Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - petrumr
ha
| 6. 11. 2013 17:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
ha
| 6. 11. 2013 18:55
8-s
Avatar - flyboyeda
Flayboyeda měl pravdu, F12 je hloupé auto
| 6. 11. 2013 17:14
a teď to mám i potvrzéné od britského autocaru, F12 je jako lokomotiva je rychlá v přímce, zatáčky jí ale dělají velké problémy, stejně jako lokomotivě

F12 není Ferrari a je to auto pro hlupáky

Ferrari má v současné nabídce pouze dva modely : La Ferrari a 458

California , FF a F12 je odpad
Flayboyeda měl pravdu, F12 je hloupé auto
| 6. 11. 2013 17:23
Tak je třeba něco nabízet pro pozéry. Dělají to i jiní, tak proč ne Ferrari. Vydělat se na tom dá bezpochyby :-)
Avatar - 3_diamanty
Flayboyeda měl pravdu, F12 je hloupé auto
| 6. 11. 2013 17:28
ani veyron nie je auto na okrsky , jednoducho su to dialnicne krizniky, ziadne ferrari nikdy nebolo stavane na nejake okrsky a rezanie zakrut, su to vsetko auta na dialnice .... na okrsky tak tam je daleko lepsi lahky a perfektne ovlafatelny lotus evora alebo carrera alebo impreza STi
Avatar - petrumr
Flayboyeda měl pravdu, F12 je hloupé auto
| 6. 11. 2013 17:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Flayboyeda měl pravdu, F12 je hloupé auto
| 6. 11. 2013 17:59
Na dálnice?
Jet v tom po Dé jedna je hotový neštěstí! >:D
Flayboyeda měl pravdu, F12 je hloupé auto
| 6. 11. 2013 18:03
Evora je taky tezka a spise luxusnejsi dalnicni auto, mrstnej okreskovej Lotus je Elise/Exige
Flayboyeda měl pravdu, F12 je hloupé auto
| 6. 11. 2013 19:55
Ještěže tě tady mám topore, chtěl jsem do té Berlinety jít, ale po tvých dnešních příspěvcích radši beru Logana MCV. Vždyť k čemu takové ferrari vlastně je, na okresky je to slabé, konstruktéři už si dnes uvědomují, že autem si statut nevylepšíme, prémiové auta vlastně neexistují a zejména mladí lidé potřebují prakticé jednoduché auto na kopání a odvoz brambor ;-\
Flayboyeda měl pravdu, F12 je hloupé auto
| 7. 11. 2013 07:49
Doporučuji si dát pár facek, ale tohle u tebe už asi nebude mít kýžený efekt.
Flayboyeda měl pravdu, F12 je hloupé auto
| 7. 11. 2013 08:07
>:D >:D >:D >:D Čím dál tím lepší. 8-s
Flayboyeda měl pravdu, F12 je hloupé auto
| 6. 11. 2013 18:53
Chris Harris si to nemyslí [odkaz] >:-[]
Flayboyeda měl pravdu, F12 je hloupé auto
| 6. 11. 2013 20:17
Prečo si myslíš že F12 nieje ferarri ? Je snáď niečo čo poriadne ferari má a toto auto nie ?
Avatar - Hammunasakra
Flayboyeda měl pravdu, F12 je hloupé auto
| 7. 11. 2013 03:59
Kdo tvrdí že F12 neni Ferrari a je autem pro hlupáky sám je hlupák >:-[]
A když takovou kravinu furt vopakuje do vodpadu s nim >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
Flayboyeda měl pravdu, F12 je hloupé auto
| 7. 11. 2013 09:42
Docela by mě zajímalo, jaké problémy by dělaly zatáčky tobě >:D
DVEŘMI NAPŘED
| 6. 11. 2013 18:49
No, moc nám toho "dveřmi napřed" u toho Ferrari neukázal. Jestli on neměl to "manetýno" špatně nastavený >:-[]
nejdulezitejsi otazka dne
| 6. 11. 2013 19:12
nejdulezitejsi otazka dne zni,.... majitele GT86 co by meli tolik financi aby si bezproblemu mohli stejne snadno koupit i F12 by se v takovem pripade rozhodli jak? koupili by si opet GT86 nebo neco jineho treba na urovni toho Ferrari F12 >:D

myslim ze odpoved vetsiny zna vetsina z nas
Avatar - flyboyeda
nejdulezitejsi otazka dne
| 6. 11. 2013 19:37
nikdy jsem nechtěl být v klubu většiny

většina lidí je totiž chudá a hloupá
Avatar - Otrava
nejdulezitejsi otazka dne
| 6. 11. 2013 22:15
Hloupý člověk se řídí předsudky.
Avatar - flyboyeda
nejdulezitejsi otazka dne
| 7. 11. 2013 16:15
každý člověk se řídí předsudky

na předsudcích stojí svět
Avatar - Hammunasakra
nejdulezitejsi otazka dne
| 8. 11. 2013 00:59
Ta kombinace občasnejch docela rozumnejch názorů a totálních kravin co z tebe padá je skoro fascinující :-)
Avatar - Hammunasakra
nejdulezitejsi otazka dne
| 7. 11. 2013 03:57
No vidíš a seš tam >:-[]
nejdulezitejsi otazka dne
| 6. 11. 2013 20:01
Úplně stejně se můžeš zeptat třeba řidiče kombíkové octávky, jestli by raději nechtěl a6 v kombajnu, kdyby na to měl finance. Co by asi tak odpověděl :-)
Avatar - flyboyeda
nejdulezitejsi otazka dne
| 6. 11. 2013 20:03
koupil by si 458 opravdové Ferrari
Avatar - Hammunasakra
nejdulezitejsi otazka dne
| 7. 11. 2013 03:58
No vidíš, vobčas dovedeš bejt i normální :-)
nejdulezitejsi otazka dne
| 7. 11. 2013 12:13
...když se splete.
Avatar - Enthusiastic.driver
nejdulezitejsi otazka dne
| 7. 11. 2013 09:45
No upřímně, kdybych měl tolik financí, žádný hypersport bych si nekoupil, protože bych ho neuřídil... :-)

Ale s tou odpovědí většiny souhlasím
platy
| 6. 11. 2013 21:35
Po vzhliadnuti videa uz viem preco maju "Anglani" take vysoke platy. Aby si za ne kupili galony benzinu a premienali ho na okruhoch na CO2. >:D
Avatar - Dinar
Vrtěti psem
| 7. 11. 2013 09:53
GT86 má mé sympatie a souhlasím s tím, že 200koní stačí, aby se člověk v takovém autě pobavil. Ale to srovnání Autocaru je ryze účelové, budu-li chtít adorovat GT86 a znemožnit Berlinettu vezmu je právě na takový okruh (u nás např. Sosnová), kde budu radostně vodit toyotu bokem a kde se ferrari bude cítit jako slon v porcelánu. Když si do zadání dám, že výkon matters, vezmu ta auta do Brna, kde si s Berlinettou užiju formulovou jízdu s přesností v zatáčkách a rovinkami přes dvěstě pade, a kde v toyotě budu brečet nad nedostatkem výkonu při výjezdu z každé zatáčky a na rovinkách se za nezajímavého řevu vytočeného čtyřválce z dlouhé chvíle dloubat v nose.

Doufám, že Autocar dostal na tento "výzkum" nějaký grant, bylo by to docela typické pro dnešní dobu. :'-(
Avatar - Enthusiastic.driver
Vrtěti psem
| 7. 11. 2013 10:00
howg :-! I když ten okruh ve videu není zakroucený až tak moc jako Sosna nebo Mýto, tak nelze nesouhlasit.
Avatar - hijack
Vrtěti psem
| 7. 11. 2013 12:33
Brno tiez nieje okruh na cisto automobilove zavody. Ale ano je otvorenesie a nie take utahane ako v Moste. Prave tam by som vzal GT86. V Sosnovej som nebol este. Ono na F12 je nas Slovakiaring kde by si mohol pustit tu bestiu dychat z plnych pluc. Na zabavu staci kludne aj ´86 ktoru si uzijes za prvou dedinou, na prvom kruhaci,parkovisku :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
Těžké srovnávání.
| 7. 11. 2013 09:57
Jak se říká, je zábavnější řídit pomalé auto rychle, než rychlé auto pomalu... Což sice není přesně ten případ ve videu, ale myslím, že to spolu docela souvisí.

Jsme jen lidé, takže pro mnohé může být uspokojivější na dřeň vyždímaná GT86, než ne zcela využitá F12. Ve výsledku totiž nabídne lepší pocit z vlastního ega a řidičského umu.

Na druhou stranu, nelze zobecňovat. Řidičů, kteří na dřeň vyždímají i tu pomalou GT86 budou pouhá promile a tak většinu těch normálních smrtelníků více uspokojí F12, která je luxusní, drahá, má úžasný zvuk a nesmyslně rychle akceleruje.
A pak má GT86 ještě jeden zádrhel - i to promile řidičů, které by uspokojila víc, může být v některých situacích frustrováno. To když ze sebe vydají to nejlepší, a přesto je bude na okruhu předjíždět nějaký jednoruký bandita ve foukaném hočheči.
Avatar - iudex
Těžké srovnávání.
| 7. 11. 2013 12:21
A tá F12 bola zjavne nevyužitá, redaktor mal evidentný rešpekt a nemal odvahu robiť powerslidy v zákrutách. Čo mu na druhej strane nemožno úplne vytýkať, väčšina z nás by zrejme nedokázal ísť ani tak, ako on.
Ale video mi pripomenulo, ako som predvčera stál hodinu v zápche pred Bratislavou a vedľa mňa sa posúvalo Porsche 911 turbo cabrio, Tiež som bol rovnako rýchly, ako 500k Porsche a jeho vodič sa zrejme bavil ešte menej, ako ja. >:-[]
WTF
| 7. 11. 2013 11:19
Ak radsej vytoceny stvorvalec ako vytoceny dvanastvalec, tak s panom redaktorom asi nieco nie je v poriadku. Parafrazujuc znamy vyrok, radsej sa budem nudit vo Ferrari ako zabavat v Toyote :-!
no...
| 8. 11. 2013 23:58
tak jako majitele GT86 (btw kolik na je? prijde mi ze jsem v Brne jedinej) by me nenapadlo srovnavat s F12, nicmene faktem je ze je to opravdu zabavne auto a v podstate bez nejakeho ohrozeni sebe a ostatnich je mozne zcela kontrolovane projet krizovatku bokem. i bez prekroceni padesatky....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku