Nevím jestli se nechá zákazník utáhnout na individualizaci, když německá trojka má svý separátní individualizační programy taky...vím ale, že každej se nechá utáhnout na lepší auto, přístup servisu atd...
Tohle brzo zjistíme ;-)
Je to krásné auto, jedno z nejhezčích na denní použití (v dieselu). U nás, ale i jinde asi bude přesto hrát mariginální roli. D3 je sillná konkurence, navíc s lepší pověstí a hlavně mnohem širší sítí prodejců a servisů. Ale těším se až ho uvidím...
.... tak to se těším.... A buďte k Mase hodní, přecejen, je to první jejich auto v téhle třídě po dlouhé době tak na něm nechte aspoň pár nití suchých.... :yes:
tak je jasné že rozhodně tohle Mase nemůže vyhodit ze sedla 5er a podobné auta.... Ale z toho koláče snad bude schopné ukousnout si tolik, aby se italům vyplatilo to auto vyrábět.... První prodejní čísla jsou slibné....
Tak Motortec má slušné zázemí na to, aby mohl tohle auto bez problémů prodávat a servisovat. Nevidím v tom problém. Zase bych z toho nedělal něco nadpozemského...
Popravdě... On ten servis Audi, Bentley atp.. v našich podmínkách taky není o vědecké práci... Někdy stojí za to vidět kluky kolem těch aut pobíhat... Elektronika se dneska neopravuje, ta se vyměňuje... a pořád je to jen auto...
Takže ani tak o servisu spíš o službách (kafé a pod.).. a to by se už české (italské) servisy mohly taky pomalu naučit. Chybí to Levante. Pak ty prodeje i těchto aut pudou výrazně nahoru (i když se dá dneska koupit už ten JEEP, který se dá v této cenové relaci taky už snést (vnímám ho furt výš než Q5-7).