Ekonomika

Zpět na článek

Dacia Duster 1.2 TCe bude stát kolem 300 tisíc, ve Francii je jen jako 4x2

22 komentářů

Avatar - Hittman
Hittman
Myslím, že 1,2TCE na to nemá "kule" tahat čtyřkolku..
Russell
Nemel bludy, teď ji tahá 1.6 atmo.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - aproximus
aproximus
bych to viděl na Duster 1.6dCi Energy 130 4x4, někde kolem 350k.. ale to je asi dost naivní představa, tenhle motor Duster pravděpodobně nedostane..
Avatar - nyvlja
nyvlja
Pokud by někdy Duster dostal tenhle motor,tak to pod 400 000 nepůjde 😄 Ale uznávám,že by to byl naprostý ideál😄
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gangrel
Za ty prachy je to celkem logicke, ne? 8-s
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
JDM
a co by si chtěl?? za málo peněz muziky co mají ostatní?? člověk co jde pro Dacii je smířenej s tím že kupuje to nejlevnější auto , to že to nebude závoďák ani limuzína asi ví.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
treba si uvedomit ze je to pracovny stroj.... v prvom rade je to auto ktore svojim sposobom nahradza zastaralu NIVU.... a pre horara ktory na nom spravi 2000km rocne kdesi po leste a po poli to bude pecka stroj.... na jazdenie 20 000 rocne po meste a dialniciach to nie je ... to je jasne... tam treba zvolit ine auto 😉
Mistr XX
Obávám se, že by dlouho nevydržela, kdyby jezdila jen po poli 😄
ufoun zeleny
on nemyslel minový pole... >😒]
Mistr XX
Já taky ne 😉
Avatar - JDM
JDM
ale určitě bych to takhle nebral jako pracovní stroj. Spíš bych řekl že si to koupí rodiny co se nechtějí zadlužit a nemají na "lepší" auto. Taková rodina zřejmě nebude tolik cestovat aby najela 20tis ročně ale přece jen chce SUV , tahat vozejk , jezdit na chatu atd a Duster jim bohatě stačí.
Klaudius
Čo je "lacnota"? Jednoduché tvary namiesto zložitejších, nižšia cenová kategória materiálov, jednoduchšie konštrukčné riešenia? Veď o to tomuto autu ide. Rozhodne mu nemôžeš uprieť funkčnosť a ani vyčítať, že by sa na ňom niečo sypalo... Aj tie tzv. lacné a krehko vyzerajúce diely totiž v reáli vydržia naozaj dosť. Ak chceš niečo iné, choď si pre to inam a priplať si.
bez_prislusnosti
Zazil jsem hodně cest s dělnasema na výkopy, technici co musí provést servis kdekoliv třeba na elektrickém\plynovém vedení aj. Ve většině pripadu jedou 10 km, zastavi, 2 hod neco bastli, zabordelelni vlezou do auta a jedou na dalsi problem. Na takovou praci.. idealni auto. A výdrže bych se nebal je to jednoduche auto, do 10 let nezrezne a víc než 10 let se v polních podmínkách nečeká od žádného auta. Hlavně když stojí ca polovinu ceny konkurence.

Z mého pohledu škoda, že se i z Dacie ztrácí atmosféry, třeba 1.6 105 hp z Kanga by mohla být šikovnější, zejména při tovární vestavbě LPG.
Avatar - aproximus
aproximus
dýchavičnou atmosféru opravdu děkuji nechci... kor když do toho naložíš nějaké lidi a vercajk/bagáž...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
presne tak.... je to auto ktore zvacsa najazdi denne par km kdesi v terene... robotnici do neho budu sadat spinavi... casto jazdit na kratke vzialenosti kvoli reviziam kontrolam a kdejakym opravam... furikovat denno denne v terene bez nutnosti pohodlia .....

ano je to pre pracu... mnohi su potom prekvapeni ked si taketo auto kupia ze hups.... ano je to akesi o nicom... tvrde hlucne pomale ...... no jasne... ked s tym nosia deti do skoly a jazdia k babke kazdy vikend po dialnici 😉 ... skuste s nivou jazdit denno denne po cestach.... tiez nic moc...

kto chce jazdit po cestach zvoli si radsej sportage.. alebo kaskaj 😉
Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
Ty si riadny blbec! 😄
vasek2
Mne se to auto proste libi, ale jezdim po meste/kvalitnich okrskach, (kde nesnezi) a tahame kocarek/nakupy. Takze takova 1.2 tce a predokolka idealni, navic je to vys, tak se do toho lip poleze. najezdime tak 5-10 000 km rocne.
Jake mate argumenty proc ne ?(samo vlezu si do toho projedu se a udelam si sam nazor, ale rad si poslechnu i ostatni.)
megacruiser
Mě se Duster taky líbí, hlavně v té hnědé metle. Ale popravdě, předokolka Duster je v terénu naprosto k ničemu - nevyjede po sněhu/blátě ani takový kopec jako Leganza nebo Seicento (vyzkoušeno). Asi je to těžištěm více vzadu a málo zatíženým předkem - kola jen bezmocně prohrabují.
Pokud má člověk rodinu, nemá cenu si hrát na pozéra - k čemu vlastně SUV? Není potom lepší vzít třeba MPV Lodgy nebo Dokker? Ty jsou daleko prostornější, sedí se tam taky výše, pro rodinu praktičtější, cenově zhruba stejné a měkčí podvozek na horší cesty mají taky.
spojka
Koukám na vylepšený 1,5Dci 70kw/95k ve Fluenci,to se vyplatí víc než 110k,stejnej krouuťák,podobný zrychlení,snad bude i v Dusteru