Dobrý cena, dobrá nabídky výbavy, klobouk dolů, zlepšil se vzhled, škoda, že v nabídce nejsou silnější motůrky...ale zas na to by se u Renaultu asi nenašli kupci.
no u nás určitě ne... Češi, kteří bytostně nenávidí němce si totiž rádi honí ega v jejich autech a ti co na ně nemají začali kupovat rejži, protože teď je to in >:D Prostě ČR je ostrůvek deviace, s tím se na západě člověk těžko setká...
Hele... 1.6dCi je za naftu v pohodě. A benzín... silnější 1.2TCe je pro pozici Renaultu odpovídající. Extrémisté mohou sáhnout ještě po GT s 220 koníky.
Autu facelift prospěl..
Kombík je za tu cenu špatně prodejný.
Je malý , nízký , takový připlácnutý s malým kufrem.. :no:
Ten hatchback je jasná volba.
Pokud tedy někdo chce Megane.. ;-)
Zrovna o víkendu jsem v novém Meg. kombi jel a ten prostor byl (na tuhle třídu) tak akorát, což znamená, že v 5 dv. hb to nebude (po této stránce) žádná sláva, tedy kromě toho, že nevypadá nic moc právě ve srovnání s kombíkem.
Povedený facelift Megane posunul co do designu blíže ke špičce, vypadá opravdu skvěle a to jakákoliv jeho karosářská verze. Základní cena je fér, dokonce má i použitelný motor u kterého je tabulková hodnota spotřeby i celkem reálná. Za mě rozhodně :yes::yes::yes:
verze kombi nemá až tak velký rozdíl ve velikosti kufru, ale v delším rozvoru, tedy prostoru vzadu.. kombi sahá prostě o půl třídy výše, takže příplatek je opodstatněný.
Na Renaultu mi může vadit tisíc a jedna věc, můžu mít hromadu předsudků vůči francouzským vozům, ale Megane 1.2Tce za 334tisíc je benzkonkurenční nabídka. :yes:
Teď ještě napsat jméno a telefon na prodejce, který dá slevu 10% na G VII. Já říkám, že běžný klient nikdy takovou slevu nedostane a už vůbec ne na základního Golfa v tesilu.
Každopádně u Renaultu jde těch 20% po započítání té dlouhodobé "slevy" (30tisíc, myslím), nevým jak v rámci té akce "vyšší za nižší", tam bych to viděl že to procento adekvátně klesne.
No nevím když porovnám megan grandtour v nej výbavě zen s TCe 130k za 359900 s Golfem variant s TSI 105k. Tak golf mi vychází i se zmíněnou slevou 10% o 50 tisíc dráž. :-)
Nejlepší evropské auto po Golfu v nižší střední, je po faceliftu ještě krásnější ! Byť přichází skomírající lev s funglnovým P308, věřím, že Mégane bude i nadále ve Francii číslem 1 !!!
Vzhledem k podvozku(nevím zda s tím něco udělali) to rozhodně není nejlepší auto po Golfu.Ceny jsou neskutečně dobré....až skoro podbizející se, ale cena poměr výkon:yes:
Bohužel po několik zkušenostech musím říct, že Renault bych nekoupil.
Nehodnotím spolehlivost(ani nemohu) ale z půjčovny jsme měl několikrát Renault a celkový dojem kvality opravdu slabý. Peugeot 308 je o třídu lepší - ikdyž ten teď už starý model má šilený design...Ten nový vypadá nadějně.
Nechápal jsem renaultí kroky, ale poslední kroky jsou povede
Clio, Captur a tenhle FL. Přesto, že je to starší kousek nemá se za co stydět před 308. V základu nabízí motor, který netrpí nedostatkem výkonu a podvozek je na stejné technické úrovni. Samozřejmě Peugeot má novou platformu, ale její ulohou je šetření peněz.
Vy toužíte po tom, aby jste obchodním partnerům sloužil jako sloup na kolo? Mimochodem, když jsem k zákazníkům jezdil Meganem, tak byli spíš zvědaví, jak to jezdí a jestli jsou s tím problémy, protože měli informace z doby tak 1. generace.
Aha, takže když si sednu do Renaultu, tak jsem totálně společensky znemožněn a můžu to asi napravit jen doživotním řízením VW. No a co mají dělat chudáci jako já, že každou chvíli jezdí v něčem jiném. To se mám jako chvíli cítit společensky pod úroveň a chvíli jako nadčlověk. Člověče mám se jít lečit já nebo Vy?
Popořadě:
a) koupit si rendlíka je jistě společenské faux pas
b) není třeba doživotně řídit VW. Je tisíc jiných značek.
c) vždy, když sedáte do rendlíku, leží vaše společenské postavení v prachu ulice