On i ten popis, že jediné z Renaultu je ovládání klimy je dobře zavádějící. Vidím uplně stejnou kapličku, volant (až na logo), rádio, ručku. Akorát to mercedes všechno propojil podivnou hmotou. Interiér u Renaultu vypadá a pár generací dál.
Obecně nějak nechápu kdo si koupí za koncovou cenu toho meďoura. U velkých zákazníků Mercedesu bude cena jiná a tam nejspíš i Citan míří.
- Kratší a tvrdší pružiny zajistí, že rozhrkaná rendlíkovská bedna bude mít ještě kratší životnost, než se dalo dříve čekat.
- MB správně konstatuje, že motor 1,5 dCi / 81kW je nepoužitelný
- motory 1,5 dCi si ředí olej naftou a proto bude jejich životnost nízká
- nesmyslně natažený interval výměny olej je vlastně jen sdělením, že výrobce nepočítá, že by tento motor mohl vydržet více, jak 80 tisíc km
.... jinak toto vozidlo při pohledu na jeho interiér a cenu snad ani nejde nazvat....
....nedávno jsem do firmy vybíral Fiat Doblo, auto se zadávalo do výroby (žádná skladovka) a má motor JTD s 88kW s šestikvaltem, automatickou klimu (do Citanu ani nelze objednat) a tempomat, rádio s BT a USB, 7 míst atd.
To celé stálo u Fiatu cca 460 vč. DPH i s pětiletou zárukou, navíc Doblo má jako jediné v dané třídě vzadu poměrně sofistikovanou nápravu a velmi dobře jezdí....
Oproti tomu je tento francouzský Mercedes opravdu dokonalý žebrák, který ve stejné výbavě bude o neskutečné peníze dražší.....
Myslím že to se fakt jaksi nepovedlo.... :*)
Na druhou stranu Mercedes asi nechce atakovat první příčky v prodejnosti a spíš to auto bere jako doplněk nabídky.... prodá míň kusů, ale s o to větší marží.... protože když to auto a jeho ceník vidím, tak tam musí mít vývar solidní.... ;-)
Olej po 40tis? To jsou dobří hazardéři. Známí na Octavii 2 TDI 1,9 měl long life a ve 200 tis najetých km mu po 1000 km garančky se rozkočil motor. Takže místo 15 tis měnili olej až po 30tis.
Ajo. Ani jsem si toho nevšiml. Ovladače klimy mi byly povědomé, takže jsem myslel že jsou z Kangoo. Nicméně jsem teď dohledal že jsou třeba v Masteru.
A opravdu vypadají líp než v Kangoo.