no u nás určitě ne... Češi, kteří bytostně nenávidí němce si totiž rádi honí ega v jejich autech a ti co na ně nemají začali kupovat rejži, protože teď je to in >:D Prostě ČR je ostrůvek deviace, s tím se na západě člověk těžko setká...
Povedený facelift Megane posunul co do designu blíže ke špičce, vypadá opravdu skvěle a to jakákoliv jeho karosářská verze. Základní cena je fér, dokonce má i použitelný motor u kterého je tabulková hodnota spotřeby i celkem reálná. Za mě rozhodně :yes::yes::yes:
Aha, takže když si sednu do Renaultu, tak jsem totálně společensky znemožněn a můžu to asi napravit jen doživotním řízením VW. No a co mají dělat chudáci jako já, že každou chvíli jezdí v něčem jiném. To se mám jako chvíli cítit společensky pod úroveň a chvíli jako nadčlověk. Člověče mám se jít lečit já nebo Vy?
Hele... 1.6dCi je za naftu v pohodě. A benzín... silnější 1.2TCe je pro pozici Renaultu odpovídající. Extrémisté mohou sáhnout ještě po GT s 220 koníky.
Na Renaultu mi může vadit tisíc a jedna věc, můžu mít hromadu předsudků vůči francouzským vozům, ale Megane 1.2Tce za 334tisíc je benzkonkurenční nabídka. :yes:
Vy toužíte po tom, aby jste obchodním partnerům sloužil jako sloup na kolo? Mimochodem, když jsem k zákazníkům jezdil Meganem, tak byli spíš zvědaví, jak to jezdí a jestli jsou s tím problémy, protože měli informace z doby tak 1. generace.
Nechápal jsem renaultí kroky, ale poslední kroky jsou povede
Clio, Captur a tenhle FL. Přesto, že je to starší kousek nemá se za co stydět před 308. V základu nabízí motor, který netrpí nedostatkem výkonu a podvozek je na stejné technické úrovni. Samozřejmě Peugeot má novou platformu, ale její ulohou je šetření peněz.
verze kombi nemá až tak velký rozdíl ve velikosti kufru, ale v delším rozvoru, tedy prostoru vzadu.. kombi sahá prostě o půl třídy výše, takže příplatek je opodstatněný.
Nejlepší evropské auto po Golfu v nižší střední, je po faceliftu ještě krásnější ! Byť přichází skomírající lev s funglnovým P308, věřím, že Mégane bude i nadále ve Francii číslem 1 !!!
Bohužel po několik zkušenostech musím říct, že Renault bych nekoupil.
Nehodnotím spolehlivost(ani nemohu) ale z půjčovny jsme měl několikrát Renault a celkový dojem kvality opravdu slabý. Peugeot 308 je o třídu lepší - ikdyž ten teď už starý model má šilený design...Ten nový vypadá nadějně.
Autu facelift prospěl..
Kombík je za tu cenu špatně prodejný.
Je malý , nízký , takový připlácnutý s malým kufrem.. :no:
Ten hatchback je jasná volba.
Pokud tedy někdo chce Megane.. ;-)
Vzhledem k podvozku(nevím zda s tím něco udělali) to rozhodně není nejlepší auto po Golfu.Ceny jsou neskutečně dobré....až skoro podbizející se, ale cena poměr výkon:yes:
Zrovna o víkendu jsem v novém Meg. kombi jel a ten prostor byl (na tuhle třídu) tak akorát, což znamená, že v 5 dv. hb to nebude (po této stránce) žádná sláva, tedy kromě toho, že nevypadá nic moc právě ve srovnání s kombíkem.
Teď ještě napsat jméno a telefon na prodejce, který dá slevu 10% na G VII. Já říkám, že běžný klient nikdy takovou slevu nedostane a už vůbec ne na základního Golfa v tesilu.
Dobrý cena, dobrá nabídky výbavy, klobouk dolů, zlepšil se vzhled, škoda, že v nabídce nejsou silnější motůrky...ale zas na to by se u Renaultu asi nenašli kupci.
No nevím když porovnám megan grandtour v nej výbavě zen s TCe 130k za 359900 s Golfem variant s TSI 105k. Tak golf mi vychází i se zmíněnou slevou 10% o 50 tisíc dráž. :-)
Každopádně u Renaultu jde těch 20% po započítání té dlouhodobé "slevy" (30tisíc, myslím), nevým jak v rámci té akce "vyšší za nižší", tam bych to viděl že to procento adekvátně klesne.
Popořadě:
a) koupit si rendlíka je jistě společenské faux pas
b) není třeba doživotně řídit VW. Je tisíc jiných značek.
c) vždy, když sedáte do rendlíku, leží vaše společenské postavení v prachu ulice