Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Reuters: O podíl v Opelu mají zájem čtyři finanční investoři, Fiat ani žádný německý mezi nimi není

12 komentářů

Deadlift
To srovnani dost kulha, Opel Nemci berou uplne stejne jako VW, Opel vznikl v Nemecku (Adam Opel), za to Ford vznikl v US.
Opel je v Nemecku uplne domaci jako VW, Ford je bran jako domaci v anglosaskych zemich, tam Opel nikdo nezna, znaji jen pojem Vauxhall - Vauxhall Motors (Alexander Wilson), ktery vznikl u nich - UK. Ne Opel. 😉
wolff
:yes: >😒]
No o inteligenci tohoto přiZpěvatele víme hodně, ale myslím, že nezklamal...
Nejen, že píše úplně mimo věc...on se v podsatatě ani netrefil ve smyslu svého příZpěvku do toho co sem měl údajně napsat já... Tak nevím... nejen, že má ten člověk problémy se čtením, ono už ani to myšlení není co možná někdy bývalo... 😄
No hlavně že se dobře směje (asi své hlouposti, s takovou tady bude dlouho živ a zdráv... Aspoň něco.
Klaudius
Tak po tomto vysvetlení by som ti nezveril ani vreckovku...
Za mesiac by som už nemal ani tušenie, kto ju vlastní, ani kto ovláda vlastníka. Práva na použitie by si predal svojej sestre, duševné vlastníctvo tvaru vreckovky a vzoru na nej by mala utajená nadnárodná finančná spoločnosť. Mne by ostalo právo vidieť ju a povinnosť starať sa o pravidelné pranie a žehlenie. A po vyhlásení, že je tá vreckovka moja a slovenskej výroby, by si ma dal zavrieť za to, že som nacionalista... >😒] :-!
Avatar - Plautus
Plautus
máš pravdu, vlastne už ani Škoda dávno nie je česká automobilka, iba bola, ale kúpil ju Volkswagen, takže vlastne Škoda by pre Čechov mala byť tým, čím je pre Nemcov Opel (a vlastne i tým, čo je pre vás tebou spomenutý Hyundai a TPCA)...podľa Teba niečim cudzím, ale realita je trošku iná (a tak trochu to dokazujú aj nedávno zverejnené čísla predajov z CH)...vzhľadom na ten tvoj príspevok by som o nacionalistickej stupidite pomlčal (aj túto zmienku si možno vysvetlíš inak ako je doopravdy myslená, no dúfam, že nie)...
BeranK
Co na tom, že máš absolutní pravdu. Tady to řada velice "chytrých" a "zasvěcených" diskutujících (dostal mně Wolf, ten nezklame nikdy, ještě mně bolí brícho od smíchu)
chápe s nacionálistickou stupiditou a myslí si, že když je Opel německá (?!) značka, tak Němci "musí" mít zájem ji zachránit...Ford v Americe by třeba zachránil krach GM, protože by urval kousek jeho trhu a v Evropě by to mělo být jinak? Opel je německá značka tradicí, ale jinak je stejně mezinárodní jako Ford a je to absolutně jiný případ než ti zbylí Němci. Zatímco Ford vybudoval svoje impérium pod vlastní značkou a logem, Gm koupil značku opel, ale dělal to samé. MB, BMW či VW jsou německé koncerny původem a pro ně jsou Ford a Opel něčím podobným jako u nás Hyundai nebo TPCA...
Avatar - Plautus
Plautus
analytikov beriem s obrovskou rezervou, vedia akurát tak zanalyzovať stav, ktorý nastal alebo sa deje (podaktorí vlastne nevedia ani to, a aj preto máme teraz krízu, i keď samozrejme nielen preto), ale nie sú jasnovidcami...takže pána Warburtona beriem s ešte väčšou rezervou, pretože sa nepoučil (alebo nedostatočne poučil) zo spojenia Daimlera s Chryslerom a prezentuje jednostranný pohľad bez zváženia mnohých iných aspektov...
wolff
Taks e modli za ten Fiat, že to zachrání... Teď jde jen o to, jestli má Fiat ambici stát se největší automobilkou na světě...

Jinak ten analytik má do sjité míry pravdu, bohužel to typicky německy velmi zjednodušil... tedy na věc se dá dívat ze dvou úhlů (doplnění portfolia Fia x Chrysler vers Stejné portfolio Daimler x Chrysler) Mylsím, že to druhé jasně ukázalo, že nefunguje.
pandan
...že německé automobolky Opel nechtějí. Trhy i segmenty trhu Oplu mají samy pokryté dobře, výrobních kapacit vlastní nad hlavu. Stejně si současné zákazníky Oplu rozdělí většinou mezi sebou, tak proč cpát GM nějaké peníze?
Avatar - Plautus
Plautus
Nemci majú zrejme už dosť doťahovania sa so súčasným "skvelým" americkým partnerom...hlavne dúfam, že Opel zostane v európskych rukách, ak aj nenemeckých, stále to bude lepší základ ako ďalší vpád čínskych maoistov...
RRAAFF
Pravda. Můžou nastat 2 situace. Koupí to Čínani a budou jenom vlastníci, ale vývoj a cokoliv jiného bude stále v Evropě. Budou jen do Oplu investovat a vydělávat. Nebo to dopadne jak ten Rover a to znamená konec Oplu. V tom případě je moje stará dobrá Vectra posledním autem od této značky. Upřímně v automobilismu se mi vůbec Čína moc podporovat nechce.
Avatar - freeman
freeman
Ak do dostanú do pazúrov Čínania je to koniec značky Opel. Tak ako to bolo u Anglického Roveru. I keď tam to bolo trošku zamotanejšie. Ale výsledky hovoria za své. Viď nový Roewe. ;-\
Klaudius
Tak to by bol gól, práve Nemci by sa mali najviac angažovať. VW je priam národným pokladom, Opel už nie? Vyzerá to na ďalší čínsky triumf.