Novinky
M3DTM
6
Ty jsi dobrý dement. Běž onanovat nad svojí Škodou Favorit a radši nepiš blbosti. BMW 3 respektive 4 má nejlepší jízdní vlastnosti ve své třídě. Jezdil jsme s mnoha vozy různých tříd a značek, takže ten rozdíl je obrovský. Např. Audi A4 je proti BMW 3 opravdu tragické.
Přejít do diskuze
Líbí se mi, jak si lze poskládat auto naprosto přesně odpovídající všem preferencím. Na koncepci midsize coupé se dá nakonfigurovat jak pohodlné GT na každý den, třeba 425xd se skvělým 8st. automatem ZF ve verzi luxury line. Tak čistokrevná bestie 435i s manuálem v M paketu, nebo rovnou M4.
V příštích letech asi podniknu obměnu vozového parku a taková 428i s manuálem by nemusela být špatná volba.
V příštích letech asi podniknu obměnu vozového parku a taková 428i s manuálem by nemusela být špatná volba.
Zrovna do tebe to Škodovka (resp. její marketing) s tím "hustěním" poněkud přehnala. >😁
Pozor - ne nejlepší vlastnosti na světě :-! Takhle zaslepený není žádný fanda BMW. Ale nejlepśí jízdní vlastnosti ve své třídě - s tím se dá souhlasit. Úbohé je spíše tvé přehánění.
Lehce nadstandardní? To by mě zajímalo co je podle tebe má hodně nadstandardní. Ať ve třídě nebo v cenový kategorii >😒]
Zase úplně vedle jako obvykle, ale nevzdávej to.
To měl být nadpis, nebo ses jen nestihl podepsat celým "domácím jménem"? 😉
To měl být nadpis, nebo ses jen nestihl podepsat celým "domácím jménem"? 😉
má bawo škrabku ve víčku nádrže? nemá, tak je lepší o3 v RS ta mu to nandá kdy se mu zachce.
Řekl bych, že nadhled docela mám. Nemám nic proti Audi, ani jiným značkám, ale kritizovat BMW zrovna za jízdní vlastnosti? Neútulné a levné působící interiéry - třeba, prosím. M3DTM reagoval na přízpěvek od někoho, kdo v tom v životě neseděl, poslední zkušenost se zadokolkou má pravděpodobně ze Škody 120 a za etalon jízdních vlastností považuje Fabii.To by asi namíchlo každého >😒]
Článek je sice o 4x4, ale oni se baví o řadách obecné. 4x4 srovnat nemůžu, nemám zkušenost, ale srovnání předokolky A4 a zadokolky BMW 3/4 vychází jednoznačně pro BMW.
Dement? A neměl bys pak mít nick spíš "M3DMT"?
Ona existuje i A4 s AWD a tam už by to srovnání (s BMW 3er s AWD) vypadalo zase jinak. 😉
Ona existuje i A4 s AWD a tam už by to srovnání (s BMW 3er s AWD) vypadalo zase jinak. 😉
Spis nez blby bych je nazval lehce nadstandardni. Koncepce zadniho nahonu prinasi vyhody. 4x4 je trend, kdyby to marketeri vyhodnotili jako malo prodejne, nic takoveho by nedelali. Takze i tady jses vedle
Delej tak, abys z toho nemel modrobily infarkt. Nejlepsi vlastnosti na svete. To je tak krasne fanaticke, az to je ubohe 😉
Na 435i je libový origoš BMW powerkit na 340ps a 450NM. Změní i zvuk motoru, asi přeprogramováním klapek ve výfuku.
Stealth> Jmenovitě 428xi, kterou jsem milulý týden jezdil (škoda že nebyla 435xi) mně uchvátila. To se s plavající a nečitelnou 5kou nedá srovnat. Mrkni na Evo, jak hodnotí 😄
I když odečteš A1, A3 a Q3, kde je motor napříč? O tom pochybuji. V ČR má i A4 přes 50%, A5 skoro 70%, u A6 je to už 90% a A7 a A8 100%.
Přesně o tom přece píšu, a to 4x4 v nadpisu je taky docela nepřehlédnutelné.
Audi s podélně uloženým motorem a bez quattra, není (celé) Audi.
Audi s podélně uloženým motorem a bez quattra, není (celé) Audi.
"Nechybý"? Tak buď nechybí, nebo "nechýba". 😉
petrumr je tu tradičně pro smích, ale proč ho tu rovnou nazývat třeba "***m"?
petrumr je tu tradičně pro smích, ale proč ho tu rovnou nazývat třeba "***m"?
No jo, tohle se snad muselo dotknout každého "BMW nicku". Otázka je, jestli v tomto případě není ubohá spíš absence přiměřené míry nadhledu. 😉