Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Volkswagen: 300koňový Golf R stojí 897.900 Kč

157 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
Zelenáči? >😒] Mercedes dělá auta nejdéle ze všech značek a také nejlépe. To je podobné jako u Harleye a motocyklů 😉. VW se mezi konkurenty nepočítá 😄 leda ve vlhkých snech některých fandů ... ale nepochybuju celkem o tom, že v mainstreamu je na špici. Proti VW nic nemám. Jsou to kvalitní, i když někdy studená auta.
Avatar - CHerokee
CHerokee
V AMG jsem jel i na dráze. Je lepší ve všech parametrech. Ale tak tyto dva vozy pří nasazené ceně si přímo nekonkurují. A btw. už jsi někdy viděl any VW byl lepší než Mercedes.... to je nesmysl. Každý má své místo na trhu a vedou si velmi dobře.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Podstatně víc to být nemůže Golf R s DSG 957 000 ... A45 AMG, které je lepší (360 koní, zrychlení 4,6) stojí cca 1,2 milionu. Takže je to cenově asi vyvážené...
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tak to je vidět, že jen kecáte a v tom voze jste nejel. To auto je fenomenální. Převodovka, zvuk, akcelerace. A to jsem jezdil v SL 63 AMG, E 63 AMG. V zatáčkách drží neskutečně. Má výborné tlumiče - není tvrdší než normální A s AMG paketem, spíše bych řekl naopak. Takže za ty prachy člověku neujede ani 63 AMG s V8 😄

Co se kufru týká, tak jsou na tom velmi podobně a vevnitř je to plus minus na stejno... v obou vozech jsem seděl a jel než jsem šel do koupi, A 220 CDI vlastním.
_MT_
Příplatek téměř tři sta tisíc oproti GTI mi nepřijde jako velké snažení. 😉
Avatar - MarTin1
MarTin1
Teď si trochu přestřelil, ale co od tebě čekat 😁.....A45 si s tímhle Golfíkem doslova vytře zadek 😄 A človek co si pro A45 půjde tak bude uvažovat buď o 135i, či dosud neexistující RS3 ale rozhodně ne o Golfu... o zpracování bych se taky mohl bavit.... myslíš plastovej golf či S3 versus komplet palubka v kůži?? Navíc ta strohost současné A3 je tragická.... jinak je A3 skvělé auto, ale vnější nevýraznej studenej design a ten vnitřek by mě odradil....

Je zajímavé jak je tady každej specialista, ale novináři ve světě co svojí práci umí dělat se shodují na tom, že je to v současnosti naprostej TOP a neskutečně rychlej a účinnej stroj....ale to je jedno, stejně je tu 99% bychařů....a porovnávat kdo má rychlejc 0-100 za míň peněz už tuplem nepotřebuje komentář... Mimochodem chystá se A45 Black Series... výkon by měl být rovných 400 koní z dvoulitru, auto odlehčeno...
sebinko
pre mna je najdolezitejsi pocit, ktory z auta mam ked ho soferujem. a ked som MRS kupoval, ziadny iny HH mi nedokazal ponuknut tolko co MRS. samozrejme ak by bol rozhodujuci argument komfort, tak potom by bola moja volba ina 😄
pre mna je cas dost silny argument. aj ked sam dam za dobrych podmienok BTG za 8😁0s, je este co zlepsovat. na nete su videa okolo 8:02.
Avatar - white label
white label
Že má A45 AMG o 0,3 s lepší hodnotu zrychlení ještě neznamená, že je celkově lepší než Golf R. Proti GR je na tom naopak dost špatně prostorově, zejména zadní sedadla a kufr odpovídají průměru o třídu menšího mainstreamu, u tak stísněného interiéru mi u podobně zaměřeného auta nedávají dva páry dveří smysl (3dv. nelze mít ani za zlatou krávu). A kvalitou zpracování (zejména kabiny) A45 AMG taky GR nepřekoná (o S3/RS3 nemluvě). A45 AMG je rychlý/účinný kompakt, ale vzhledem k jeho prémiové značce, logu AMG a ceně (milion a čtvrt v základu) má člověk při jízdě za chvíli pocit, že by byl (za ty prachy) "okraden" za bílého dne. 😉
Avatar - SCHROJF
SCHROJF
Skor to vidim ako vyhodu...ze to je Golf 😉 Aspon opat nasadil latku...a HODNE VYSOKO :yes:
ObiWanKenobi
cas je uz predsa znamy, 8:18. Cize 10s za Meganom RS. Sranda, ani vyssi vykon a 4x4 im nepomohlo k lepsiemu casu. Darmo, RenaultSport to vie 😄
Avatar - white label
white label
To je argument argumentů: "...už jsi někdy viděl any VW byl lepší než Mercedes...." >😒]
A kdo kdy (dřív) viděl aby měl MB přední náhon, nebo verze AMG jen čtyři válce?
Už dávno není nic jak bejvávalo, a pokud si na to mají problém zvyknout zalenáči, co máme říkat my "starci". >😒] 😉
_MT_
Je mi jasné, že tvá hlava to má problém zpracovat, ale jsou lidé, kteří preferují nenápadnost. Že nikdo (kromě znalců) nemá ani tušení, co se skrývá pod kapotou. A Golf není špatný základ.
cubalibre 16V
Uvidime co predvede Ford z Focusem, ale mam pocit ze sve pozice ztraci 😢 A45 AMG je jina liga a kolik tu mame jeste 4x4 s turbem a 5ti dvermi??? mozna jeste M135 xdrive..
Ondris
Ty zase vidíš všude hvězdy.
Golf R má jednu výhodu - lidi si o řidiči nebudou myslet, že má příjmení Berousek.

A VW lepší než M-B? No jéje - co třeba Vito vs. Transporter? Viano vs. Multivan? Turek vs. ML? Původní Áčko bylo děsivej počin samo o sobě, než minulé céčko - raději Passata a to jsem ještě nezačal o spolehlivosti a odolnosti vůči korozi u modelů generaci zpátky.
sebinko
kedze auto ma za 13 mesiacov 30tis km. a pouzivam ho hlavne na dialnici (DE SR) tak malo.
ale par renault track days a Nordschleife koleciek som dal 😉
Joab
.. to mi nepřijde úplně blbý. Teda jako hypoteticky, ne, že bych na to snad měl😊
Koncern se teďkonc s cenama u tědlech výkonějších aut dost snaží, mi přijde.
Avatar - white label
white label
Že si nekonkurují značky jako takové (celkově) ještě neznamená, že si nemohou konkurovat určité konkrétní produkty těchto značek. Golf může klidně konkurovat (v obdobných konfiguracích) Ačku, zejména pak právě vrcholnější verze jako GTI/GTD/R/RD (RD je ohlášen na příští rok).
Stejně tak Touareg bez problémů (dlouhodobě) konkuruje MB ML, které např. na jeho V8 TDI nemá zcela adekvátní odpověď.
A to se nebavím o užitkových VW vs MB, tam je snad jasná vzájemná konkurence i tobě.

P.S. To, že ti bohatě stačí jet pouze s MB, abys měl tu správnou "jistotu", že je lepší než obdobně zaměřený produkt VW, nepotřebuje další komentář.
Avatar - Ham.
Ham.
Udávané 5,5 u starého R a dosažené 5,7 na mokré silnici v testu Autocaru je super výsledek. Na suchu dával těch 5,5 s prstem v nose.
[odkaz]
Avatar - Kjirka
Kjirka
taky jsem čekal cenu přes milion. Není to sice málo, ale jde to. Být to před půl rokem asi bych váhal, jestli do toho nejít. Kurnik, ten se mi líbí !
Avatar - Magister
Magister
To je jako porovnávat Panasonic televize s Thompsonem. 😄 Každý má své místo, ale porovnávat je může jen zarytý fanda Thompsonu. Touareg je dobrý, ale s MB to fakt ne.... stačí je kousek projet na vzduchovém pérování od MB...

Btw. vystřídal jsem docela dost značek.... 😄 . VW fans jsou ale príma do diskuze.
_MT_
Odhadl jsem 100 tisíc na výbavu (+ ten zbytek do tří set tisíc), takže zůstalo 200 tisíc za Haldex a silnější motor. Neříkám, že je to špatná cena, ale o nějakém velkém snažení bych nemluvil. V Německu je ten rozdíl 10 tisíc € a GTI tam tedy halogeny v základu nemá. 😉
Provocateur
Tady máš pár testů, kde dostalo Áčko od Golfu na frak😒br />
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Jsi stejně zaslepenej jako někteří zdejší obdivovači korejských vozů. Asi za to ale může korejskej kukuč Áčka >😁
sebinko
mal som GTD VI par mesiacov (v GTI som sa tiez viezol) na zaciatku tohoto roka.
ano, v komforte je obrovsky rozdiel. no tam tie rozdiely len zacinaju.
MRS je ziletka, riadenie, reakcie motora, podvozok, tam su ozajstne rozdiely.
ja to jasne vidim, ci som v DE, UK alebo vo FRA. najviac aut na okruhoch je vzdy od renaultu.
ano na Nordschleife je to pestrejsie. hlavne M3ky 😄
ale asi takto to tam kazde rano vyzera ked su volne jazdy
lh6.googleusercontent.com/-cIMJghPisj4
Avatar - white label
white label
Vidím, že tu zase ze sebe děláš "dobrovolně" .... Makovníka! >😒] 😉
Avatar - white label
white label
Těch téměř 300 tis. Kč cenového rozdílu je ale hodně zjednodušeně vypočítáno.
Jednak bych logicky vzal spíš silnější verzi GTI (Perf.), která má navíc stejnou velikost brzd jako GR a pak Golfu GTI chybí v základu (proti Golfu R) výbava za 60.900, - Kč.
No a pak už ten finální rozdíl (193.100,-) v podstatě za +70 PS, 4x4 a +2 koncovky výfuku nevypadá tak strašně, jako GGTI na základních 17" kolech s běžnými halogeny (ani jedno ti u GR nehrozí už v základu). 😄
Avatar - white label
white label
I kdyby těch 8:18 byla (se sériovým vozem a na běžných! pneu) pravda, kolik % z celkově najetých km si zatím strávil na okruhu?
Avatar - white label
white label
I bez toho odkazu vím, že MRS Cup se kupuje i na jízdu po okruhu mnohem častěji, než hh typu GGTI, GR, ale třeba i FoST. Jiní výrobci prostě Cupové verze svých hh nenabízejí (a časy neCupových MRS nejsou nic extra zvláštního), zřejmě jsou přesvědčeni, že by pro ně jejich prodeje nebyly nějak zvlášť zajímavé. Jenže to je další důvod, proč nemá smysl mávat pod GR údajným časem MRS Cup někde na ringu.
Naopak ty pocity o kterých až teď píšeš, ty jsou argumentačně v pořádku (samozřejme ne na dálnici) , ale samotný údajný zázračný čas jako rozhodný argument logicky neberu.
Avatar - white label
white label
Tak si někdy v Německu můžeš půjčit GGTI (perform) s DCC a projet se po dálnici. Budeš si připadat (samozřejmě myšleno přísně relativně!, tedy ve srovnání s MRS Cup) jako v A8ičce, rozdíl "jaksviňa", ale podobně velký rozdíl (mezi těmito auty) už nebude rozhodně v časech na okruhu/okresce.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je asi len to ze stale to bude len golf... hoci to bude aj rychlejsie ako porsche
Provocateur
Předpokládám, že máš pro svoje tvrzení, že AMG je lepší než R, nějaký argumenty, tzn. osobní zkušenost s oběma nebo alespoň srovnávací test 😉

Pokud ale myslíš lepší v tom smyslu, že se ti víc líbí, tak to potom ano...
Avatar - hijack
hijack
Mitsu je mimo..ak sa bavime o HH a nie o okridlenom sedane..subaru by odpovedlo ale cena je uplne mimo..na slovensku zacina pri 43 500..coz je nepredstavitelna suma kt zaplati asi len nekonecny fanusik znacky..coz je podla mojho extremna cena bliziaca sa spomynanemu AMG a rovnajuca sa BMW..takze Cena golfu je bezkonkurencna..az na ten znak..a povod :no:
sebinko
som ani nepostrehol.
este ze mam jeden megan RS v garazi :-!
Avatar - white label
white label
Přesně tak.
Ani ten MRS Cup není (přímá) alternativa pro reálné zákazníky GR.
To je zdejší diskusní klasika, žádná diskuse pod hh se neobejde bez "zázračných" časů MRS Cup. Ano, je to velmi povedený, ultimativní (jediná Cupová verze hh na běžném trhu) a rychlý fwd hh, ale to ještě neznamená, že je nejlepší ve všem a na všechno. Např. ultimativnost jde logicky na úkor univerzálnosti, o kterou VW u svých hh záměrně přijít nechce. A hlavně typického kupce GR vůbec nezajímá jestli je (nejen) MRSCup o "pár" vteřin rychlejší na ringu, nebo ne. Kdo má bez sebemenších problémů finance na nového GR a myslí to s okruhovým ježděním aspoń trochu vážně (ale pořád na amaterské úrovni), nepůjde většinou vůbec do tak zbytečně velkého kompromisu, jakým jakýkoli sériový! hh bezpochyby je a vezme si auto, které je sportovní tzv. od základu.
Bohužel ne s každým příznivem MRSCup se dá normálně diskutovat tak, jako např, se Sebinkem.
Někteří zjevně dostávají paranoidní záchvaty z toho, že Golf dnes nabízí něco (300PS+awd), co (nejen) Megane nemá a snaží se to "překřičet" okruhovými časy MRSCup pod článkem o GR.
Oba vozy jsou dostatečně zřetelně profilovány pro různou skupinu zákazníků, kdo to nemůže/nechce pochopit má problém především sám se sebou.
fletino1
neni MRS jako MRS..
existuje z toho ''rekordu'' video - je to cele kolo, zadny BTG..
auto je limitovana edice s cupovym podvozkem, 265k a na 19'' kolech.. cas bych opravdu nerozporoval, leda tak to, jestli to bylo opravdu s timto vykonem a nastavenim, ale to je tak u vsech ''rekordu'' vsech automobilu..

SportAuto udalo cas na puvodni 250k verzi s obycejnym podvozkem.Kdo mel cest ty auta srovnat, tak moc dobre vi, jaky je v nich rozdil. Pro vetsinu diskutujicich omezencu to ale je a porad bude jen rencek, co se prece porad sere a stoji za houby. O to vic me bavi neverici pohledy podobne smyslejicich jedincu na silnicich a dalnicich, kdy nechapou, odkud se ten rencek vzal a kam zmizel..

Kdo hleda auto pro zabavu a jezdeni a ne pro honeni si ega na webu o blbostech, tak ma docela jasno, co si ma v cene kolem 700tKc koupit. Golf R bude bez pochyb dobre auto, cena je na VW docela dost, milion nebude problem poskladat, pohon bude ucinny, ale zabavnost u nej nejde hledat, proste rychle, pekne, dobre postavene, ale tak trochu nudne auto. A 45 AMG bez poutovych doplnku nevypada spatne, ano, da se koupit s cenou kolem 1,5mil, pokud se clovek rozvasni a pomer cena/vykon je tu trosku v neprospech, za ty penize se da sehnat zajimavejsi auto. Blabol, ktery tu padl o tom, ze od 180kmh vyrazne slabne akcelerace me trochu dostal. Nevim, co bych musel mit v garazi, abych tohle vypustil z ust. Mel jsem cest ho potkat na brnenskym okruhu pri jizdach verejnosti a docela to jede, zvuk to ma na 4 valce a 2l objemu neskutecny, ale je v duchu znacky.

A😜 white_label: az rocne najedes nejaky rozumny kilometry s tim tvym GTI, pripadne budes mit tolik zkusenosti z ruznych okruhu jako sebinko, tak teprve mluv, zatim jsi pro me jen teoretik a vsemu az moc rozumis :yes:
Avatar - SCHROJF
SCHROJF
Zrovna tvoj odkaz ukazuje tie superoptimalne podmienky???Mokro,asfalt fakt super kvality... 😉
Avatar - white label
white label
Co tam mají chudáci dělat, než jim to uschne už prší znovu, ti byli ještě rádi, že nemusí měřit za deště... >😁
Avatar - guze
guze
Ale to, že Autocar to testuje na mokru ti přijde normální......
_MT_
Jak z blbý strany? Kdybys to napsal u GTI, tak ano. Tam se celkem vytáhli. Ale tohle je normální cena, nic, co by si zasloužilo chvalozpěvy. 815 tisíc by bylo snažení.
Joab
Na to koukáš z blbý strany.. cena za GTI je superdobrá, za todle holt jenom dobrá. Jasně, Alero to neni😊
Mimochodem, co se stalo s GTI? Nějak ho tady nevídám.
sebinko
suhlas, cena ma dost prekvapila. cakal som podstatne viac.
no a k tomu zrychleniu. ano je to mega rychle z 0-100. som zvedavy na cas na Nordschleife, ktory nam ale povie podstatne viacej.
Avatar - Magister
Magister
>😁 >😁 >😁 kolik ti za ty spamy tady dávaj? VW fans jsou do diskuze fakt prima. Já chápu, že kdyby měli na MB, psali by jinak, ale ta nekritičnost. Taky jsem jezdil v Opelu, Citroenu, ale nikdy jsem netvrdil, že to jsou lepší auta než prémie 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Marv78
Co může A45 nabídnout ? To je těžká otázka. Snad nikdy jsem neměl z auta, které jsem řídil tak neurčité pocity a nedovedl ho přesně zařadit. Subaru Sti od Mercedesu? Auto působí celkově nesladěněně. Ano je to možná nejrychlejší Mercedes na okresce v rychlostech do 160 km/h, ale v jiném jízdním režimu něž na 90% jízdy schopností auta není jízda s ním uspokojivá a to by v autě v dané cenové kategorie od značky jako Mercedes být měla. Jakoby se v inženýři v Mercedesu nemohli rozhodnout jaké auto vyvinout.
sebinko
take nieco sa da povedat o kazdom jednom case, ktory bol kedy zdokumentovany.
ani tie iste pneu nie su tie iste. micheline PS2 kupene na SR v porovnani s tymi ktore som kupil v DE su riadne *.

Edit: inak citam ze tam na tom aute boli nejake dunlopy 😄
vanos
Strietzel to dal za 8:15. Jinak ten cas Renaultu je podobna pohadka jako cas GT-R. SportAuto obkrouzilo s meganem RS na standardnich gumach NS za 8:29, tedy na úrovni GTI (8:26). 😉
Avatar - white label
white label
Nápodobně, co taky čekat od tebe, že... >😁
Nikde nepíšu, že si půjde pro (nenápadnéh👋designově "nudného") GR někdo, kdo chce (naopak nápadné/"pozérské") A45 AMG. Já jsem tady s tím přirovnáváním GR k A45 AMG nezačal, takže klídek...
A vůbec, přečti si nejdřív celou diskusi, přečteš si jednu reakci vytrženou z kontextu vlákna a máš z toho tmu před očima. Mně se strohost interiéru A3 naopak líbí, máš s tím nějaký osobní problém? 😉
Palubka v A45 AMG vypadá jako pečlivě polepená tunerskou 3D plastovou folií, kterou dnes najdeš v garáži kdejakého tunera, i kdyby pod tím byla platina, nic to na tom dojmu nezmění.
Že je to velmi rychlý/účinný stroj se tu můžeš dočíst nejen ode mě, ale to je za ty love trochu málo, nemyslíš...
To, co tomu autu chybí, samotných + 40 PS apod. nevyřeší, ale určitě se dá tímto způsobem vytáhnout z movitých a zároveň naivních zákazníků ještě více peněz. 😄

[odkaz]
[odkaz]
Xawier
>😁
Avatar - white label
white label
Jedna věc je (údajný) čas na určitém okruhu, druhý okolnosti/podmínky s ním spojené...

Třeba tady nestačil MRS ani na STéčko a měl nejslabší čas ze čtyř hh.
Je to sice neCUPová verze bez samosvoru, ale ten nemá ani STéčko.
[odkaz]
Provocateur
A tímto novým eRkem jsi jel, když tvrdíš, že je ve všech parametrech horší?
Avatar - white label
white label
Pod ty jízdní dojmy z A45 AMG se podepisuji a jsem rád, že je tu někdo, kdo má s A45 AMG také skutečnou osobní zkušenost a nepíše sem oslavné zaslepené cinty CHerokeeho. Jel jsem přímo s tím vozem který tu byl na autoi.cz a mám obdobné dojmy.
Ohledně zvuku s tzv. sportovním výfukem jsem měl také velmi rozpačité (a to je ještě velmi slabé slovo) pocity. Zvuk je opravdu doslova otřesný a to co je slyšet v kabině při přeřazení, připomíná spíš plech drhnoucí o vozovku. 8-s :no😒br /> Vzhledem k cenovce působí kabina (na druhý pohled/omak) na mnoha místech prostě lacině. Počínaje pseudo 3D carbon folií v tuzersky plastovém pojetí, přes provedení vnitřní klik a okolí, až po "tablet" přilepený na palubku.
Jasně, že Golf R (když už, tak spíš S3) není přímý konkurent A45 AMG, tím bude až RS3. Ale co chce nabídnou A45 AMG proti RS3 s R5, nebo M135i s R6 a RWD?
Avatar - white label
white label
Jel jsem v Edition 1 a tam je slovo pozérské ještě velmi milosrdné.
Provocateur
To mi stačí...tabulkovej jezdec 😄
Avatar - CHerokee
CHerokee
Co je na tomto autě pozerského?

[odkaz]

Palubka je v kůži - přístorjovka podle přání dřevo, leštěný hliník, plast nebo pravý karbon.
_MT_
Není to "M" (tedy 1 M, což bylo navíc kupé, ne hatchback), ale M Performance. Stejně jako M550d. Je to, dá se říct, obdoba "S" u Audi. Klasická 135i v druhé generaci není (v případě hatchbacku nebyla ani v první, ten končil na 30i; nástupcem 135i by tedy mělo být M235i).

Realita je, že M135i koupíš slušně vybavenou pod milion. Ale to člověk srovnává hrušky a jablka. Na R také dostaneš slevu. Jak velkou, to je otázka.
_MT_
Počujte, Kefalín. A čo si vy predstavujete pod takým slovom 'lepšia'? Koukal jsem na třídveřové R s DSG v Německu a zůstal jsem pod 50 tisíci, tedy necelých 10 tisíc € na příplatcích. Přitom jsem vybral skoro všechno (kromě kůže, panoramky a nějakých pomocníků - hlídání pruhů, značek, nějaké další drobnosti, o které nemám zájem). Nepředpokládám, že by se rakouský ceník příliš lišil, takže problém je v tamních poplatcích a ty zaplatíš u každého auta. A slovenské koruny sem prosím nepleť. 😉
figurka
:yes: Dobré, hodně dobré. :yes: (sebinko)
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
ta sedla >😁 >😁

Jinak trocha OT, interiér A3 mi příjde ve všech ohledech naprosto geniální!
novice
Na Slovensku ne, oni jsou zvykli pocitat x30 😉 Pro nas by to bylo bliz k 1,5 mega Kc.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak eRko i GTI nějaký ty markanty mají, takže na to mít tušení co je pod kapotou, nemusím být zrovna znalec, stačí když se trochu o auta zajímám. 😉 Ale jinak samozřejmě souhlas. Pro většinu je to jen "další obyčejnej" Golf, nemá to křídlo o rozpětí Albatrosa, nemá to hvězdu, vrtulku ani hřebečka na kapotě....tak co bych si na to se svým Berlingem na D1netroufl, že ano. >😁

Ta nenápadnost a moment překvapení je u tohoto (a podobných) aut právě druhým rozměrem zábavnosti. Aspoň pro mě.
ryccardo
Přesně :yes:
_MT_
Zjednodušil jsem to schválně. Nemyslel jsem si, že je to třeba rozebírat. A ani se mi to nechtělo rozebírat. To není jako bych nevěděl, že má R o něco lepší výbavu. Předchozí reakcí jsem naznačoval, že jsem s rozdílem ve výbavě počítal. Jde o hodnotu, která je subjektivní. Pokud by někoho zajímalo konkrétně proč, asi bych se k tomu rozboru dokopal. S dovětkem, že názor mohu změnit, i když je to nepravděpodobné. Přeci jen jsem R neřídil.

Po dovybavení se dostaneš, řekl bych, na podobný rozdíl v ČR i D.
_MT_
Nejde snad ani o to, kde je koupíš, ale o to, kde byly vyrobeny. Alespoň taková je moje zkušenost.

Porovnávat časy na NS není úplně triviální, už třeba pro to, že ne všichni měří stejnou část trati. Pokud jde o konfiguraci, například Porsche uvádí časy s autem tak, jak může sjet z výrobní linky. Samozřejmě, nemusíš jim věřit.
Avatar - Nerez
Nerez
EVO a STI mi nepříjdou jako konkurence pro tyto HH.
Ty dvě legendy jsou trošku jinde...
simson33
to zrychlení pod 5 sek je s DSG, ne s manuálem...
Avatar - white label
white label
A jinak se ti ve školce líbí? Kdy máš jít do školy?
figurka
Spíš je to jako tvrdit, že Panasonic je lepší než top Thompson aniž bych se na toho Thompsona podíval.
figurka
A kolik si toho odkroužil na dráze s tímto Rkem ?
sebinko
https😐/lh6.googleusercontent.com/-cIMJg… />
edit: tak ja neviem, uz ani odkaz mi sem nejde vlozit
Avatar - white label
white label
Občas ze sebe klidně udělám třeba "vola", ale Makovníka, tos fakt přehnal a velmi mě tím urazil... :😉 >😒]
Avatar - Sysoj Psojič
Sysoj Psojič
Strohost nové A3 řadím skoro nejvýš, třeba S3 - to je design. Kolotočářům je ale težko se zavděčit, ještě že majÍ MBčka 😄
Avatar - white label
white label
Ano. Člověk by snad ani nevěřil, že tak rychlé/účinné auto jej může přestat bavit tak rychle...
Marv78
V A45 jsem jel také, fenomenálním bych ho však nenazval. Na jízdu jsem se opravdu těšil, mé pocity byly však dosti rozpačité. V zátáčkách opravdu sedí dobře, asi nejlépe ze všech Mercedesů, ale ne o moc lépe než o polovinu levnější Astra OPC, brzdy jsou také výborné, i když při zátěži hlučné. Největším problémem auta je motor, který vůz degraduje. Na benzínový motor má úzké využitelné pásmo otáček, efektivně lze prakticky jet jen mezi 4500 a 6500 otáčkami. Do 5 tisíc otáček má neskutečný Turbo lag. Do 180 km/h je akcelerace dobrá, poté již ale výrazně slábne. Subjektivně působí dojmem výkonu okolo 300 koní. Zvuk motoru neodpovídá ceně vozu, příplatkový sportovní výfuk je naladěn otřesně, takové hlučné monotónní hučení doplnění praskáním při přeřazení, snaží se vyvolat dojem sportovní jízdy, zvuk je ale spíše pro smích, připadal jsem si jako ve Škodě 120. Převodovku standartně Mercedes neumí, proti dvojspojkové přepodovce v BMW reaguje na pokyny pomaleji, hlavně při podřazování. Celkově se stává jízda po určité době nudnou. Máte pravdu, že Golf R pro něj konkurentem není, tím bude až nové Audi RS3, cílí úplně na jinou ( movitější ) skupinu zákazníků.
Avatar - Kjirka
Kjirka
ježíši já nejsem jazykospytec a nezkoumám spojitosti jednotlivých slovíček, kdo jak co napsal a jak to myslel. Píšu jen, jak to na mě působí. A působilo to na mě tak, že už dopředu se ví, že S3 bude lepší. Ale klidně ať je, osobně se mi líbí víc, jak R. To je celý a nemám chuť se v tom dál babrat. K ničemu to nevede.
_MT_
Jestli ti šlo původně o tuhle větu: "Podle mne jsou to celkem odlišná auta." Tak to nebylo na S3 a Golf, ale na S3, M135i a A 45 AMG. Protože, jak jsem napsal, v R jsem nejel, takže nemohu soudit, jak se od ostatních liší. K R jsem ti napsal, že nemusí jezdit stejně jako S3. A to nemusí. Pochybuji však, že bude jezdit více jako M135i.
Avatar - white label
white label
Takže MT_ napíše doslova: "To R být nemusí."
A ty na to napíšeš: "Ty to říkáš, jako bys v tom už seděl."
Je snad rozdíl mezi "být nemusí" a "není".
Pak se nediv svým pocitům ohledně toho, jak se s tebou baví... 😉
Avatar - Kjirka
Kjirka
ale jo, nemusíš se se mnou bavit jak s úplným pitomcem. Ty to říkáš, jako bys v tom už seděl. Jenže pokud jsem si stačil všimnout, tak to auto ještě do takových detailů nikdo ani nepopsal. Takže možná máš pravdu, ale je to zatím jen pustá teorie. Jinak, než se to R k nám na trh dostane, tak si ještě pár měsíců počkáme.
_MT_
Ty si myslíš, že auto dělá motor, podlaha a pár šroubů? Víš, kolik je tam ladění? S3 je naladěná na pohodu. To R být nemusí. Že staví ze stejné stavebnice, neznamená, že staví stejné auto pro stejného zákazníka. Nevím, co je těžkého na tom pochopit. Projeď si Octavii a Golf s klikovou nápravou a pak zkus psát něco o tom, že budou stejná, když mají stejnou platformu a motor.
Avatar - white label
white label
Co na tom nechápeš, budou logicky jezdit hodně podobně, ale ani hodně podobně neznamená úplně stejně. Už statické dojmy z interiéru (včetně prostornosti) budou dostatečně rozdílné.
Přečti si třeba starší srovnávací testy obdobně podobných vozů se shodnou platformou i motorizací. Třeba G5GTI a LeonFR. Leon jízdně (nikoli výkonově) nestačil na GGTI ani se silnější motorizací (Cupra).
Avatar - Kjirka
Kjirka
tak to mi vysvětli. Ty olympijský kruhy v předu maj menší odpor vzduchu nebo jak ?
Ne vážně, R je podle všeho jen trochu chudší příbuznej, nic víc.
_MT_
Ano. To ale neznamená, že budou jezdit stejně.
Avatar - Kjirka
Kjirka
12%
Avatar - Kjirka
Kjirka
to jsou fakt kecy hodný dospělýho člověka. :no:
Avatar - white label
white label
Jestli tebe nevím, ale mě určitě ne (jeho reakce byla na mě), na druhou stranu komické nicky typu Makovník dotváří kolorit auto.cz dlouhodoběji... 😉
Avatar - Kjirka
Kjirka
asi máš s tím GTI pravdu, nicméně jsem měl za to, že nová S3 sedí na stejný platformě a má stejnej motor jako GVII R. Nebo se pletu ?
Avatar - Kjirka
Kjirka
a nemyslíš hádam, že by si ma mohol uraziť ? >😁 >😁
Avatar - white label
white label
Jo, souhlas. A ono u toho GTI stojí ty nestandartní odstíny takovou pálku, že vidět to naživo na GTIčku bude docela svátek. 😄

edit - Navíc by se tak vyřešilo i odlišení eRka od eRDéčka, která má příjít příští rok.
_MT_
Ano, R má jen základní nabídku laků. Zatím. Tam by to moc bordel neudělalo. GTI je na tom "hůře". Tam jich je snad 34. A není to 34 odstínů šedi. 😉 Takhle to řeknu. Když už má GTI červenou, mohlo mít R modrou.
Avatar - white label
white label
Jasně, omezují, ale když se podíváš na nabídku laků por GR, tak by se to nehodilo vlastně jen (a hlavně) k červené a možná ještě k té tmavě modré Night Blue, ale zase bílou (včetně perleti), černou, šedou by to oživil👋"ozvláštnilo" a té modré Lapiz by to taky neublížilo, spíš naopak. I ručičky přístrojů jsou v takové modré.
_MT_
Tak ano, není to lehké rozhodnutí. Ale říkám si, když už utratit tolik peněz za hatchback, proč nevzít Audi. Jak jsem napsal, ještě by do toho promluvila osobní zkušenost a konkrétní nabídka. Plus jak moc racionální bych byl ten den, kdy bych se rozhodl. 😄 A je tu pořád M135i.

Pokud jde o linku... ano, mohli zvolit něco výjimečnějšího. Na druhou stranu, barevné linky omezují volbu laku.
_MT_
Kontrolka bliká, protože je ESP ve sportovním režimu. Jak říkám, u Golfů té doby jsi ho vypnout nemohl. Bylo to celkem dost kritizováno. Vypnutí ASR ti nijak nepomůže. Pokud vím, ASR se tady stará jen o regulaci plynu. Prokluzu brání tím, že přiškrtí plyn. I když ho vypneš a pošleš na kola všechno, co motor má, ESP i ve sportovním režimu bude kola pořád brzdit.

Samozřejmě že vadí. Ano, je tam ta šedá zóna, kdy není tolik mokro a ty nemáš tolik výkonu. Ale obecně vzato vadí. Máš řekněme dvojnásobnou trakci, ale dvakrát nic je pořád nic.

Proč by výsledek neměl být konzistentní? Měřili to za sebou, podmínky prakticky pořád stejné. Start řídí počítač, proč by se pokaždé rozhodoval jinak? Nějaká variace tam určitě je, ale neměla by být tak velká, aby ovlivnila zásadněji výsledek. To by byl znak špatného systému. Konzistentnost je totiž žádoucí. Za to si tam platíš.

Motory se zabíhají až 5 tisíc km (postupně se ale mění režim záběhu). Poté by se měl vyměnit olej a filtr (někdo mění i v průběhu v milnících). Svých nejlepších výkonů mohou dosáhnout ještě později. Je to nakonec jen jeho dojem. Já v tom autě neseděl, ty snad ano?

0-60 bývají výrazně rychlejší, protože některá auta dají 60 na dvojku, ale 62 na trojku. Tady na trojku musel řadit, to je důležité. 0,1, proč ne. Je zvláštní, že ve videu udávají na 62, když automobilky typicky pro britský trh udávají zrychlení na 60. Teď už se bohužel asi nepodíváme, pokud náhodou nemá někdo katalog pro UK.

Osobně považuji dvě desetiny za přijatelnou odchylku, pokud se tedy nesnažím replikovat podmínky specifikované normou. Šest už ne. Takhle od stolu to nemá smysl řešit, stejně nic nevyřešíme. Mám tendenci nebrat úplně vážně testy, kde ani neuvedou pneumatiky, tlak a podobné drobnosti. Člověk jim může věřit, ale když se o tom ani nijak nezmíní, kdo ví. Auta podle tabulek stejně nekupuji. Ale někdy je zábava snažit se těch čísel dosáhnout.
Makovnik
Najrozsiahlejsie a najdetailnejsie mozu mat, ale relevancia je otazna.
Ved si pozri, ako meraju uz len brzdne drahy. Vychadzaju im pre rovnaky model auta rozdiely v metroch medzi v roznych testoch. To iste zrychlenia.
O.i., neviem uz ktora TV relacia v Cz merala casy a drahy raz na suchu, raz na mokru a toto porovnavali medzi sebou; dokonca Topgear okruh ma zmes casov na suchu/mokru/silnom dazdi.
Porovnavat data z AMuS a brat ich za vierohodne je mierne povedane smiesne, ked nevies, za akych podmienok k nim prisli.
Makovnik
1.Kontrolka blika trvale,lebo ESP je off, nie od preklzu; a ci uz uplne off alebo ciastocne je nepodstatne, auto ide rovno a uplne sa vypina len preklz, co snad dokaze vypnut este aj na Kia Rio. Teda kolesa by mali presmyknut a nedeje sa to.
2.Ci vadi, je relativne, niekto tu uz tvrdil, ze nie, navyse je len vlhko, neprsi.
Ak by sa adhezne podmienky prejavili, DSG by velmi malo pravdepodobne spravilo 3x rovnaky cas 5.7sek.
3.Na manuali na tacho ma najazdene cez 2000mil, takze motor urcite zabehnuty. DSG zaber nie je.

O.i., namerane casy su pre 0-60mph, tabulkove udaje su 0-62mph, co byva obvykle rozdiel dalsiu min. 0.1sek, teda 5.8s pre DSG vs. 5.5 papier.
Avatar - white label
white label
Myslel jsem hypotetické rozhodnutí jen mezi GR a S3. Sám bych se těžce rozhodoval čemu dát přednost. Asi by rozhodlo až živé porovnání včetně samotné jízdy.

Mně se ta nenápadnost GR líbí, jen je škoda, že nezůstali jen u dvou výfuků.
A ta linka na masce mohla být klidně pastelově modrá, ne leskle stříbrná, jako u běžných verzí a GTD, zvlášť, když je na co navazovat😒br /> [odkaz]
Ten odstín by dnes mohl být malinko tmavší, klidně v odstínu Lapiz Blue, viz lak GR na titulce.
_MT_
Rozdíl je to sice kuriózní, ale 875 € by v tom nehrálo roli. Kdybych měl jen na R plus 875 € na příplatky, tak to nebude ani jedno. S větším rozpočtem ano, byla by to spíš S3 než R proti GTI Performance. Když pominu, že jsem zatím R v ruce neměl. Záleželo by samozřejmě ještě na konkrétní nabídce.
Avatar - white label
white label
A co ty, připlatil by sis těch 875 € za S3? 😉
_MT_
Ano, myslel jsem modelový (bral jsem to jako implikované z předchozího příspěvku). Změny nedělají podle kalendářního. 😉 Díky za potvrzení.
Avatar - white label
white label
Už v létě 2011, tedy od modelového roku 2012.
[odkaz]
Avatar - Sysoj Psojič
Sysoj Psojič
Vanos> GT-R sbírá zázračné časy na všech okruzích. Jak se jim ta pohádka povedla vyprávět po celém světě? 😉
Btw osobní zkušenost s mým a dalšich cca 20ks v Brně je taky pohádka? Ba právě naopak :-!
_MT_
Blikající kontrolka je vidět i u manuálu, ale pořádný záběr na přístroje tam myslím nebyl. Vypínatelné ESP myslím přišlo v roce 2012.
Avatar - white label
white label
Je to jak píšeš,v té době neměly Golfy (včetně R/GTI) zcela vypínatelné ESP, dalo se pouze "vypnout" do sportovního režimu. A kontrolka u modrého G6R s dsg problikává naprosto zřetelně.
_MT_
Přesně.
_MT_
V Německu je mezi nimi dokonce 875 €. 😄 Jen je S3 o něco hůř vybavená. Ale nejhorší to není (máš xenony, dvouzónovou klimu atd.).
_MT_
1) Ne v každém R lze vypnout ESP. Ve starších modelových rocích se pouze přepínalo do benevolentnějšího režimu. Nejsem si jistý, jak to měly modely pro UK, ale 2010 by neměl mít vypínatelné ESP. Blikající kontrolka to podle mne potvrzuje. Někdo znalejší může potvrdit/ vyvrátit/ doplnit.
2) Mokro vadí i čtyřkolkám, byť jsou na to méně citlivé.
3) I když kola neprokluzují, díky zhoršeným podmínkám může jinak pracovat Haldex. To může přinést další ztráty.
4) Sutcliffe říkal, že motor asi ještě není pořádně zaběhnutý.
Avatar - Ham.
Ham.
Naopak, AMuS má nejrozsáhlejší a nejdetailnější měření mezi motoristickými periodiky. A pokud mluvíš o videu Autocaru, tak to jen potvrzuje měření AMuSu, protože pokud auto dá 5,7 na mokré silnici tak je jasné, že 5,5 by na suchu dalo s velkou rezervou.
Makovnik
AMuS ma dost nekonzistentne vysledky a kedze to pravidelne citas, mohol si si to davno vsimnut.
Myslim, ze video je vierohodnejsie, ako nejaky vysledok, kde nikto netusi, odkial sa vzal.
Makovnik
Golf R je 4kolka, ked si si nevsimol, onehda tu aj niekto vravel, ze je vlastne jedno, ci je trat vlhka alebo sucha, zabera to rovnako.
Ked si vsimnes, kolesa nepresmykuju a esp nezabera (off).
Vidim, ze dalsi 4 maju tiez problem s ocami.
Avatar - white label
white label
Tak rozdíl je nakonec "jen" 177 tis. za to máš hlavně + 70PS a awd, no a image nejRychlejšího Golfu v jeho 7. g. histoRii. 😄
Makovnik
Takze boj kolotocarov versus klastornych mnichov-eunuchov? Uz aj v "premii" budu taketo boje?
Avatar - white label
white label
Vidíš, na tu alcantaru jsem úplně zapomněl, takže nakonec rozdíl "jen" 177 tis. 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
To jsem rád.
_MT_
Vezmu to podle Německa. Máš xenony s LED (355 €), čalounění látka+alcantara (760 €), alarm (325 €) a 18" kola (625 €).
_MT_
Nevím, jak jezdí R, ale vím, jak jezdí S3. Podle mne jsou to celkem odlišná auta. Asi nejblíž jsou si S3 a M135i 😁rive. Takže záleží, co od auta chceš. Na M135i hodně láká cena. Za ty peníze je to slušný kus auta. Nicméně tyhle dražší hatchbacky jsou zvláštní auta. V těhle cenových relacích už má člověk na výběr. Takové GTI s Performance paketem je mnohem jednodušší mít rád.
Provocateur
Zkus aspoň přečíst test v angličtině (pokud vůbec ovládáš), tam byl jeden z hlavních argumentů větší zábava ve prospěch GTI, ty ceno 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Asi jsme seděli v jiném autě. A45 komplet přístrojovka v kůži. Jsem harleyář na zvuk jsem citlivý - sám mám laděný špičkový výfuk s palivovou mapou SuperTrapp, táta starý harlyář Vance and Hines. A45 má buď kultivovaný zvuk a nebo sportovní s Performance výfukem. Pěkně hluboký - při řazení meziplyny, při podřazování praská - ale tak to má být! Je to performance výfuk, zajdete si hoši někdy na okruh nebo na sraz HD, ať víte, jak má znít výfuk.

Mega turbo lag - nic takového jsem necítul. Ani na cestě, ani na dráze. Samo to není V8, ale to auto jede fakt neskutečně. Co nabídne - i podle testů v zahraničí současný král hot hatchů.

P.S. Maximálka 280....tuším, takže v 180 fakt nekončí. Ale max jsem nezkusil, to auto nemělo moc najeto...
Avatar - Emel
Emel
Vem si, že GTI Perf je 640...
Avatar - Emel
Emel
Jo? Co musíš přikoupit? Samozřejmě je tu ještě čtyřkolka a tak... ale stejně, 200k je brutální příplatek.
Avatar - white label
white label
S tím se dá souhlasit, i když je skutečný rozdíl, po dovybavení GTI na úroveň eRka, "jen" 193.100,- Kč.
Avatar - white label
white label
Máš snad pocit, že má reakce byla především o užitkových vozech jako je Golf "GTI/GTD/R/RD", nebo Touareg? Věřím, že podle mnou jasně formulované věty v reakci: "A to se !nebavím! o užitkových VW vs MB, tam je snad jasná vzájemná konkurence i tobě." , musí být každému (racionálně uvažujícímu člověku) jasné, že je tvá reakce prakticky bezpředmětná. 😉
Avatar - Emel
Emel
Levnější než předchůdce, o dost rychlejší... nojo, ale ten odstup čtvrt mega od GTI Perf je přece jen docela dost. Pokud na to koukám jako na imagemaker, který i díky ceně nemá stát na každém rohu, pak budiž. Za sebe ale říkám, že mi GTI Perf dává lepší smysl, když už bych tedy nutně chtěl HH.
Avatar - Kjirka
Kjirka
u nás tomu říkáme makovec >😁
Avatar - Kjirka
Kjirka
a chceš snad říct, že v tom co napsal o Vitu, Vianu, ML, Áčku aj. nemá pravdu ? Nebavíme se o S class a pod. Srovnáváme srovnatelný.
godfather7777
Nejlépe??? Každý koho jsem znal a měl Mercedes tak byl věčně v servisu a o Harlejích bych se nezmiňoval už vůbec, ale asi o motorkách nic nevíš... Jeden z mála Harleyů co snad stojí za řeč je V-Rod a na tom dělali frajeři od Porsche...
Avatar - Kjirka
Kjirka
asi tak. Od Golfa neočekávám odpružení, jako na vzduchovým v MB. Naopak, bude to tvrdý, jak ***, ale s tím bych do toho šel.
figurka
Pokud by někdo vedle sebe porovnával a konfiguroval pro koupi GR a 4C (ale i místo GR M135, A AMG, nebo STi), tak to nemá v hlavě v pořádku a klidně si troufnu tvrdit, že je to možné jen v rovině diskuzního bychu.
MariAchi
GIV R32 je tak nějak na pomezí tvrdého sporťáku a GT.
Je perfektní na hladkých cestách, ale o dost horší na hrbolatých - je moc uskákaný.
Na záběr zadku je třeba chvilku počkat, ale na to se dá v klidu a rychle zvyknout.
GV R32 je celkově podstatně lépe doladěný.
Avatar - fOE
fOE
@Kjirka😒br /> Jak napsal _MT_, tak M135i je aktualni vrchol jednickove rady, 320k model nove rady M performance.

@MT😒br /> Souhlasim co pises, ale premie je proste premie... tam se priplaci za vse a ne malo. Na druhou stranu ta cena nad Golfem neni jen proto. BMW ma o 20k vic, o nemalych 70Nm vic, o dva hrnky vic a to vse posila na zadni napravu coz oceni vetsina lidi ktere bavi ridit a neziji ve Skandinavii. Vzhledem k tomu, ze male BMW je nad golfem krom prestize i vykonove a technikou tak rozdil ceny a vybavy to v mych subjektivnich ocich vice nez smazava a Golf R bych nezvazoval.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Skvělé auto. Ale s cenou nevím. Pět dveří, metla, nějaké příplatky... a jéje, 1,2 miliónu. [odkaz] Když k tomu přidáš další výbavu hodnou BMW a 😁rive, seš na 1,3 mil jako nic. Už to bývalo i horší, Golf R bude určitě také za pár věcí připlatit, ale za tyhle prachy bych už asi chtěl karbonovou Alfu 4C.
augustin
Dival som sa na to z mojej pozicie...zijem v AT tak som sa kuknul na konfigurator v AT. Ak by som si to kupil inde, musel by som ten rozdiel podla tunajsich zakonov tak ci tak doplatit. Vynimkou by bolo, ak by malo auto aspon 2 roky alebo muselo by mat urcity pocet kilometrov (nie malo) najazdenych.
Tie 2 miliony nie su vymyslom...podla konfiguratora by bola plna vybava sa byvale 2 miliony SK. 😉
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Já četl že ta IV R32 taky není žádná sláva a moc dobře se jim vyladit nepodařila, až V je fajn. Ale to auto jsem viděl akorát jednou na křižovatce, takže reálné poznatyk vůbec nemám,...
figurka
Jenže jak píš sebinko a white je obrovský rozdíl proti tomu, co jsi tu vyplodil. Ukazuje to reálné jezdce a jejich rozdílné pohledy a preference vs. (další) teorii.
_MT_
Ano, markanty mají. Stejně jako S-kové Audi. Ale jsou podle mne na hranici rozlišovacích schopností běžného člověka, který se o auta nezajímá. A navíc tu máš S-line a dnes R-line, takže i běžný model se může těm ostřejším dost podobat. Nejvíc je prozrazují asi koncovky výfuků.

Pojmem znalec jsem nemyslel doborníka, ale člověka znalého. Když se někdo o auta zajímá, tak ho rychlý Golf nepřekvapí. Původně tam ta závorka vůbec nebyla, ale čekal jsem, že bych to za "nikdo" schytal. Asi jsem měl jít cestou většiny (tedy většina nemá ani tušení) a odpustit si hyperbolu. 😄
Avatar - Kjirka
Kjirka
možná jsem něco přehlédl, ale co to je M135i ? "M jednička" se přestala vyrábět a pokud nejsem slepej, znovu ji ještě dělat nezačali. Takže máš na mysli 135i ? Za mě teda rozhodně ne, protože karosářsky je to zcela hnusný auto. Alespoň ten zadek. O prestiži značky nehovořím, to je jasný. Ale jinak ještě k těm cenám, kdybys do toho BMW nasypal srovnatelnou výbavu, budeš tam myslím o pořádnej balík výš. Jenže v tom BMW konfigurátoru aby se prase vyznalo. Na to nemám čas ani nervy.
sebinko
diq,
tu je jedno zahrievacie. nieco pod 9 to bolo. 8:55 myslim.
[odkaz]
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
:yes: 8.30 rozhodně není zlá hodnota
Provocateur
Asi zaokrouhloval matematicky na miliony nahoru. Nějakej půl milion on asi neřeší >😁
Avatar - Kjirka
Kjirka
v českým konfigurátoru se nejdražší verze, tedy 5 dveří s DSG, dá poskládat na absolutní maximum 1 340 000,-Kč. To je při kurzu 26,-Kč ca. 51 000,-euro. Z čehož vyplývá, že si ho asi nepojedu kupovat do Rakouska ani do Německa, kde jsou skutečně výrazně dražší, než u nás. Mimo to si tam samozřejmě nebudu cpát věci, jako kůže za 80 t. a jiný "nezbytnosti". A mimochodem, 60 000,-euro má do 2 mio. dost daleko.
ObiWanKenobi
vitaj v klube, aj ja mam jeden 😄
Avatar - Ham.
Ham.
to je samozřejmě přesně naopak, u většiny aut časy udávané výrobcem nedosáhnou, takže ty ruské hodinky používají spíše výrobci😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Avatar - poterienko
poterienko
Co třeba S3, která je jen o nějakých 100 litrů dražší?
novice
S odkazem to je zrejme tak, ze nejde vlozit http s, jen http.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Vampix(Diesel Power)
...kdyby dělali do Golfa zase pořádnou VR6.... Tento týden jsem měl tu čest se zachovalou verzí trojkového Golfu s tímto agregátem a to je jiná jízda pánové. Nějaké časy nebo tabulky..... Emoce, já bych chtěl v autě takové emoce jako musely být kdysi tyto vozy ještě ve své době.... Imho cena není úplně špatná a vše okolo ale dát za golfa 1 000 000,- KČ asi ne e, raději opravdu zánovní M-B, Audi, Bmw každý má své želízko v ohni.... Ale záleží na každém a své kupce si 100% najde, tak jako všechny předchozí Rka. Nezbývá než popřát uspěšné prodeje.
Avatar - white label
white label
Vysvětlit něco takového Makovníkovi je mnohem těžší, než vymámit tele z jalové krávy... 😉
Makovnik
Cakal klzisko, ked sa ti asfalt nepaci?

Zvlastne, kolki tu kopu nozickami trasu rucickami, ked sa dakto neuznanlivo dotkne ich oblubenej hracky.
Materska skolka sa naruby obracia.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Každý koho znám z majitelů Mercedesu u něj zůstal. Podle testů kvality a poruchovosti Adac je na špici spolu s Toyotou tuším. Co se HD týká - tak to píšou jen ti, co na něj nemají. HD je legenda a také nejúspěšnější značka, ale já bych spíše řekl styl. Jedna z mála poctivých motorek. A něco málo o nich vím, i když v našem brněnském klubu (2. nejstarším v ČR, tradice 50 let) jsou zkušenější borci. V-ROD proč ne, nicméně pro mě je to nejméně Harley.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
není co dodat :yes: :-!
augustin
Prave som si konfiguroval tento Golf na rakuskej stranke VW. Tak ak by som chcel lepsiu vybavu, tak by ma stal 60000 eur. To je neuveritelne :-! Golf za skoro 2 miliony! Ale viem, ze tam hraju rolu aj emisie, raz darmo, EU si robi co chce.
Konfigurator: [odkaz]
Avatar - white label
white label
Přitom zrovna ta trojka až tak velká sláva (ve své době samozřejmě ano, byl to třídní "exot") nebyla, svez se někdy raději (pokud budeš mít štěstí) s poměrně vzácnou G IV R32, samozřejmě najít ji v dobrém origo stavu je problém.
Avatar - white label
white label
Ale já nerozporuji to tvé nevelké snažení VW, ale ten až příliš zjednodušený rozdíl 300 tis. Kč. Napsal jsi rozdíl v českých korunách (a jsme na českém serveru), proto to počítám jak počítám, pokud ti vyhovuje víc německý ceník můžeme začít počítat v eurech podle něj. GTI v Německu sice naštěstí nemá halogeny, ale zase má jen ty levnější bixenony, které jsou jednak pouze statické a hlavně nemají LED denní světlo, GR má v základu dynamické s LED denním svícením. Naopak s koly (nebo alarmem) je na tom GTI v D stejně jako u nás. 😉
Xawier
M135 xdrive je jiná liga 😉
Makovnik
Ty zo seba robis .... pravidelne, takze si nevyskakuj a tisko suchaj nohami 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jistě, když je hlavním argumentem cena.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Stačí se podívat - zrychlení, koníky...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ono problem je ten ze stale to bude len golf.. aj keby mal zlate kabliky a jazdil na vzduch.... imidzovo a atraktivitou sa skutocnym sportiakom nevyrovna... tu vidim problem... sam by som si osobne za 900 000 radsej kupil sportovo vyzerajuci a atraktivnejsi genesis coupe akou tuto premotorovanu skatulku... ale vseetko je vec vkusu.. iste sa najde dost takych ktorym sa naopak tato nenapadna raketa pozdava... ja nic proti tomu nemam.... kady si moze dnes vybrat... to BMW je urcite fajn volba ... predsa len logo vw na kapote neposobi tak cool ako bmw 😉
Avatar - fOE
fOE
takze volba je jasna a VW to nebude.
Makovnik
U AMuS pouzivaju najpomalsie ruske hodinky, u nich nic nezvycajne, ze casy sedia, resp. su lepsie.
Inym periodikam sa to tak nedari.
sebinko
subaru, mitsubishi. vsetko turbo a 4x4
Makovnik
take, ako u 6. gen, 4.9s na 100 bude len zbozne prianie za superoptimalnych podmienok [odkaz]