Novinky
suhlas.. perfektna sprava hned z rana... ako velky fanda jaguaru a land roveru a vobec britskej automobilovej skoly ma tato sprava nesmierne tesi.... som nadseny
a najlepsie na tom je to ze ono to bude predajne stale stupat.. lebo v cine sa dokoncuje nova tovaren a v europe sa chystaju aj dalsie modely jaguarov a land roverov... o rok mozu byt predajne vysledky teda este lepsie a za dva roky zase lepsie a za tri opat..... proste land a jag maju nasliapnute perfektne a na to nadherne SUV od jaguara sa uz velmi tesim :yes:
a najlepsie na tom je to ze ono to bude predajne stale stupat.. lebo v cine sa dokoncuje nova tovaren a v europe sa chystaju aj dalsie modely jaguarov a land roverov... o rok mozu byt predajne vysledky teda este lepsie a za dva roky zase lepsie a za tri opat..... proste land a jag maju nasliapnute perfektne a na to nadherne SUV od jaguara sa uz velmi tesim :yes:
Vzhledem k tomu, že reálně vím o jednom člověku, kterej cuknul kvůli dlouhý DL z objednávky na RR V8, která nešla pod 8 měsíců by to byl blbej manažerskej tah...ale když to říkáš ty, tak na tom něco bude 😉
Atila je věčný posměváček nad produkty LR, s tím, že je to lokální prodejce, že nárůsty sou div ne jednotky ks a skoro naznačuje, že firma brzy krachne....
Zákazník je evidentě jiného názoru...
Zákazník je evidentě jiného názoru...
Na střední sedan se každej vykašle, pokud nebude před prodejnou stát CX-17. Zrovna sedan míří do sice obecně rostoucího prémiovýho segmentu, ale nikdo se na něj nebude extra chodit koukat. Xover naopak přitáhne i úplně jinou sortu lidí, která by teď do Jagu ani nepáchla. Taková je doba...
Tím bych si nebyl zase tak jistej, už od doby představení Evoque si LR velmi dobře uvědomuje, že se pohybuje v růstovým segmentu...krize-nekrize. Není to ideální stav, ale lepší než vyrábět na sklad.
Co se Jagu týká, ten sice roste, ale i přes dvouciferný nárůsty v řádech procent to není v globále nic světobornýho. Kde se bude lámat chleba je rok 2015, pokud bude mít crossover takovej úspěch jakej vyvolalo jen představení studie, zavítá obecně do šourůmů násobně víc lidí než teď.
Je to smutný, ale kromě F-Type bude reálně pro kočku největší imagemaker právě zvýšený kombi. Z něj se dá startovat úspěch i v dalších řadách. Sympatický je, že Jag nemění designovej jazyk a drží se trendu nastolenýho původní studií XF, kterou decentně zprasili snad jen kvůli tomu, aby mohli nasadit pěknou liftovanou tvář o 3 roky později.
Co se Jagu týká, ten sice roste, ale i přes dvouciferný nárůsty v řádech procent to není v globále nic světobornýho. Kde se bude lámat chleba je rok 2015, pokud bude mít crossover takovej úspěch jakej vyvolalo jen představení studie, zavítá obecně do šourůmů násobně víc lidí než teď.
Je to smutný, ale kromě F-Type bude reálně pro kočku největší imagemaker právě zvýšený kombi. Z něj se dá startovat úspěch i v dalších řadách. Sympatický je, že Jag nemění designovej jazyk a drží se trendu nastolenýho původní studií XF, kterou decentně zprasili snad jen kvůli tomu, aby mohli nasadit pěknou liftovanou tvář o 3 roky později.
to iste mozeme povedat o porsche... pozri sa na cayenne alebo panameru 😉
tam su tiez zakaznici uplne ini ako ti ktori by volili 911tku 😉
ano taka je doba .... preto aj lambo a bentley pridu s SUV a aj maserati 😉
tam su tiez zakaznici uplne ini ako ti ktori by volili 911tku 😉
ano taka je doba .... preto aj lambo a bentley pridu s SUV a aj maserati 😉
jaguar zacne brutalnejsie slapat az ked pride SUV a novy model strednej triedy... potom to bude narast az sa pokakame , uz teraz sa neviem dockat toho narastu :yes:
Brácha si ho objednal v únoru a přijde mu koncem října nebo začátkem listopadu. Kdyby pár týdnů počkal tak má nový modelový rok, haha. Ale určitě bude stát zato, dost se na něm vyřádil.
Jinak určitě dobrá zpráva pro LR. Evoque jede, RR jede, RR Sport taky, jen tak dál.
Jinak určitě dobrá zpráva pro LR. Evoque jede, RR jede, RR Sport taky, jen tak dál.
Právě proto píšu, ani sebedokonalejší auto střední třídy nezvedne prodeje tak jako i třeba nepoměrně horší crossover. Pokud pořadí představení bude nejdřív vysokej kombík a pak teprve klasckej sedan/kupé/kombi velikost á la BMW3, bude vše ok.
Prodeje Jagu jdou nahoru? Tak to je super zprava. Takze uz vyrabeji alespon polovinu toho co vyrabeli v dobe sveho nejvetsiho upadku, kdy Jaguar upel pod Fordem? Aha, tak oni stale nevyrabeji ani pulku, tak nic, snad priste. :-!
Jedním z důvodů může být i to, že zkušení majitelé předchozí generace kupují rovnou dva, aby každý den zaručeně vyrazili. Ale vážně - opravdu jim přeju, aby se to v téhle generaci naučili montovat, protože na vážnější akci by si tohle auto nikdo nevzal. Na cesty kolem komína je tento vůz dost dobrý.
A to přijdou nové modely....