Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Motory Volvo Drive-E: První jízdní dojmy

Švédští avantgardisté tvrdí, že o počet válců už nejde. Jaký atribut prémiovosti nám místo toho nabídnou?
Zpět na článek
Avatar - KANKUNEN
8. 10. 2013 12:54
Re: Čas ukáže?
a něco navíc, ohřeješ se na křižovatce. [odkaz]
Avatar - WinDiesel
8. 10. 2013 12:34
Re: Čas ukáže?
Kuš babo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - KANKUNEN
8. 10. 2013 12:58
Bláboly o akustice
U Mazdy je diesel pod kapotoum jasně poznat, takže to bude znát i Volva. Škoda že nepoladili tak dokonale pětiválec. K čemu prémiové auto bez prémiového motoru.
Avatar - peV
8. 10. 2013 21:11
Re: Skvělý článek!
Jak píše Webpaja, v mem případě Švédsko: 360SEK je základ a pak každy gram CO2 nad 117 stojí 20SEK a pak ještě trest za diesel je výsledná suma SEK x 2.33. V případe pětihrnku v XC70 skoro 4000SEK ročně. To se pak nelze divit, že volvo drive a třeba skoda greenline tu frčej. A tak je to ve spoustě zemí a každý rok cena stoupá. A vysledek? Stejně všichni jezdí, jak potřebujou akorát to holt stojí peníze a snižuje koupěschopnost...
8. 10. 2013 19:35
Re: Skvělý článek!
V některých státech jsou emisem právě měřítkem pro daň.
Avatar - šmoula nešika
8. 10. 2013 19:22
Re: Skvělý článek!
A co má společného silniční daň s emisemi?
8. 10. 2013 19:19
Re: atribut premiovosti?
Ty mě vždycky pobavíš... >:D :yes:
Avatar - Ada je zase tady
8. 10. 2013 18:49
Re: atribut premiovosti?
Zato existuje korejska podpremia... :no:
Avatar - peV
8. 10. 2013 18:42
Skvělý článek!
Autor článkem potvrzuje, že aby mohl člověk něco ohodnotit (otestovat) musí mít znalosti, které umožní soustředit se na to podstatné, nové, odlišné. Nevzdychá zbytečně nad současným trendem ekobláznovství a - zdá se - objektivně popisuje své poznatky a dojmy. Kéž by takto vypadaly všechny články zde na webu! Nehledě na solidní literární úroveň. Rozhodně nejde o opsanou technickou specifikaci, či univerzální blábolení na dané téma (UHO - zdravím Dinara). Jen jednu věc musím vytknout: seveřani, a v první řadě Švédi, rozhodně nejsou "seversky přímí", ba právě naopak. Čili Anette Olofsson je spíš světlou výjimkou :-)

"BRAVO" autor!

Ad nové motory - doba si to žádá, já spokojeně zůstávám u svého, ještě mladého a nezajetého, pětiválu. Jen těch 99g CO2 na km bych při placení silniční daně velmi ocenil :-|
8. 10. 2013 16:51
Re: atribut premiovosti?
No ja ti nevim, ale ty auta BMW M5, Audi RS6 a meda CL i SL, tam se hraje hlavne na vykony a tim padem jsou ty auta zatezovana podstatne vic nez nejaka Skoda nebo Kia s 1,6. Jsou na ne kladeny uplne jine naroky nez na normalni auto a obcas to i znamena ze se, bohuzel, objevuji vice v servisech.
Avatar - Julča
8. 10. 2013 11:01
Čas ukáže?
Doufám že to nebude dva kroky vpřed, jeden vzad!? To už tady někde bylo? :-!
Avatar - 3_diamanty
8. 10. 2013 14:45
atribut premiovosti?
ziadna premia neexistuje... ;-)

su len lacnejsie a potom predrazene auta... zvacsa medzi nimi nie je rozdiel ani v kvalite ani v zarukach ani v priestorovej ponuke ani v lepsom servise... len v cene....

a premiove su akurat ceny za opravy... premiove auto = premiove poruchy a spolahlivost ja tu zvacsa mizernejsia ako v dacii:
[odkaz]

smejem sa na tom, ludia su uz zblbnuti a rozmyslaju nie svojou hlavou ale podliehaju tlaku okolia ... to je skoda... drahe auta totiz tazia prave z fanatizmu beznych ludi a ich tuzbe mat "akoze nieco viac"

zlati japonci a korejci...... dobra kvalitka a spolahlivost za serioznu cenu :yes:
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
8. 10. 2013 11:42
Re: Čas ukáže?
tybláho to je keců kvůli jednomu spalováku s trumpetou - hlavní je aby to jelo přeci !! Serpetičky kolem jsou samý nesmysly, heleďte tuhle nemoc vyléčí ELEKTROMOBIL !! [odkaz] Ten totiž neřeší těch milión nesmyslných hejbátek jako má spalovák a elektronická trumpeta vám v něm nasimuluje porsche férko či libo ladusamaru naco si vzpomenete no problemo ;-) >:D