Novinky
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
si vzdy predstavim indicky zazracny bollywood >😁 [odkaz] 😉 :yes: daco neskutocne >😁 :yes:
Na Indické poměry je to úžasné auto a v místech mimo hlavní tahy se offroadové geny hodí vždycky .... nikdo nebude řešit že má švihladla nebo že moc nejede, stejně se po těch jejich cestách dá jezdit rozumně do 60km/h vyšší rychlosti jsou jenom na opravdu dobrých tazích a stejně je to risk .... do dalšího faceliftu vydrží ještě 10 let 😉
Náhodou to není špatné - hlavně e to levné - ale technika je absolutně moderní.
"Mahindra vehicles are now being supplied with Delphi's Unit Pump Common Rail system (UPCRs). The UPCR System is used on the 4 cyl 2.5L MDI LCCR engine currently used on Scorpio, Bolero, D13200 Truck and T15 Bus applications.
The 2.5L MDI Low Cost Common Rail (LCCR) engine produces a Peak Torque of 200Nm @ 1800-2000rpm and a Rated Power of 70 PS @ 3200rpm whilst meeting the requirements of BS III (Euro 3) and BS IV (Euro 4) regulations."
A spotřeba bude jistě velmi dobrá. Emise na úrovni Euro 4 na Indii velmi slušné.
A motor je alespoň pořádně velký, žádný 1,4 TDI ale hezkých 2,5 litrů. Takový motor by mohl být robustní a v té indii něco vydržet.
"Mahindra vehicles are now being supplied with Delphi's Unit Pump Common Rail system (UPCRs). The UPCR System is used on the 4 cyl 2.5L MDI LCCR engine currently used on Scorpio, Bolero, D13200 Truck and T15 Bus applications.
The 2.5L MDI Low Cost Common Rail (LCCR) engine produces a Peak Torque of 200Nm @ 1800-2000rpm and a Rated Power of 70 PS @ 3200rpm whilst meeting the requirements of BS III (Euro 3) and BS IV (Euro 4) regulations."
A spotřeba bude jistě velmi dobrá. Emise na úrovni Euro 4 na Indii velmi slušné.
A motor je alespoň pořádně velký, žádný 1,4 TDI ale hezkých 2,5 litrů. Takový motor by mohl být robustní a v té indii něco vydržet.