Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ronault.
"Ford Romania pokračuje v úpravě objemu výroby, aby reagoval na vážnou situaci na evropském trhu."
Netvrdím, že trh EU nestagnuje, ale ruku an srdce, B-Max podle mne není tak lákavá koncepce, jak Ford čeká... v době krize sázet na pokusy asi není to pravé ořechové a být B-Max něco jako Fusion, daří se mu lépe... viz Capture či 2008, což jsou v podstatě jen krapet větší malé HB, tak jak byl Fusion
Netvrdím, že trh EU nestagnuje, ale ruku an srdce, B-Max podle mne není tak lákavá koncepce, jak Ford čeká... v době krize sázet na pokusy asi není to pravé ořechové a být B-Max něco jako Fusion, daří se mu lépe... viz Capture či 2008, což jsou v podstatě jen krapet větší malé HB, tak jak byl Fusion
Naprostý souhlas - měli postavit novou generaci Fusionu v líbivějším kabátě. MPV s těžkými a drahými bočními posuvnými dveřmi a malým kufrem málokoho osloví, a nic na tom nemění ani chybějící B sloupky... ;-\
No mě se ta koncepce celkem líbí, je to šikovné. Jako auto do města, případně pro malou rodinu je to super, dětské sedačky se na zadní sedadla dávají skvěle :yes😒br />
Nicméně problém tohoto auta je jinde a to v ceně, hraje si to pomalu na prémiovku v segmentu miniMPV. Aby to mělo slušný motor a výbavu, tak cena letí hodně přes 400k CZK, což v ČR znamená problém. Tady naplno boduje Venga s iX20, ať už jsou jakékoliv. Akční Roomster se do toho taky zamíchá.
Btw není to špatná volba, jen na ní musíš mít peníze. Souhlasím s tím, že v konvenčním uspořádáním dveří, to mohl být nástupce Fusionu a zatápět zmiňované trojice aut :yes:
Nicméně problém tohoto auta je jinde a to v ceně, hraje si to pomalu na prémiovku v segmentu miniMPV. Aby to mělo slušný motor a výbavu, tak cena letí hodně přes 400k CZK, což v ČR znamená problém. Tady naplno boduje Venga s iX20, ať už jsou jakékoliv. Akční Roomster se do toho taky zamíchá.
Btw není to špatná volba, jen na ní musíš mít peníze. Souhlasím s tím, že v konvenčním uspořádáním dveří, to mohl být nástupce Fusionu a zatápět zmiňované trojice aut :yes:
"...aby reagoval na vážnou situaci Fordu na evropském trhu."
Niekto je v *** a niekto vo vate. Kazdy mal ale rovnake sance.
Niekto je v *** a niekto vo vate. Kazdy mal ale rovnake sance.
Souhlas. Ford to prostě překombinoval. Místo aby udělal jen něco trochu více "chic" než byl Fusion, tak se pustil do e😜erimentů v kategorii, kde mu za to nikdo nechce platit.
jozephko
Takmer všetko na jedno kopyto - a k tomu ešte kopyto škaredé: Ka, Fiesta, B-max, Focus, C-Max. Asi najhorší interiér zo všetkých európskych značiek, a dizajn exteriéru to isté. Konzervatívne škodovky sú oproti Fordom Vasilisa Prekrásna >😁 . Pritom Ford pred pár rokmi v jednej svojej reklame hovoril: Mať Forda znamená nemať škodu.
Mám dojem, že škodovka nemusí vymýšľať nič nové, len sa držať svojej osvedčenej stratégie. Jej európski konkurenti (Ford, Opel, Fiat či frantíci) sa z konkurenčného trhu odpálkujú sami a úplne dobrovoľne >😒]
Jeden z mála schopných Fordov - Mondeo výrobca už nejaký ten rôčik nie je schopný v Európe vyrábať. To sa dá nazvať len tvorivou impotenciou.
Mám dojem, že škodovka nemusí vymýšľať nič nové, len sa držať svojej osvedčenej stratégie. Jej európski konkurenti (Ford, Opel, Fiat či frantíci) sa z konkurenčného trhu odpálkujú sami a úplne dobrovoľne >😒]
Jeden z mála schopných Fordov - Mondeo výrobca už nejaký ten rôčik nie je schopný v Európe vyrábať. To sa dá nazvať len tvorivou impotenciou.
Atila_
Ford je opravdu na evropskem trhu ve vazne situaci. Konkurence ho drti na vsech frontach a jestli to pujde takhle dal tak za par let muze byt Ford v Evrope na stejne urovni jako General Motors, par sedivych dovozu a tim to bude koncit. Obecne situace na EU trhu neni idealni, ale poslednich par let Ford padal dvakrat rychleji nez trh coz rozhodne neni dobre.
Odkedy to prevzali Amici ide to dolu vodou. Mulally nasadil do aut Windowsy, teraz kandiduje na sefa Microsoftu. Dizaj zgycovatel, aby American reagoval impulzivne a kupoval. K tomu vsetkemu zdvyhli ceny aut, takze predaje su mensie.
No vidis a v americe to byla v krizi jedina automobilka, ktera nepotrebovala statni pomoc a jedina automobilka, ktera byla v zisku. Aktualne prochazi stejnym procesem jako v americe. Pristi rok se ocekava facelift u mnoha modelu a verim, ze jim to pomuze.
Tak napriklad Focus HB o tvar zadnych svetiel nepride, len sa zmeni optika, pretoze facelift (Fordu) bol vzdy iba o svetlach a plastovych castiach, nikdy sa nemenili plechy. A minule tu bol clanok, kde bol asi omylom nafoteny faceliftovany Focus a mal rovnake svetla.
sir
...zas tak hrozné to s prodeji B-Maxu neni....v CR je mezi MPV 3ti (alespon za rijen) a postupne roste....tak jako v cele Evrope....samozrejme nedosahuje prodeju Fusionu...ale ten se extremne dobre prodaval jen u nas.
Třetí z kolika? Kdo tam v malých MPV zůstal? Bratříčci od Kie a Hyundai a Jazz, jinak nikdo, takže být třetí ze čtyř není žádná hitparáda... a jo, Meriva, druhý takový hokus pokus...
Roste v celé Evropě? Vždyť zastavují produkci na skoro celý prosinec... není zájem, moc drahé
Roste v celé Evropě? Vždyť zastavují produkci na skoro celý prosinec... není zájem, moc drahé