A skutečně si myslíte, že Rapidu (např. v září 2013 prodáno v ČR 694 ks), nějak vážněji konkurují lowendová vozítka P301/C-Elyseé (dohromady 37 ks) nebo Logan (53 ks)?
Zezadu jednoznačně lepší než evropská verze, protože mi design hodně připomíná minulou generaci Astry sedan, která se mi moc líbí. Ale předek z fóbie naopak hrozný stejně jako u českého evergreenu. 8-s
Souhlas 100%. Stačí porovnat to, co píší "redaktoři" auto.cz třeba s texty pana Freie nebo pana Vaculíka, rozdíl několika světelných let ............
Holt všude potkáváme jen amatéry hrající si na profíky, v politice hlavně ale bohužel víceméně všude.
...... prý že o diesely v Indii není zájem (když se asi 70% osobních vozidel v Indii prodá v dieselu)
Kdyby pan Mička méně fabuloval (vymýšlel si), méně opisoval a více studoval zdroje, které jsou k dispozici zjistil by:
na Fabii je jednotka 1,2 slabá, tak se připravuje motor 1,5 TDI (v Evropě brzy uvidíme jako 1,4 TDI)
na rapid je jednotka 1,6 TDI s 77 kW příliš silná, připravovaný motor 1,5 TDI s cca 68 kW bude tak akorát, pro Evropu se připravuje verze s až 74 kW
Po faceliftu by měla u projektorů lépe svítit dálková světla. Před ním zase byly dobré v tom, že mohly nabídnout natáčení jak potkávacích, tak dálkových světel.