Novinky

Zpět na článek

Volkswagen Eos 3.6 FSI (191 kW): Střídání na postu šestiválce

182 komentářů

Avatar - iudex
iudex
Tak toto je asi jeden z mála príkladov "up-sizingu". Nominálne síce vyssí výkon (o 7 kW), fakticky ale 3,6-ka má mensí litrový výkon ako 3,2. To uz stálo za zvázenie instalácia 3,2 FSI, ktorý má napr. v A4-ke este vyssí výkon 195 kW a nemuselo dojst k nárastu hmotnosti o cca. 50 kg.
Avatar - Pierro
Pierro
Eos má svetlá ako kapor oči. Resp. ako stará Blažková po litre borovičky. Trišestka to nezachráni. Tento model by potreboval lift v štýle Golfu/Scirroca/Pola ako sviňa drbanie... :-!
Avatar - iudex
iudex
Petre, asi si uz dlho v Cechách; drbanie poslovensky je nieco iné ako po cesky >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
ja som v čechách od svojich cca. dvoch mesiacov a na slovensku som trvale nikdy nežil, takže sa ti ospravedlňujem. ale predpokladám, že tušíš čo som mal na mysli. Inak s tvojím príspevkom na jednu stranu súhlas (hmotnosť na prednej náprave), na stranu druhú to ber tak, že 3,6 postupne v portfóliu VW nahrazuje 3,2... 😉
Avatar - iudex
iudex
OK, stále hovorís lepsie po slovensky ako niektorí diskutujúci (napr. 507 hovorí ako Tatár, nie ako Slovák), tak sa nemás za co ospravedlnovat 😉
P.S. správna poznámka s tou hmotnostou nad prednou nápravou, to nebude velký príspevok k handlingu..
Avatar - Plautus
Plautus
keď som minule na stodvaciášku v dlhom tiahlom natrel chlapíka sedlajúceho 911-ku, tak sa veru riadne podrbal za ušami >😁
😉
Vi King
Tebe ta Blazkova neda spat >😁 . To az sa dozvie manzelka, tak ti ani liter borovicky nepomoze >😒]
Avatar - sybokcz
sybokcz
3,2 FSI z Audi A4 se do PQ35/46 nevejde (uhel rozevreni 90 stupnu), 3,6 je VR6 s 15 stupni mezi valci. Proto ho tam dali.
Avatar - iudex
iudex
Zrejme más pravdu. Len na prvý pohlad vyznieva divne, ked sa povie, ze nedali 3,2-ku, lebo tam nevosla, a preto dali 3,6-ku 😉
Avatar - Ricardo
Ricardo
Je to dané vnějšími rozměry motoru, ne objemem. Protože v Eosu (Golfu, Passatu, A3, TT, Oktávce, Leonu...) je napříč, tak šířka hraje mnohem větší roli než u A4, kde je motor podél. Proto (mimo jiné) se taky musí nový Passat obejít bez V6 TDI, klasických V6 benzínů nebo W8, které se do minulého Passatu s motorem uloženým podél vešly a zbývá jak píše Sybokcz prakticky jediná možnost a sice VR6, který se rozměry podobá čtyřválci.
Avatar - iudex
iudex
JJ. Pritom som cítal, ze VR6 z portfólia VW vypadne. Som zvedavý, ako ju nahradia, skepticky sa vsak domnievam, ze iba vyssie prepĺnanými stvorvalcami TFSi.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Volvo do aut s motorem napříč osadilo motor 3,2 s šesti válci v řadě, ale vzhledem k požadavkům na emise, nízkou normovanou spotřebu atd. atd. vidím budoucnost taky spíš v TFSI - třeba ta 195kW verze může VR6 celkem důstoně zastoupit, navíc nový pětiválec v TT-RS má myslím 300 koní. Pak větší šestiválec opravdu nemůže dávat managemetu asi ani ve střední třídě moc smysl.
Avatar - iudex
iudex
Tak v tom patvalci ja vidím celkom budúcnost, a to napriec modelovou paletou VW (napr. Audi by ju mohlo uviest ako revival slávneho patvalca turbo z prvého Audi quattro).
Avatar - white label
white label
I 3,2 FSI u Audi už to má sice pomalu, ale jistě, spočítané...postupně bude z nabídky odcházet...
Ze "spodu" jej nahradi 2,0TFSI a "shora" 3,0TFSI...
Vi King
Jo, o tom jsem cetl, ale trosku me zarazi, ze v A4 tedy nebude zazehovy sestivalec? 😲 Myslim tedy krome S a RS verze. Jako premiova automobilka by tohle Audi podle me delat nemelo. Ale mozna jsem to nejak blbe pochopil, jestli o tom vis neco vic, tak pls napis.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je takový trend "vše naruby", v prémii NEní ŽÁDNÝ 6ti-válec, v "citrónu" vznětový i zážehový 😄 :yes:
Avatar - white label
white label
Žádný 6válec v prémii? Ale kde že... :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Teď VÁŽNĚ: "Já ten TREND výměny 6ti za 4 chápu (BEZ ironie!), ale já prostě (stará škola) a já RADĚJi a RÁDA vzpomínám na doby kdy byly šestiválce i dvoulitrové - no vlastně 1.8" 😉
PS: Přes VŠECHNY NEsporné KLADY "zmenšeného" MOTORu s vyšším výkonem (já opravdu CHVÁLíM 2.0 T(F)Si) - já pod kapotou RADĚJi stejný/podobný výkon ... se 6ti 😉
to aj mi radsej 6 valec, ale doba je neuprosna.
Stvorvalec nikdy nebude mat tu charizmu sestvalca, ja milujem zvuk sestvalcov, ale este radsej osemvalcov a dvanast ani nehovorim.
Aj taky patvalcek je ine kafe ako stvorvalcek. 😉
to som zobral ako vtip. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Když ono to je VTIP jen "napůl" - doslova 😉
dnes mi to uz nejak nemysli. 😢
Avatar - white label
white label
Ale myslí...jen přečti Vi Kinga 22:54 + mou reakci na to...
no uz sa to vylepsilo. :yes:
Avatar - white label
white label
Myslím, že kompresorový 3,0 TFSI bude v různých výkonových variantách nahrazovat atm. 3,2FSI jako třeba u nyní u A6Allroad.
Běžná A6 je už také bez 3,2FSI, ale má ještě 2,8FSI...
Vi King
Aha. Takze do A4 daji 3.0TFSI i do bezne verze, ale s nizsim vykonem nez v S verzi, chapu spravne? A dik za info 😉
Avatar - white label
white label
Do A4 ještě nevímm... A4Allroad zatím benzinový 6válec
v nabídce nemá, stejně jako třeba Q5...
Do A4 spíš daji ten 2,8FSI, nebo jak píšeš ten 3,0 TFSI, případně oba (asi spíš ne)...
webpaja
Jak se toci reklama 😉 hosi se nechali nachytat na svestkach!

[odkaz]
Avatar - Andromeda
Andromeda
😉 :yes:
webpaja
Souhlas, vypada moc hezky, po preslapu X3 to bude to prave orechove a navic s moznosti fungovat jen se zadnim nahonem. 😉
Avatar - white label
white label
...vypadá moc hezky...?! Dyť je to zase řádně "šmrnclé"
hyundaismem jako celá řada 1... :no: :-!
no tie zadne partie veru nevyzeraju na BMW. :yes:
webpaja
Myslim, ze I30 prislo po BMW1, ale to je pro me spolu s X3 nejosklivejsim soucasnym BMW s BMW6 v zadech...
jossalito
Mě se to tedy až taky moc tedy nelíbí. 😄
Avatar - Pierro
Pierro
nelži!!! :-!
jossalito
Sakra, jsem odhalen! :😉
Avatar - Pierro
Pierro
:yes: 😉
webpaja
btw.: dluzim SZ se zazitky, ale je jich hodne, takze si radsi necham cas, at to za neco stoji 😄 . Co Ty tu v tuto na Tebe netradicni hodinu?
Avatar - jazva
jazva
to je hnus, velebnosti! 8-s
Avatar - Pierro
Pierro
klud kámo, kde má matelko hračky už vieš a kde stará Blažková handry tiež... >😒]
Avatar - jazva
jazva
ale choď, ty prde! keď nevidíš cez oči, tak si ich vypichni... >😒] 😉
Avatar - Pierro
Pierro
doktora na teba ty jeden tupec tupí... >😒]
Avatar - jazva
jazva
>😁
webpaja
Rekl bych, ze tohle se zrovna povedlo 😄
Avatar - T613
T613
:yes: souhlas
Avatar - white label
white label
taky souhlas...tatro...
jossalito
Můžu se přidat? 😄
Avatar - Pierro
Pierro
nesmíš.... 8-s >😒]
jossalito
Já se chci začlenit do kolektivu! >😁
Avatar - jazva
jazva
a zase klameš! >😒]
jossalito
Do háje zelenýho, infiltrace se nezdařila, musím na to od lesa! :-! >😁

PS: O Canada! Our home and native land! >😁
Avatar - jazva
jazva
ďalej to už nevieš? >😁
Avatar - Pierro
Pierro
co kanadský študáci a jejich žlutej stodvaciáš??? 😉
jossalito
Kanada je u nás v kurzu >😁 :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
to si piš... >😁 😉
Avatar - Plautus
Plautus
silno si držal palce Kanade...já tvojho ciáša!!
no ale tí Nemci, tí prémioví Nemci, nechajú sa oblbnúť francúzskym šarmom...to mi je vec >😁 8-s
Avatar - white label
white label
Tak to si určitě blíž než webpaja... ;-\ 😉
webpaja
Asi jsem nevkusny, ale ja s tim nemam problem. Zase na druhou stranu pro vetsinu libiva Q5 na me pusobi opuchle a nevzhledne.
Avatar - jazva
jazva
mne sa ani tá Q5 vôbec nepáči. Hlavne ten zadok... 8-s
webpaja
Beztvary predek neni taky zadna slava, je to jedno z tech aut, ktere kdyby jsi mel po pameti nakreslit, netrefis ho... 😄
Avatar - jazva
jazva
čo si pamätám tak som ho zatiaľ videl iba raz a aj to na parkovisku. Ale predpokladám, že som ho videl už aj na ceste, len som si ho nevšimol. Mne na tom "zadku" hlavne vadí to, že je akoby poskladaný z dvoch rôznych áut. Tá hrozná hrana na zadných dverách! 8-s na fotkách to tak nekričalo, ale v reále... :no:
webpaja
Ja jsem se i vezl a urcite mam podstatne radsi A4 Allroad.
Avatar - jazva
jazva
včera som stál v kolóne cca 20 min. za Tiguanom. Celú tú dobu som sa snažil prísť na to, čo na tom ten GTI vidí pekného. Detto BMW X3, Audi Q5 a pod. Nejak mi tie malé SUV-čka (hlavne UE - produkcia, JAP sú na tom lepšie z môjho pohľadu) nejdú do hlavy. Asi nemám to správne woko. 😉
ja osobne vobec moc nechapem zmysel tychto malych SUV.
Ci si sadnes do tej istej platformy, ale v kombiku, v priestore nie je rozdiel, jazdne vlastnosti ma ovela lepsie kombik, kufor ma lepsie rozmerove rozlozenie v kombiku, designovo je krajsi kombik, spotrebu ma mansiu kombik, stvorkolka kombik zvladne to iste co male SUV, DYNAMIKA je lepsia v kombiku.Suma sumarum pre mna su tieto male SUV, len modny vystrelok. :no:
Avatar - white label
white label
V podstatě jako většina SUV, jezdící výhradně po asfaltu, vůbec...
Avatar - jazva
jazva
úplne súhlasím! :yes:
Avatar - iudex
iudex
Úplný súhlas. Mozno by som nasiel jedinú výhodu: kompaktnejsie rozmery a vyssí posed ulahcujú manévrovanie.
no ale to su vyhody pre baby, nie pre nas chlapov. 😄
Avatar - iudex
iudex
A aj to nie pre kazdú. Moja polovicka by napríklad uprednostnila kombi pred MPV ci SUV 😄
Avatar - white label
white label
kompaktnější rozměry...? A4All vs Q5 a hlavně
Q7 vs A6All...neřekl bych
no musim zase s tebou suhlasit.
A taktiez BMW3 verzus X3 a taktiez C klasse verzus GLK a este by som mohol dalej menovat, ale to sa mi uz nechce.
Avatar - iudex
iudex
Neplatí to samozrejme absolútne, ale napr. Kuga je kratsia ako Focus combi... a mozno i iné autá, postavené na rovnakej platforme (predsalen kombíky majú dlhsí zadný previs).
Avatar - white label
white label
To jo, ale auto "nemá" jen délku...
webpaja
To nemaji ani leckteri prodejci VW 😉 . To auto se hodi jen pro zenskou, kdyby nesundali cenu, tak by bylo jeste hur.
Avatar - jazva
jazva
ahá! tak preto som ich tu aj začal vídať... Pred nedávnom som tu písal, že som musel ísť až do rakúska, aby som to čudo stretol na ceste a potom ako keby sa tu s nimi vrece roztrhlo... tak už to chápem. 😉
Avatar - white label
white label
Tak to každopádně, stejně jako Q7 vs A6Allroad...
Avatar - white label
white label
Q5 není také žádná designová bomba, ale tohle je ještě o dva levely níž...
Avatar - jazva
jazva
nj, možno to ale bude len tou fotkou. nechajme to na reál dojmy. zatiaľ však :no:
Avatar - Plautus
Plautus
...nemá na zadok starej Blažkovej >😒]
Avatar - T613
T613
Q5 vypadá na fotkách dobře, ale při střetu s realitou je to přesně tak jak jsi popsal.
Avatar - white label
white label
Ten špatný zadek je zbytečně hodně převzatý z Q7...
Mohli se poučit a ne tu chybu znovu u Q5 zopakovat...
Avatar - T613
T613
jenže to by nebylo Audi, které jde cestou neviditelné evoluce. Sakra Viking nás rozcupuje >😒]
Avatar - Ricardo
Ricardo
Design té X1 mě vůbec nepřekvapuje, spíš mě překvapuje, že k natáčení používají E38 😄 >😁 :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
ricardo mě už dneska nepřekvapí vůbec nic... >😒]
Avatar - Ricardo
Ricardo
Jo šetří se tak jako služebáky mají e😜onáty z firemního muzea >😁
Je nižšia.
No, mohlo to dopadnout hůř 😄
Ale vypadá dobře.
Tak nečudujem sa. Niekto kto miluje Vel Satis predsa nemôže na ikonu SUV povedať nič len to, že: mohlo to byť horšie, ale je to dobré". :no:
Prosím Tě, jaké SUV je pro Tebe ikonou? >😁

Jasnou ikonou mezi SUV je Toyota RAV4.
Avatar - white label
white label
Tady je to dneska samý vtip... >😒] >😁
teda to som sa pobavil. >😁
Avatar - white label
white label
Jo, jo... jsou ikony, ale nad nimi dokonce ještě "jasné" ikony... :-! >😁 >😁
A kdo je podle Tebe ikonou mezi SUV? Ty ikono? >😁
Avatar - white label
white label
S ikonama to máš těžké... a zvlášť
v takové "pokroucené", "univerzální" a vícevelikostní kategori...
Jednoduše ale vím, že zrovna RAV4 to "jasně" určitě není...
Možná nebylo označení "ikonou" u RAV4 to pravé, ale bývá považována za zakladatele segmentu. A přinejmenším za velmi významného hráče na tomto poli.
no ale ta doba je uz davno prec. :no:
Založení segmentu je neměnné, bez ohledu na dobu (ale ty jsi asi myslel významnost modelu)

... ale jestli ji nezaložila, tak kdo tedy? (myslím tím ryzí kategorii SUV).
no mozno na zaciatku to este vyzeralo na kategoriu, ktora je ryzi a vtedy to naozaj bola Ravka, ktora tomu dala nejaky smer ale doba sa zmenila a Ravka akosik zaspala dobu a nevie sa prisposobit novemu trendu.
Ale její udání tónu bysme jí neměli upřít...
suhlasim, udala ton, ale dnes je ten ton uplne odlisny od pociatocneho.
Časy se mění 😄
Avatar - white label
white label
Významný hráč své kategorie...,nebo jasná ikona...cítíš sám ten rozdíl, ne... 😉
Samozřejmě, že je v tom rozdíl. Ale koho považuješ ty za ikonu mezi SUV?
Avatar - white label
white label
Už jsem ti psal, že je to těžké...
Chtělo by to podkategorie - velikostní, cenové, nebo kategorie s akcenty na schopnosti v určitém terénu, nebo naopak spíš zaměření na "asfalt"...
Ale svým způsobem např. X5...
Tak dejme tomu, že bychom si to rozdělili na ta kompaktnější (Tiguan, Kuga, Koleos...) a ta velká, luxusní (X5, Q7...). Bez ohledu na cenu a filosofii modelu.
No to tiez tak uplne nesedi, lebo Q7 uz treba porovnavat viac menej s GL.
Nepremiovy maly jednoznacne Tiguan.
Premia mala tam je to skor na prioritach klientov, tam nie su velke rozdiely.
Premia velka tam je to tiez o prioritach klientov, taktiez ide o kvalitne auta, to je velmi tazke takto rozhodnut o ikone, podla mna je to v tejto kategorii upln e nemozne.
Aha, Tiguan. >😁 >😁 :yes: Auto, ktoré svet pozná 2 roky a už stihlo stať sa ikonou. >😁 :no:
nie ikona, to urcite nie, ved ako pisem dole v tejto kategorii ani nemozno hovorit o ikone, ale touran je jednoznacne dnes najvyvazenejsie auto tejto triedy a ponuka jednoznacne najviac k cene.
:yes:
webpaja
Tak Tiguan, nebo Touran? Uprimne mezi malymi SUV se tezko hleda favorit...

Tiguan je nepovedena karikatura hezkeho Touaregu, Kuga je trochu kolotocarska, Koleos je...no nepovedeny. P3008 ma krasny vnitrek, ktery francouzi museli vyvazit nevzhlednym exterierem, aby se snad prilis neprodaval, snad opravdu jen RAVka, ale ta uz ma sva leta a je to znat.
samozrejme tiguan, chybicka sa stala. 😉
webpaja
Samozrejme Tiguan ne 😄
V mém, výše uvedeném, příspěvku jsem nepopisoval mé ikony, to v žádném případě! jen jsem udával příklady zástupců jednotlivých segmentů.
Avatar - white label
white label
Jak jsem psal, je to těžké a u SUV je to ještě více o osobních prioritách než jinde...
Podle mně je nejlepší rozhodnutí, vybírat někde jinde... 😉
presne tak, ja si myslim, ze v tejto tazko specifikovatelnej kategorii ani nemozno hovorit o nejakek ikone, to sa proste neda.
Tak co se týče mě, nemám oteklá SUV příliš v lásce. Já radši tzv. SUC ve stylu X6 (kdybych si měl nutně vybrat mezi SUV).
Avatar - white label
white label
Mezi SUV sis nakonec vybral SUC...? Necítíš tady menší rozpor... 😉
No, SUC je vlastně v kategorii SUV. Je to takový poddruh SUV 😉
Avatar - white label
white label
Vím, ale i tak...
Navíc celý ten segment (SUV) je ještě na nějaké jasné "ikony" relativně "mladý"...
Jistě. To označení ikonou nebylo možná to pravé. Lépe by bylo říci "průkopníkem"...
Jasné že je. Veď je to prvé SUV po Cherokee.
Vi King
Neni zakladatelem segmentu Honda CR-V? Ne ze bych chtel nejak pochybvoat, moje znalosti nejsou nijak extra siroke, ale spis se mi jako zakladatel SUV vybavi CR-V. Ale co se koukam, tak se zacala obe auta vyrabet v roce 1996, tak to bude asi tak nejak nastejno.
Avatar - white label
white label
A co třeba Lada Niva... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Niva? Z té je dobrá omáčka na špagety, ale auto? 😉
PS: A co Subaru Forester a Suzuki (Grand) Vitara? Ty se vyrábějí již také (asi tak) "1000" let.. 😄
Dobrou 😉
Vi King
No Niva je podle me spis cisty off-road. Ale jako nic nenamitam, zalezi taky asi na tom, kdo se na to z jakeho uhlu pohledu diva. Ja si opravdu se svymi znalostmi netroufam tvrdit, co je zakladatelem segmentu, o kterem se zde bavime. Jen jak jsem celt Avantimuv prizpevek, tak jsem chtel pridat takovou otazku do diskuze, ze jestli anhodou ne treba CR-V 😉
white presne toto som mu chcel odpisat.
Musime zacat vazne uvazovat nad tou nasou spolupracou. 😄
Avatar - white label
white label
Už jsem se ptal v tiskárne... (v tlačiarni? ;-\ ). >😁
>😁 >😁 Určite. Vel Satis je odborníkmi chválené auto, Avantime je revolučnejšie auto než Citreon DS, Avantime je dokonca najodvážnejšie sériový návrh v dejinách ľudstva, Renault Clio je lepšie auto nže ASTON MARTIN DB9, lebo za menšiu cenu je rovnako rýchle, BMW s Mercedesom-Benz je pre sebranku kdežto RENAULT pre vytríbnených ľudí, Mercedes-Benz má v interiéry hnusné bakeliťáky, a Renault oproti nemu ušľachtilé a luxusné no a -TOYOTA RAV4 je väčšia dizajnová ikona ako SUV od BMW. >😁 >😁 :yes:
Tak už toho mám dost! To si vyprošuji, obviňovat mě za něco, co jsem nikdy neřekl.

Tak NAPOSLEDY😒br />
- Nikdy bych se nesnížil k poznatku, že je Clio lepší, než DB9. Kde bereš takové žvejky???

- to s těmi materiály je naprosto vytržené z kontextu (takto upravených poznatků je tu více)- Pouze jsem konstatoval, že speciální verze Mercedesu E měla velmi lacinou imitaci dřeva (která vedle pravého dřeva ve Vel Satisu vypadala směšně).

- Kde tvrdím, že je RAV4 větší designová ikona, než BMW? Kdybys měl alespoň průměrné IQ, tak by Ti docvaklo, že to nesměřovalo k designu, ale k modelu obecně. Ano, myslím si, že je Toyota RAV4 jedna z ikon segmentu SUV.

Povedlo se Ti mě vytočit do nevídaných výšin :no:
Avatar - white label
white label
Klid, neber to tak vážně a vem si raději příklad z mých posledních vyrovnaných reakcí tady na 507...
Mně osobně 507 určitě "vytočit" nemůže... 😉
Rád bych byl klidný, kdyby to bylo poprvé 😉
Avatar - T613
T613
ufidíme a píši si 😉
to je 507, u neho nevies kedy hovori vazne a kedy trepe, to si musis na neho zvyknut, mne to tiez chvilu trvalo. 😉
Prekrásne auto. :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
páči??
Avatar - jazva
jazva
je to proste grc... >😒] 😉
Avatar - white label
white label
grc...,hrc...,prc... 8-s :😉
Avatar - jazva
jazva
:yes:
Grc sú tieto tvoje príspevky o tom, že nové BMW je grc.
No a?
Avatar - white label
white label
Myslíš to s tou kamerou...? :-!
Avatar - jazva
jazva
>😒] >😁
To je krásne. :yes:
Avatar - white label
white label
Tak to jo .... :-!
A prekrásne je X1. :yes: :yes:
ronick
:yes: >😒]
webpaja
V tomto pripade se jedna jen o maluvky, uvidime, na kolik se kluci z leftlanenews ve finale seknou...

Dinare, kdy vyjede, nevis, zda by mohla vypadat prave takto?

[odkaz]%3A%2F%2Fphot…
Avatar - iudex
iudex
No ja by som povedal, ze vyzerá velmi "produkcieschopne". Vidiet tam jasné dizajnové prvky posledných produkcných modelov (7. rad) i stúdií (crossover s twindoorom) BMW.
webpaja
Predek je jasny, zadni svetla taky a profil je klasicke BMW, uvidime, zda Dinar nebude vedet vic, ale mohlo by to byt verne 😄
Avatar - Pierro
Pierro
tak hoši, o supa od abrexu, kdo se s tímhle drzkem z nás sveze první.. 😉
webpaja
Me uz pozvanky od BMW nechodi... ak se u nas bojuje o klienty 😉
Avatar - Pierro
Pierro
ale jinak myslím že takto v reálu bude nová 5-er klassa vypadat... 😄
NEBUDE!
Avatar - Pierro
Pierro
máš lepší obrázok?? Pošli! 😉
TU JE😒br /> [odkaz]
Avatar - white label
white label
To je ten lepší obrázek!?! ;-\ 8-s :😉 >😒] >😁
Čo sa chcechníš jak blbeček? Vidieť tu predok, predné svetlá. Alebo je lepšie, ak je auto síce nie v dole v tieni, ale maskované. Pritom, tu to dôležité, čiže svetlá a maska chladiča, to je vidieť.
Avatar - white label
white label
Takže to ani nebyl vtip...! 8-s :😉 >😒] >😁
Neviem o čom hovoríš? Nemyslel som si to o tebe, ale ty budeš skutočne veľmi hlúpy...
Avatar - white label
white label
Že nevíš o čem je řeč...? Ještě sis nezvykl...?
Od tebe je to hodnocení možná spíš lichotka... 😉 :😉 >😁
Ale mohol by si mi to vysvetliť.
Avatar - white label
white label
Nejsem tady sám, kdo to považoval spíš za vtip...a číst umíš...
A prečo?
Avatar - Pierro
Pierro
Preto... >😒]
Avatar - marek.g
marek.g
>😒] to se povedlo.dobrý vtip :yes:
Čo je na tom vtip?
Avatar - white label
white label
To auto na tvém odkazu vypadá zepředu úplně stejně, jak na původním "webpajovém" odkazu...jen kvalita fotky je úplně jinde...
Dobré ráno...
😉 :😉
Avatar - marek.g
marek.g
no,že tenhle obrázek je lepší než ty nahoře :-! p.s takhle vidím každého Bawora když si vyndám čočky.mám 6 dpt >😒]
webpaja
Asi jsem trouba, ale ja moc odlisnosti mezi obrazkem c. 3 a oficialni, lec trochu necitelnou fotkou popravde nevidim, snad jen v cleneni nasavacich otvoru predniho narazniku, ale to je spis instinktivne 😉
Predom už bol zverejnený oficialne, s týmto sa nezhoduje.
webpaja
Ten oficialni uz zname, probehl na WCF, ale na nem neni patrna budouci "plasticnost" predku vozu.
To teda je. Čo je to WFC?
webpaja
Nebudu se hadat, jestli umis odhadnout lomy a krivky pouze z celniho pohledu, tak mas dar, ktery vetsina lidi nema 😄 A gratuluji!

WCF=worldcarfans
simson33
No pokud tuhle V6-ku dali do EOSe, který má motorový prostor a přední část podvozku naprosto identickou s VW Golf tak se možná dočkáme i R36-ky, protože pokud EOS tak proč ne GOLF??!!
Avatar - jazva
jazva
a prečo Ceed, keĎ je tu Octavia??? >😒] 😉
Avatar - iudex
iudex
Technicky to samozrejme ide. Otázka je, ci je to dnes "politicky korektné" >😒]
VW GOLF R už nikdy nedostane šesťvalec.
mne sa lubi, ze clanok je o hruskach a my si tu kecame o niecom uplne inom, ale podstatne je, ze sa bavime o com chceme. 😉
webpaja
No, jo, kdyz na auto.cz nesmi kvuli copyrightu zverejnit, tak co delat? 😄
Avatar - T613
T613
ty si tu nový, že jo 😉
az tak novy teda urcite nie, citam to tu uz roky, ale reagovat som zacal asi tak pred pol rokom, ked uz som sa nevedel na niektore prispevky pozerat. >😒]
Avatar - iudex
iudex
To uz je skor pravidlo ako výnimka 😉