Ty jsi dobrý dement. Běž onanovat nad svojí Škodou Favorit a radši nepiš blbosti. BMW 3 respektive 4 má nejlepší jízdní vlastnosti ve své třídě. Jezdil jsme s mnoha vozy různých tříd a značek, takže ten rozdíl je obrovský. Např. Audi A4 je proti BMW 3 opravdu tragické.
Pozor - ne nejlepší vlastnosti na světě :-! Takhle zaslepený není žádný fanda BMW. Ale nejlepśí jízdní vlastnosti ve své třídě - s tím se dá souhlasit. Úbohé je spíše tvé přehánění.
Řekl bych, že nadhled docela mám. Nemám nic proti Audi, ani jiným značkám, ale kritizovat BMW zrovna za jízdní vlastnosti? Neútulné a levné působící interiéry - třeba, prosím. M3DTM reagoval na přízpěvek od někoho, kdo v tom v životě neseděl, poslední zkušenost se zadokolkou má pravděpodobně ze Škody 120 a za etalon jízdních vlastností považuje Fabii.To by asi namíchlo každého >:-[]
Stealth> Jmenovitě 428xi, kterou jsem milulý týden jezdil (škoda že nebyla 435xi) mně uchvátila. To se s plavající a nečitelnou 5kou nedá srovnat. Mrkni na Evo, jak hodnotí :-)
Článek je sice o 4x4, ale oni se baví o řadách obecné. 4x4 srovnat nemůžu, nemám zkušenost, ale srovnání předokolky A4 a zadokolky BMW 3/4 vychází jednoznačně pro BMW.
Spis nez blby bych je nazval lehce nadstandardni. Koncepce zadniho nahonu prinasi vyhody. 4x4 je trend, kdyby to marketeri vyhodnotili jako malo prodejne, nic takoveho by nedelali. Takze i tady jses vedle
Líbí se mi, jak si lze poskládat auto naprosto přesně odpovídající všem preferencím. Na koncepci midsize coupé se dá nakonfigurovat jak pohodlné GT na každý den, třeba 425xd se skvělým 8st. automatem ZF ve verzi luxury line. Tak čistokrevná bestie 435i s manuálem v M paketu, nebo rovnou M4.
V příštích letech asi podniknu obměnu vozového parku a taková 428i s manuálem by nemusela být špatná volba.