Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Vranis
Mam dojem
| 11. 10. 2013 09:13
, ze toto auto by si zasluzilo trochu komplexnejsi a podrobnejsi test
Avatar - 3_diamanty
Mam dojem
| 11. 10. 2013 09:28
skus napriklad tu: [odkaz]
Avatar - Vranis
Mam dojem
| 11. 10. 2013 09:32
Je mi jasne ze nie je problem o Genesise najst viac informacii. Narazam skor na to, ze velky portal ako auto.cz by sa pri testovani tak nevsedneho a ojedineleho auta mohol viac posnazit.
Avatar - 3_diamanty
Mam dojem
| 11. 10. 2013 09:36
ja som sklamany ze nerobia aj video testy aut... kedysi tu bola taka relacia na auto cz - road look alebo tak nejako sa to volalo a tam boli aj videotesty ... velka skoda ze clovek stejne vsetko musi hladat inde lebo video povie vzdy ovela viac

tu je jedna chutovka na genesisa: [odkaz] amici ho proste zeru ale rozhodne to nie je nahoda, zle auto by predsa nemohlo byt uspesne

hyundai :yes: ;-) :yes:
Mam dojem
| 11. 10. 2013 19:30
..nač podrobnější test, když se Hyundai Genesis v ČR neprodává.......
Avatar - Enthusiastic.driver
WTF?
| 11. 10. 2013 09:16
Budík tlaku turbodmychadla? U 3.8 V6? Cože jste to testovali?

A to jste jako ani nevypnuli ESP? 8-s Těžko se pak divit pouhým *** :no:
WTF?
| 11. 10. 2013 09:48
Opraveno, moje chyba při přípravě článku, omlouvám se.
Avatar - Enthusiastic.driver
WTF?
| 11. 10. 2013 10:08
:yes:
WTF?
| 11. 10. 2013 15:07
Ve výbavě vám chybí minimálně automatická převodovka. (16+20 není 86)
Odfláknutá "recenze"
| 11. 10. 2013 09:21
Neuvěřitelně odfláknutá recenze. A vrchol všeho je ukazatel natlakování turba u atmosferického motoru. Copak píšou za označení na těch přídavných budíkách, kolego? Jak dlouho jste to testovali? Půl dne? Nebo jen dokud jste nevyjeli plnou nádrž od importéra a pak hned vrátit? FUJ!
Olizovači palubních desek
| 11. 10. 2013 09:44
To mi fakt zvedlo náladu. >:D >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
trosku neferove je u kupatka
| 11. 10. 2013 09:44
zaradit medzi minusy toto: - malo miesta na zadnych sedadlach

to je ako keby sme pri teste kombiku medzi minus toho auta napisali ze ma : az zbytocne velky kufor .....

test velmi nevysiel.... na automoto.sk je lepsi... kto chce si najde ;-)

auto ako uz tradicne u korejcov... bez slabin a na urovni najlepsich :yes: ... mne by zaujimalo ktory europsky konkurent ak neratam nemecke spickove trio ( mercedes audi bmw ) sa vobec moze postavit tomuto hyundaiu... najblisie k nemu ma mozno peugeot RCZ R ...
Avatar - Enthusiastic.driver
trosku neferove je u kupatka
| 11. 10. 2013 10:14
Auto má slabin povícero - jako celek moc nedává smysl, na GT je příiš obhroublé a kola na dálnici moc hučí. Na sporťák je příliš těžké a nepřesné. Interiér, který kavlitou působí hůře, než u i30 za třetinovou cenu, je takový ukázkový vlastenec. Nicméně, jak píšu níže, nějakou záhadou se mi to přesto strašně líbí..

A průser pro Hyundai má jméno 370Z! za stejnou cenu to je objektivně zřejmě lepší auto.
Z Evropy k tomu má nejblíž asi C Coupé. RCZ R je úplně něco jiného.
Avatar - Magister
trosku neferove je u kupatka
| 11. 10. 2013 10:20
Souhlas. Hyundai zůstal na půlicesty, navíc chybí bonus v podobě líbivého designu... to auto moc nápadité není. Proto jich u nás i po Evropě člověk moc nevidí
Avatar - Enthusiastic.driver
trosku neferove je u kupatka
| 11. 10. 2013 10:33
Mi se právě po fejsliftu líbí strašně moc... A předFL bazarovky za 350t považuju za megasuperskvělý kup - rok staré 300 koňové GT za cenu nové Fabie je WIN!
Avatar - Magister
trosku neferove je u kupatka
| 11. 10. 2013 10:51
Jedině jako druhé auto... Na ježdění do práce to není. A mladý kluk zas nemá na to to živit... A jde o to, jak jsou kvalitní, když tak brutálně padají s cenou...
Avatar - Enthusiastic.driver
trosku neferove je u kupatka
| 11. 10. 2013 12:56
Proč by to nebylo na ježdění do práce? Úplně s přehledem :-! Pád ceny je imho především kvůli tomu, že bylo spousta předváděček a propagačních fotbalových Genesisů, s kterýma fotbalisti nahrkali pár kilometrů...
trosku neferove je u kupatka
| 11. 10. 2013 15:21
Nene, tak to přece vůbec není!
Hjondé zajímají poctivě jen noví zákazníci, taktiku prodeje lehce jetých aut za poloviční cenu nechává hjondé těm ostatním, neúspěšným, výrobcům.
A stejně tak pád ceny nemá nic společného s kvalitu, neboť hjondé je nejkvalitnější.
Takže proč, to, kruci, stojí u prodejců rok a více za cenu HB nižší střední a nikdo to nekupuje?

A teď bez srandy: V Genesis 3,8 (starší model) jsem se krátce projel a až na příšerné modré podsvícení na to (za těch tehdejších cca 650 000,- po slevě) nemám kam plivnout.
trosku neferove je u kupatka
| 12. 10. 2013 11:50
No, prave si myslim, ze je o hodne hezci nez Zetko.
Avatar - 3_diamanty
trosku neferove je u kupatka
| 11. 10. 2013 10:32
samozreme mas pravdu... auto ma slabin dost.... dokonca uz pohlad na volant mi pride akoby slo o volant z nejakeho stareho getzu [odkaz] ale ono uz asi nema velky vyznam riesit u tohto par rokov konstrukcne stareho auta tieto veci..... pockajme si na novu generaciu a ta uz bude urcite o poznanie aj zvnutra krajsia ... koniec koncov jeho uzemim kde vladne su spojene staty.... a tam nikto plasty neolizuje lebo keby olizovali tie v hyundai tak sa uz davno kazdy otravi ;-) ....

jasne ... to auto nie je bez chyb ale mne sa proste paci a nie preto ze ma logo hyundai.... z tohto auta nieco vyzaruje... akasi charizma, jednoduchy nekonfliktny drsny styl, nie je to ziadna lestenka na ukazaovanie sa pred obchodakmi... to auto ma charoizmu ktoru napriklad v nissane 370 Z az tak necitim a ani v RCZtku.... ale je to len moj pohlad... kazdy mame svoj pohlad
Avatar - pelikoš
trosku neferove je u kupatka
| 11. 10. 2013 17:34
na určování charizma v nissanu 370 z ty určitě nejsi měřítkem :-!
a to i proto,že ho má o hektar více :-)
trosku neferove je u kupatka
| 11. 10. 2013 10:19
praveze okrem nemeckej trojky a nissanu konkurencia nie je, RCZ, OPC, RS atd. maju predny nahon
Avatar - Enthusiastic.driver
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
| 11. 10. 2013 10:07
"Na počátku stvořil bůh nebe a zemi... " ...a já doplním, že na počátku Hyundai stvořil Genesis... Že plácám kraviny? Ale kdeže. Genesis předznamenal skutečný počátek. Počátek konkurenceschopných Hyundai. Genesis v roce 2008 ukončil éru tragických Poníků, Lanter a Sonát. Genesis - klasické GT kupé - byl takovým krásným ztělesněním toho, že lowendových náhražek automobilů už bylo dost. A myslím, že se všichni shodneme, že následující generace "i" Hyundaiů už představuje pro většinu mainstreamových evropských automobilek skutečnou konkurenci...

A co samotný Genesis? Facelift mu dodal šmrnc, ztratil ten přespříliš korejský výraz, motory posílily do velmi sympatických výšin a ty žábra na kapotě jsou dle mého názoru designová třešnička . Jen ten interiér vypadá, že je stále vyroben z těch stejných plastových výlisků jako předFL verze...

Spásou a zároveň prokletím Genesise je jeho oldskůlový charakter. Motor už sice zakrývá kus impotentní umělé hmoty (ten "binec" u předfejsliftu byl boží), ale podle všeho to je pořád ten obhroublý staromilec. Zdaleka nedosahuje kultivovanosti A5 nebo rychlosti 370Z, jenže všechno v něm si s řidičem tak krásně povídá, až to navozuje pocit čehosi živého. Motor hezky reaguje na plyn, řízení neuráží, spojka u manuální verze zatěžuje levé lýtko, kola vám na dálnici dávají vědět, že se stále válejí po silnici :-) No a pokud člověk vyslyší volání toho čudlíku vlevo pod volantem "ZMÁČKNI MĚ!", tak se projeví pravá neotesaná duše Genesise, která trýzní pryže na zadních kolech a dává tomu dědkovskému kupé ten pravý obhroublý projev. Schopnost blížit se k obrubníkům bokem je u tohoto auta excelentní a jakkoliv to všecko dohromady moc nedává smysl, nějakým zvráceným způsobem se to člověku líbí. Genesis není auto měřitelných hodnot, ale neměřitelných prožitků...

A za to nevypnuté ESP, které bere autu duši, si tento test zkrátka zaslouží :no:
Avatar - 3_diamanty
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
| 11. 10. 2013 10:20
genesis ma uz svoje roky a je to taka starsia skola este.... proste taky drsnak ;-) , presne ako sa pise v teste na automoto.sk , drsnak s ktorym ale je sranda a zabava , z bocneho profilu inak vyzera fantasticky [odkaz] ... stale je to krasne auto a pritom uz nie je ziadna novinka... pockajme si na novu generaciu a ja si myslim ze vacsine sportovych aut ktore doteraz genesisa nepovazovali za svojho vaznehp konkrenta uz potom prituhne v chladici ... genesis je skvele auto.... nehra sa na premiu a ani sa nesnazi byt superluxusne ani dokonale ani super tip top... je to proste taky nenapadny pan drsnak :yes:
Avatar - Emel
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
| 11. 10. 2013 13:26
Hyundai zatím žádné schopné sportovní auto nepostavilo, takže nemyslím, že by konkurence měla nějak zvlášť těžké spaní... teď tedy myslím hlavně na Nissan.
Avatar - Stephen
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
| 11. 10. 2013 10:20
To se neshodneme! Nevím zda Tvoje hodnocení tragiky Poníků, Lanter a Sonát vychází z osobní zkušenosti, vyčtení z testů nebo jen z pohledu. Že jsou modely generaci "i" konkurencí Evropy se shodneme, skutečně na tuto "úroveň" klesla.
Já s touhle značkou žiju od roku 1998, a ta tragická generace Poníků, Accentů, Lanter a Sonát byla generace naprosto mechanicky spolehlivých aut. Generace "i" je nejen dost vzhledově diskutabilní, ale je prostě nekvalitní. Nebudu se rozepisovat do detailů, ale stručně - za posledních 10 let mi v autoparku u vozů značky HYUNDAI klesl kilometrový proběh z 50.000 km ročně na cca 25.000, počet záručních oprav stoupl z 1,3 opravy za 3 roky na víc jak 2 opravy ročně!
Já chci zpátky původní HYUNDAIe, které byly možná poněkud nevzhledné, ale spolehlivé a praktické vozy.
Pod zbývající 3 odstavce se však podepisuji ;-) .
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
| 11. 10. 2013 10:31
Cože?!
Ty absolutně nemáš páru o kvalitě!!!
Hyundai je tak kvalitní, že nic, ani to nejkvalitnější z nejkvalitnějších, nemůže být kvalitnější, než Hyundai!!!
Jestli to nechápeš, tak se zeptej Vošického a kup si frantíka.
Avatar - Stephen
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
| 11. 10. 2013 11:58
>:D >:D >:D

Já bych se VeVerky i zeptal, ale u něj jsem persona non grata :-! .
Avatar - Enthusiastic.driver
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
| 11. 10. 2013 10:40
No, na střední jsme se vozili v tehdejším Accentu. Vevnitř to vypadalo jak v azerbajdžánském JZD, v každé zatáčce to chtělo vyzout pneumatiky, převodovka svou nepřesností konkurovala tehdejším peugeotům - totální lowend pro absilutně nenáročné uživatele. Lantra to samé. No a dnešní i30 a i40 vypadají jako auto, jezdí jako auto a působí jako auto.

Že staré Hyu mohly být relativně mchanicky spolehlivé nepopírám, i když znám i spoustu opačných případů. Že jsou nové Hyu nekvalitní tky nevylučuju - nicméně si myslím, že nebudou příliš vybočovat z obecného průměru...
Avatar - Stephen
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
| 11. 10. 2013 11:58
Závidím Ti zkušenost s Azerbájdžanským JZD - do těchto končin jsem se bohužel dosud nepodíval :-( , což mne velice mrzí.
Ale buďme konkrétnější - co to bylo za Accenta, jak byl starý, kolik měl najeto, kolikátý majitel? Vzhled je věc vkusu, mě na interiéru X3 ani LC nic neuráželo - líbily se mi, oba jsem i osobně vlastnil, a protože to byla auta po prvních majitelích, řádně udržovaná a ve výborném stavu, tak jsem ani neměl problémy s nepřesnou převodovkou ani nezouvaly gumy, protože měly komplet zavěšení v pořádku (celkem mi jich prošlo rukama 6 a ani u jednoho tyto problémy nebyly).
Ano, HYUNDAIe z přelomu století nebyla nijak výjimečná auta, ale označení "lowend" je poněkud odvážné a zatím pokaždé jsem s ním setkal pouze u lidí bez příslušné zkušenosti.
Dnešní i30 (GDe) i i40 (VF) ve flotile mám. Vypadají odporně, jezdí slušně, působí jako ponorka ze které není vidět.
Avatar - Enthusiastic.driver
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
| 11. 10. 2013 12:28
No, mylsím, že oba nahlížíme na auta odlišným pohledem, ale oukej... byl to tento model [odkaz]
Kupován nový, v době, kdy jsme si ho půjčovali měl asi 3 roky, najeto skoro nic. Vyzouvání gum nebylo vlivem chybného zavěšení, ale jejich vysokého profilu a pružin a tlumičů měkkých jak bláto. Kamraád vždycky tvrdil, že podvozek vyvíjel (či pomáhal vyvíjet) Lotus, my jsme se smáli, že v té době asi pánové z Hethelu měli výjezdní zasedání v Amsterdamu :-)
A jestli je označení lowend odvážné, tak to mě klidně přivaž ke kůlu, ale korejci přelomu století jsou učebnicová ukázka lowendu. Označení modelu nálepkou frčelo u EU mainstreamu někdy v 80.letech. Kdyby neandrtáclci znali v pravěku Accent, nekopali by jámy na mamuty - rozebrali by jeho palubní desku a umlátili je plasty. Repro, které z Bohemian Rhapsody dokázalo udělat ovčáky čtveráky (záměrně přeháním), je low-end jakbysmet.

Dálnice - v Accentu byl kravál - když člověk přesednul do Golfu, měl pocit, že je ve vesmírné lodi enterprise...

Dnes když přesedneš z i30 do Golfu, máš pocit, že jsou to skoro stejná auta. Ano, vidět z toho je hůř - to je tou bezpečností ;)
Avatar - Stephen
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
| 11. 10. 2013 15:16
Já si pod lowendem představuji něco poněkud jiného, ale to může být o vnímání "zavlečeného" termínu do jazyka českého.
Accent LC byl čistý spotřebák jehož preferencí bylo pohodlí, nikoliv sportovní jízda. Pokud byl na 13, tak to bylo auto hodně měkké, já měl všechna LC na 14 a rozhodně jsem tendence k zouvání nezaznamenal.
Ale srovnání Ácy s Golfem je trochu nefér. Proti Golfu šla v té době Lantra resp. Elantra, Accent konkuroval Polu, když už.
O kvalitě materiálů polemizovat nebudu, ale nejsem lízač plastů, takže mě zajímá jen jestli to vrže nebo ne, u mne nevrzaly ;-) .
Jestli je z i30 GDe vidět hůř, pak by mě zajímalo co je nevidět! Jestliže jsou A sloupky tak široké, skloněné v takovém úhlu a přední sedačka umístěná vůči sloupku v takovém místě, že do levotočivé zatáčky není vůbec vidět a schová se tam autobus, tak je prostě něco blbě! Jsem sice zapřísáhlý odpůrce jakékoliv jiné regulace než té tržní, ale když si vezmu jakými všemi možnými a nemožnými regulemi se konstrukce aut řídí, tak mi nějak uniká, že neexistuje norma, která by ošetřovala výhled z vozidla. Pokud by totiž existovala, a měla hlavu a patu, tak by ze současných HYUNDAIů mohla na silnice tak možná ix20 :-( .
No nic, pěkný víkend!
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
| 11. 10. 2013 10:25
Pěkně :yes:
Avatar - petr164
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
| 11. 10. 2013 19:26
Pro lidi, co jsou spíše piloti, tohle vskutku není téma k zamyšlení. Vlastnosti techniky se dají popsat reálně dosaženými technickými parametry včetně času na severní smyčce. K jízdě dveřmi napřed jsou jiné výrazně levnější a výrazně ovladatelnější exempláře. Howgh!
Avatar - Enthusiastic.driver
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
| 12. 10. 2013 17:24
no, vlastnosti techniky se pouze technickými parametry a nějakého času na ringu rozhodně popsat nedají...

A k jízdě dveřmi napřed jsou určitě levnější exempláře - staré a ojeté (o té ovladatelnosti bych pomlčel, ta je skvostná), ale to bychom srovnávali jabka s hruškama...
Genesis - 1. kniha Hyundaiova
| 14. 10. 2013 09:52
:yes:
Pro redakci
| 11. 10. 2013 10:10
Jednoduchej dotaz: Kolik jste s tim najeli?
Vůbec nechápu, jak se u sportovního auta můžete nezmínit například o tom, jak funguje převodovka v manuálním módu.
Než takovej test, to radši fakt žádnej.
Fajne brko...
| 11. 10. 2013 10:27
...jak cyp.

Jen to s tyma olizovačema plastů mi nějak hapruje, dyk Hyundai je přece nejkvalitnější kvalitní značka ze všech kvalitativně kvalitních a nic nikdy a nikde nemůže být kvalitnější, než tento nejkvalitnější kva..kva..kvá..kvááá...
Fajne brko...
| 11. 10. 2013 12:25
Hyundai je minimalne stejne kvalitni jako Tve uvazovani.
Jak moc to je, necht kazdy posoudi sam. :-)
Avatar - petr164
Fajne brko...
| 11. 10. 2013 19:20
Tos toho cypa urazil...
Avatar - strýček BOB
Milionové auto...
| 11. 10. 2013 11:02
Nyní již není za necellých třista tisíc, ale za 985.990 Kč :-) Kupce si neumím dost dobře představit. Pár jich bude jezdit jako předváděčky, pár jich rozdají čutálistům a šmytec, představení skončilo. Pří čtení testu mám dojem, že stran podvozku byl testér ještě hodný. Stran interiéru si každý udělá obrázek sám. Líbí se mi to kolo od kormidla místo volantu a vhodně zvolená barva koženky sedadel. Nemělo 3.8V6 GDI už Mitsu v Pajeru? >:-[]
Avatar - 3_diamanty
Milionové auto...
| 11. 10. 2013 12:26
ja zase si neviem dobre predstavit ako pracuje tvoje telo a hlava bez mozgu .... to sa mi zda vacsi brutal... nic v zlom ;-)

skus sa zamerat aj na to aby tvoje prispevky nieco tu aj citelovi dali okrem chlachotania a rypania a buzeracie, zatial sa ti to este nepodarilo... prispevky s IQ na urovni ( slimaka )hlemyzda to je cely nas strycek BLB ;-)
Milionové auto...
| 11. 10. 2013 12:43
Proč to komentuješ zrovna ty?
Avatar - 3_diamanty
Milionové auto...
| 11. 10. 2013 14:37
s radostou mozes stryceka BLBa okomentovat aj sam... nech sa paci
Milionové auto...
| 11. 10. 2013 15:17
To, co jsi mu napsal, naprosto perfektně sedí na tebe.

On, totiž umí, narozdíl od tebe, psát minimálně bez chyb. U tebe je ostatně pravidlem, že 85% tvých příspěvků jsou naprosté hovadiny, které se tak v čase ukazují a ty se k nim poté již nemáš odvahu vracet, vyjadřovat, či je obhajovat. :no:
Avatar - Katikakus
Milionové auto...
| 11. 10. 2013 16:37
Aniz bych se toppera nejak zastaval - z tvych ust tahle kritika vyzniva opravdu extremne komicky, jelitko! >:D
Milionové auto...
| 11. 10. 2013 17:33
Místní okopávač kotníků a samozvaný ochránce korejského pěškáka se ozval... :-! :yes:

V podstatě jsem tipoval, že jestli někdo bude reagovat, budeš to zajisté ty...
Avatar - Katikakus
Milionové auto...
| 12. 10. 2013 08:14
Koukam, ze neumis cist. Gratuluji, udelal jsi tady prave ze sebe jeste vetsiho blba nez za jakeho te vsichni maji. >:-[] :yes:
Avatar - Ceed
Milionové auto...
| 11. 10. 2013 16:44
Neurážej nám diskutéra! :no:
Milionové auto...
| 11. 10. 2013 17:37
To si měl napsat už o příspěvěk vejš (resp. o dva), nemyslíš???
Avatar - rimow11
genesis
| 11. 10. 2013 13:12
ani zadarmo :-)
genesis
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 13. 10. 2013 12:24
Na com jazdis?
Avatar - Katikakus
genesis
| 13. 10. 2013 14:10
On? On jezdi 7er: [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
pri kazdom dobrom teste
| 11. 10. 2013 14:14
zvykne byt aj nejake to videjko... uz aj na tretotriednom ( oproti europskym pomerom ) slovenskom portali o autach nejake to videjko pri teste nechyba: [odkaz] ... na auto cz je tych testov akosi stale viac ale stale viac su o nicom... bez kuska zaujimavosti, bez iskry bez napadu bez kuska vtipu... skoda ;-\ , asi ten minulotyzdnovy vyzivny koncernovy tyzden redaktorov moc vycerpal ;-)

poprosim vsimnite si rozsah textu pri teste ktory som dal v odkaze ( tomu vravim skutocny test ! ) ... toto mnozstvo textu by v auto.cz vyslo aj na tri testy... to je tak ked kvantita sa preferuje pred kvalitou ... stale tvrdim ze mame lepsie testy .... a aj autoforum cz ma super ale auto cz nestiha.... jednoznacne hraju na kvantitu , kvalita ide bokom a to je skoda....

videorubrika road look TV sa mi kedysi na auto cz pacila... bola vtipna napadita zaujimava a svojim sposobom jedinecna, aj herecky dobre podana ... preco zmizla dodnes nikto nevie ... preco pri testoch nie su videa tiez nikto nevie... le nsame opisane texty .. hlavne ze tu mame 4 testy za tyzden... ja som za to nech je tu jeden test za tyzden ale poriadny a nie 10 a sfusovanych bezne s chybami v tabulkach udajov rozmerov... o com to je... takyto test napisem aj ja bez toho aby som v aute sedel , nechcem vyryvat ....ide o konstruktivnu kritiku a kto z citatelov nevidi kam smeruje kvalita tychto testov tak mi je ho luto... zlate autoforum cz :yes: a automoto.sk :yes:
Malo miesta na zadnych sedadlach.... v porovnani s cim???
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 11. 10. 2013 18:30
Nuz ja neviem, v titulku je "kladivo na 370Z" a zeby mal Nissan prave prebytok miesta sa povedat neda vsak >:D

Takze je tam malo miesta na porovnatelne GT? Alebo v porovnani s MPV?
Avatar - 3_diamanty
Malo miesta na zadnych sedadlach.... v porovnani s cim???
| 11. 10. 2013 19:27
uplne nezmyselna kritika ... hlavne ked sa jedna o kupatko... ktore si nikto nekupuje na vozenie sa vzadu ;-)

pochop ze je to hyundai... treba nieco napisat aby to nevyzeralo ze je dokonaly ;-) :yes:
Avatar - šmoula nešika
Facelift
| 11. 10. 2013 18:33
Přiznám se, že jsem se na modernizaci docela těšil. Ale po stránce designu jsem docela zklamaný. Hnědá je hezká na škodovku, na sportovní kupé ovšem ne, navíc jsem si až po otevření diskuse uvědomil, že to není Veloster, ale Genesis. Starší model měl svůj styl, tvary se tak nějak hodil k tomu driftování... zvláště v zelené vypadal vskutku ultimátně, tohle... nevím, ale bude to asi hlavně tou barvou, tady je to o něco lepší. [odkaz] Jinak článek - je vidět, že je určen na tenký sloupek časopisový, nedověděl jsem se zhola nic nového, ale olizovači palubních desek mě dostali...
Avatar - petr164
12 litrů na sto???
| 11. 10. 2013 19:17
Ať se na mne nikdo nezlobí, ale dvanáctilitrová spotřeba je dosažitelná i s osmiválem Northstar a poněkud jiným krouťákem, a starých šestiválcových biturbech od trojzubce ani nemluvě. Z tří a třičtvrtě litru v podčtverci má jít mnohem lepší účinnost trakce než předvádí Hyundai. Dvouturbínové čtyř a šestivály s polovičním až tříčtvrťovým objemem jezdí pod deset "s občasným sprintem a akcelerací" zcela bez problémů, byť konstrukčně mladé teprve čtvrt století... To by v Koreji museli změnit konstrukční myšlení...
Avatar - Enthusiastic.driver
12 litrů na sto???
| 12. 10. 2013 17:28
mmm, z tohoto pohledu je teda Busso taky docela na*** motor, co? >:-[]
12 litrů na sto???
| 13. 10. 2013 09:33
Můžeš tohle přeložit: " Z tří a třičtvrtě litru v podčtverci má jít mnohem lepší účinnost trakce" ?
12 litrů na sto???
| 13. 10. 2013 18:52
Ze je neco dosazitelny, neznamena, ze tu spotrebu budes mit porad... s Genesisem pred FL a manual jsem bez problemu mel spotrebu 8,5 na sto... na trase pres 200km.
12 litru spotreba je prumer, co je spotreba velmi dobra.
Ale to by jsi musel zmenit mysleni
12 litrů na sto???
| 13. 10. 2013 19:40
Pořád existují jedinci, kteří myslí, že třistakoňový motor bude jezdit trvale za pět na sto...
Avatar - vabis
ehm
| 12. 10. 2013 00:50
Design neurazí, ale pravdou je, že i starý Opel Calibra nebo Fiat Coupé jezdí výrazně lépe >:D

PS: když koukám na toho řidiče vpravo, po jízdě má nadělanou v gatích pooořádnou hromadu že 8-s [odkaz] žeby toto byla inspirace pro Šmejdy ať to změní z jůndají na hovnaj ? 8-s
Avatar - Enthusiastic.driver
ehm
| 12. 10. 2013 17:27
ale to snad neee :-!
ehm
| 13. 10. 2013 09:31
Můžu vědět, o co ta Calibra a Fiat Coupé jezdí lépe?
Najeto mám všechny tři (tu Calibru ve 4x4 a Coupé v LE) a odhlédnuvše od ceny (neboť jak Calibra, tak Coupé se prodávaj už jen jako ojeté vraky) s oběma Genesis vytře podlahu v 2,0 turbo, o V6 nemluvě.
Avatar - Katikakus
ehm
| 13. 10. 2013 11:13
vabis, prestan tady placat ty sve nesmysly...
Avatar - 3_diamanty
ehm
| 13. 10. 2013 19:25
;-) :yes:

hlupakom nevysvetlis
Avatar - 3_diamanty
ehm
| 13. 10. 2013 19:24
podla tvojich prispevkov to vyzera tak ze jazdis leda kdesi v starom fiate ritmo ... skus pouzivat hlavu a netarat nezmysly .. genesis coupe jazdecky tie tvoje stare sunty zadupe do zeme

ked chces byt zaujimavy skus ine forum :yes:
Avatar - vabis
ehm
| 13. 10. 2013 19:56
aaa placený diskutér pro Žilinu, hele pokud se domníváš, že to auto je jezdecky ok, tak vystup z Feldy a vyzkoušej něco normálního ;-) A čím jezdím já bys dávno věděl, kdybys byl pozorný čtenář a neviděl jen svoji propagandu.

ps: zrovna Ritmo nemělo ve své době špatné jízdní vlastnosti, co v té době dělala Kia si odpověz sám
Avatar - 3_diamanty
ehm
| 14. 10. 2013 14:35
;-) ked zacnes pouzivat hlavu potom sa dockas serioznejsej odpovede... dovtedy s tebou nemam o com velmi diskutovat
Avatar - vabis
ehm
| 15. 10. 2013 23:37
hlavu? >:D to vieš Topper, my chalani myslíme tým, čo máme dole ;-)
Tomuto vozu dávám...
| 17. 10. 2013 18:29
... :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku