Ještěže tě tady mám topore, chtěl jsem do té Berlinety jít, ale po tvých dnešních příspěvcích radši beru Logana MCV. Vždyť k čemu takové ferrari vlastně je, na okresky je to slabé, konstruktéři už si dnes uvědomují, že autem si statut nevylepšíme, prémiové auta vlastně neexistují a zejména mladí lidé potřebují prakticé jednoduché auto na kopání a odvoz brambor ;-\
GT86 má mé sympatie a souhlasím s tím, že 200koní stačí, aby se člověk v takovém autě pobavil. Ale to srovnání Autocaru je ryze účelové, budu-li chtít adorovat GT86 a znemožnit Berlinettu vezmu je právě na takový okruh (u nás např. Sosnová), kde budu radostně vodit toyotu bokem a kde se ferrari bude cítit jako slon v porcelánu. Když si do zadání dám, že výkon matters, vezmu ta auta do Brna, kde si s Berlinettou užiju formulovou jízdu s přesností v zatáčkách a rovinkami přes dvěstě pade, a kde v toyotě budu brečet nad nedostatkem výkonu při výjezdu z každé zatáčky a na rovinkách se za nezajímavého řevu vytočeného čtyřválce z dlouhé chvíle dloubat v nose.
Doufám, že Autocar dostal na tento "výzkum" nějaký grant, bylo by to docela typické pro dnešní dobu. :'-(
a teď to mám i potvrzéné od britského autocaru, F12 je jako lokomotiva je rychlá v přímce, zatáčky jí ale dělají velké problémy, stejně jako lokomotivě
F12 není Ferrari a je to auto pro hlupáky
Ferrari má v současné nabídce pouze dva modely : La Ferrari a 458
Brno tiez nieje okruh na cisto automobilove zavody. Ale ano je otvorenesie a nie take utahane ako v Moste. Prave tam by som vzal GT86. V Sosnovej som nebol este. Ono na F12 je nas Slovakiaring kde by si mohol pustit tu bestiu dychat z plnych pluc. Na zabavu staci kludne aj ´86 ktoru si uzijes za prvou dedinou, na prvom kruhaci,parkovisku :yes:
A tá F12 bola zjavne nevyužitá, redaktor mal evidentný rešpekt a nemal odvahu robiť powerslidy v zákrutách. Čo mu na druhej strane nemožno úplne vytýkať, väčšina z nás by zrejme nedokázal ísť ani tak, ako on.
Ale video mi pripomenulo, ako som predvčera stál hodinu v zápche pred Bratislavou a vedľa mňa sa posúvalo Porsche 911 turbo cabrio, Tiež som bol rovnako rýchly, ako 500k Porsche a jeho vodič sa zrejme bavil ešte menej, ako ja. >:-[]
Jak se říká, je zábavnější řídit pomalé auto rychle, než rychlé auto pomalu... Což sice není přesně ten případ ve videu, ale myslím, že to spolu docela souvisí.
Jsme jen lidé, takže pro mnohé může být uspokojivější na dřeň vyždímaná GT86, než ne zcela využitá F12. Ve výsledku totiž nabídne lepší pocit z vlastního ega a řidičského umu.
Na druhou stranu, nelze zobecňovat. Řidičů, kteří na dřeň vyždímají i tu pomalou GT86 budou pouhá promile a tak většinu těch normálních smrtelníků více uspokojí F12, která je luxusní, drahá, má úžasný zvuk a nesmyslně rychle akceleruje.
A pak má GT86 ještě jeden zádrhel - i to promile řidičů, které by uspokojila víc, může být v některých situacích frustrováno. To když ze sebe vydají to nejlepší, a přesto je bude na okruhu předjíždět nějaký jednoruký bandita ve foukaném hočheči.
Úplně stejně se můžeš zeptat třeba řidiče kombíkové octávky, jestli by raději nechtěl a6 v kombajnu, kdyby na to měl finance. Co by asi tak odpověděl :-)
ani veyron nie je auto na okrsky , jednoducho su to dialnicne krizniky, ziadne ferrari nikdy nebolo stavane na nejake okrsky a rezanie zakrut, su to vsetko auta na dialnice .... na okrsky tak tam je daleko lepsi lahky a perfektne ovlafatelny lotus evora alebo carrera alebo impreza STi
tak jako majitele GT86 (btw kolik na je? prijde mi ze jsem v Brne jedinej) by me nenapadlo srovnavat s F12, nicmene faktem je ze je to opravdu zabavne auto a v podstate bez nejakeho ohrozeni sebe a ostatnich je mozne zcela kontrolovane projet krizovatku bokem. i bez prekroceni padesatky....
nejdulezitejsi otazka dne zni,.... majitele GT86 co by meli tolik financi aby si bezproblemu mohli stejne snadno koupit i F12 by se v takovem pripade rozhodli jak? koupili by si opet GT86 nebo neco jineho treba na urovni toho Ferrari F12 >:D
Ak radsej vytoceny stvorvalec ako vytoceny dvanastvalec, tak s panom redaktorom asi nieco nie je v poriadku. Parafrazujuc znamy vyrok, radsej sa budem nudit vo Ferrari ako zabavat v Toyote :-!