Novinky
Určitě zajímavá čísla. Lada sice ztrácí, ale uvidíme, jak se trh vyvrbí za pár let, až Lada obmění svůj vozový park. Renault evidentně těží z Dacie (a proč by taky ne, když do toho nasypal miliardy), jejíž prodeje naopak rostou, a pokud Lada dokáže držet svoje pozice a prodeje, tak Renault group se nemusí bát budoucnosti. Lada s Dacií, to je nesmírně silná dvojka pro Rusko.
Kia/Hyundai následuje, pro ně to bude taky určitě silný trh. Pak Chevrolet (asi ještě pozůstatek po Daewoo), a pak VW. Jsem fakt zvědavej, jak se Rusko ukáže do budoucna.
Jen mě ještě zaujal název článku: Škoda porazila GAZ... Tak to teda fakt gratuluju...
Edit: Gilgite, byls rychlejší... 😄
Kia/Hyundai následuje, pro ně to bude taky určitě silný trh. Pak Chevrolet (asi ještě pozůstatek po Daewoo), a pak VW. Jsem fakt zvědavej, jak se Rusko ukáže do budoucna.
Jen mě ještě zaujal název článku: Škoda porazila GAZ... Tak to teda fakt gratuluju...
Edit: Gilgite, byls rychlejší... 😄
Gilgit
No, o 2 minuty... >😁
Ta formulace "Skoda porazila GAZ" v nadpisu je fakt geniální a hodna AutoBesku.cz.
Jinak aliance Renault-Nissan-AvtoVAZ je a bude jasná jednicka. Prístí rok prevezme aliance Renault-Nissan vetsinu AvtoVAZu. Tito partneri mají dnes v Rusku 4 továrny - Togliatti a Izevsk patrí AvtoVAZu, k tomu Avtoframos (Renault) v Moskve a Nissan v Petrohradu. Jak správne píses, Lada ted bude obmenovat modelový park. Zároven treba koncem 2013 koncí Samara. K romu prijdou nové modely Renault, Nissan a nesmí se zapomenout na Datsun.
Kia/Hyundai, silná dvojka, pomerne dobre vytízená továrna v Petrohradu plus dalsí montáz v Kaliningradu.
Tezko ríct, jestli dobrá pozice Chevroletu je pozustatek po Daewoo. Kazdopádne rada modelu Chevrolet se montuje v Rusku a v celkových císlech je taky Chevrolet Niva, coz je v podstate ruský automobil.
A Daewoo se dál prodává. Jde o staré modely Matiz a Nexia a od letoska taky Daewoo Gentra, coz je lehce modernizovaný Lacetti.
Ta formulace "Skoda porazila GAZ" v nadpisu je fakt geniální a hodna AutoBesku.cz.
Jinak aliance Renault-Nissan-AvtoVAZ je a bude jasná jednicka. Prístí rok prevezme aliance Renault-Nissan vetsinu AvtoVAZu. Tito partneri mají dnes v Rusku 4 továrny - Togliatti a Izevsk patrí AvtoVAZu, k tomu Avtoframos (Renault) v Moskve a Nissan v Petrohradu. Jak správne píses, Lada ted bude obmenovat modelový park. Zároven treba koncem 2013 koncí Samara. K romu prijdou nové modely Renault, Nissan a nesmí se zapomenout na Datsun.
Kia/Hyundai, silná dvojka, pomerne dobre vytízená továrna v Petrohradu plus dalsí montáz v Kaliningradu.
Tezko ríct, jestli dobrá pozice Chevroletu je pozustatek po Daewoo. Kazdopádne rada modelu Chevrolet se montuje v Rusku a v celkových císlech je taky Chevrolet Niva, coz je v podstate ruský automobil.
A Daewoo se dál prodává. Jde o staré modely Matiz a Nexia a od letoska taky Daewoo Gentra, coz je lehce modernizovaný Lacetti.
zacina byt celkom zaujimavym z pohladu korejcov ale aj renaultu ... som poteseny ako dobre tam slapu kia s hyundaiom .... :yes😒br />
inak renault je vpredu hlavne vdaka modelu duster predavanym pod svojim logom ... inak by si ani nepipol 😉
inak renault je vpredu hlavne vdaka modelu duster predavanym pod svojim logom ... inak by si ani nepipol 😉
Myslím tím tu cást nadpisu "Škoda porazila GAZ". K tomu dve poznámky😒br />
1.
Ano, Skoda porazila GAZ, umístila se ve statistice pred vozy znacky GAZ tak jako v minulém roce. Ovsem, jak ukazuje i Vase tabulka, Skoda ztratila víc prodeju nez GAZ, takze pokud bychom jiz chteli hodnotit "souboj" tech dvou znacek, tak by se melo napsat ze GAZ snizil náskok Skody.
2.
Psát o souboji znacek Skoda a GAZ je ovsem úsmevné, protoze pod znackou GAZ se nevyrábejí osobní automobily, ale lehká uzitková vozidla. Takze toto ze Skoda je pred GAZem je z hlediska pozice ceské znacky na ruském trhu zcela nepodstatná informace a dávat to do titulku je chorá bulvární praktika AutoBlesk.cz.
Bravo k dalsímu príspevku k Bleskové novinarine. Je ovsem mozné, ze Vám krivdím, a ze Vám tu formulaci to titulku dopsal nejaké Bleskový editor, to prý se u vás v redakci stává. V tomto prípade se omlouvám.
Ale formulace v nadpisu je skutecne trochu zavádející, protoze na tom ze Skoda je pred GAZem není nic nového, a, jak jsem napsal, ten rozdíl se mezi obema znackami snízil, takze Skoda si vuci GAZu pohorsila, jak se dá i vycíst z vasí tabulky.
Ale predevsím, jak uz jsem taky napsal, nevidím smysl v porovnání Skody a GAZu, protoze pod znackou GAZ se vyrábí jen lehké uzitkové automobily.
Já bych to do titulku nepsal, pusobí to v nem krecovite bulvárne, a ctenár, kterého to zajímá, si to v textu precte i tak.
Proc se treba v titulku dovídáme, ze podle tabulky pátý a ve skutecnosti sestý Chevrolet (víz níze) ztrácí, ale ze druhý Renault roste ne? Muzete to logicky vsvetlit? Co je dulezitejsí, znacka která je druhá v poradí nebo ta která je pátá nebo sestá?
Jinak jeste taková drobnost: Ta ruská statistika uvádí dohromady osobní a lehké uzitkové automobily, to je anglicky light vehicles. Ale v prípade znacek VW a Mercedes-Benz jsou lehké uzitkové vozy uvedeny oddelene. Takze v zájmu korektní statistiky by se polozky VW a VW NFZ mely secíst a VW by lezel jeste pred Chevroletem.
Já nemám nic proti psaní o úspechu Skody, pokud je to kvalitne a korektne. Udelejte takový clánek, podívejte se, jaké modely Skody si v Rusku jak vedou, jaké se tam montují, jaká jsou ocekávání, promluvte si se séfem Skody v Rusku atd. a udelejte fajn clánek. Skoda je sice v Rusku jen na 10. míste a moc vís asi jiz nepujde, ale Rusko je 3. nejvetsí trh Skody. Takze do toho. >😁
1 - v každém článku musí být zmíněna značka Škoda
2 - v každém článku musí Škoda v něčem uspět, někoho porazit atd.
3 - pokud už to dle bodu 2 opravdu nejde zařídit, je třeba vyjádřit pohoršení / údiv nad tím, že okolnosti nedovolily značce Škoda uspět, zabodovat, prostě že někdo házel značce Škoda klacky pod nohy
Komické je, že toho není vůbec zapotřebí, protože Škoda tady má neuvěřitelné množství skalních příznivců, kteří snad ani neví, že jiné značky automobilů existují ....
Pritom, jak jiz jsem v místních diskusích napsal nekolikrát, já osobne nemám vubec nic proti tomu, kdyz tady budou kvalitní clánky o skutecných úspesích znacky Skoda.