Chrysler bude mít za necelé tři roky připraven nový dvoulitrový benzinový motor se sebevědomým označením Hurricane. Bude to pojmenování namístě nebo něco ve stylu Rapidu u Škody?
Ono by úplně stačilo trošku zapátrat v historii a ne jen obšlehnout zahraniční článek a k němu přidat své (pitomé) myšlenky! Hurrycane je tradiční jméno čtyřválce! Tohle jméno nesl motor v Jeepu Wyllis. Takže je to návrat ke jménu z historie. Pozastavovat se nad tím, či dokonce pohoršovat je podobně pitomé jako se podivovat nad jménem třeba Superb u Škodovky.
Slyšel jsi někdy diesel se start-stop systémem na křižovatce? Mě stačí, když to v zimě lidem pravidelně chcípá (při rozjezdu). To je rachot. Ani si nechci představit, jaké by to bylo, kdyby všichni měli start-stop. Běžící motor na vzdálenost moc nevnímám, ale start dieselu nepřeslechnu. Stačí jedno auto v koloně a s každým jeho pohnutím mě otravuje. Naštěstí moc nepostávám na ulicích, ale dodnes si živě pamatuji jednu červenou Giuliettu s dieselem poskakující u Pavláku. Nádhera.
Pájo ať je Fiat jakýkoliv, co se motorů týče, vychází jim, na co šáhnou.... :yes:
Multiairy, JTDčka a snad i ten VM diesel.... Ať se dívám jak se dívám, jediné pochybnosti vidím u Twin-airu....
Kdyby Fiat dělal všechno tak dobře jak agregáty, byl by teď někde úplně jinde....
Za to zvuk moderních Audin a VW je fakt luxus. Ale jen zevnitř, za 150kg bitumenu, kdo stoji zvenku, tak mu uši krvácí jak na sjezdu starých Zetorů. Do těch dieselů by měly nacpat do všech start/stop systém, protože na volnoběh stojící diesel je teror. Anebo raději stop/stop systém, aby sme měli zdravější nejen uši, ale i plíce ;-)
Papírový hodnoty sou jedna věc, praskání hlav u 60-70% vyrobených motorů a praskání řetízku, ano to nebyl rozvodový řetěz, ale řetízek u 99% aut není otázka špatného výběru, ale NAPROSTO nekvalitní práce, kontrukční chybě a totálního odfláknutí.
A ono to nebylo jen VM Motori, že.
Co třeba takový boxery Alfa Romeo. Mam se taky rozpsat?
Možná ano, ale...zatímco ostatní dokážou svý motory široce uplatnit, Fiat to u moderních Multiairů umí jen u sebe. A modelová ofenzíva je obecně v čoudu.
Uz jen fakt, ze dany motor je vyuzivan v londynskem taxi je znakem, ze jde o motor s vybornym pomerem ceny/hodnoty.
Clovek by mel vice premyslet pri vyberu motorizace do sveho noveho automobilu, ktery motor je nejvhodnejsi pro jeho styl jizdy a ne jen koukat na jeho papirove hodnoty.
Víš, problém není v pravicovosti, či v levicovosti..., problém je právě v té blbosti a ta je tak nějak (na rozdíl od mysli rentiérů) rovnoměrně rozložena po obou křídlech... Jenže.. blbý levicový volič má jiné možnosti jak TOTÁLNĚ špatně volit... Pravicový volič si už podle všeho vybral..., protože masáž už (narozdíl od levicové strany) jede na plné obrátky... Před rokem to byl Karel, teď je to jiný spasitel...
Nevidim problem v dvoulitrove atmosfere v automobilu velikosti Dodge Dart s vykonem 170k (tvoje tvrzeni). Pujde podle vseho o zakladni motorizaci.
Podobne by se dalo hovorit na tema jmen Passat nebo jeste lepe Scirocco v automobilech, kde zakladni motorizaci je 1.4.
Chtelo by to mene predsudku a vice viry v technicky um italske automobilky.
Ale prdlačky, taky bych se nevyhnul jedovatýmu slovu u názvu pohonný jednotky "hurikán", když se jedná o dvoulitrový atmo. Vzhledem k tomu, že se bude jednat o motor pro US auta, očekávám výkon do 170 koní, což nebude žádná láce. O srovnání průběhu momentový křivky ve srovnání s lehce přeplňovanýma jednotkama se ani nebavím.
Chrysler neni pod vedenim Fiatu dostatecne dlouho, aby byl skepticismus na miste. Clanek vnimam stejne jako vykriky stylu "Fiat je rezatej uz ve fabrice".
Skepticismus je na místě...řekni mi, co z kroků pod vedením Fiatu kdy za posledních x-let vyšlo? A nebavme se o samostatných divizích Ferrari a Maserati... ;-)
Když na jedné stzránce se objeví jeden článek o motoru VR6 od VW, kde se o tom motoru píše jako o legendárním... a pak se píše o jiném motoru... a to se z toho může autor málem po...
No jo, kdo maže ten jede... Popravdě...
Je chyba těch automobilek, že se tady nespolčili s někým kdo maže... A při tom naděje byla... Víc psát nemůžu, mám se rád a brzo budou volby a (bohužel) blbý pravicový volič, jak sleduju poslední průzkumy tomu opět nasadí korunu.... ;-\
neřeš.. je blbej.
Čistokrevně.. jak se jinak snažím vyjadřovat zdvořile.
Tříválec extrasuperpřeplňovanej a s výkonem 125kW ho přivádí k extázi... poctivej atmosféricekj dvoulitr s velmi moderním řízení rozvodu zesměšňuje...
To je prostě marný.
Blog už jsem tady zrušil.. a brzo asi zmizím úplně.
A zůstanou tady jen učůrávající roztleskávači typu GTI.. a konečně budou spokojení - budou mít prostě svoji stránku.
Škoda, že na to znásilnili kdysi fajn server o autech, ale co už teď. :-!