Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai Genesis Coupe 3.8 V6 – Kladivo na 370Z

Atmosférické šestiválce mají na kahánku, ale několik jich ještě srdnatě bojuje. Vyzkoušeli jsme jeden takový: Hyundai Genesis V6 s automatickou osmistupňovou převodovkou.
Zpět na článek
11. 10. 2013 09:21
Odfláknutá "recenze"
Neuvěřitelně odfláknutá recenze. A vrchol všeho je ukazatel natlakování turba u atmosferického motoru. Copak píšou za označení na těch přídavných budíkách, kolego? Jak dlouho jste to testovali? Půl dne? Nebo jen dokud jste nevyjeli plnou nádrž od importéra a pak hned vrátit? FUJ!
11. 10. 2013 12:43
Re: Milionové auto...
Proč to komentuješ zrovna ty?
11. 10. 2013 15:17
Re: Milionové auto...
To, co jsi mu napsal, naprosto perfektně sedí na tebe.

On, totiž umí, narozdíl od tebe, psát minimálně bez chyb. U tebe je ostatně pravidlem, že 85% tvých příspěvků jsou naprosté hovadiny, které se tak v čase ukazují a ty se k nim poté již nemáš odvahu vracet, vyjadřovat, či je obhajovat. :no:
Avatar - Enthusiastic.driver
11. 10. 2013 09:16
WTF?
Budík tlaku turbodmychadla? U 3.8 V6? Cože jste to testovali?

A to jste jako ani nevypnuli ESP? 8-s Těžko se pak divit pouhým *** :no:
Avatar - Vranis
11. 10. 2013 09:13
Mam dojem
, ze toto auto by si zasluzilo trochu komplexnejsi a podrobnejsi test
Avatar - Katikakus
11. 10. 2013 16:37
Re: Milionové auto...
Aniz bych se toppera nejak zastaval - z tvych ust tahle kritika vyzniva opravdu extremne komicky, jelitko! >:D
Avatar - strýček BOB
11. 10. 2013 11:02
Milionové auto...
Nyní již není za necellých třista tisíc, ale za 985.990 Kč :-) Kupce si neumím dost dobře představit. Pár jich bude jezdit jako předváděčky, pár jich rozdají čutálistům a šmytec, představení skončilo. Pří čtení testu mám dojem, že stran podvozku byl testér ještě hodný. Stran interiéru si každý udělá obrázek sám. Líbí se mi to kolo od kormidla místo volantu a vhodně zvolená barva koženky sedadel. Nemělo 3.8V6 GDI už Mitsu v Pajeru? >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
11. 10. 2013 10:14
Re: trosku neferove je u kupatka
Auto má slabin povícero - jako celek moc nedává smysl, na GT je příiš obhroublé a kola na dálnici moc hučí. Na sporťák je příliš těžké a nepřesné. Interiér, který kavlitou působí hůře, než u i30 za třetinovou cenu, je takový ukázkový vlastenec. Nicméně, jak píšu níže, nějakou záhadou se mi to přesto strašně líbí..

A průser pro Hyundai má jméno 370Z! za stejnou cenu to je objektivně zřejmě lepší auto.
Z Evropy k tomu má nejblíž asi C Coupé. RCZ R je úplně něco jiného.
Avatar - 3_diamanty
11. 10. 2013 09:36
Re: Mam dojem
ja som sklamany ze nerobia aj video testy aut... kedysi tu bola taka relacia na auto cz - road look alebo tak nejako sa to volalo a tam boli aj videotesty ... velka skoda ze clovek stejne vsetko musi hladat inde lebo video povie vzdy ovela viac

tu je jedna chutovka na genesisa: [odkaz] amici ho proste zeru ale rozhodne to nie je nahoda, zle auto by predsa nemohlo byt uspesne

hyundai :yes: ;-) :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
11. 10. 2013 10:07
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
"Na počátku stvořil bůh nebe a zemi... " ...a já doplním, že na počátku Hyundai stvořil Genesis... Že plácám kraviny? Ale kdeže. Genesis předznamenal skutečný počátek. Počátek konkurenceschopných Hyundai. Genesis v roce 2008 ukončil éru tragických Poníků, Lanter a Sonát. Genesis - klasické GT kupé - byl takovým krásným ztělesněním toho, že lowendových náhražek automobilů už bylo dost. A myslím, že se všichni shodneme, že následující generace "i" Hyundaiů už představuje pro většinu mainstreamových evropských automobilek skutečnou konkurenci...

A co samotný Genesis? Facelift mu dodal šmrnc, ztratil ten přespříliš korejský výraz, motory posílily do velmi sympatických výšin a ty žábra na kapotě jsou dle mého názoru designová třešnička . Jen ten interiér vypadá, že je stále vyroben z těch stejných plastových výlisků jako předFL verze...

Spásou a zároveň prokletím Genesise je jeho oldskůlový charakter. Motor už sice zakrývá kus impotentní umělé hmoty (ten "binec" u předfejsliftu byl boží), ale podle všeho to je pořád ten obhroublý staromilec. Zdaleka nedosahuje kultivovanosti A5 nebo rychlosti 370Z, jenže všechno v něm si s řidičem tak krásně povídá, až to navozuje pocit čehosi živého. Motor hezky reaguje na plyn, řízení neuráží, spojka u manuální verze zatěžuje levé lýtko, kola vám na dálnici dávají vědět, že se stále válejí po silnici :-) No a pokud člověk vyslyší volání toho čudlíku vlevo pod volantem "ZMÁČKNI MĚ!", tak se projeví pravá neotesaná duše Genesise, která trýzní pryže na zadních kolech a dává tomu dědkovskému kupé ten pravý obhroublý projev. Schopnost blížit se k obrubníkům bokem je u tohoto auta excelentní a jakkoliv to všecko dohromady moc nedává smysl, nějakým zvráceným způsobem se to člověku líbí. Genesis není auto měřitelných hodnot, ale neměřitelných prožitků...

A za to nevypnuté ESP, které bere autu duši, si tento test zkrátka zaslouží :no:
11. 10. 2013 09:44
Olizovači palubních desek
To mi fakt zvedlo náladu. >:D >:D >:D
Avatar - Vranis
11. 10. 2013 09:32
Re: Mam dojem
Je mi jasne ze nie je problem o Genesise najst viac informacii. Narazam skor na to, ze velky portal ako auto.cz by sa pri testovani tak nevsedneho a ojedineleho auta mohol viac posnazit.
Avatar - 3_diamanty
11. 10. 2013 09:44
trosku neferove je u kupatka
zaradit medzi minusy toto: - malo miesta na zadnych sedadlach

to je ako keby sme pri teste kombiku medzi minus toho auta napisali ze ma : az zbytocne velky kufor .....

test velmi nevysiel.... na automoto.sk je lepsi... kto chce si najde ;-)

auto ako uz tradicne u korejcov... bez slabin a na urovni najlepsich :yes: ... mne by zaujimalo ktory europsky konkurent ak neratam nemecke spickove trio ( mercedes audi bmw ) sa vobec moze postavit tomuto hyundaiu... najblisie k nemu ma mozno peugeot RCZ R ...
11. 10. 2013 17:33
Re: Milionové auto...
Místní okopávač kotníků a samozvaný ochránce korejského pěškáka se ozval... :-! :yes:

V podstatě jsem tipoval, že jestli někdo bude reagovat, budeš to zajisté ty...
Avatar - 3_diamanty
11. 10. 2013 12:26
Re: Milionové auto...
ja zase si neviem dobre predstavit ako pracuje tvoje telo a hlava bez mozgu .... to sa mi zda vacsi brutal... nic v zlom ;-)

skus sa zamerat aj na to aby tvoje prispevky nieco tu aj citelovi dali okrem chlachotania a rypania a buzeracie, zatial sa ti to este nepodarilo... prispevky s IQ na urovni ( slimaka )hlemyzda to je cely nas strycek BLB ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
11. 10. 2013 10:33
Re: trosku neferove je u kupatka
Mi se právě po fejsliftu líbí strašně moc... A předFL bazarovky za 350t považuju za megasuperskvělý kup - rok staré 300 koňové GT za cenu nové Fabie je WIN!
Avatar - 3_diamanty
11. 10. 2013 14:14
pri kazdom dobrom teste
zvykne byt aj nejake to videjko... uz aj na tretotriednom ( oproti europskym pomerom ) slovenskom portali o autach nejake to videjko pri teste nechyba: [odkaz] ... na auto cz je tych testov akosi stale viac ale stale viac su o nicom... bez kuska zaujimavosti, bez iskry bez napadu bez kuska vtipu... skoda ;-\ , asi ten minulotyzdnovy vyzivny koncernovy tyzden redaktorov moc vycerpal ;-)

poprosim vsimnite si rozsah textu pri teste ktory som dal v odkaze ( tomu vravim skutocny test ! ) ... toto mnozstvo textu by v auto.cz vyslo aj na tri testy... to je tak ked kvantita sa preferuje pred kvalitou ... stale tvrdim ze mame lepsie testy .... a aj autoforum cz ma super ale auto cz nestiha.... jednoznacne hraju na kvantitu , kvalita ide bokom a to je skoda....

videorubrika road look TV sa mi kedysi na auto cz pacila... bola vtipna napadita zaujimava a svojim sposobom jedinecna, aj herecky dobre podana ... preco zmizla dodnes nikto nevie ... preco pri testoch nie su videa tiez nikto nevie... le nsame opisane texty .. hlavne ze tu mame 4 testy za tyzden... ja som za to nech je tu jeden test za tyzden ale poriadny a nie 10 a sfusovanych bezne s chybami v tabulkach udajov rozmerov... o com to je... takyto test napisem aj ja bez toho aby som v aute sedel , nechcem vyryvat ....ide o konstruktivnu kritiku a kto z citatelov nevidi kam smeruje kvalita tychto testov tak mi je ho luto... zlate autoforum cz :yes: a automoto.sk :yes:
Avatar - 3_diamanty
11. 10. 2013 14:37
Re: Milionové auto...
s radostou mozes stryceka BLBa okomentovat aj sam... nech sa paci
Avatar - Stephen
11. 10. 2013 10:20
Re: Genesis - 1. kniha Hyundaiova
To se neshodneme! Nevím zda Tvoje hodnocení tragiky Poníků, Lanter a Sonát vychází z osobní zkušenosti, vyčtení z testů nebo jen z pohledu. Že jsou modely generaci "i" konkurencí Evropy se shodneme, skutečně na tuto "úroveň" klesla.
Já s touhle značkou žiju od roku 1998, a ta tragická generace Poníků, Accentů, Lanter a Sonát byla generace naprosto mechanicky spolehlivých aut. Generace "i" je nejen dost vzhledově diskutabilní, ale je prostě nekvalitní. Nebudu se rozepisovat do detailů, ale stručně - za posledních 10 let mi v autoparku u vozů značky HYUNDAI klesl kilometrový proběh z 50.000 km ročně na cca 25.000, počet záručních oprav stoupl z 1,3 opravy za 3 roky na víc jak 2 opravy ročně!
Já chci zpátky původní HYUNDAIe, které byly možná poněkud nevzhledné, ale spolehlivé a praktické vozy.
Pod zbývající 3 odstavce se však podepisuji ;-) .
11. 10. 2013 10:19
Re: trosku neferove je u kupatka
praveze okrem nemeckej trojky a nissanu konkurencia nie je, RCZ, OPC, RS atd. maju predny nahon
Avatar - pelikoš
11. 10. 2013 17:34
Re: trosku neferove je u kupatka
na určování charizma v nissanu 370 z ty určitě nejsi měřítkem :-!
a to i proto,že ho má o hektar více :-)
Avatar - Emel
11. 10. 2013 13:26
Re: Genesis - 1. kniha Hyundaiova
Hyundai zatím žádné schopné sportovní auto nepostavilo, takže nemyslím, že by konkurence měla nějak zvlášť těžké spaní... teď tedy myslím hlavně na Nissan.
11. 10. 2013 12:25
Re: Fajne brko...
Hyundai je minimalne stejne kvalitni jako Tve uvazovani.
Jak moc to je, necht kazdy posoudi sam. :-)
11. 10. 2013 09:48
Re: WTF?
Opraveno, moje chyba při přípravě článku, omlouvám se.
Avatar - 3_diamanty
11. 10. 2013 19:27
Re: Malo miesta na zadnych sedadlach.... v porovnani s cim??
uplne nezmyselna kritika ... hlavne ked sa jedna o kupatko... ktore si nikto nekupuje na vozenie sa vzadu ;-)

pochop ze je to hyundai... treba nieco napisat aby to nevyzeralo ze je dokonaly ;-) :yes:
Avatar - Ceed
11. 10. 2013 16:44
Re: Milionové auto...
Neurážej nám diskutéra! :no:
Avatar - vabis
12. 10. 2013 00:50
ehm
Design neurazí, ale pravdou je, že i starý Opel Calibra nebo Fiat Coupé jezdí výrazně lépe >:D

PS: když koukám na toho řidiče vpravo, po jízdě má nadělanou v gatích pooořádnou hromadu že 8-s [odkaz] žeby toto byla inspirace pro Šmejdy ať to změní z jůndají na hovnaj ? 8-s
11. 10. 2013 17:37
Re: Milionové auto...
To si měl napsat už o příspěvěk vejš (resp. o dva), nemyslíš???
Avatar - vabis
13. 10. 2013 19:56
Re: ehm
aaa placený diskutér pro Žilinu, hele pokud se domníváš, že to auto je jezdecky ok, tak vystup z Feldy a vyzkoušej něco normálního ;-) A čím jezdím já bys dávno věděl, kdybys byl pozorný čtenář a neviděl jen svoji propagandu.

ps: zrovna Ritmo nemělo ve své době špatné jízdní vlastnosti, co v té době dělala Kia si odpověz sám
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 10. 2013 12:24
Re: genesis
Na com jazdis?
11. 10. 2013 15:07
Re: WTF?
Ve výbavě vám chybí minimálně automatická převodovka. (16+20 není 86)
Avatar - Enthusiastic.driver
11. 10. 2013 10:40
Re: Genesis - 1. kniha Hyundaiova
No, na střední jsme se vozili v tehdejším Accentu. Vevnitř to vypadalo jak v azerbajdžánském JZD, v každé zatáčce to chtělo vyzout pneumatiky, převodovka svou nepřesností konkurovala tehdejším peugeotům - totální lowend pro absilutně nenáročné uživatele. Lantra to samé. No a dnešní i30 a i40 vypadají jako auto, jezdí jako auto a působí jako auto.

Že staré Hyu mohly být relativně mchanicky spolehlivé nepopírám, i když znám i spoustu opačných případů. Že jsou nové Hyu nekvalitní tky nevylučuju - nicméně si myslím, že nebudou příliš vybočovat z obecného průměru...
13. 10. 2013 09:31
Re: ehm
Můžu vědět, o co ta Calibra a Fiat Coupé jezdí lépe?
Najeto mám všechny tři (tu Calibru ve 4x4 a Coupé v LE) a odhlédnuvše od ceny (neboť jak Calibra, tak Coupé se prodávaj už jen jako ojeté vraky) s oběma Genesis vytře podlahu v 2,0 turbo, o V6 nemluvě.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 10. 2013 18:30
Malo miesta na zadnych sedadlach.... v porovnani s cim???
Nuz ja neviem, v titulku je "kladivo na 370Z" a zeby mal Nissan prave prebytok miesta sa povedat neda vsak >:D

Takze je tam malo miesta na porovnatelne GT? Alebo v porovnani s MPV?
11. 10. 2013 15:21
Re: trosku neferove je u kupatka
Nene, tak to přece vůbec není!
Hjondé zajímají poctivě jen noví zákazníci, taktiku prodeje lehce jetých aut za poloviční cenu nechává hjondé těm ostatním, neúspěšným, výrobcům.
A stejně tak pád ceny nemá nic společného s kvalitu, neboť hjondé je nejkvalitnější.
Takže proč, to, kruci, stojí u prodejců rok a více za cenu HB nižší střední a nikdo to nekupuje?

A teď bez srandy: V Genesis 3,8 (starší model) jsem se krátce projel a až na příšerné modré podsvícení na to (za těch tehdejších cca 650 000,- po slevě) nemám kam plivnout.
Avatar - Katikakus
13. 10. 2013 11:13
Re: ehm
vabis, prestan tady placat ty sve nesmysly...
Avatar - Katikakus
12. 10. 2013 08:14
Re: Milionové auto...
Koukam, ze neumis cist. Gratuluji, udelal jsi tady prave ze sebe jeste vetsiho blba nez za jakeho te vsichni maji. >:-[] :yes:
Avatar - petr164
11. 10. 2013 19:17
12 litrů na sto???
Ať se na mne nikdo nezlobí, ale dvanáctilitrová spotřeba je dosažitelná i s osmiválem Northstar a poněkud jiným krouťákem, a starých šestiválcových biturbech od trojzubce ani nemluvě. Z tří a třičtvrtě litru v podčtverci má jít mnohem lepší účinnost trakce než předvádí Hyundai. Dvouturbínové čtyř a šestivály s polovičním až tříčtvrťovým objemem jezdí pod deset "s občasným sprintem a akcelerací" zcela bez problémů, byť konstrukčně mladé teprve čtvrt století... To by v Koreji museli změnit konstrukční myšlení...
Avatar - Magister
11. 10. 2013 10:20
Re: trosku neferove je u kupatka
Souhlas. Hyundai zůstal na půlicesty, navíc chybí bonus v podobě líbivého designu... to auto moc nápadité není. Proto jich u nás i po Evropě člověk moc nevidí
Avatar - 3_diamanty
11. 10. 2013 10:32
Re: trosku neferove je u kupatka
samozreme mas pravdu... auto ma slabin dost.... dokonca uz pohlad na volant mi pride akoby slo o volant z nejakeho stareho getzu [odkaz] ale ono uz asi nema velky vyznam riesit u tohto par rokov konstrukcne stareho auta tieto veci..... pockajme si na novu generaciu a ta uz bude urcite o poznanie aj zvnutra krajsia ... koniec koncov jeho uzemim kde vladne su spojene staty.... a tam nikto plasty neolizuje lebo keby olizovali tie v hyundai tak sa uz davno kazdy otravi ;-) ....

jasne ... to auto nie je bez chyb ale mne sa proste paci a nie preto ze ma logo hyundai.... z tohto auta nieco vyzaruje... akasi charizma, jednoduchy nekonfliktny drsny styl, nie je to ziadna lestenka na ukazaovanie sa pred obchodakmi... to auto ma charoizmu ktoru napriklad v nissane 370 Z az tak necitim a ani v RCZtku.... ale je to len moj pohlad... kazdy mame svoj pohlad
11. 10. 2013 10:27
Fajne brko...
...jak cyp.

Jen to s tyma olizovačema plastů mi nějak hapruje, dyk Hyundai je přece nejkvalitnější kvalitní značka ze všech kvalitativně kvalitních a nic nikdy a nikde nemůže být kvalitnější, než tento nejkvalitnější kva..kva..kvá..kvááá...
13. 10. 2013 09:33
Re: 12 litrů na sto???
Můžeš tohle přeložit: " Z tří a třičtvrtě litru v podčtverci má jít mnohem lepší účinnost trakce" ?
12. 10. 2013 11:50
Re: trosku neferove je u kupatka
No, prave si myslim, ze je o hodne hezci nez Zetko.
Avatar - Stephen
11. 10. 2013 15:16
Re: Genesis - 1. kniha Hyundaiova
Já si pod lowendem představuji něco poněkud jiného, ale to může být o vnímání "zavlečeného" termínu do jazyka českého.
Accent LC byl čistý spotřebák jehož preferencí bylo pohodlí, nikoliv sportovní jízda. Pokud byl na 13, tak to bylo auto hodně měkké, já měl všechna LC na 14 a rozhodně jsem tendence k zouvání nezaznamenal.
Ale srovnání Ácy s Golfem je trochu nefér. Proti Golfu šla v té době Lantra resp. Elantra, Accent konkuroval Polu, když už.
O kvalitě materiálů polemizovat nebudu, ale nejsem lízač plastů, takže mě zajímá jen jestli to vrže nebo ne, u mne nevrzaly ;-) .
Jestli je z i30 GDe vidět hůř, pak by mě zajímalo co je nevidět! Jestliže jsou A sloupky tak široké, skloněné v takovém úhlu a přední sedačka umístěná vůči sloupku v takovém místě, že do levotočivé zatáčky není vůbec vidět a schová se tam autobus, tak je prostě něco blbě! Jsem sice zapřísáhlý odpůrce jakékoliv jiné regulace než té tržní, ale když si vezmu jakými všemi možnými a nemožnými regulemi se konstrukce aut řídí, tak mi nějak uniká, že neexistuje norma, která by ošetřovala výhled z vozidla. Pokud by totiž existovala, a měla hlavu a patu, tak by ze současných HYUNDAIů mohla na silnice tak možná ix20 :-( .
No nic, pěkný víkend!
Avatar - Enthusiastic.driver
11. 10. 2013 12:56
Re: trosku neferove je u kupatka
Proč by to nebylo na ježdění do práce? Úplně s přehledem :-! Pád ceny je imho především kvůli tomu, že bylo spousta předváděček a propagačních fotbalových Genesisů, s kterýma fotbalisti nahrkali pár kilometrů...
11. 10. 2013 10:10
Pro redakci
Jednoduchej dotaz: Kolik jste s tim najeli?
Vůbec nechápu, jak se u sportovního auta můžete nezmínit například o tom, jak funguje převodovka v manuálním módu.
Než takovej test, to radši fakt žádnej.
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2013 19:24
Re: ehm
podla tvojich prispevkov to vyzera tak ze jazdis leda kdesi v starom fiate ritmo ... skus pouzivat hlavu a netarat nezmysly .. genesis coupe jazdecky tie tvoje stare sunty zadupe do zeme

ked chces byt zaujimavy skus ine forum :yes:
Avatar - 3_diamanty
11. 10. 2013 10:20
Re: Genesis - 1. kniha Hyundaiova
genesis ma uz svoje roky a je to taka starsia skola este.... proste taky drsnak ;-) , presne ako sa pise v teste na automoto.sk , drsnak s ktorym ale je sranda a zabava , z bocneho profilu inak vyzera fantasticky [odkaz] ... stale je to krasne auto a pritom uz nie je ziadna novinka... pockajme si na novu generaciu a ja si myslim ze vacsine sportovych aut ktore doteraz genesisa nepovazovali za svojho vaznehp konkrenta uz potom prituhne v chladici ... genesis je skvele auto.... nehra sa na premiu a ani sa nesnazi byt superluxusne ani dokonale ani super tip top... je to proste taky nenapadny pan drsnak :yes:
Avatar - praděda7
11. 10. 2013 19:30
Re: Mam dojem
..nač podrobnější test, když se Hyundai Genesis v ČR neprodává.......
Avatar - vabis
15. 10. 2013 23:37
Re: ehm
hlavu? >:D to vieš Topper, my chalani myslíme tým, čo máme dole ;-)
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2013 14:35
Re: ehm
;-) ked zacnes pouzivat hlavu potom sa dockas serioznejsej odpovede... dovtedy s tebou nemam o com velmi diskutovat
13. 10. 2013 19:40
Re: 12 litrů na sto???
Pořád existují jedinci, kteří myslí, že třistakoňový motor bude jezdit trvale za pět na sto...
13. 10. 2013 18:52
Re: 12 litrů na sto???
Ze je neco dosazitelny, neznamena, ze tu spotrebu budes mit porad... s Genesisem pred FL a manual jsem bez problemu mel spotrebu 8,5 na sto... na trase pres 200km.
12 litru spotreba je prumer, co je spotreba velmi dobra.
Ale to by jsi musel zmenit mysleni
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 10. 2013 17:28
Re: 12 litrů na sto???
mmm, z tohoto pohledu je teda Busso taky docela na*** motor, co? >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 10. 2013 17:24
Re: Genesis - 1. kniha Hyundaiova
no, vlastnosti techniky se pouze technickými parametry a nějakého času na ringu rozhodně popsat nedají...

A k jízdě dveřmi napřed jsou určitě levnější exempláře - staré a ojeté (o té ovladatelnosti bych pomlčel, ta je skvostná), ale to bychom srovnávali jabka s hruškama...
Avatar - petr164
11. 10. 2013 19:26
Re: Genesis - 1. kniha Hyundaiova
Pro lidi, co jsou spíše piloti, tohle vskutku není téma k zamyšlení. Vlastnosti techniky se dají popsat reálně dosaženými technickými parametry včetně času na severní smyčce. K jízdě dveřmi napřed jsou jiné výrazně levnější a výrazně ovladatelnější exempláře. Howgh!
Avatar - Enthusiastic.driver
11. 10. 2013 12:28
Re: Genesis - 1. kniha Hyundaiova
No, mylsím, že oba nahlížíme na auta odlišným pohledem, ale oukej... byl to tento model [odkaz]
Kupován nový, v době, kdy jsme si ho půjčovali měl asi 3 roky, najeto skoro nic. Vyzouvání gum nebylo vlivem chybného zavěšení, ale jejich vysokého profilu a pružin a tlumičů měkkých jak bláto. Kamraád vždycky tvrdil, že podvozek vyvíjel (či pomáhal vyvíjet) Lotus, my jsme se smáli, že v té době asi pánové z Hethelu měli výjezdní zasedání v Amsterdamu :-)
A jestli je označení lowend odvážné, tak to mě klidně přivaž ke kůlu, ale korejci přelomu století jsou učebnicová ukázka lowendu. Označení modelu nálepkou frčelo u EU mainstreamu někdy v 80.letech. Kdyby neandrtáclci znali v pravěku Accent, nekopali by jámy na mamuty - rozebrali by jeho palubní desku a umlátili je plasty. Repro, které z Bohemian Rhapsody dokázalo udělat ovčáky čtveráky (záměrně přeháním), je low-end jakbysmet.

Dálnice - v Accentu byl kravál - když člověk přesednul do Golfu, měl pocit, že je ve vesmírné lodi enterprise...

Dnes když přesedneš z i30 do Golfu, máš pocit, že jsou to skoro stejná auta. Ano, vidět z toho je hůř - to je tou bezpečností ;)
Avatar - Stephen
11. 10. 2013 11:58
Re: Genesis - 1. kniha Hyundaiova
>:D >:D >:D

Já bych se VeVerky i zeptal, ale u něj jsem persona non grata :-! .
Avatar - Stephen
11. 10. 2013 11:58
Re: Genesis - 1. kniha Hyundaiova
Závidím Ti zkušenost s Azerbájdžanským JZD - do těchto končin jsem se bohužel dosud nepodíval :-( , což mne velice mrzí.
Ale buďme konkrétnější - co to bylo za Accenta, jak byl starý, kolik měl najeto, kolikátý majitel? Vzhled je věc vkusu, mě na interiéru X3 ani LC nic neuráželo - líbily se mi, oba jsem i osobně vlastnil, a protože to byla auta po prvních majitelích, řádně udržovaná a ve výborném stavu, tak jsem ani neměl problémy s nepřesnou převodovkou ani nezouvaly gumy, protože měly komplet zavěšení v pořádku (celkem mi jich prošlo rukama 6 a ani u jednoho tyto problémy nebyly).
Ano, HYUNDAIe z přelomu století nebyla nijak výjimečná auta, ale označení "lowend" je poněkud odvážné a zatím pokaždé jsem s ním setkal pouze u lidí bez příslušné zkušenosti.
Dnešní i30 (GDe) i i40 (VF) ve flotile mám. Vypadají odporně, jezdí slušně, působí jako ponorka ze které není vidět.
Avatar - šmoula nešika
11. 10. 2013 18:33
Facelift
Přiznám se, že jsem se na modernizaci docela těšil. Ale po stránce designu jsem docela zklamaný. Hnědá je hezká na škodovku, na sportovní kupé ovšem ne, navíc jsem si až po otevření diskuse uvědomil, že to není Veloster, ale Genesis. Starší model měl svůj styl, tvary se tak nějak hodil k tomu driftování... zvláště v zelené vypadal vskutku ultimátně, tohle... nevím, ale bude to asi hlavně tou barvou, tady je to o něco lepší. [odkaz] Jinak článek - je vidět, že je určen na tenký sloupek časopisový, nedověděl jsem se zhola nic nového, ale olizovači palubních desek mě dostali...
Avatar - Magister
11. 10. 2013 10:51
Re: trosku neferove je u kupatka
Jedině jako druhé auto... Na ježdění do práce to není. A mladý kluk zas nemá na to to živit... A jde o to, jak jsou kvalitní, když tak brutálně padají s cenou...
11. 10. 2013 10:25
Re: Genesis - 1. kniha Hyundaiova
Pěkně :yes:
11. 10. 2013 10:31
Re: Genesis - 1. kniha Hyundaiova
Cože?!
Ty absolutně nemáš páru o kvalitě!!!
Hyundai je tak kvalitní, že nic, ani to nejkvalitnější z nejkvalitnějších, nemůže být kvalitnější, než Hyundai!!!
Jestli to nechápeš, tak se zeptej Vošického a kup si frantíka.