Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Eos 3.6 FSI (191 kW): Střídání na postu šestiválce

Volkswagen vystřídal vrcholnou motorizaci u kupé-kabrioletu Eos.
Zpět na článek
29. 4. 2009 09:08
29. 4. 2009 09:55
29. 4. 2009 10:05
29. 4. 2009 10:09
29. 4. 2009 10:18
29. 4. 2009 16:21
29. 4. 2009 22:55
29. 4. 2009 10:12
29. 4. 2009 10:25
29. 4. 2009 10:34
29. 4. 2009 10:40
29. 4. 2009 10:53
29. 4. 2009 11:04
29. 4. 2009 22:54
29. 4. 2009 23:24
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 23:11
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 23:16
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 23:27
neregistrovaný "maxo"
30. 4. 2009 00:07
29. 4. 2009 10:50
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 11:18
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 11:23
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 11:29
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 14:49
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 11:12
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 14:49
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 15:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 15:48
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 15:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:02
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 16:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:13
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 16:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:48
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 19:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:22
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 16:24
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 16:34
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 16:38
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 17:31
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 16:27
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:31
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 16:31
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 18:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 19:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:16
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 16:01
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 16:15
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 16:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:35
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:36
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 14:12
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 14:50
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 14:50
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 14:50
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 14:58
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 10:32
29. 4. 2009 10:43
29. 4. 2009 14:51
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 15:11
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 15:55
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 16:03
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 16:12
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 16:17
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 15:54
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 14:13
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 16:46
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 10:54
29. 4. 2009 11:00
29. 4. 2009 11:06
29. 4. 2009 14:47
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 11:33
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 11:45
29. 4. 2009 15:51
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 11:46
Avatar - iudex
29. 4. 2009 09:08
UPSIZING
Tak toto je asi jeden z mála príkladov "up-sizingu". Nominálne síce vyssí výkon (o 7 kW), fakticky ale 3,6-ka má mensí litrový výkon ako 3,2. To uz stálo za zvázenie instalácia 3,2 FSI, ktorý má napr. v A4-ke este vyssí výkon 195 kW a nemuselo dojst k nárastu hmotnosti o cca. 50 kg.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Pierro
29. 4. 2009 09:55
Re: UPSIZING
Eos má svetlá ako kapor oči. Resp. ako stará Blažková po litre borovičky. Trišestka to nezachráni. Tento model by potreboval lift v štýle Golfu/Scirroca/Pola ako sviňa drbanie... :-!
Avatar - iudex
29. 4. 2009 10:05
Re: UPSIZING
Petre, asi si uz dlho v Cechách; drbanie poslovensky je nieco iné ako po cesky >:-[]
Avatar - Pierro
29. 4. 2009 10:09
Re: UPSIZING
ja som v čechách od svojich cca. dvoch mesiacov a na slovensku som trvale nikdy nežil, takže sa ti ospravedlňujem. ale predpokladám, že tušíš čo som mal na mysli. Inak s tvojím príspevkom na jednu stranu súhlas (hmotnosť na prednej náprave), na stranu druhú to ber tak, že 3,6 postupne v portfóliu VW nahrazuje 3,2... ;-)
Avatar - iudex
29. 4. 2009 10:18
Re: UPSIZING
OK, stále hovorís lepsie po slovensky ako niektorí diskutujúci (napr. 507 hovorí ako Tatár, nie ako Slovák), tak sa nemás za co ospravedlnovat ;-)
P.S. správna poznámka s tou hmotnostou nad prednou nápravou, to nebude velký príspevok k handlingu..
Avatar - Plautus
29. 4. 2009 16:21
Re: UPSIZING
keď som minule na stodvaciášku v dlhom tiahlom natrel chlapíka sedlajúceho 911-ku, tak sa veru riadne podrbal za ušami >:D
;-)
29. 4. 2009 22:55
Re: UPSIZING
Tebe ta Blazkova neda spat >:D . To az sa dozvie manzelka, tak ti ani liter borovicky nepomoze >:-[]
Avatar - Sybok
29. 4. 2009 10:12
Re: UPSIZING
3,2 FSI z Audi A4 se do PQ35/46 nevejde (uhel rozevreni 90 stupnu), 3,6 je VR6 s 15 stupni mezi valci. Proto ho tam dali.
Avatar - iudex
29. 4. 2009 10:25
Re: UPSIZING
Zrejme más pravdu. Len na prvý pohlad vyznieva divne, ked sa povie, ze nedali 3,2-ku, lebo tam nevosla, a preto dali 3,6-ku ;-)
Avatar - Ricardo
29. 4. 2009 10:34
Re: UPSIZING
Je to dané vnějšími rozměry motoru, ne objemem. Protože v Eosu (Golfu, Passatu, A3, TT, Oktávce, Leonu...) je napříč, tak šířka hraje mnohem větší roli než u A4, kde je motor podél. Proto (mimo jiné) se taky musí nový Passat obejít bez V6 TDI, klasických V6 benzínů nebo W8, které se do minulého Passatu s motorem uloženým podél vešly a zbývá jak píše Sybokcz prakticky jediná možnost a sice VR6, který se rozměry podobá čtyřválci.
Avatar - iudex
29. 4. 2009 10:40
Re: UPSIZING
JJ. Pritom som cítal, ze VR6 z portfólia VW vypadne. Som zvedavý, ako ju nahradia, skepticky sa vsak domnievam, ze iba vyssie prepĺnanými stvorvalcami TFSi.
Avatar - Ricardo
29. 4. 2009 10:53
Re: UPSIZING
Volvo do aut s motorem napříč osadilo motor 3,2 s šesti válci v řadě, ale vzhledem k požadavkům na emise, nízkou normovanou spotřebu atd. atd. vidím budoucnost taky spíš v TFSI - třeba ta 195kW verze může VR6 celkem důstoně zastoupit, navíc nový pětiválec v TT-RS má myslím 300 koní. Pak větší šestiválec opravdu nemůže dávat managemetu asi ani ve střední třídě moc smysl.
Avatar - iudex
29. 4. 2009 11:04
Re: UPSIZING
Tak v tom patvalci ja vidím celkom budúcnost, a to napriec modelovou paletou VW (napr. Audi by ju mohlo uviest ako revival slávneho patvalca turbo z prvého Audi quattro).
Avatar - white label
29. 4. 2009 15:10
Re: UPSIZING
I 3,2 FSI u Audi už to má sice pomalu, ale jistě, spočítané...postupně bude z nabídky odcházet...
Ze "spodu" jej nahradi 2,0TFSI a "shora" 3,0TFSI...
29. 4. 2009 22:54
Re: UPSIZING
Jo, o tom jsem cetl, ale trosku me zarazi, ze v A4 tedy nebude zazehovy sestivalec? :-O Myslim tedy krome S a RS verze. Jako premiova automobilka by tohle Audi podle me delat nemelo. Ale mozna jsem to nejak blbe pochopil, jestli o tom vis neco vic, tak pls napis.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2009 22:56
Re: UPSIZING
To je takový trend "vše naruby", v prémii NEní ŽÁDNÝ 6ti-válec, v "citrónu" vznětový i zážehový :-) :yes:
Avatar - white label
29. 4. 2009 23:07
Re: UPSIZING
Žádný 6válec v prémii? Ale kde že... :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2009 23:19
Re: UPSIZING
Teď VÁŽNĚ: "Já ten TREND výměny 6ti za 4 chápu (BEZ ironie!), ale já prostě (stará škola) a já RADĚJi a RÁDA vzpomínám na doby kdy byly šestiválce i dvoulitrové - no vlastně 1.8" ;-)
PS: Přes VŠECHNY NEsporné KLADY "zmenšeného" MOTORu s vyšším výkonem (já opravdu CHVÁLíM 2.0 T(F)Si) - já pod kapotou RADĚJi stejný/podobný výkon ... se 6ti ;-)
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 23:24
Re: UPSIZING
to aj mi radsej 6 valec, ale doba je neuprosna.
Stvorvalec nikdy nebude mat tu charizmu sestvalca, ja milujem zvuk sestvalcov, ale este radsej osemvalcov a dvanast ani nehovorim.
Aj taky patvalcek je ine kafe ako stvorvalcek. ;-)
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 23:11
Re: UPSIZING
to som zobral ako vtip. :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2009 23:13
Re: UPSIZING
Když ono to je VTIP jen "napůl" - doslova ;-)
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 23:16
Re: UPSIZING
dnes mi to uz nejak nemysli. :'-(
Avatar - white label
29. 4. 2009 23:21
Re: UPSIZING
Ale myslí...jen přečti Vi Kinga 22:54 + mou reakci na to...
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 23:27
Re: UPSIZING
no uz sa to vylepsilo. :yes:
Avatar - white label
29. 4. 2009 23:05
Re: UPSIZING
Myslím, že kompresorový 3,0 TFSI bude v různých výkonových variantách nahrazovat atm. 3,2FSI jako třeba u nyní u A6Allroad.
Běžná A6 je už také bez 3,2FSI, ale má ještě 2,8FSI...
30. 4. 2009 00:07
Re: UPSIZING
Aha. Takze do A4 daji 3.0TFSI i do bezne verze, ale s nizsim vykonem nez v S verzi, chapu spravne? A dik za info ;-)
Avatar - white label
30. 4. 2009 00:22
Re: UPSIZING
Do A4 ještě nevímm... A4Allroad zatím benzinový 6válec
v nabídce nemá, stejně jako třeba Q5...
Do A4 spíš daji ten 2,8FSI, nebo jak píšeš ten 3,0 TFSI, případně oba (asi spíš ne)...
29. 4. 2009 09:48
OT: BMW X1 odhaleno!
Jak se toci reklama ;-) hosi se nechali nachytat na svestkach!

[odkaz]
Rozbalit vlákno
118
29. 4. 2009 10:27
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Souhlas, vypada moc hezky, po preslapu X3 to bude to prave orechove a navic s moznosti fungovat jen se zadnim nahonem. ;-)
Avatar - white label
29. 4. 2009 10:47
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
...vypadá moc hezky...?! Dyť je to zase řádně "šmrnclé"
hyundaismem jako celá řada 1... :no: :-!
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 10:50
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
no tie zadne partie veru nevyzeraju na BMW. :yes:
29. 4. 2009 10:54
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Myslim, ze I30 prislo po BMW1, ale to je pro me spolu s X3 nejosklivejsim soucasnym BMW s BMW6 v zadech...
29. 4. 2009 11:30
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Mě se to tedy až taky moc tedy nelíbí. :-)
Avatar - Pierro
29. 4. 2009 11:31
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
nelži!!! :-!
29. 4. 2009 11:48
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Sakra, jsem odhalen! :*)
Avatar - Pierro
29. 4. 2009 11:49
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
:yes: ;-)
29. 4. 2009 10:28
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
btw.: dluzim SZ se zazitky, ale je jich hodne, takze si radsi necham cas, at to za neco stoji :-) . Co Ty tu v tuto na Tebe netradicni hodinu?
Avatar - jazva
29. 4. 2009 10:22
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
to je hnus, velebnosti! 8-s
Avatar - Pierro
29. 4. 2009 10:25
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
klud kámo, kde má matelko hračky už vieš a kde stará Blažková handry tiež... >:-[]
Avatar - jazva
29. 4. 2009 10:57
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
ale choď, ty prde! keď nevidíš cez oči, tak si ich vypichni... >:-[] ;-)
Avatar - Pierro
29. 4. 2009 11:27
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
doktora na teba ty jeden tupec tupí... >:-[]
29. 4. 2009 10:29
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Rekl bych, ze tohle se zrovna povedlo :-)
Avatar - T613
29. 4. 2009 10:44
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
:yes: souhlas
Avatar - white label
29. 4. 2009 10:51
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
taky souhlas...tatro...
29. 4. 2009 11:30
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Můžu se přidat? :-)
Avatar - Pierro
29. 4. 2009 11:32
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
nesmíš.... 8-s >:-[]
29. 4. 2009 11:50
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Já se chci začlenit do kolektivu! >:D
Avatar - jazva
29. 4. 2009 11:56
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
a zase klameš! >:-[]
29. 4. 2009 11:58
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Do háje zelenýho, infiltrace se nezdařila, musím na to od lesa! :-! >:D

PS: O Canada! Our home and native land! >:D
Avatar - jazva
29. 4. 2009 12:02
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
ďalej to už nevieš? >:D
Avatar - Pierro
29. 4. 2009 12:04
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
co kanadský študáci a jejich žlutej stodvaciáš??? ;-)
29. 4. 2009 12:10
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Kanada je u nás v kurzu >:D :yes:
Avatar - Pierro
29. 4. 2009 12:19
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
to si piš... >:D ;-)
Avatar - Plautus
29. 4. 2009 16:31
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
silno si držal palce Kanade...já tvojho ciáša!!
no ale tí Nemci, tí prémioví Nemci, nechajú sa oblbnúť francúzskym šarmom...to mi je vec >:D 8-s
Avatar - white label
29. 4. 2009 10:49
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Tak to si určitě blíž než webpaja... ;-\ ;-)
29. 4. 2009 10:52
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Asi jsem nevkusny, ale ja s tim nemam problem. Zase na druhou stranu pro vetsinu libiva Q5 na me pusobi opuchle a nevzhledne.
Avatar - jazva
29. 4. 2009 10:55
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
mne sa ani tá Q5 vôbec nepáči. Hlavne ten zadok... 8-s
29. 4. 2009 10:59
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Beztvary predek neni taky zadna slava, je to jedno z tech aut, ktere kdyby jsi mel po pameti nakreslit, netrefis ho... :-)
Avatar - jazva
29. 4. 2009 11:03
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
čo si pamätám tak som ho zatiaľ videl iba raz a aj to na parkovisku. Ale predpokladám, že som ho videl už aj na ceste, len som si ho nevšimol. Mne na tom "zadku" hlavne vadí to, že je akoby poskladaný z dvoch rôznych áut. Tá hrozná hrana na zadných dverách! 8-s na fotkách to tak nekričalo, ale v reále... :no:
29. 4. 2009 11:05
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Ja jsem se i vezl a urcite mam podstatne radsi A4 Allroad.
Avatar - jazva
29. 4. 2009 11:10
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
včera som stál v kolóne cca 20 min. za Tiguanom. Celú tú dobu som sa snažil prísť na to, čo na tom ten GTI vidí pekného. Detto BMW X3, Audi Q5 a pod. Nejak mi tie malé SUV-čka (hlavne UE - produkcia, JAP sú na tom lepšie z môjho pohľadu) nejdú do hlavy. Asi nemám to správne woko. ;-)
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 11:18
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
ja osobne vobec moc nechapem zmysel tychto malych SUV.
Ci si sadnes do tej istej platformy, ale v kombiku, v priestore nie je rozdiel, jazdne vlastnosti ma ovela lepsie kombik, kufor ma lepsie rozmerove rozlozenie v kombiku, designovo je krajsi kombik, spotrebu ma mansiu kombik, stvorkolka kombik zvladne to iste co male SUV, DYNAMIKA je lepsia v kombiku.Suma sumarum pre mna su tieto male SUV, len modny vystrelok. :no:
Avatar - white label
29. 4. 2009 11:19
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
V podstatě jako většina SUV, jezdící výhradně po asfaltu, vůbec...
Avatar - jazva
29. 4. 2009 11:20
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
úplne súhlasím! :yes:
Avatar - iudex
29. 4. 2009 11:22
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Úplný súhlas. Mozno by som nasiel jedinú výhodu: kompaktnejsie rozmery a vyssí posed ulahcujú manévrovanie.
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 11:23
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
no ale to su vyhody pre baby, nie pre nas chlapov. :-)
Avatar - iudex
29. 4. 2009 11:26
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
A aj to nie pre kazdú. Moja polovicka by napríklad uprednostnila kombi pred MPV ci SUV :-)
Avatar - white label
29. 4. 2009 11:25
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
kompaktnější rozměry...? A4All vs Q5 a hlavně
Q7 vs A6All...neřekl bych
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 11:29
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
no musim zase s tebou suhlasit.
A taktiez BMW3 verzus X3 a taktiez C klasse verzus GLK a este by som mohol dalej menovat, ale to sa mi uz nechce.
Avatar - iudex
29. 4. 2009 11:30
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Neplatí to samozrejme absolútne, ale napr. Kuga je kratsia ako Focus combi... a mozno i iné autá, postavené na rovnakej platforme (predsalen kombíky majú dlhsí zadný previs).
Avatar - white label
29. 4. 2009 12:04
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
To jo, ale auto "nemá" jen délku...
29. 4. 2009 11:22
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
To nemaji ani leckteri prodejci VW ;-) . To auto se hodi jen pro zenskou, kdyby nesundali cenu, tak by bylo jeste hur.
Avatar - jazva
29. 4. 2009 11:30
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
ahá! tak preto som ich tu aj začal vídať... Pred nedávnom som tu písal, že som musel ísť až do rakúska, aby som to čudo stretol na ceste a potom ako keby sa tu s nimi vrece roztrhlo... tak už to chápem. ;-)
Avatar - white label
29. 4. 2009 11:11
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Tak to každopádně, stejně jako Q7 vs A6Allroad...
Avatar - white label
29. 4. 2009 11:00
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Q5 není také žádná designová bomba, ale tohle je ještě o dva levely níž...
Avatar - jazva
29. 4. 2009 11:04
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
nj, možno to ale bude len tou fotkou. nechajme to na reál dojmy. zatiaľ však :no:
Avatar - Plautus
29. 4. 2009 16:35
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
...nemá na zadok starej Blažkovej >:-[]
Avatar - T613
29. 4. 2009 11:07
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Q5 vypadá na fotkách dobře, ale při střetu s realitou je to přesně tak jak jsi popsal.
Avatar - white label
29. 4. 2009 11:17
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Ten špatný zadek je zbytečně hodně převzatý z Q7...
Mohli se poučit a ne tu chybu znovu u Q5 zopakovat...
Avatar - T613
29. 4. 2009 11:19
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
jenže to by nebylo Audi, které jde cestou neviditelné evoluce. Sakra Viking nás rozcupuje >:-[]
Avatar - Ricardo
29. 4. 2009 10:36
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Design té X1 mě vůbec nepřekvapuje, spíš mě překvapuje, že k natáčení používají E38 :-) >:D :yes:
Avatar - Pierro
29. 4. 2009 10:42
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
ricardo mě už dneska nepřekvapí vůbec nic... >:-[]
Avatar - Ricardo
29. 4. 2009 11:05
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Jo šetří se tak jako služebáky mají exponáty z firemního muzea >:D
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 14:49
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Je nižšia.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 11:12
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
No, mohlo to dopadnout hůř :-)
Ale vypadá dobře.
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 14:49
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Tak nečudujem sa. Niekto kto miluje Vel Satis predsa nemôže na ikonu SUV povedať nič len to, že: mohlo to byť horšie, ale je to dobré". :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 15:41
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Prosím Tě, jaké SUV je pro Tebe ikonou? >:D

Jasnou ikonou mezi SUV je Toyota RAV4.
Avatar - white label
29. 4. 2009 15:44
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Tady je to dneska samý vtip... >:-[] >:D
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 15:48
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
teda to som sa pobavil. >:D
Avatar - white label
29. 4. 2009 15:52
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Jo, jo... jsou ikony, ale nad nimi dokonce ještě "jasné" ikony... :-! >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 15:54
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
A kdo je podle Tebe ikonou mezi SUV? Ty ikono? >:D
Avatar - white label
29. 4. 2009 15:58
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
S ikonama to máš těžké... a zvlášť
v takové "pokroucené", "univerzální" a vícevelikostní kategori...
Jednoduše ale vím, že zrovna RAV4 to "jasně" určitě není...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:00
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Možná nebylo označení "ikonou" u RAV4 to pravé, ale bývá považována za zakladatele segmentu. A přinejmenším za velmi významného hráče na tomto poli.
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 16:02
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
no ale ta doba je uz davno prec. :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:07
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Založení segmentu je neměnné, bez ohledu na dobu (ale ty jsi asi myslel významnost modelu)

... ale jestli ji nezaložila, tak kdo tedy? (myslím tím ryzí kategorii SUV).
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 16:13
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
no mozno na zaciatku to este vyzeralo na kategoriu, ktora je ryzi a vtedy to naozaj bola Ravka, ktora tomu dala nejaky smer ale doba sa zmenila a Ravka akosik zaspala dobu a nevie sa prisposobit novemu trendu.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:29
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Ale její udání tónu bysme jí neměli upřít...
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 16:48
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
suhlasim, udala ton, ale dnes je ten ton uplne odlisny od pociatocneho.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 19:39
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Časy se mění :-)
Avatar - white label
29. 4. 2009 16:03
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Významný hráč své kategorie...,nebo jasná ikona...cítíš sám ten rozdíl, ne... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:08
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Samozřejmě, že je v tom rozdíl. Ale koho považuješ ty za ikonu mezi SUV?
Avatar - white label
29. 4. 2009 16:14
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Už jsem ti psal, že je to těžké...
Chtělo by to podkategorie - velikostní, cenové, nebo kategorie s akcenty na schopnosti v určitém terénu, nebo naopak spíš zaměření na "asfalt"...
Ale svým způsobem např. X5...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:17
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Tak dejme tomu, že bychom si to rozdělili na ta kompaktnější (Tiguan, Kuga, Koleos...) a ta velká, luxusní (X5, Q7...). Bez ohledu na cenu a filosofii modelu.
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 16:22
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
No to tiez tak uplne nesedi, lebo Q7 uz treba porovnavat viac menej s GL.
Nepremiovy maly jednoznacne Tiguan.
Premia mala tam je to skor na prioritach klientov, tam nie su velke rozdiely.
Premia velka tam je to tiez o prioritach klientov, taktiez ide o kvalitne auta, to je velmi tazke takto rozhodnut o ikone, podla mna je to v tejto kategorii upln e nemozne.
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 16:24
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Aha, Tiguan. >:D >:D :yes: Auto, ktoré svet pozná 2 roky a už stihlo stať sa ikonou. >:D :no:
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 16:34
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
nie ikona, to urcite nie, ved ako pisem dole v tejto kategorii ani nemozno hovorit o ikone, ale touran je jednoznacne dnes najvyvazenejsie auto tejto triedy a ponuka jednoznacne najviac k cene.
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 16:38
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
:yes:
29. 4. 2009 17:04
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Tak Tiguan, nebo Touran? Uprimne mezi malymi SUV se tezko hleda favorit...

Tiguan je nepovedena karikatura hezkeho Touaregu, Kuga je trochu kolotocarska, Koleos je...no nepovedeny. P3008 ma krasny vnitrek, ktery francouzi museli vyvazit nevzhlednym exterierem, aby se snad prilis neprodaval, snad opravdu jen RAVka, ale ta uz ma sva leta a je to znat.
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 17:31
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
samozrejme tiguan, chybicka sa stala. ;-)
30. 4. 2009 07:30
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Samozrejme Tiguan ne :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:27
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
V mém, výše uvedeném, příspěvku jsem nepopisoval mé ikony, to v žádném případě! jen jsem udával příklady zástupců jednotlivých segmentů.
Avatar - white label
29. 4. 2009 16:29
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Jak jsem psal, je to těžké a u SUV je to ještě více o osobních prioritách než jinde...
Podle mně je nejlepší rozhodnutí, vybírat někde jinde... ;-)
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 16:31
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
presne tak, ja si myslim, ze v tejto tazko specifikovatelnej kategorii ani nemozno hovorit o nejakek ikone, to sa proste neda.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 16:31
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Tak co se týče mě, nemám oteklá SUV příliš v lásce. Já radši tzv. SUC ve stylu X6 (kdybych si měl nutně vybrat mezi SUV).
Avatar - white label
29. 4. 2009 16:38
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Mezi SUV sis nakonec vybral SUC...? Necítíš tady menší rozpor... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 18:39
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
No, SUC je vlastně v kategorii SUV. Je to takový poddruh SUV ;-)
Avatar - white label
29. 4. 2009 19:27
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Vím, ale i tak...
Navíc celý ten segment (SUV) je ještě na nějaké jasné "ikony" relativně "mladý"...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2009 19:41
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Jistě. To označení ikonou nebylo možná to pravé. Lépe by bylo říci "průkopníkem"...
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 16:16
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Jasné že je. Veď je to prvé SUV po Cherokee.
29. 4. 2009 22:39
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Neni zakladatelem segmentu Honda CR-V? Ne ze bych chtel nejak pochybvoat, moje znalosti nejsou nijak extra siroke, ale spis se mi jako zakladatel SUV vybavi CR-V. Ale co se koukam, tak se zacala obe auta vyrabet v roce 1996, tak to bude asi tak nejak nastejno.
Avatar - white label
29. 4. 2009 22:47
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
A co třeba Lada Niva... ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2009 22:54
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Niva? Z té je dobrá omáčka na špagety, ale auto? ;-)
PS: A co Subaru Forester a Suzuki (Grand) Vitara? Ty se vyrábějí již také (asi tak) "1000" let.. :-)
Dobrou ;-)
30. 4. 2009 00:11
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
No Niva je podle me spis cisty off-road. Ale jako nic nenamitam, zalezi taky asi na tom, kdo se na to z jakeho uhlu pohledu diva. Ja si opravdu se svymi znalostmi netroufam tvrdit, co je zakladatelem segmentu, o kterem se zde bavime. Jen jak jsem celt Avantimuv prizpevek, tak jsem chtel pridat takovou otazku do diskuze, ze jestli anhodou ne treba CR-V ;-)
neregistrovaný "maxo"
29. 4. 2009 16:01
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
white presne toto som mu chcel odpisat.
Musime zacat vazne uvazovat nad tou nasou spolupracou. :-)
Avatar - white label
29. 4. 2009 16:05
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
Už jsem se ptal v tiskárne... (v tlačiarni? ;-\ ). >:D
neregistrovaný "507--"
29. 4. 2009 16:15
Re: OT: BMW X1 odhaleno!
>:D >:D Určite. Vel Satis je odborníkmi chválené auto, Avantime je revolučnejšie auto než Citreon DS, Avantime je dokonca najodvážnejšie sériový návrh v dejinách ľudstva, Renault Clio je lepšie auto nže ASTON MARTIN DB9, lebo za menšiu cenu je rovnako rýchle, BMW s Mercedesom-Benz je pre sebranku kdežto RENAULT pre vytríbnených ľudí, Mercedes-Benz má v interiéry hnusné bakeliťáky, a Renault oproti nemu ušľachtilé a luxusné no a -TOYOTA RAV4 je väčšia dizajnová ikona ako SUV od BMW. >:D >:D :yes:
neregistrova