Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Motory Volvo Drive-E: První jízdní dojmy

13 komentářů

Avatar - Julča
Julča
Doufám že to nebude dva kroky vpřed, jeden vzad!? To už tady někde bylo? :-!
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
tybláho to je keců kvůli jednomu spalováku s trumpetou - hlavní je aby to jelo přeci !! Serpetičky kolem jsou samý nesmysly, heleďte tuhle nemoc vyléčí ELEKTROMOBIL !! [odkaz] Ten totiž neřeší těch milión nesmyslných hejbátek jako má spalovák a elektronická trumpeta vám v něm nasimuluje porsche férko či libo ladusamaru naco si vzpomenete no problemo 😉 >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Kuš babo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
a něco navíc, ohřeješ se na křižovatce. [odkaz]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
U Mazdy je diesel pod kapotoum jasně poznat, takže to bude znát i Volva. Škoda že nepoladili tak dokonale pětiválec. K čemu prémiové auto bez prémiového motoru.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ziadna premia neexistuje... 😉

su len lacnejsie a potom predrazene auta... zvacsa medzi nimi nie je rozdiel ani v kvalite ani v zarukach ani v priestorovej ponuke ani v lepsom servise... len v cene....

a premiove su akurat ceny za opravy... premiove auto = premiove poruchy a spolahlivost ja tu zvacsa mizernejsia ako v dacii:
[odkaz]

smejem sa na tom, ludia su uz zblbnuti a rozmyslaju nie svojou hlavou ale podliehaju tlaku okolia ... to je skoda... drahe auta totiz tazia prave z fanatizmu beznych ludi a ich tuzbe mat "akoze nieco viac"

zlati japonci a korejci...... dobra kvalitka a spolahlivost za serioznu cenu :yes:
Vencator
No ja ti nevim, ale ty auta BMW M5, Audi RS6 a meda CL i SL, tam se hraje hlavne na vykony a tim padem jsou ty auta zatezovana podstatne vic nez nejaka Skoda nebo Kia s 1,6. Jsou na ne kladeny uplne jine naroky nez na normalni auto a obcas to i znamena ze se, bohuzel, objevuji vice v servisech.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Zato existuje korejska podpremia... :no:
Xawier
Ty mě vždycky pobavíš... >😁 :yes:
Avatar - peV
peV
Autor článkem potvrzuje, že aby mohl člověk něco ohodnotit (otestovat) musí mít znalosti, které umožní soustředit se na to podstatné, nové, odlišné. Nevzdychá zbytečně nad současným trendem ekobláznovství a - zdá se - objektivně popisuje své poznatky a dojmy. Kéž by takto vypadaly všechny články zde na webu! Nehledě na solidní literární úroveň. Rozhodně nejde o opsanou technickou specifikaci, či univerzální blábolení na dané téma (UHO - zdravím Dinara). Jen jednu věc musím vytknout: seveřani, a v první řadě Švédi, rozhodně nejsou "seversky přímí", ba právě naopak. Čili Anette Olofsson je spíš světlou výjimkou 😄

"BRAVO" autor!

Ad nové motory - doba si to žádá, já spokojeně zůstávám u svého, ještě mladého a nezajetého, pětiválu. Jen těch 99g CO2 na km bych při placení silniční daně velmi ocenil 😐
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
A co má společného silniční daň s emisemi?
webpaja
V některých státech jsou emisem právě měřítkem pro daň.
Avatar - peV
peV
Jak píše Webpaja, v mem případě Švédsko: 360SEK je základ a pak každy gram CO2 nad 117 stojí 20SEK a pak ještě trest za diesel je výsledná suma SEK x 2.33. V případe pětihrnku v XC70 skoro 4000SEK ročně. To se pak nelze divit, že volvo drive a třeba skoda greenline tu frčej. A tak je to ve spoustě zemí a každý rok cena stoupá. A vysledek? Stejně všichni jezdí, jak potřebujou akorát to holt stojí peníze a snižuje koupěschopnost...