Čína je pro Škodu, potažmo celý koncern VW, jedním z nejdůležitějších trhů. Nová Octavia zde nabídne více odlišností, než by se mohlo na první pohled zdát.
Důvodem je tradiční rodinná hierarchie. Nejvíce úcty se projevuje nejstarším členům rodiny. Ti obvykle auto neřídí, ale sedí vzadu. Takže zatímco u nás se s místem vzadu počítá hlavně pro děti, v Číně se místo vzadu posuzuje podle toho, jak pohodlně se tam usadí prarodiče. Odtud pramení požadavky na větší rozvor.
Není to tak jednoduché, ale vvyjdi z toho že dobře živený Evropan dorůstá solidní výšky a v Číně je to stejné. Lidé co žijí ze třech misek rýže denně moc nevyrostou, ale ti nemají na auto. ;-)
nez "nase" Oktavka. :-(
Ted vidm, ze Oktavka II byla vylozena kocka... a Skoda je proste odsouzena do role levnych zebrinaku. :-(
Tak honem - jest se da stihnout SuperB... nez ho taky "zmodernizujou".
Hmm další znalec čínské populace. Osobně znám dva Číňany jeden měří metr osmdesát dva a druhý má metr sedmdesát devět. Co je na nich malého? Mi čeští,slovenští, polští a maďarští kamarádi většinou dosahují kolem metru sedmdesát pět až sedmdesát sedm. Mých metr osmdesát pět dosahuje málokterý že nich až na jednoho co má metr devadesát dva.
presne toto nechapem ani ja a viackrat som to tu uz pisal ;-) ...
naco je 1,6 metra vysokym cinanom este predlzene europske auto robene pre vyssich ludi ... nerozumiem... ved uz taky matiz je pre nich doslova MPVecko...
tiez tejto zahade nechapem , nie si sam ;-) ... neiktore veci na svete su proste mimo logiku