku vlákna a sice prodeje Fordu a Škodovky v Německu?
Jo takže přesně podle této logiky je HMMC česká firma,takže auta,ktrerá vyrábí jsou česká a tudíž zde tolik diskutovaně reklamy jsou pravdivé. 😉
S trochou hledání to ve statistikách také najdete. Bylo by překvapující kdyby neexisatovala. Tak jen pro příklad[odkaz]
Pravda může být i jinde. Je docela pravděpodobné, že importům vládne VW. Třeby by někdo byl schopen spočítak, kolik VW bylo vyrobeno mimo Německo. Ve Francii by to bylo jasné. Tam importům vládne Renault. 😄
Problém je v tom, že správný titulek by byl, že nejlepší neněmeckou značkou je Ford, ale to by se místním pisálkům nehodilo do krámu, tak napsali, že mezi importéry vede Škoda (pač chlebíčky z Boleslavy). Takže pravděpodobně mají pisálci k dispozici kromě registrací na německém trhu i přesné údaje např. o tom, kolik z těch Fordů bylo vyrobeno v DE a kolik do něj bylo dovezeno z jiných fabrik po celém světě... což je samozřejmě blbost a tedy se dostáváme k jádru věci. Slovo import je v nadpisu uvedeno zcela záměrně a účelně jen pro to, aby to "vyhrála" Škoda a né Ford. Správně by bylo, mezi neměmeckými značkami je na tom nejlépe Ford a i Škoda si vede velmi slušně... takhle je to totiž transparentní. Garantuju ti, že v redakci nemají tušení kolik zaregistrovaných Fordů bylo vyrobeno v německých fabrikách a kolik v neněmeckých...
Taky sem slyšel, že další kampaň bude, že název tohoto českýho skvostu "hodajééé" je odvozen ze staroslovanského "Honza jedé" >😁 >😒]
No to jste to trochu překroutil, stejně jako píšu že FORD není německý, prestože tam vyrábí, tak H není český přestože tu vyrábí.
V ČR je tedy v žebříčku nejprodávanějších IMPORTOVANÝCH aut lepší např. Porsche 911 než Hyundai i30.
V ČR je tedy v žebříčku nejprodávanějších IMPORTOVANÝCH aut lepší např. Porsche 911 než Hyundai i30.
Jenomže nevyrábí a dlouho vyrábět nebudou... A mimochodem, frantik si aspoň mezi sebe pustí němce a japončíka. To takovej jižní korejec, to je teprve patriot, tam abych mezi prvníma 30ti modelama pohledal nekorejský model...
V kontexte Renaultu by som DRUHÝ najväčší európsky trh ani len radšej nespomýnal.
Keďže sa článok týka Škody dajme si kontra😒br />
Renault 23 275 ks
Škoda 39 196 ks
>😁
Keďže sa článok týka Škody dajme si kontra😒br />
Renault 23 275 ks
Škoda 39 196 ks
>😁
A je to problém?
Obvykle přesně rozumím tomu, co píšu, ale ženský evidentně mluví jiným jazykem než já - jinak si ty reakce nedovedu vysvětlit. Takže je možný, že ten pro tebe nesrozumitelnej text pochopila po protažení jejich "překladačem" nakonec tak, jak bylo zamýšleno. 😐
Obvykle přesně rozumím tomu, co píšu, ale ženský evidentně mluví jiným jazykem než já - jinak si ty reakce nedovedu vysvětlit. Takže je možný, že ten pro tebe nesrozumitelnej text pochopila po protažení jejich "překladačem" nakonec tak, jak bylo zamýšleno. 😐
Ještě na 20. pozici Leon/Altea (2.690), 32. i30 (1.803) a 39. Auris (1.59😄. 😄
Taky je tam 30. Qashqai, ale ten se mezi kompaktní HB moc nehodí.
Taky je tam 30. Qashqai, ale ten se mezi kompaktní HB moc nehodí.
Jo, tak s tím jsem míval problém, když jsem si psal se svojí (tehdy ještě budoucí) ženou. Když jsem se po pár dnech podíval, co jsem jí psal, vůbec jsem to nemohl pochopit. 😐 >😁
Aha, takže Hyundai je německo-česká automobilka, protože v Německu má vývojové centrum a v Nošovicích montovnu? KDE je uvedeno, ve kterých fabrikách byly Fordy v tabulce vyrobené? Ztrapňuje se ten, kdo říká, že Ford je německý. Je to stejná lež, jako říct, že Hyundai je český!
levnejsi alternativa ze zapadu neexistuje a proto sahaji po vyrobku ze sve vychodni montovny. stejne tak je to ve francii, kde se dere nahoru taktez jejich vyrobek z vychodni montovny. v te francii si dacia za chvili v prodejich da folcvagn.
neboj, ja tomu rozumiem. skôr sa naschval naťahujem s webpaja >😒]
byť väčší "břídil" začnem polemizovať, že Škoda je imho súčasť nemeckého VW a s ČR to má len historické korene. ale ok, jasné...
byť väčší "břídil" začnem polemizovať, že Škoda je imho súčasť nemeckého VW a s ČR to má len historické korene. ale ok, jasné...
Ti němci se úplnně pomátli, kdyby četli místní příspěvky týkající se škody, věděli by, že škoda jsou ty největší šroty na světě a radši by si koupili třeba koreu nebo rovnou čínu. >😁 (pro méně chápavé, myšleno ironicky) >
Ford of Europe was founded in 1967 on the merger of the British and German divisions of the Ford Motor Company.
Xawier - >😁
Ešte raz - mna neštve Škoda Octavia. Je to dobré auto, plus mínus dobrý kauf za tie prachy.
Mňa štve (ako je niekde úúúúplne hore písané), že server auto.cz trocha manipuluje s titulkom a textom. Model Škoda Octavia je na peknom 16 mieste v predaji v NSR. V rámci značiek na 7 mieste. Super, doma otvorím šampanské...
Mne osobne príde manipulatívne (a nech je to treba Fiat či Nissan), že článok čo sa mohol volať "Dominancia VW na domácom trhu", "V Nemecku sú v top 10 3 Mercedesy" sa dá niečo o Škode. Ok. Trocha patriotizmu na značku založenú v ČR je na mieste. Ale zo strany Ringier je to skôr skrytá reklama.
A v rámci Švajčiarska je model Škoda Octavia naozaj druhý (a píšem to aj v mojom príspevku). Otvorím od radosti aj druhé šampáňo. Ale v diskusií s webpaja píšem o značke Škoda, nie o modeli. (písal "podívej se do Švýcar, kdo je tam druhej nejprodávanější") Ako značka Škoda je v krajine Álp a bánkových kónt na 6 mieste.
Ešte raz - mna neštve Škoda Octavia. Je to dobré auto, plus mínus dobrý kauf za tie prachy.
Mňa štve (ako je niekde úúúúplne hore písané), že server auto.cz trocha manipuluje s titulkom a textom. Model Škoda Octavia je na peknom 16 mieste v predaji v NSR. V rámci značiek na 7 mieste. Super, doma otvorím šampanské...
Mne osobne príde manipulatívne (a nech je to treba Fiat či Nissan), že článok čo sa mohol volať "Dominancia VW na domácom trhu", "V Nemecku sú v top 10 3 Mercedesy" sa dá niečo o Škode. Ok. Trocha patriotizmu na značku založenú v ČR je na mieste. Ale zo strany Ringier je to skôr skrytá reklama.
A v rámci Švajčiarska je model Škoda Octavia naozaj druhý (a píšem to aj v mojom príspevku). Otvorím od radosti aj druhé šampáňo. Ale v diskusií s webpaja píšem o značke Škoda, nie o modeli. (písal "podívej se do Švýcar, kdo je tam druhej nejprodávanější") Ako značka Škoda je v krajine Álp a bánkových kónt na 6 mieste.