Novinky
Lukáš Veverka dnes napsal: "Studie společnosti TÜV Nord upozorňuje na fakt, že moderní benzinové motory vypouští až 1000krát více pevných částic než jejich předchůdci." A na otázku jak je to možné. Přichází jednoduchá odpověď: honba za emisemi >😒] , jelikož downsizing je na první pohled přece cool a sexy a dá nám levnější pojištění, ale na pohled druhý, zjištujeme že ten přidušenej motor produkuje ještě něco horšího než co2 ... takže sarkasticky tleskám 😐 a říkám nechte motory zase dýchat 😜
Navíc jak už tu bylo zmíněno problém, který by se měl řešit prvotně je v tankerech letadlech apod.
Zajímalo by mě třeba srovnání emisí v Przae: DPP vs TAXI vs Osobní automobily, proč třeba DPP nemá electrobusy, pro ně by přece nebyl problém je nabíjet a toho místa pro baterky 😊. Proč electrotaxi nedostane určité zvýhodnění (např. na daních). Proč to zase musej schytávat obyčejní lidé? Asi protože je to nejjednodušší 8-s
Navíc jak už tu bylo zmíněno problém, který by se měl řešit prvotně je v tankerech letadlech apod.
Zajímalo by mě třeba srovnání emisí v Przae: DPP vs TAXI vs Osobní automobily, proč třeba DPP nemá electrobusy, pro ně by přece nebyl problém je nabíjet a toho místa pro baterky 😊. Proč electrotaxi nedostane určité zvýhodnění (např. na daních). Proč to zase musej schytávat obyčejní lidé? Asi protože je to nejjednodušší 8-s
Studie srovnaní emisí ohledně OA versus MHD jsou daji se i najit. Proč nemají DPP alespon autobusy na CNG. Odpoved je jasna, CNG ani KWh si domu neodneses. Nedavno jsem slyšel, že někde v zahraničí řidičům MHD přidali na platu a zavedly všechny autobusy na CNG a bylo po problému. MHD ušetřilo náklady, řidiči měly vyšší platy 😄.
Bohužel lidska pohodlnost a hektická doba nutí mnohdy jet autem místo MHD. Bohužel ČR na rozdíl od vyspělých zemí stále redukuje výdaje na veřejnou dopravu, takže jsou lidé zejména v malých městech jezdit autem. Kamaradi co jsou mimopražští než aby nechali auto na okraji prahy a zaplatili za jizdenky 250 Kč tak dojedou autem. Onehdá jsem si zkusil spočitat náklady na cestu MHD cesta tam a zpět hodina a 48 Kč, autem to samé za 20 minut a 42 Kč a to nemá EV. 😄 😄 ¨
Pokud se chces projet elektrobusem vyraz do Ostravy 😄
Bohužel lidska pohodlnost a hektická doba nutí mnohdy jet autem místo MHD. Bohužel ČR na rozdíl od vyspělých zemí stále redukuje výdaje na veřejnou dopravu, takže jsou lidé zejména v malých městech jezdit autem. Kamaradi co jsou mimopražští než aby nechali auto na okraji prahy a zaplatili za jizdenky 250 Kč tak dojedou autem. Onehdá jsem si zkusil spočitat náklady na cestu MHD cesta tam a zpět hodina a 48 Kč, autem to samé za 20 minut a 42 Kč a to nemá EV. 😄 😄 ¨
Pokud se chces projet elektrobusem vyraz do Ostravy 😄
:-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-!
At se milí zachránci tulenů zaměřej na lodě, který spalujou surovou ropu, nebo mazut, protože taková lod za týdení provoz vyprodukuje emise jako všecky auta na světe za rok... Leteckou dopravu taky nikdo nešikanuje ač vypouštět emise v té výšce je pro životní prostředí mnohonásobně horší...
Ale automobilizmus je šikanovanej všema směrama ekologům se zavírá huba elektromobilem, kterej jak je všeobecně známo má baterky z těch největších sraček co na světe existujou...
rozptylové studie nebyla zahrnuta sekundární prašnost, bude ve skutečnosti podíl imisí prachu
z dopravy v těchto místech ještě vyšší."
Jen pro predstavu v ČR se ročne vyrobí necelých 90TWh a spotrebuje asi 70TWh.
Tzn. 90-70 = 20TWh = 20.000 GWh = 20.000.000MWh = 20.000.000.000kWh / 85kWh (Model S) / 100 = 100x nabití ročně (tj. nabití ob 3 dny tzn. 800km týdně) 2.352.940 ks ELEKTROMOBILŮ supr Vidíte to, můžeme s klidem všechny spalováky hodit do šrotu a jezdit ELEKTRO a s TheMelinem na tho máme !! [odkaz]
Pak se divte vypaka, že vám ČNB skokově poníží Korunu na 27/EUR, počkejte až přidá na 35 to se vám pak protočí panenky, ekonomika holt nešlape chlapci, když si tak moc nakupujete ze zahraničí, třeba ta ropa na benzin a diesel pro auta (náklad i letadla budou dál na ropu) - samý zbytečnosti.
Když už jste chudý a na ELEKTROMOBIL zatím nemáte, nekrmte alespoň sebe i svoje děti drogama, dobře vám po nich bude jen chvilku a o to tvrdší pak bude ten pád do reality >😁
KDO JE TO ELON MUSK [odkaz] (TESLA MOTORS USA CALIFORNIA FREMONT [odkaz]
KDO JE TO CARLOS GHOSN (NISSAN MOTOR Co.) [odkaz]
LITHIA pro baterky SPOUSTA [odkaz] [odkaz]
POKUD NEMÁTE NA ELEKTROMOBIL, kupujte AUTO na CNG !!
Pokud máte starší AUTO na BENZIN - předělejte ho na LPG !! [odkaz] [odkaz]
Předělávka na plnou automatiku s mazáním a toroidní nádrží místo rezervního kola stojí 25.000 až 30.000 Kč
Kdy potom je : spotřeba téměř stejná, výkon stejný, motor tišší, náklady na údržbu 😒br /> 1000Kč kapalina mazání ročně
1000Kč technická kontrola ročně
5000Kč toroidní nádrž za 10 let = 2.500Kč ROČNĚ
Náklady na provoz [odkaz] : 1L = 17Kč * 8(L/100km) = 136Kč/100km
BENZIN za 1 rok = 8(L/100km) * 35Kč * 100 = 28.000Kč (na 10.000 km)
LPG za 1 rok = 8(L/100km) * 17Kč * 100 = 13.600Kč (na 10.000 km) + 2.500Kč = 16.000Kč
PS: Zpráva o životním prostředí České republiky 2012:
Z hlediska struktury vozového parku dle pohonů se výrazně zvyšuje podíl osobních automobilů s dieselovým pohonem na celkovém počtu registrovaných osobních automobilů. Zatímco v roce 2000 představovaly dieselové automobily cca desetinu vozového parku (383 tis. vozidel), v roce 2012 se jejich podíl blížil jedné třetině (1,4 mil. vozidel, tj. 29,7 😖. Jelikož se však produkce emisí z dieselových vozidel díky zdokonalování motorů a využití koncových technologií (oxidační katalyzátor a filtr pevných částic) postupně blíží úrovni benzinových vozů, nemá tento trend významný dopad na produkci emisí z automobilové dopravy. Alternativní paliva a pohony mají ve vozovém parku osobních automobilů velmi malé a nestoupající zastoupení, početnější jsou jen přestavby benzinových pohonů na LPG, v roce 2012 se jednalo o 141,1 tis. vozidel. Dohromady vozidla s alternativním pohonem zaujímají cca 2 % vozového parku všech motorových vozidel.