Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda: Modernizované showroomy do roku 2016

Modernizace jednotlivých prodejních a servisních míst je součástí takzvané Růstové strategie automobilky. Završena bude do konce roku 2015, přičemž do roku 2018 chce Škoda prodávat na 1,5 milionu aut.
Zpět na článek
Avatar - RWD
22. 11. 2013 14:17
Re: Tip pre ŠKODU
A pod znak Nissanu bys tu torzku dal taky? :-!
22. 11. 2013 11:50
Tip pre ŠKODU
Pod znak škody by som dal ledkami podsvietený pás v tvare torznej tyče a celé to orámoval pásom v tvare rozvodovej reťaze... Inak, pekné.
23. 11. 2013 11:46
Dresink
Namichane to neni uplne nejhur, asi bych trochu zmenil rozlozeni typu parkovacich mist, ale zalezi z kterych stran bude showroom viditelny. Takze design ok, jeste bych pridal na vstupni dvere samolepku sleva 50 000 na vsechny vozy a bylo by to jeste lepsi ;-)
22. 11. 2013 18:59
Re: Tip pre ŠKODU
A Honda si jí tam může dát také?
Má ji novej Civic. >:D
Avatar - petrumr
22. 11. 2013 15:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 11. 2013 13:32
A potom sa v tom budu predavat kosacky
Na novom vizuale by Skoda mala spolupracovat aj s firmami, ktore tie budovy kupia od neuspesnych koncesionarov. Niekde vo vychodnych Cechach v okoli Usti nad Orlici je predajna kosaciek, zahradneho naradia inych hluposti. Podla architektury budovy je jasne, ze Skode sa nedarilo.... Co z toho budu mat zakaznici, neviem. Tipujem slabo platenych predajcov a mechanikov :no: :no: :no: Ale zakaznik dostane zazitok 8-s
22. 11. 2013 13:13
Hogofogo prezentace
Nějaké "strategické" kroky Škody auto jsou mírně řečeno podivné. Ono je sice pěkné udělat hogofogo prezentaci, ale zeptejte se menších prodejců, co si o tom myslí. Rozhodně nejsou nadšeni z toho, že budou muset investovat nemalé peníze do změny designu. Řada z nich (kteří již třeba nemají prostor kam přistavět) pravděpodobně přijde o dealerství, protože nesplní Škodovkou nařízená kriteria. Jenže to je natvrdlým manažerům jedno. Chtějí prodávat více, dle nesmyslné logiky: větší showroom=více prodejů. Osobně jezdím se čtrnácti služebními auty raději 20km do vedlejšího malého autorizovaného servisu, kde odvádí perfektní práci, než do hogofogo velkého servisu, který máme 2 km od firmy!! Místní servis sice z venku honosně vypadá, ale to je tak všechno. Uvnitř dělají už několik let jedni a ti samí lemplové.
A ještě jedna připomínka. Pokud by nový design showroomů měl být podobný, jako otřesné sterilní muzeum v Mladé Boleslavi, tak potěš koště.