Novinky
Jak se toci reklama 😉 hosi se nechali nachytat na svestkach!
[odkaz]
[odkaz]
😉 :yes:
Souhlas, vypada moc hezky, po preslapu X3 to bude to prave orechove a navic s moznosti fungovat jen se zadnim nahonem. 😉
...vypadá moc hezky...?! Dyť je to zase řádně "šmrnclé"
hyundaismem jako celá řada 1... :no: :-!
hyundaismem jako celá řada 1... :no: :-!
to je hnus, velebnosti! 8-s
klud kámo, kde má matelko hračky už vieš a kde stará Blažková handry tiež... >😒]
:yes: souhlas
taky souhlas...tatro...
Můžu se přidat? 😄
nesmíš.... 8-s >😒]
Já se chci začlenit do kolektivu! >😁
a zase klameš! >😒]
Do háje zelenýho, infiltrace se nezdařila, musím na to od lesa! :-! >😁
PS: O Canada! Our home and native land! >😁
PS: O Canada! Our home and native land! >😁
co kanadský študáci a jejich žlutej stodvaciáš??? 😉
Tak to si určitě blíž než webpaja... ;-\ 😉
Asi jsem nevkusny, ale ja s tim nemam problem. Zase na druhou stranu pro vetsinu libiva Q5 na me pusobi opuchle a nevzhledne.
mne sa ani tá Q5 vôbec nepáči. Hlavne ten zadok... 8-s
Beztvary predek neni taky zadna slava, je to jedno z tech aut, ktere kdyby jsi mel po pameti nakreslit, netrefis ho... 😄
čo si pamätám tak som ho zatiaľ videl iba raz a aj to na parkovisku. Ale predpokladám, že som ho videl už aj na ceste, len som si ho nevšimol. Mne na tom "zadku" hlavne vadí to, že je akoby poskladaný z dvoch rôznych áut. Tá hrozná hrana na zadných dverách! 8-s na fotkách to tak nekričalo, ale v reále... :no:
Ja jsem se i vezl a urcite mam podstatne radsi A4 Allroad.
včera som stál v kolóne cca 20 min. za Tiguanom. Celú tú dobu som sa snažil prísť na to, čo na tom ten GTI vidí pekného. Detto BMW X3, Audi Q5 a pod. Nejak mi tie malé SUV-čka (hlavne UE - produkcia, JAP sú na tom lepšie z môjho pohľadu) nejdú do hlavy. Asi nemám to správne woko. 😉
ja osobne vobec moc nechapem zmysel tychto malych SUV.
Ci si sadnes do tej istej platformy, ale v kombiku, v priestore nie je rozdiel, jazdne vlastnosti ma ovela lepsie kombik, kufor ma lepsie rozmerove rozlozenie v kombiku, designovo je krajsi kombik, spotrebu ma mansiu kombik, stvorkolka kombik zvladne to iste co male SUV, DYNAMIKA je lepsia v kombiku.Suma sumarum pre mna su tieto male SUV, len modny vystrelok. :no:
Ci si sadnes do tej istej platformy, ale v kombiku, v priestore nie je rozdiel, jazdne vlastnosti ma ovela lepsie kombik, kufor ma lepsie rozmerove rozlozenie v kombiku, designovo je krajsi kombik, spotrebu ma mansiu kombik, stvorkolka kombik zvladne to iste co male SUV, DYNAMIKA je lepsia v kombiku.Suma sumarum pre mna su tieto male SUV, len modny vystrelok. :no:
Úplný súhlas. Mozno by som nasiel jedinú výhodu: kompaktnejsie rozmery a vyssí posed ulahcujú manévrovanie.
no ale to su vyhody pre baby, nie pre nas chlapov. 😄
kompaktnější rozměry...? A4All vs Q5 a hlavně
Q7 vs A6All...neřekl bych
Q7 vs A6All...neřekl bych
no musim zase s tebou suhlasit.
A taktiez BMW3 verzus X3 a taktiez C klasse verzus GLK a este by som mohol dalej menovat, ale to sa mi uz nechce.
A taktiez BMW3 verzus X3 a taktiez C klasse verzus GLK a este by som mohol dalej menovat, ale to sa mi uz nechce.
To nemaji ani leckteri prodejci VW 😉 . To auto se hodi jen pro zenskou, kdyby nesundali cenu, tak by bylo jeste hur.
Q5 není také žádná designová bomba, ale tohle je ještě o dva levely níž...
Q5 vypadá na fotkách dobře, ale při střetu s realitou je to přesně tak jak jsi popsal.
Design té X1 mě vůbec nepřekvapuje, spíš mě překvapuje, že k natáčení používají E38 😄 >😁 :yes:
No, mohlo to dopadnout hůř 😄
Ale vypadá dobře.
Ale vypadá dobře.
Tak nečudujem sa. Niekto kto miluje Vel Satis predsa nemôže na ikonu SUV povedať nič len to, že: mohlo to byť horšie, ale je to dobré". :no:
Prosím Tě, jaké SUV je pro Tebe ikonou? >😁
Jasnou ikonou mezi SUV je Toyota RAV4.
Jasnou ikonou mezi SUV je Toyota RAV4.
teda to som sa pobavil. >😁
Jo, jo... jsou ikony, ale nad nimi dokonce ještě "jasné" ikony... :-! >😁 >😁
A kdo je podle Tebe ikonou mezi SUV? Ty ikono? >😁
S ikonama to máš těžké... a zvlášť
v takové "pokroucené", "univerzální" a vícevelikostní kategori...
Jednoduše ale vím, že zrovna RAV4 to "jasně" určitě není...
v takové "pokroucené", "univerzální" a vícevelikostní kategori...
Jednoduše ale vím, že zrovna RAV4 to "jasně" určitě není...
Možná nebylo označení "ikonou" u RAV4 to pravé, ale bývá považována za zakladatele segmentu. A přinejmenším za velmi významného hráče na tomto poli.
no ale ta doba je uz davno prec. :no:
Založení segmentu je neměnné, bez ohledu na dobu (ale ty jsi asi myslel významnost modelu)
... ale jestli ji nezaložila, tak kdo tedy? (myslím tím ryzí kategorii SUV).
... ale jestli ji nezaložila, tak kdo tedy? (myslím tím ryzí kategorii SUV).
no mozno na zaciatku to este vyzeralo na kategoriu, ktora je ryzi a vtedy to naozaj bola Ravka, ktora tomu dala nejaky smer ale doba sa zmenila a Ravka akosik zaspala dobu a nevie sa prisposobit novemu trendu.
Významný hráč své kategorie...,nebo jasná ikona...cítíš sám ten rozdíl, ne... 😉
Samozřejmě, že je v tom rozdíl. Ale koho považuješ ty za ikonu mezi SUV?
Už jsem ti psal, že je to těžké...
Chtělo by to podkategorie - velikostní, cenové, nebo kategorie s akcenty na schopnosti v určitém terénu, nebo naopak spíš zaměření na "asfalt"...
Ale svým způsobem např. X5...
Chtělo by to podkategorie - velikostní, cenové, nebo kategorie s akcenty na schopnosti v určitém terénu, nebo naopak spíš zaměření na "asfalt"...
Ale svým způsobem např. X5...
Tak dejme tomu, že bychom si to rozdělili na ta kompaktnější (Tiguan, Kuga, Koleos...) a ta velká, luxusní (X5, Q7...). Bez ohledu na cenu a filosofii modelu.
No to tiez tak uplne nesedi, lebo Q7 uz treba porovnavat viac menej s GL.
Nepremiovy maly jednoznacne Tiguan.
Premia mala tam je to skor na prioritach klientov, tam nie su velke rozdiely.
Premia velka tam je to tiez o prioritach klientov, taktiez ide o kvalitne auta, to je velmi tazke takto rozhodnut o ikone, podla mna je to v tejto kategorii upln e nemozne.
Nepremiovy maly jednoznacne Tiguan.
Premia mala tam je to skor na prioritach klientov, tam nie su velke rozdiely.
Premia velka tam je to tiez o prioritach klientov, taktiez ide o kvalitne auta, to je velmi tazke takto rozhodnut o ikone, podla mna je to v tejto kategorii upln e nemozne.
Aha, Tiguan. >😁 >😁 :yes: Auto, ktoré svet pozná 2 roky a už stihlo stať sa ikonou. >😁 :no:
nie ikona, to urcite nie, ved ako pisem dole v tejto kategorii ani nemozno hovorit o ikone, ale touran je jednoznacne dnes najvyvazenejsie auto tejto triedy a ponuka jednoznacne najviac k cene.
Tak Tiguan, nebo Touran? Uprimne mezi malymi SUV se tezko hleda favorit...
Tiguan je nepovedena karikatura hezkeho Touaregu, Kuga je trochu kolotocarska, Koleos je...no nepovedeny. P3008 ma krasny vnitrek, ktery francouzi museli vyvazit nevzhlednym exterierem, aby se snad prilis neprodaval, snad opravdu jen RAVka, ale ta uz ma sva leta a je to znat.
Tiguan je nepovedena karikatura hezkeho Touaregu, Kuga je trochu kolotocarska, Koleos je...no nepovedeny. P3008 ma krasny vnitrek, ktery francouzi museli vyvazit nevzhlednym exterierem, aby se snad prilis neprodaval, snad opravdu jen RAVka, ale ta uz ma sva leta a je to znat.
V mém, výše uvedeném, příspěvku jsem nepopisoval mé ikony, to v žádném případě! jen jsem udával příklady zástupců jednotlivých segmentů.
Jak jsem psal, je to těžké a u SUV je to ještě více o osobních prioritách než jinde...
Podle mně je nejlepší rozhodnutí, vybírat někde jinde... 😉
Podle mně je nejlepší rozhodnutí, vybírat někde jinde... 😉
presne tak, ja si myslim, ze v tejto tazko specifikovatelnej kategorii ani nemozno hovorit o nejakek ikone, to sa proste neda.
Tak co se týče mě, nemám oteklá SUV příliš v lásce. Já radši tzv. SUC ve stylu X6 (kdybych si měl nutně vybrat mezi SUV).
Mezi SUV sis nakonec vybral SUC...? Necítíš tady menší rozpor... 😉
Neni zakladatelem segmentu Honda CR-V? Ne ze bych chtel nejak pochybvoat, moje znalosti nejsou nijak extra siroke, ale spis se mi jako zakladatel SUV vybavi CR-V. Ale co se koukam, tak se zacala obe auta vyrabet v roce 1996, tak to bude asi tak nejak nastejno.
A co třeba Lada Niva... 😉
Niva? Z té je dobrá omáčka na špagety, ale auto? 😉
PS: A co Subaru Forester a Suzuki (Grand) Vitara? Ty se vyrábějí již také (asi tak) "1000" let.. 😄
Dobrou 😉
PS: A co Subaru Forester a Suzuki (Grand) Vitara? Ty se vyrábějí již také (asi tak) "1000" let.. 😄
Dobrou 😉
No Niva je podle me spis cisty off-road. Ale jako nic nenamitam, zalezi taky asi na tom, kdo se na to z jakeho uhlu pohledu diva. Ja si opravdu se svymi znalostmi netroufam tvrdit, co je zakladatelem segmentu, o kterem se zde bavime. Jen jak jsem celt Avantimuv prizpevek, tak jsem chtel pridat takovou otazku do diskuze, ze jestli anhodou ne treba CR-V 😉
>😁 >😁 Určite. Vel Satis je odborníkmi chválené auto, Avantime je revolučnejšie auto než Citreon DS, Avantime je dokonca najodvážnejšie sériový návrh v dejinách ľudstva, Renault Clio je lepšie auto nže ASTON MARTIN DB9, lebo za menšiu cenu je rovnako rýchle, BMW s Mercedesom-Benz je pre sebranku kdežto RENAULT pre vytríbnených ľudí, Mercedes-Benz má v interiéry hnusné bakeliťáky, a Renault oproti nemu ušľachtilé a luxusné no a -TOYOTA RAV4 je väčšia dizajnová ikona ako SUV od BMW. >😁 >😁 :yes:
Tak už toho mám dost! To si vyprošuji, obviňovat mě za něco, co jsem nikdy neřekl.
Tak NAPOSLEDY😒br />
- Nikdy bych se nesnížil k poznatku, že je Clio lepší, než DB9. Kde bereš takové žvejky???
- to s těmi materiály je naprosto vytržené z kontextu (takto upravených poznatků je tu více)- Pouze jsem konstatoval, že speciální verze Mercedesu E měla velmi lacinou imitaci dřeva (která vedle pravého dřeva ve Vel Satisu vypadala směšně).
- Kde tvrdím, že je RAV4 větší designová ikona, než BMW? Kdybys měl alespoň průměrné IQ, tak by Ti docvaklo, že to nesměřovalo k designu, ale k modelu obecně. Ano, myslím si, že je Toyota RAV4 jedna z ikon segmentu SUV.
Povedlo se Ti mě vytočit do nevídaných výšin :no:
Tak NAPOSLEDY😒br />
- Nikdy bych se nesnížil k poznatku, že je Clio lepší, než DB9. Kde bereš takové žvejky???
- to s těmi materiály je naprosto vytržené z kontextu (takto upravených poznatků je tu více)- Pouze jsem konstatoval, že speciální verze Mercedesu E měla velmi lacinou imitaci dřeva (která vedle pravého dřeva ve Vel Satisu vypadala směšně).
- Kde tvrdím, že je RAV4 větší designová ikona, než BMW? Kdybys měl alespoň průměrné IQ, tak by Ti docvaklo, že to nesměřovalo k designu, ale k modelu obecně. Ano, myslím si, že je Toyota RAV4 jedna z ikon segmentu SUV.
Povedlo se Ti mě vytočit do nevídaných výšin :no:
Klid, neber to tak vážně a vem si raději příklad z mých posledních vyrovnaných reakcí tady na 507...
Mně osobně 507 určitě "vytočit" nemůže... 😉
Mně osobně 507 určitě "vytočit" nemůže... 😉
Prekrásne auto. :yes:
páči??
V tomto pripade se jedna jen o maluvky, uvidime, na kolik se kluci z leftlanenews ve finale seknou...
Dinare, kdy vyjede, nevis, zda by mohla vypadat prave takto?
[odkaz]%3A%2F%2Fphot…
Dinare, kdy vyjede, nevis, zda by mohla vypadat prave takto?
[odkaz]%3A%2F%2Fphot…
No ja by som povedal, ze vyzerá velmi "produkcieschopne". Vidiet tam jasné dizajnové prvky posledných produkcných modelov (7. rad) i stúdií (crossover s twindoorom) BMW.
Predek je jasny, zadni svetla taky a profil je klasicke BMW, uvidime, zda Dinar nebude vedet vic, ale mohlo by to byt verne 😄
tak hoši, o supa od abrexu, kdo se s tímhle drzkem z nás sveze první.. 😉
Me uz pozvanky od BMW nechodi... ak se u nas bojuje o klienty 😉
ale jinak myslím že takto v reálu bude nová 5-er klassa vypadat... 😄
NEBUDE!
máš lepší obrázok?? Pošli! 😉
TU JE😒br />
[odkaz]
To je ten lepší obrázek!?! ;-\ 8-s :😉 >😒] >😁
Čo sa chcechníš jak blbeček? Vidieť tu predok, predné svetlá. Alebo je lepšie, ak je auto síce nie v dole v tieni, ale maskované. Pritom, tu to dôležité, čiže svetlá a maska chladiča, to je vidieť.
Takže to ani nebyl vtip...! 8-s :😉 >😒] >😁
Neviem o čom hovoríš? Nemyslel som si to o tebe, ale ty budeš skutočne veľmi hlúpy...
>😒] to se povedlo.dobrý vtip :yes:
Čo je na tom vtip?
Predom už bol zverejnený oficialne, s týmto sa nezhoduje.
No pokud tuhle V6-ku dali do EOSe, který má motorový prostor a přední část podvozku naprosto identickou s VW Golf tak se možná dočkáme i R36-ky, protože pokud EOS tak proč ne GOLF??!!
mne sa lubi, ze clanok je o hruskach a my si tu kecame o niecom uplne inom, ale podstatne je, ze sa bavime o com chceme. 😉
ty si tu nový, že jo 😉
P.S. správna poznámka s tou hmotnostou nad prednou nápravou, to nebude velký príspevok k handlingu..
😉
Ze "spodu" jej nahradi 2,0TFSI a "shora" 3,0TFSI...
PS: Přes VŠECHNY NEsporné KLADY "zmenšeného" MOTORu s vyšším výkonem (já opravdu CHVÁLíM 2.0 T(F)Si) - já pod kapotou RADĚJi stejný/podobný výkon ... se 6ti 😉
Stvorvalec nikdy nebude mat tu charizmu sestvalca, ja milujem zvuk sestvalcov, ale este radsej osemvalcov a dvanast ani nehovorim.
Aj taky patvalcek je ine kafe ako stvorvalcek. 😉
Běžná A6 je už také bez 3,2FSI, ale má ještě 2,8FSI...
v nabídce nemá, stejně jako třeba Q5...
Do A4 spíš daji ten 2,8FSI, nebo jak píšeš ten 3,0 TFSI, případně oba (asi spíš ne)...