Neboj sa v 330xd mam odsedene dost a ziadne zazraky co tu opisujes sa tam nekonaju. Myslel som si ze ked tam presadnem z opla, ktory by som zradil maximalne tak do firemnej flotily, tak sa poser... z tej jazdy a zo vsetkeho, lebo presne take dristy jak tu pises som predtym cital. Ale bohuzial... Ok dobre auto, dobry vykon nic extra to nie je. Naopak som bol sklamany z toho jak to vrzga a pod. Takze ked si si kupil vylagrovanu e90 z namecka a mas z toho stavy lebo si za to vysolil vsetky love tak ti to neberem, ale realita je niekde inde
Obecně - takových pokusů o design auta jakoby složeného ze dvou různých už tu bylo dost (např. Roomster) a žádný nevypadal ani trochu dobře, jediné, co se takto chytá jsou pickupy.
A tohle BMW je právě "složeno ze dvou aut" a ani jedno z nich nemá jedinou markantu BMW. Nalepením ledvinek se to vyřešit rozhodně nedá.
Řekl bych, že lidem tady na diskuzi spíš vadí ten divný design než to, že je to elektromobil. Prametry na městského dravečka má velmi slušné, v tom je to jistě důstojné BMW.
Video tady na ACZ slabota, to i v autosalonu se vic pochlapili. Myslim, ze prvni jizdni dojmy iFM prekonaji i "plnotucny" test a zejmena video na ACZ. Ale treba me ACZ prijemne prekvapi. :-)
ja niesom, len fanušik, ale aj uživatel a neboj keď som nejazdil tiež som na bavoráky frflal, ale ako som si don sadol a jazdím všetko je zrazu opačne. Verím, že niekto može mať aj zlé skúsenosti, ale ten čo neskúsil može hladať, len špatné gombíky. A ver nás zaslepených je vela po celom svete >:D
Nema cenu sa so Snooobom dohadovat ked mu E90 este pride ako BMW zo starej doby. Nevidel som BMW kde by setrenie bolo viac viditelne ako prave v E90. F30 je proti tomu aspon trochu navrat ku kvalite ajked E46 mi stale prijde v interiery na vysse urovni.
Šaša tu robíš zo seba akurát ty... Vybereš si tlačítka z celého auta a v živote si v BMW nesedel. BMW nerobí najkrajšie interieri skor sa zameriava na funkčnosť. BMW nerobí najkrajšie auta, ale keď zažiješ jazdu, tak pochopíš, že ich reklame nieje len blud vo vetre, ale je to skutočná radosť z jazdy. Pre mňa je to proste super auto, ktore vodičovy dovolí tolko vecí, ktoré u konkurencie nenajdeš a veškera technika funguje jak má.
Ešte ti vadila z recenzie na X5 pokrčená koža, že >:D
Ať se dívám na tu fotku jak chci dlouho, tak mne nenapadá, kde v Praze by asi ta fotka mohla být udělána :no:
A obávám se, že s ostatními informacemi v tom článku to může být podobné :-(
PS: potom jsem si pustil to video. To v Praze natočené je. Nejprve za Pakulem na Vyšehradě a potom na Vinohradech v ul. Jana Masaryka. Ale ta titulní fotka z Prahy není.
To, len vačšina by chcela, aby BMW bolo zlé auto, ale bohužial nieje. A ani tá nová. Ovladače sa ti nepáčia, ale niečo vydržia neboj niesu, tam pre krásu, ale pre funkčnosť.
Stále tu čítam BMW tamto BMW toto, ale mi čo v BMW jazdíme sa len len usmievame >:D
Nechápu, proč se zde v diskusích kope do elektromobilů ale i hybridů. Kur.va chlapi, já měl všechno možný, SUVéčka V8, kdy jsem projezdil i 40.000 korun měsíčně, sen všech chlapů 911, která už mně omrzela, a teď už spokojeně třetího Priuse. Strašně nudný auto- tenhle měsíc jsem ještě netankoval, nic se nerozbíjí...
Neříkám, že bych chtěl mít čistě elektromobil, ale vše má svůj vývoj. Třeba já nemám rád dieselové motory a všechny ty jejich mouchy, ale nikomu to necpu a nedávám palečky jako smyslů zbavenej.
Kolik kritiků i3 zde si kupuje nové bavoráky, že za tento směr BMW kritizuje? "Neřeš, neživíš..."
Taktiež nie som zástancom elektorškatúľ , dávam prednosť palivovým článkom , tie sú bližšie k tomu čo máme dnes ...
Dizajn je katastrofa , súhlasím , keby som bol dizajnér , tak nevyjdem z domu , je to úplný protiklad i8
Dá sa povedať že BMW E90 je ešte zo starej doby!
Dnešné BMW vo vnímaní kvality a v dizajne ide dole vodou. Takéto ovládače v aute za 70 000 - 80 000€ je hanba!
[odkaz]
keby to aspon dobre vyzeralo ale ono je to snad najskaredsie auto sucasnej automobilovej produkcie, vedla tohto je aj multipla docela fesne auto, cim chcu tych zakaznikov nalakat? cenou nie, dizajnom tiez nie, tak cim preboha? Zrychlenim z 0 na 100 za 7 sekund? v meste jazdime 50tkou pokial viem..... n oa na dialnicu to nebude kedze ma to maly dojazd a mozes s tym tak zajst akurat na rohliky do potravin a domov, po buchty k babicke do susedneho mesta zabudni, realne vyuzitie v praxi 0 bodov, auto na paradu a ukazku na videu pre redaktorov ok ... ale realne pre zivot 0 bodov, obycajny bicykel posluzi lepsie ako tento furik za milion
Taka 500 a aj Focus existuju aj v elektrickej verzii, ale bez dotacii tiez nedavaju omnoho vacsi zmysel ako toto BMW. Nedavno ich aj s Leafom pojazdili v TG America a na zaver tam mali aj tu Teslu.
Nejlepší auto do města je... Range Rover :-) Tak si tu nehrajme na zelené farizeje. Ano, v jízdě je e-BMW jistě prvotřídní (v rámci svého segmentu), akcentuji však design.
Tak tohle bylo zábavné, aji jsme se něco dozvěděli (třeba o kopání...) :yes: Já mám trochu úchylku na Clubmana a Bavoři si tam pro mě hodně příjemně vypůjčili, asi hlavně: [odkaz] versus [odkaz] A aby vyhověli crossoverové epidemii, olepili to navrch figurou pěkně vypaseného pásovce: [odkaz] takže ta iluze bezpečí pod pancířem tam je. Že ten auťák pojali trochu jako recesi, to dnes zkouší kdekdo, ale pro mě pocitově to trefili přesně na komoru. No a bruselské panstvo má teď hysterickou šanci předvést, že o ekologii jen pokrytecky nestaví papírové hrady - tady má za cenu hodnou evropského komisaře a jeho podržtašků přesně luxusní verzi uvědomělého dopravního prostředku pro velkoúřednické komutování. ;-)
Tak toto bolo dobre! Mam dokonca pocit, ze k tomu dizajnu by "Hindustan" pasovalo este viac, ako "BMW". Za mna teda velke minus, koli dizajnu. Oproti tomuto je Multipla krasavec, a Roomster priam "Mr.Olympia"...
Ak už chcete robiť video (ktoré je väčšinou o ničom ) tak si dajte záležať aspoň na spracovaní , hudba hlasno a keď príde čas na tie 2 vety tak nič nepočuť .... :no:
Zaujimave, ze vlastnim uz vyse dva roky E90 330d, najazdil som na nej skoro 100 000km a ziadne vrzganie z palubky (je pravda ze nemam siber). Oproti insignii jednoznacne lepsie, aj ked je pravda ze v Astre G (ktorou jazdi mama, motor 1.6T) uz tolke pazvuky nastastie nie su.
Elektro?
Fajn, je to trend a kdo chvíli stál, už stojí opodál, tedy snahu BMW chápu.
Ale ten design, to je jako co, toto?!
Nevidím tam žádný rys BMW, klidně by se to mohlo jmenovat Hindustan, ani by mně to netrklo...
Za ten design - :no:
Tak nápad by byl, ale kvalitu materiálu těžko soudit ... btw: bavorák se hodně zhoršil ... když když bys náhodou nevěřil mému názoru tak si tady pročti pár recenzí na novější auta.
suhlasim, no treba pripustit fakt, ze su ludia, ktori by si aj vzali hybrid/elektromobil, ale ktori skratka vyzaduju "normalny" design. a fakticky uz par sekund premyslam, ci take auto vuobec existuje. mozno Auris hybrid (zn. Lexus kvuoli inej cenovej hladine ani neuvazujem)...Prius sa mi takisto nepaci...to fakt nejde vyuzit existujuce modely a len vymenit pohon? jasne, nie je to jednoduche, kedze pohon s celym prislusenstvom je komplikovana zalezitost, ale podla mna je stale jednoduchsie a (pre vyrobcu) urcite aj lacnejsie vyuzit stavajuce platformy/modely ako vyvijat celkom nove, ci?
tak vypadá to dle designu na dobrého konkurenta pro multiplu >:D a hodnodit dobré jízdní vlastnosti díky úzkým pneumatikám je opravdu profi recenze >:D cenovka je dost a řekl bych, že se prostě nebude líbit, jsem zvědav..
To věřím, mě se líbí už jen samotný způsob jízdy elektroauta, takže když by to bylo ještě "dělo", tak věřím, že to může být zajímavé. Na druhou stranu, Tesla podle mě popírá zaměření elektroauta, a to jako nákupní tašku výhradně do města, takže zajímavé to určitě bude, ale jeví se mi to jako slepá cesta
Podla mna je to marketingova chyba. Vie to Tesla a nedavno to zistil Renaul na Zoe a este skor Toyota, ktora vyhlasila, ze novy Prius uz bude normalnejsi, teda v medziach Toyota dizajnu samozrejme ;-)
No, tady se bavíte vlastně jen o těch "golfových vozejcích", ale pánové, až někdy (pokud budete mít možnost) vyzkoušíte Teslu S, tak si z toho auta sednete na zadek jako já. To auto má reálně jednu nevýhodu, šílenou cenu.
No ale ten elektromotor má vyšší krouťák než ten dvouválec + má variátor (či kterého šlaka), tzn brzda-plyn je s ním ještě závabvnější, prostě to zadupneš a čučíš :-) Tu 500 jsem nejezdil, nebudu porovnávat, ale to elektroauto bych do města bral hned
BTW s elektromobilem mám 1 dení zkušenost z milána a to s twizzym, ač je to zajímavé auto, tak zábava to fakt není. Prostě jen jedete - pohodlně bez emocí ... jako na tom eskalátoru...
Doufám, že do takového stádia nedospěju nikdy. Nejezdím bokem a předpisy vesměs dodržuju, přesto je pro mě zábavnější pištící dvouválec a malé autíčko plné emocí, jezdím rád v režimu ital.
Jasné. Chápu. No, taky jsem měl felícii a toužil alespoň jednou se svézt rychle. No, už mám silnější auto, zadokolku a každý týden za sebou 1000km takže už jaksi nemám zapotřebí jezdit bokem jak * do každé zatáčky a přes město 80km/h. Raději si plynule projedu nějaké serpentiny a nebo se jen tak courám krajinou povolenou rychlostí. A objevuji nové možnosti řízení. Koukám, že jsme stejně staří, ale nebojte, také jednou dospějete
dalsia vec - na nasich cestach "sama jama" si neviem vobec ale vobec predstavit jazdit na tychto pneumatikach uzkych ako dojazdova rezerva, vyhododou sirsich gum je ten ze jamu doslova "prekryju" ze ani neviete ze ste cez nejaku presli ale tieto uzke pneumatiky "spadnu" do kazdej jamky a diery, to bude pruser ( teda na nasich cestach )
Hele fakt si to vyzkoušej, já jezdil víkend s ionem a ve městě je to orpavdu paráda, tiché, rychlé, jednoduché. Mimo město je to docela vopruz, ale zase se prostě kocháš, je to úplně jiná jízda a taky jsem se bavil a nečekal jsem to, nemá smyslo jízdu hodnotit, dokud nevyzkoušíš, věř tomu.
No, s elektromobilem jsem jezdil. Konkrétně šlo o jednu z flotily elektrických Octavií a můžu říct, že to byla opravdu neskutečná zábava na celé odpoledne. Nemusíte jezdit bokem nebo rychle, aby jste si jízdu užil. Ono úplně stačí když pocítíte plynulé zrychlování elektromotru, sílu rekuperace a nebo, když se absolutně neslyšně přiblížíte k nějakému chodci zezadu a zatroubíte (bylo to v době, když ty octavie ještě neměly sound generator, co pod 45km/h udělá zvuk, aby byly slyšet) Zkuste si to někdy, doporučuji
By mě teda zajímalo jestli když je ta jízda zábavná jestli se s nim dá jezdit i bokem? Těšim se až ho představí v úpravě M >:D Mimochodem za necelej milion se dá koupit i Camaro V6 s motorem o kus větší než má vysavač....
"spracovanie ala typicky bavorak" si myslela interier bez napadu a vrzgajuce plasty alebo co si mam pod touto velavravnou vetou konkretne predstavovat???
za jednoho miloše? kdybych uměl podvádět, tak jdu do toho!
spíš by bylo dobré vědět, jak to vypadá s těmito dveřmi při nastupování na našich úzkých parkovacích místech, než aby mi u toho videa musel vytloukat mozek nějáký jekot?