Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz S 63 a S 65 AMG: Facelift také pro nejvýkonnější verze

Při premiéře faceliftu třídy S proběhlo také oficiální odhalení dvojice vrcholných modelů – osmiválcového S 63 AMG a dvanáctiválcového S 65 AMG. Designové změny přibližují vlajkovou loď Mercedesu novému E, došlo ale i k úpravám technické stránky.
Zpět na článek
22. 4. 2009 19:49
neregistrovaný "C-bullit"
22. 4. 2009 22:51
neregistrovaný "maxo"
23. 4. 2009 00:20
neregistrovaný "maxo"
23. 4. 2009 00:42
neregistrovaný "maxo"
23. 4. 2009 00:52
neregistrovaný "maxo"
23. 4. 2009 00:36
neregistrovaný "maxo"
23. 4. 2009 00:41
neregistrovaný "maxo"
23. 4. 2009 00:44
neregistrovaný "maxo"
23. 4. 2009 00:31
neregistrovaný "maxo"
neregistrovaný "C-bullit"
22. 4. 2009 19:49
Dialnicny korab!
Tak tomuto sa na dialnici nevyrvna takmer nic a bez obmedzovaca to sfukne z cesty aj mnohe ferrari. Este na to mat konto.
Rozbalit vlákno
36
22. 4. 2009 20:38
Re: Dialnicny korab!
K čemu je ti konto, když stejně musíš čekat do června :-!
neregistrovaný "maxo"
22. 4. 2009 22:51
Re: Dialnicny korab!
no ved v tom to je, ze do cervna dosetri a bude pirat dialnic. :-)
22. 4. 2009 23:44
Re: Dialnicny korab!
Tak to aby si vsadil sportku i na Jamajce >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 4. 2009 22:43
Re: Dialnicny korab!
Na "sfoukávání" tu máme spíš Bristol Fighter ;-)
22. 4. 2009 23:43
Re: Dialnicny korab!
Nepleť hrušky do kaše. To, co umí CL, nebo asi i "S" 65 v dynamice na zrychlení v takový tonáži, jsem ještě nezažil.
Avatar - Hammunasakra
22. 4. 2009 23:55
Re: Dialnicny korab!
Hrušku a kaši - to NEznám (ale "na pudelku" od Bristol AMG dostane - co přitom kdo "zažívá/NEzažívá" ... asi záleží v čem zrovna sedíte ;-)
23. 4. 2009 00:14
Re: Dialnicny korab!
Bristol snad dělá limo přes 2 tuny?
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2009 00:15
Re: Dialnicny korab!
Ne - Bristol dělá cupku co "létá" rychleji než SL/CL ... cokoliv AMG ;-)
neregistrovaný "maxo"
23. 4. 2009 00:20
Re: Dialnicny korab!
no toto bude dlha diskusia :-)
23. 4. 2009 00:25
Re: Dialnicny korab!
Asi stejná, jako rozebírat zátan Ferdy s Oktávkou...
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2009 00:26
Re: Dialnicny korab!
Tak tomu(hle) já asi NE-rozumět 8-s
23. 4. 2009 00:27
Re: Dialnicny korab!
Tak se snes na zem
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2009 00:31
Re: Dialnicny korab!
Nějak se to NEzlepšilo ;-\
PS: Asi půjdu spát
Dobrou ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2009 00:25
Re: Dialnicny korab!
TEdy popravdě já chtěla "dodat", že celý Bristol s V10 OSMilitrem v bříšku váží nějakých 1500-1600 kg (a v "normální" verzi jezdí "jen" 331 km/h; v té "ostré" něco přes 360 km/h)
Takové uvnitř docela luxusní letadélko se 4mi kolečky ;-)
23. 4. 2009 00:26
Re: Dialnicny korab!
Chlape, tady se bavíme většinou o realitě v sériový produkci, to je stejný, jako kdybych sem stavěl Zondu.
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2009 00:29
Re: Dialnicny korab!
Děvče - já NIC proti AMG (já NEJ-raději 6.3) - já "jen" zmínila SVÉHO "favorita" (co je přeci jen LEVNĚJŠí než Zonda, a tako "normálnější" - uvnitře je to ZCELA "normální" vůz - vybrat si můžete i zda manuál či automat..) :-)
23. 4. 2009 00:35
Re: Dialnicny korab!
Každej má svýho favorita, já jen podotknul, že "osobně" neznám auto s většíma koulema, než CL65 při tý tonáži... ano, EB, nebo MC12 asi bude zrychlovat lépe a ten "neznámý" Bristol třeba taky. No a?
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2009 00:38
Re: Dialnicny korab!
Na mne je verze 65 už taková "moc" (já opravdu RADĚJi 6.3)
Co Bentley Continental GT? (ten by možná také chvíli "stíhal" ... NE že by se Bristol(u) vyrovnal!)
Můj "favorit" je jasný, "v nouzi" se spokojím s CL/SL 6.3 AMG - TAKová jsem já :-)
A už OPRAVDU "dobrou" ;-)
neregistrovaný "maxo"
23. 4. 2009 00:42
Re: Dialnicny korab!
v najlepsom prestanete?
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2009 00:50
Re: Dialnicny korab!
:-) já už trochu "přetahuji" ..
PS: Ráda budu pokračovat v nějakou "lepší" dobu
Omlouvám se, ale opravdu - "dobrou noc" :-)
neregistrovaný "maxo"
23. 4. 2009 00:52
Re: Dialnicny korab!
chapem, dobru noc.
neregistrovaný "maxo"
23. 4. 2009 00:36
Re: Dialnicny korab!
a ked sa uz bavime o lietadlach tak co taky VEYRON.
23. 4. 2009 00:37
Re: Dialnicny korab!
Ano, myslím tím "EB" vejráka... to se v kontextu s AMG nedá srovnávat...
neregistrovaný "maxo"
23. 4. 2009 00:41
Re: Dialnicny korab!
jasne preto som pouzil slovo lietadla.
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2009 00:40
Re: Dialnicny korab!
Veyron je už ŠÍLENĚ ABSURDNĚ drahý (a navíc na každý nově prodaný kus "nadšenci" co golf(y) a octavie atd. se i nadále "skládají" - poměr peníze/výkon mi tam už "až NEsedí")
PS: A i ten Veyron musí HODNÉ "plyn přidupnout", aby "levnému" Bristol Fighter T ujel .. :-)
neregistrovaný "maxo"
23. 4. 2009 00:44
Re: Dialnicny korab!
no myslim, ze hodne nemusi dupnut, ale samozrejme ja som uz isiel do rise snov a lietadiel.
neregistrovaný "maxo"
23. 4. 2009 00:31
Re: Dialnicny korab!
zacina sa mi to pacit a spat sa mi nechce :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2009 00:35
Re: Dialnicny korab!
Asi jsme Navtech(ovi - v AMG) s tím Bristol už MOC daleko odjeli (možná bych měla "zpomalit"? ;-) )
23. 4. 2009 00:36
Re: Dialnicny korab!
Co je to Bristol?
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2009 00:46
Re: Dialnicny korab!
Bristol Fighter T =
rychlostí "lepší" ferrari
komfortem "skoro" rolls
+ většina vyrobených modelů (dříve Blenheim - nevím jak dlouho se dělá ... 30 let?) i ty staré stále jezdí - oč NEnápadnější, o to DOKONALEJŠí vůz ... :yes:
Avatar - ZoomZoom
23. 4. 2009 08:35
Re: Dialnicny korab!
Co je to ten Bristol ;-)
Nevíš náhodou, kolik je jich vůbec vyrobeno? Neni trochu trapné porovnávat luxusní vůz S-class se sportovním autem??? Míchat skoro sériovku od AMG s malovýrobcem. Navíc, když ti nestačí AMG, můžeš šáhnout po Brabusu (pokud víš co to je), a tam už je to zase někde jinde...
23. 4. 2009 08:48
Re: Dialnicny korab!
V poho. Od někoho, kdo tvrdí, že GTI není HH a EVO ano tě to nemusí překvapovat.
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2009 10:18
Re: Milá figurko!
NEmám potřebu "urážet", ale až jednou takový Bristol a třeba MB CL AMG porovnáte - pochopíte, že jsou si to "cílovou skupinou zákazníku" VELMi, ale opravdu VELMi podobná auta (jedno britské, druhé německé - to je asi ten NEJpodstatnější rozdíl ;-) )
Bristol (ať desítky let Blenheim, či dnes Fighter jsou jen maličko "exkluzivnější" a trošičku "dražší" - ale je to stále "stejná kategorie" - oslovují STEJNÉHO zákazníka.
Jsem ráda že jsem vám pomohla "osvětlit" další kousek z oblasti automobilismu (a na téma hot hatch vám doporučuji si něco z let 70tých "dohledat" a V ANGLIČTINĚ - popř. němčině - PŘEČÍST ... vás by ty texty mohly evidentně "překvapit" ;-)
PS: Jak jsem již napsala - takže minulá impreza se vám do "hot hatch" NEvešla a ta současná (technicky vpodstatě STEJNÁ) již ano? A bmw 130i se dle VAŠICH pravidel "vejde" a bmw 135i již NE? Myslím, že je výrazně VHODNĚJŠí používat ty PŮVODNí (někdy mám pocit, že současné "vidění" pojmu hot hatch je golf GTi a pár vozů co mu je "podobných" - s opravdu "tragikomickofffftipným" dodatkem, že FoFo RS je o MOC rychlejší/svižnější, takže už vlastně skoro NENí HH) definice (chápání vozu hot hatch), které do množiny hot hatch řady VŠE (od maličkého mini po řekněme nižší střední třídu - BEZ vymezení se přesnému typu, vzhledu karoserie - ostatně za jeden ze ZAKLADATELŮ a PRVNÍCH vozů nesoucí "označení" HH je označováno bmw 2002ti - tak teď jsem VELMi zvědava "CO" s tím uděláte - "zpětně" ho "vyřadíte" (neb vašemu "dnešnímu" pohledu NEvyhovuje, resp. současnému Golf GTi se NEpodobá :-)
Pěkný den
23. 4. 2009 11:22
Re: Milá figurko!
Neudělám s tim nic. Nehodlám na tebe reagovat a zabředávat do diskuzí s někým kdo plácá pořád stejné nesmysly. Nazdar
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2009 11:24
Re: Milá figurko!
Chápu - ono se s tím nic dělat ani NEdá (že HH jsou a byly i vozy jako kdysi bmw 2002ti a dnes ...) - ono to zpětně "dohledat" LZE (a pak už to "okecat" fakt NEzle, že?
Vy se evidentně BOJÍTE, co byste se o definici vozů hot hatch dočetl, nebo? :-)
PS: Je opravdu JEDNO co si (vy či kdokoliv jiný) "myslíte" - co je "psáno" to je "dáno" (a TOHLE bylo napsáno již před MNOHA lety - a pokud NEžijeme v ORWELLově´1984 - tak ... se to NEzmění)
PPS: Někde jsem slyšela že PRAVDA BOLí - tak jsem se vás chtěla optat na "osobní zkušenost(i)"
Pěkný den (je mi líto, v tomto mám vskutku pravdu - a NEmusíte ani "lovit" staré časopisy, pro začátek stačí GOOGlík :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2009 10:06
Re: Milá figurko!
Brabus je prima (mně vždy byla "nejsympatičtější" Alpina a "total" mi přišel Hamann - abych "odskočila" k jedné podobné automobilce). Bristol j(d)e dál. A NENí to žádný "sportovní vůz" :-)
Věřte NEvěřte - Bristol (značka existující DESíTKY let - většina jejích modelů stále jezdí - to co jsem napsala, že je to trošičku "mix" ferrari a RR - to NENí až tak "NEpřesné" označení - je to VELMi luxusní záležitost a v reálu je to pro ... řekněme NÁROČNĚJŠí bývalé majitele AMG (jímž asi NEjste, když Bristol neznáte ;-) )
Mimochodem AMG je dnen sice "součást" MB, ale s tou "sériovostí" to NENí až takové jak si představujete - stále zůstává RUČNí výroba atd. (tedy pokud vím já - že MB plánuje logo AMG "rozšířit" i na diesly apod. - pro mne zůstanou "tím pravým" jen ... "ty pravé" :-)
Mimochodem - v česku Bristol zastoupení SAMOZEJMĚ NEmá, ale myslím že hned tady vedle v Rzeczpospolita Polska ANO)
Pěkný den ;-)