Novinky
Neudělám s tim nic. Nehodlám na tebe reagovat a zabředávat do diskuzí s někým kdo plácá pořád stejné nesmysly. Nazdar
NEmám potřebu "urážet", ale až jednou takový Bristol a třeba MB CL AMG porovnáte - pochopíte, že jsou si to "cílovou skupinou zákazníku" VELMi, ale opravdu VELMi podobná auta (jedno britské, druhé německé - to je asi ten NEJpodstatnější rozdíl 😉 )
Bristol (ať desítky let Blenheim, či dnes Fighter jsou jen maličko "exkluzivnější" a trošičku "dražší" - ale je to stále "stejná kategorie" - oslovují STEJNÉHO zákazníka.
Jsem ráda že jsem vám pomohla "osvětlit" další kousek z oblasti automobilismu (a na téma hot hatch vám doporučuji si něco z let 70tých "dohledat" a V ANGLIČTINĚ - popř. němčině - PŘEČÍST ... vás by ty texty mohly evidentně "překvapit" 😉
PS: Jak jsem již napsala - takže minulá impreza se vám do "hot hatch" NEvešla a ta současná (technicky vpodstatě STEJNÁ) již ano? A bmw 130i se dle VAŠICH pravidel "vejde" a bmw 135i již NE? Myslím, že je výrazně VHODNĚJŠí používat ty PŮVODNí (někdy mám pocit, že současné "vidění" pojmu hot hatch je golf GTi a pár vozů co mu je "podobných" - s opravdu "tragikomickofffftipným" dodatkem, že FoFo RS je o MOC rychlejší/svižnější, takže už vlastně skoro NENí HH) definice (chápání vozu hot hatch), které do množiny hot hatch řady VŠE (od maličkého mini po řekněme nižší střední třídu - BEZ vymezení se přesnému typu, vzhledu karoserie - ostatně za jeden ze ZAKLADATELŮ a PRVNÍCH vozů nesoucí "označení" HH je označováno bmw 2002ti - tak teď jsem VELMi zvědava "CO" s tím uděláte - "zpětně" ho "vyřadíte" (neb vašemu "dnešnímu" pohledu NEvyhovuje, resp. současnému Golf GTi se NEpodobá 😄
Pěkný den
Bristol (ať desítky let Blenheim, či dnes Fighter jsou jen maličko "exkluzivnější" a trošičku "dražší" - ale je to stále "stejná kategorie" - oslovují STEJNÉHO zákazníka.
Jsem ráda že jsem vám pomohla "osvětlit" další kousek z oblasti automobilismu (a na téma hot hatch vám doporučuji si něco z let 70tých "dohledat" a V ANGLIČTINĚ - popř. němčině - PŘEČÍST ... vás by ty texty mohly evidentně "překvapit" 😉
PS: Jak jsem již napsala - takže minulá impreza se vám do "hot hatch" NEvešla a ta současná (technicky vpodstatě STEJNÁ) již ano? A bmw 130i se dle VAŠICH pravidel "vejde" a bmw 135i již NE? Myslím, že je výrazně VHODNĚJŠí používat ty PŮVODNí (někdy mám pocit, že současné "vidění" pojmu hot hatch je golf GTi a pár vozů co mu je "podobných" - s opravdu "tragikomickofffftipným" dodatkem, že FoFo RS je o MOC rychlejší/svižnější, takže už vlastně skoro NENí HH) definice (chápání vozu hot hatch), které do množiny hot hatch řady VŠE (od maličkého mini po řekněme nižší střední třídu - BEZ vymezení se přesnému typu, vzhledu karoserie - ostatně za jeden ze ZAKLADATELŮ a PRVNÍCH vozů nesoucí "označení" HH je označováno bmw 2002ti - tak teď jsem VELMi zvědava "CO" s tím uděláte - "zpětně" ho "vyřadíte" (neb vašemu "dnešnímu" pohledu NEvyhovuje, resp. současnému Golf GTi se NEpodobá 😄
Pěkný den
Brabus je prima (mně vždy byla "nejsympatičtější" Alpina a "total" mi přišel Hamann - abych "odskočila" k jedné podobné automobilce). Bristol j(d)e dál. A NENí to žádný "sportovní vůz" 😄
Věřte NEvěřte - Bristol (značka existující DESíTKY let - většina jejích modelů stále jezdí - to co jsem napsala, že je to trošičku "mix" ferrari a RR - to NENí až tak "NEpřesné" označení - je to VELMi luxusní záležitost a v reálu je to pro ... řekněme NÁROČNĚJŠí bývalé majitele AMG (jímž asi NEjste, když Bristol neznáte 😉 )
Mimochodem AMG je dnen sice "součást" MB, ale s tou "sériovostí" to NENí až takové jak si představujete - stále zůstává RUČNí výroba atd. (tedy pokud vím já - že MB plánuje logo AMG "rozšířit" i na diesly apod. - pro mne zůstanou "tím pravým" jen ... "ty pravé" 😄
Mimochodem - v česku Bristol zastoupení SAMOZEJMĚ NEmá, ale myslím že hned tady vedle v Rzeczpospolita Polska ANO)
Pěkný den 😉
Věřte NEvěřte - Bristol (značka existující DESíTKY let - většina jejích modelů stále jezdí - to co jsem napsala, že je to trošičku "mix" ferrari a RR - to NENí až tak "NEpřesné" označení - je to VELMi luxusní záležitost a v reálu je to pro ... řekněme NÁROČNĚJŠí bývalé majitele AMG (jímž asi NEjste, když Bristol neznáte 😉 )
Mimochodem AMG je dnen sice "součást" MB, ale s tou "sériovostí" to NENí až takové jak si představujete - stále zůstává RUČNí výroba atd. (tedy pokud vím já - že MB plánuje logo AMG "rozšířit" i na diesly apod. - pro mne zůstanou "tím pravým" jen ... "ty pravé" 😄
Mimochodem - v česku Bristol zastoupení SAMOZEJMĚ NEmá, ale myslím že hned tady vedle v Rzeczpospolita Polska ANO)
Pěkný den 😉
Co je to ten Bristol 😉
Nevíš náhodou, kolik je jich vůbec vyrobeno? Neni trochu trapné porovnávat luxusní vůz S-class se sportovním autem??? Míchat skoro sériovku od AMG s malovýrobcem. Navíc, když ti nestačí AMG, můžeš šáhnout po Brabusu (pokud víš co to je), a tam už je to zase někde jinde...
Nevíš náhodou, kolik je jich vůbec vyrobeno? Neni trochu trapné porovnávat luxusní vůz S-class se sportovním autem??? Míchat skoro sériovku od AMG s malovýrobcem. Navíc, když ti nestačí AMG, můžeš šáhnout po Brabusu (pokud víš co to je), a tam už je to zase někde jinde...
😄 já už trochu "přetahuji" ..
PS: Ráda budu pokračovat v nějakou "lepší" dobu
Omlouvám se, ale opravdu - "dobrou noc" 😄
PS: Ráda budu pokračovat v nějakou "lepší" dobu
Omlouvám se, ale opravdu - "dobrou noc" 😄
Bristol Fighter T =
rychlostí "lepší" ferrari
komfortem "skoro" rolls
+ většina vyrobených modelů (dříve Blenheim - nevím jak dlouho se dělá ... 30 let?) i ty staré stále jezdí - oč NEnápadnější, o to DOKONALEJŠí vůz ... :yes:
rychlostí "lepší" ferrari
komfortem "skoro" rolls
+ většina vyrobených modelů (dříve Blenheim - nevím jak dlouho se dělá ... 30 let?) i ty staré stále jezdí - oč NEnápadnější, o to DOKONALEJŠí vůz ... :yes:
Veyron je už ŠÍLENĚ ABSURDNĚ drahý (a navíc na každý nově prodaný kus "nadšenci" co golf(y) a octavie atd. se i nadále "skládají" - poměr peníze/výkon mi tam už "až NEsedí")
PS: A i ten Veyron musí HODNÉ "plyn přidupnout", aby "levnému" Bristol Fighter T ujel .. 😄
PS: A i ten Veyron musí HODNÉ "plyn přidupnout", aby "levnému" Bristol Fighter T ujel .. 😄
Na mne je verze 65 už taková "moc" (já opravdu RADĚJi 6.3)
Co Bentley Continental GT? (ten by možná také chvíli "stíhal" ... NE že by se Bristol(u) vyrovnal!)
Můj "favorit" je jasný, "v nouzi" se spokojím s CL/SL 6.3 AMG - TAKová jsem já 😄
A už OPRAVDU "dobrou" 😉
Co Bentley Continental GT? (ten by možná také chvíli "stíhal" ... NE že by se Bristol(u) vyrovnal!)
Můj "favorit" je jasný, "v nouzi" se spokojím s CL/SL 6.3 AMG - TAKová jsem já 😄
A už OPRAVDU "dobrou" 😉
Asi jsme Navtech(ovi - v AMG) s tím Bristol už MOC daleko odjeli (možná bych měla "zpomalit"? 😉 )
Každej má svýho favorita, já jen podotknul, že "osobně" neznám auto s většíma koulema, než CL65 při tý tonáži... ano, EB, nebo MC12 asi bude zrychlovat lépe a ten "neznámý" Bristol třeba taky. No a?
Děvče - já NIC proti AMG (já NEJ-raději 6.3) - já "jen" zmínila SVÉHO "favorita" (co je přeci jen LEVNĚJŠí než Zonda, a tako "normálnější" - uvnitře je to ZCELA "normální" vůz - vybrat si můžete i zda manuál či automat..) 😄
Chlape, tady se bavíme většinou o realitě v sériový produkci, to je stejný, jako kdybych sem stavěl Zondu.
TEdy popravdě já chtěla "dodat", že celý Bristol s V10 OSMilitrem v bříšku váží nějakých 1500-1600 kg (a v "normální" verzi jezdí "jen" 331 km/h; v té "ostré" něco přes 360 km/h)
Takové uvnitř docela luxusní letadélko se 4mi kolečky 😉
Takové uvnitř docela luxusní letadélko se 4mi kolečky 😉
Hrušku a kaši - to NEznám (ale "na pudelku" od Bristol AMG dostane - co přitom kdo "zažívá/NEzažívá" ... asi záleží v čem zrovna sedíte 😉
Nepleť hrušky do kaše. To, co umí CL, nebo asi i "S" 65 v dynamice na zrychlení v takový tonáži, jsem ještě nezažil.
Vy se evidentně BOJÍTE, co byste se o definici vozů hot hatch dočetl, nebo? 😄
PS: Je opravdu JEDNO co si (vy či kdokoliv jiný) "myslíte" - co je "psáno" to je "dáno" (a TOHLE bylo napsáno již před MNOHA lety - a pokud NEžijeme v ORWELLově´1984 - tak ... se to NEzmění)
PPS: Někde jsem slyšela že PRAVDA BOLí - tak jsem se vás chtěla optat na "osobní zkušenost(i)"
Pěkný den (je mi líto, v tomto mám vskutku pravdu - a NEmusíte ani "lovit" staré časopisy, pro začátek stačí GOOGlík :yes: 😉